quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:38 schreef Dyre het volgende:
Wij hebben na een hele frustrerende middag besloten om het voortaan maar gewoon online bij de Wehkamp te bestellenDie claimen het áltijd op voorraad te hebben en verzenden = gratis
Hoeft nu dus niet meer
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Euhm kruidvatvoeding kan ook slecht of
helemaal niet leverbaar zijn
Oh, dat is niet fijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
je kind koemelkallergie geven![]()
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
sssst!
Ik heb trouwens mezelf aan de babywiki toegevoegd.
De voeding wel gelukkig, kost anders ¤ 33 per bus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Dyre het volgende:
[..]
Oh, dat is niet fijn![]()
Vergoed de verzekering dat? Vind ik wel heel netjes! Of ik trek te snel conlusies
quote:
Sodeju, dat tikt wel aan jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De voeding wel gelukkig, kost anders ¤ 33 per bus.
Wat kost zoiets anders dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De voeding wel gelukkig, kost anders ¤ 33 per bus.
Zover ik weet is het helemaal. Maar zoiets zou ook geen probleem zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:55 schreef Dyre het volgende:
[..]
[..]
Sodeju, dat tikt wel aan ja
Ik kan me ergens nog wel voorstellen dat een verzekering zegt: we vergoeden de meerprijs van deze voeding ten opzichte van standaard voeding, maar dit vind ik dus wel heel netjes
Maar wat kost er dan 33 euro per bus? Ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Normale kruidvatvoeding nr 2 is ¤ 6,79. Wij gaven H.A. en die is ¤ 9,99.
Nutrilon Pepti de apotheekprijs. We zijn eerst over gegaan naar ha voeding die was niet meer voldoende verknipt en nu sinds een week de Pepti voeding.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:09 schreef Dyre het volgende:
[..]
Maar wat kost er dan 33 euro per bus? Ik snap het niet meer
Eczeem en haar luchtwegen vooral.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:13 schreef Dyre het volgende:
Ah, duidelijk
Merk je al wat verschil, of gaat daar meer tijd in zitten?
En welke klachten had/heeft S?
Dat is helemaal fijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:24 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben het gelukkig ook niet nodig
Nooohhh toen ze dat zei..quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:03 schreef Dyre het volgende:
Inderdaad ferrari, wat een verschrikkelijk verhaal![]()
'Mamma, ik ben een beetje moe'Toen ze dat vertelde kreeg ik ook tranen. En dat ze dan dat kamertje leeg moeten gaan halen... Ben er gewoon een keertje extra van bij L. gaan kijken
Franny![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jezus wat een verhaal![]()
Ik weet nog niet of ik het wil terugkijken...
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef GotC het volgende:
Ik begin nu al traanogen te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ga het denk ik maar niet terugkijken.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
Aaaahquote:Op woensdag 3 september 2014 10:03 schreef mignonne het volgende:
en ik liet de foto uit Z&G aan mn oudste zien "hoe heet die baby?" toen ik de naam zei begon ze helemaal te glimmen![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De poppetjes van geppie zijn dan wel weer mooi.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:26 schreef Limone het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De poppetjes van geppie zijn dan wel weer mooi.selluf gemaakt, jeweet!
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:26 schreef Limone het volgende:
[..]
Hier moest ik even heel hard van gnorkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Geppie welkom! Fijn dat alles de goede kant op gaat!
Edit: shit, te snel.
Fazz, schrikken zeg!
En egojompel: vanmorgen bij de diëtiste geweest en ik ben nu lichter dan ik voor de zwangerschap was. En weer gaan doorrrr!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Teek is niet leuk!quote:Op woensdag 3 september 2014 10:42 schreef Fazzoletti het volgende:
Franny, ook weer aan het werk! Fijn dat je toch kunt kolven, hoe vaak per dag doe je dat? Het is mij ma/di 3x gelukt maar het verbaast me hoe verschillend de opbrengst is... hoe later op de dag, hoe 'minder' het wordt (van 160cc -> 100cc)
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Uit onverwachte hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha met dat maandverband verhaal er onderquote:Op woensdag 3 september 2014 22:00 schreef Fazzoletti het volgende:
Franny, fijn dat het werken weer zo goed bevalt. Heb je geen last van stuwing met maar 1x kolven per dag? Hoop dat het meevalt![]()
Leuk die fotoshoot Nikki, ben ook benieuwd naar het resultaat!
