Kaart ziet er nog goed uit zo op t 1e gezicht. Jammer dat ik er zelf niet 1tje hebquote:
Ik heb hem toen gekocht op een beurs, hij was idd niet overal te koop.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kaart ziet er nog goed uit zo op t 1e gezicht. Jammer dat ik er zelf niet 1tje hebdie dingen waren echt moeilijk om te vinden
![]()
Ja maar als je pech hebt, vang je minder (als er toevallig geen kopers zijn oid) en je moet al goeie feedback hebben, anders kopen ze of niet van je, of ze gaan lager biedenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb hem toen gekocht op een beurs, hij was idd niet overal te koop.
Een in box versie op ebay 400 dollar, dan moet ik toch wel de helft kunnen vangen denk ik
Ach, ik was niet van plan hem te verkopen. En mocht ik dat wel doen geef ik fokkers eerst een kans natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar als je pech hebt, vang je minder (als er toevallig geen kopers zijn oid) en je moet al goeie feedback hebben, anders kopen ze of niet van je, of ze gaan lager bieden
Tweakers.net zou je kunnen proberen, zijn daar wel een aantal die altijd op zoek zijn naar oud spulquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb hem toen gekocht op een beurs, hij was idd niet overal te koop.
Een in box versie op ebay 400 dollar, dan moet ik toch wel de helft kunnen vangen denk ik
Stuur je mij dan ook even een dm?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik was niet van plan hem te verkopen. En mocht ik dat wel doen geef ik fokkers eerst een kans natuurlijk
Al vraag ik me af wie er zit te wachten op 20 jaar oude tech.
owquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Barbusse het volgende:
Nou, huisje kijken ging niet door. Morgen nieuwe kans
Zal ik doen. Misschien post ik het fototje straks even in pc stukje van fok. Puur om te kijken wat voor reacties het oproeptquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stuur je mij dan ook even een dm?![]()
Ik weet alleen niet of ik ervoor kan betalen wat ie eigenlijk waard is(serieus, ik ben een armoezaaier
![]()
)
Serieus, zijn aardig wat mensen die als hobby het bouwen van oude computers hebben, die zijn altijd op zoek naar interessant oud spul, waaronder ook GUS kaarten en 3dfx uiteraard
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal ik doen. Misschien post ik het fototje straks even in pc stukje van fok. Puur om te kijken wat voor reacties het oproept
He bahquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Barbusse het volgende:
20 jaar oud spul zorgt voor een stormlooptopicquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
De ene een nog grotere verzameling dan de ander
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Barbusse het volgende:
O en trouwens, aangezien het animo relatief laag is voor dit soort mensen (zijn er toch wel vrij werinig), zitten ze vaak op engelstalige (internationale) fora, maar ben zelf ook wel benieuwd wat voor reacties er komen, dus doen!quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal ik doen. Misschien post ik het fototje straks even in pc stukje van fok. Puur om te kijken wat voor reacties het oproept
De jaren 90's, "the golden age of gaming"quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
20 jaar oud spul zorgt voor een stormlooptopic
Ja pff, maar goed, zo goed kende je haar toch ook niet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, gisteravond afgesproken met vriendin die ik al een tijd niet meer gezien had. Ze is de ex van de beste vriend van mijn exBlijkt dus opeens dat mijn ex zich voordeed als een goede vriendin maar haar achter haar rug om keihard heeft lopen backstabben. Dingen die in vertrouwen zijn verteld direct aan hem doorgeven toen ze relatieproblemen hadden. Dergelijk bitcherig gedrag had ik niet van haar verwacht. De trut
Goed dat je er vanaf bent hequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, gisteravond afgesproken met vriendin die ik al een tijd niet meer gezien had. Ze is de ex van de beste vriend van mijn exBlijkt dus opeens dat mijn ex zich voordeed als een goede vriendin maar haar achter haar rug om keihard heeft lopen backstabben. Dingen die in vertrouwen zijn verteld direct aan hem doorgeven toen ze relatieproblemen hadden. Dergelijk bitcherig gedrag had ik niet van haar verwacht. De trut
Erm....we hadden bijna 4 jaar wat met elkaar hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja pff, maar goed, zo goed kende je haar toch ook niet?
Gesprekken doorvertellen, whatsapp conversaties een op een kopieren en naar hem doorsturen.... Als ik dit eerder had geweten had ik haar echt op d'r lazer gegeven.quote:
Maar speelde dit al tijdens jullie relatie dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
Gesprekken doorvertellen, whatsapp conversaties een op een kopieren en naar hem doorsturen.... Als ik dit eerder had geweten had ik haar echt op d;r lazer gegeven.
Ja, dit gebeurde afgelopen winter.....quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar speelde dit al tijdens jullie relatie dan?