F. had gisteren maar weinig gedronken; van de 3 klaar gezette flesjes had hij er maar 1,5 op. Geloof dat ie het vandaag wel weer heeft ingehaald![]()
Oh en net nog even een traantje weggepinkt terwijl ik even aan't knuffelen was met F.
[..]
Netjes hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 21:06 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik heb een heel gezagsgetrouw kind, lekker op het lijntje:
[ afbeelding ]
En er iets boven:
[ afbeelding ]
Meh, ik had een beetje een rare dokter. Bij de vorige afspraak was N net vijf maanden, dus toen had ik met de vpk besproken dat we zouden beginnen met bijvoeding, maar alleen om te proeven. Dus wat hapjes groente en fruit, misschien een stukje brood.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Netjes hoor
Zeiden ze verder nog wat geks of viel het mee dit keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha met dat maandverband verhaal er onder.
Dat was wel even een mooi moment ja(de strepen bedoel ik, niet het maandverband
).
Ontlurkt: bv kindjes hebben sowieso vaak een kleine groeivertraging rond zes maanden, toch? en die betekent niet dat ze te weinig eten of drinken maar dat er energie in andere intwikkelingen gaat zitten. Las ik in Kleintjes volgens mij (ja hoi, ik ben me aan t voorbereiden op de komende jaren aan commentaar op onze keuzesquote:Op donderdag 4 september 2014 09:06 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind het echt zo gek dat er over die bijvoeding zo verschillend wordt gedaan. Ik snap het niet zo goed en word er soms ook onzeker van. Vooral omdat I niet meer zo hard groeit nu. We doen rapley en ze krijgt ook wel wat binnen, maar niet heel veel. Ze vindt eten heel erg leuk, maar ze werkt de stukjes ook nog wel weer haar mondje uit. Wel lijkt ze wat minder aan de borst te gaan drinken, dus ze wordt wel meer verzadigd volgens mij.
Dit! Hier ook niet elke dag hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 07:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nouja zeg RFR, wat een onzin. Zelfs na zes maanden is het geen must hoor. Ik geef mijn jongens op dit moment echt niet elke dag hapjes, want het gaat ook goed met de vier flessen die ze nog krijgen. Als het dan op een bepaalde dag niet in hun schema past dan laat ik het die dag even zitten. Ik zou zeggen, doe waar jij je goed bij voelt. Zolang ze goed groeit is er geen reden om dingen ineens drastisch anders aan te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Ja, goed opgelet, kwak! Dat is ook zo, maar het maffe is dat ik dat weet en dan toch denk: hmm.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ontlurkt: bv kindjes hebben sowieso vaak een kleine groeivertraging rond zes maanden, toch? en die betekent niet dat ze te weinig eten of drinken maar dat er energie in andere intwikkelingen gaat zitten. Las ik in Kleintjes volgens mij (ja hoi, ik ben me aan t voorbereiden op de komende jaren aan commentaar op onze keuzes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik moest hier om lachenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfff ik heb altijd van die bizarre dingen![]()
Ach, ik vind wel gemakkelijk...quote:Op donderdag 4 september 2014 18:14 schreef Moppert het volgende:
Ik heb een stomer dus of hij eet met ons mee of ik mik groente of fruit ofzo in de stomer en klaar
Ik vind dat ook zo grappig hoe anderen dat doen idd. Als ik lees "dan hoef ik alleen maar een blokje uit te drukken" dan denk ik pfff wat een gedoe voor 1 blokje
Je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 17:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moest hier om lachenAls ze nou een derde oog op haar voorhoofd groeide ofzo, dan zou ik het vrij bizar vinden, maar een haar in haar oog
![]()
Of snap ik het gewoon verkeerd en sloeg die opmerking niet op de haar?
Ik heb die wel en ik vind hem wel handig tot nu toe. Je moet wel een beetje inschatten hoe lang alles moet, want in het boekje staat bijvoorbeeld dat een wortel 20 min moet, maar dat is helemaal niet nodig en dan is het heel waterig. Ik doe alles dus wat korterquote:Op donderdag 4 september 2014 18:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoorEn ik durf van mezelf best te zeggen dat ik zo en nu en dan een aansteller ben
Haar is er ondertussen gelukkig alweer uit.
Moppert heb jij toevallig die stomer van philip avent?
Hoeveel kracht heb je gebruikt?!quote:Op donderdag 4 september 2014 19:01 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb die wel en ik vind hem wel handig tot nu toe. Je moet wel een beetje inschatten hoe lang alles moet, want in het boekje staat bijvoorbeeld dat een wortel 20 min moet, maar dat is helemaal niet nodig en dan is het heel waterig. Ik doe alles dus wat korterMaar mijn vriend gebruikt gewoon een pannetje en de staafmixer en dat werkt net zo goed.
Ik had het eerst ook ingevroren in een ijsblokjesvorm, maar toen ik dat wilde pakken brak ik de hele vorm
Nja, het was ook wel een goedkope vormquote:Op donderdag 4 september 2014 19:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hoeveel kracht heb je gebruikt?!![]()
Vast geen kippenkracht !
Oh, da's wel handig dat je dat zegt. Ik wilde eigenlijk die stomer kopen, maar ik vind hem wel aardig aan de prijs. Een staafmixer en pannetje heb ik wel in huis. Probeer ik dat tzt eerstquote:Op donderdag 4 september 2014 19:01 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb die wel en ik vind hem wel handig tot nu toe. Je moet wel een beetje inschatten hoe lang alles moet, want in het boekje staat bijvoorbeeld dat een wortel 20 min moet, maar dat is helemaal niet nodig en dan is het heel waterig. Ik doe alles dus wat korterMaar mijn vriend gebruikt gewoon een pannetje en de staafmixer en dat werkt net zo goed.
Ik had het eerst ook ingevroren in een ijsblokjesvorm, maar toen ik dat wilde pakken brak ik de hele vorm
Ik was er heel kort beduusd van. Gelukkig was oma mee, die heeft kinderen in de leeftijd van 28 tot 12 en die zei heel kortaf terug: "Als ik al die tegenstrijdige adviezen van jullie door de jaren heen had opgevolgd, was ik er goed gek van geworden."quote:Op donderdag 4 september 2014 07:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nouja zeg RFR, wat een onzin. Zelfs na zes maanden is het geen must hoor. Ik geef mijn jongens op dit moment echt niet elke dag hapjes, want het gaat ook goed met de vier flessen die ze nog krijgen. Als het dan op een bepaalde dag niet in hun schema past dan laat ik het die dag even zitten. Ik zou zeggen, doe waar jij je goed bij voelt. Zolang ze goed groeit is er geen reden om dingen ineens drastisch anders aan te pakken.
Supertof idee!quote:Op donderdag 4 september 2014 20:38 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik heb trouwens geen dagboek maar een emailadres voor N. aangemaakt. Daar stuur ik wekelijks updates en foto's en linkjes naar de filmpjes naartoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hangt een beetje op de rand van kitscherigheid met al die freubels![]()
Nee, zo erg is 't niet. Die zakjes, komt de poeplucht bijna niet doorheen. Werkt veel beter dan normale plastic zakjes.quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:43 schreef Fazzoletti het volgende:
Luierzakjes? Que?of is dit er 1 in het kader van 'wacht maar
'
Hier liggen ze bij de verzorgingsproducten en dan het schap waar ook de snoetenpoetsers etc liggen..quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:26 schreef Amsel het volgende:
Ik kom even in het topic binnenvallen om te vragen waar bij de Action die luierzakjes liggen? Ik kan ze bij mijn Action niet vinden en ben te sociaal gestoord om ernaar te vragen
Thanks! Ik had bij de pedaalemmerzakken en schoonmaakspullen gekeken. Volgende keer dus in het snoetenpoetservakquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:30 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hier liggen ze bij de verzorgingsproducten en dan het schap waar ook de snoetenpoetsers etc liggen..
En zo zien ze eruit:quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Thanks! Ik had bij de pedaalemmerzakken en schoonmaakspullen gekeken. Volgende keer dus in het snoetenpoetservak
Oh, die hebben wij ook! Ik heb hem voor I aan het kdv gegeven, zodat ze daar een bekend knuffeltje heeft voor in bed. Hij is zo lekker zacht.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:04 schreef GotC het volgende:
T. slaapt altijd met een knuffel, deze op specifiek te zijn:
[ afbeelding ]
Het neusje begint al wat vager te wordenHij krijgt hem