Kan het zijn dat die twee (jouw ex en die vriend) er samen vandoor gaan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:59 schreef Barbusse het volgende:
Ja, dit gebeurde afgelopen winter.....
Grote vooruitgang dan voor d'r, tis een beroepswerkloze die 24/7 aan het blowen isquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan het zijn dat die twee (jouw ex en die vriend) er samen vandoor gaan?
Tenminste.. zo gaat het vaak bij dit soort zaken, als ze voor jullie tenminste niet al geklooid hebben met elkaar![]()
Hopen dat ze met jullie gesprekken wat zorgvuldiger om gaat.. maar ben er bang voor
Hehe, ja zo gaat dat verwerkingsproces wel snellerquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grote vooruitgang dan voor d'r, tis een beroepswerkloze die 24/7 aan het blowen is![]()
Weet je wat? Het doet me niks meer, ben blij dat ik ervan af ben. Nu nog een eigen plekje vinden en alles is weer peachy. Oh ja, en flirten en zulks met leuke dames. Want dat is leuk
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, ja zo gaat dat verwerkingsproces wel sneller
quote:
"Mothers, lock up your daughters."quote:
Thats the right attitude!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Mothers, lock up your daughters."
sounds like some solid advicequote:Op dinsdag 2 september 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Mothers, lock up your daughters."
ja hallo, zeg dat dan ook niet!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan juist niet doen he
Enkel autisten nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja hallo, zeg dat dan ook niet!![]()
Snapt toch niemand zo
kut...quote:
Je moet seks met der hebben omdat je dat graag wil. Niet enkel om haar te ziekenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan d'r natuurlijk gaan zieken door haar collega uit te vragen. Die had al een oogje op me zei ze een tijd terug, en het is een lekker ding. Zo dom als het maar kan, maar daar voel je niks van.
Als alles tussen jullie afgehandeld is zou ik zeggen doen!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan d'r natuurlijk gaan zieken door haar collega uit te vragen. Die had al een oogje op me zei ze een tijd terug, en het is een lekker ding. Zo dom als het maar kan, maar daar voel je niks van.
Het is een lekker ding zegt hij toch al? Dan is het 95% van de keren wel leuk hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet seks met der hebben omdat je dat graag wil. Niet enkel om haar te zieken![]()
Eerste seks na je relatie moet wel beetje leuk zijn
Eerste paar woorden "om haar te zieken" dus hele andere redenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef Belsezar het volgende:
Het is een lekker ding zegt hij toch al? Dan is het 95% van de keren wel leuk hoor
als je het niet probeert weet je zeker dat het niet leuk is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een lekker ding zegt hij toch al? Dan is het 95% van de keren wel leuk hoor
Ze is lekker EN hij heeft nog een reden om haar te doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerste paar woorden "om haar te zieken" dus hele andere reden
Heb ik al gezegd dat het een bijzonder lekker ding is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet seks met der hebben omdat je dat graag wil. Niet enkel om haar te zieken![]()
Eerste seks na je relatie moet wel beetje leuk zijn
Tja, ik zou het niet snel doen om zo'n reden. Als het toevallig zo loopt dan is het een tweede, maar dan is de insteek leuke avond ipv evt iemand kunnen zieken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:32 schreef Belsezar het volgende:
Ze is lekker EN hij heeft nog een reden om haar te doen.
Prima toch
quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je het niet probeert weet je zeker dat het niet leuk is.![]()
of zoiets
Ja dus?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
Heb ik al gezegd dat het een bijzonder lekker ding is?
die stoere mannenpraat is niet zo mijn ding. ziet er op m'n scherm net zo namaak uit als het klinktquote:
De insteek is ALTIJD het hebben van een leuke avond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, ik zou het niet snel doen om zo'n reden. Als het toevallig zo loopt dan is het een tweede, maar dan is de insteek leuke avond ipv evt iemand kunnen zieken.
Ach, voor een avondje/nachtje. Tis in ieder geval zeker geen relatiemateriaal.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus?
Tja ben geen man. Ben minder op uiterlijk gericht
Dan had je het anders moeten verwoorden die eerstequote:Op dinsdag 2 september 2014 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De insteek is ALTIJD het hebben van een leuke avond.
Hopen dat zij er dan ook zo over denktquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, voor een avondje/nachtje. Tis in ieder geval zeker geen relatiemateriaal.
Dat zou wel zo leuk zijn jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hopen dat zij er dan ook zo over denkt
Ja maar.. ze is keilekkerquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
Seks met iemand om een ander te zieken lijkt me recept voor drama
En het helpt je totaal niet
ja dat is ze over een half jaar, als je het een en ander hebt verwerkt, ook nog welquote:
En dan heeft ze opeens een vriend.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is ze over een half jaar, als je het een en ander hebt verwerkt, ook nog wel
Dat had je allang 20x kunnen doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:54 schreef Barbusse het volgende:
Maar ok, ok. Geen drama dan. Mag ik mijn super cute Franse collega dan wel uitvragen?
Rhutje en Cue zijn wijvenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan heeft ze opeens een vriend.C'mon people, I'M ON A CLOCK HERE!
Had ie het niet moeten vragen/zeggen, krijgt ie mooi commentaar, ook van wijvenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhutje en Cue zijn wijven
Jij niet, dus is ze lekker en gewillig gewoon doen! Zoals het hoort!
Om een of andere reden klap ik dicht iedere keer dat ik dat wil doenquote:
Daar is dit topic toch voor? Zeiken op eventueel datemateriaal.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhutje en Cue zijn wijven
Jij niet, dus is ze lekker en gewillig gewoon doen! Zoals het hoort!
Ga toch weg. Volgens jou is 2 zinnen anders in volgorde zetten al een verschil. Big deal...quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ie het niet moeten vragen/zeggen, krijgt ie mooi commentaar, ook van wijven
Dat of opscheppen over je veroveringen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar is dit topic toch voor? Zeiken op eventueel datemateriaal.
Dat was idd wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 2 september 2014 18:58 schreef Belsezar het volgende:
Ga toch weg. Volgens jou is 2 zinnen anders in volgorde zetten al een verschil. Big deal...
Je eigen woorden:quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had je het anders moeten verwoorden die eerste
"he zou ik haar doen, vet lekker wijf, lijkt me best leuk eens te doen.
Bijkomend voordeel......"
Dat vind ik dus miereneukerij, essentie van het verhaal blijft hetzelfde.quote:
ging mij meer om de hoofdreden om haar te willen doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat vind ik dus miereneukerij, essentie van het verhaal blijft hetzelfde.
De hoofdreden lijkt me sowieso dat ze lekker is. Je gaat tenslotte geen afschuwelijk zwijn neuken om je ex te zieken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ging mij meer om de hoofdreden om haar te willen doen
Of ze lekker is.. of om iemand te zieken. Vind ik nogal een verschil
Je mag meebitchen hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Gaan we bitchen als ik er niet ben?.
Maar ik zou ook geen seks hebben (ook al ie uber lekker) enkel om iemand te fucken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De hoofdreden lijkt me sowieso dat ze lekker is. Je gaat tenslotte geen afschuwelijk zwijn neuken om je ex te zieken.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Gaan we bitchen als ik er niet ben?.
Ik ventileer slechts mijn meningquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen? Ik heb al besloten het niet te doen, dus stopt u maar
Ik heb niet zoveel te bitchen eigenlijkquote:
Dat zei ik toch of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik zou ook geen seks hebben (ook al ie uber lekker) enkel om iemand te fucken.
Dan is de hoofdreden dat ik diegene toch al wou doen. En dat dat een bijzaak is. Ja misschien leuk als bijzaak.
Maar ik vond dat babs dat dus niet zeiquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Belsezar het volgende:
Dat zei ik toch of ben ik nou gek?
Ik zei dat ze lekker is EN hij daarnaast zijn ex ziekt.
Zucht...quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik vond dat babs dat dus niet zei
Sommige exen verdienen het om geziekt te worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
Zolang 'ex zieken' op wat voor manier ook mee speelt noet je het gewoon niet doen
Och, dat kan soms best een mooie bijkomstigheid zijn natuurlijikquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
Zolang 'ex zieken' op wat voor manier ook mee speelt noet je het gewoon niet doen
Maar niet door middel van seksquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Belsezar het volgende:
Sommige exen verdienen om geziekt te worden.
Niet als het over mij gaatquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mogen we geen discussie meer hebben?
Omdat die niet alleen maar lekker is en domquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:14 schreef Barbusse het volgende:
En waarom ben ik opeens te verlegen als ik die Franse dame uit wil vragen?
ja maar je maakt het jezelf ook alleen maar lastigerquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zucht...
[..]
Sommige exen verdienen het om geziekt te worden.
Als ik 1 bepaalde ex had kunnen zieken door sex had ik het gedaan hoor.quote:
Tja, zou mezelf dan gebruikt voelen door mezelf ofzo danquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:16 schreef Belsezar het volgende:
Als ik 1 bepaalde ex had kunnen zieken door sex had ik het gedaan hoor.
Nee, dat is een intelligente dame. En das best een turn-onquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat die niet alleen maar lekker is en dom.
Ok, ga maar lekker door danquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat alleen niet meer specifiek om jou
intelligentie is super heet!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is een intelligente dame. En das best een turn-on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |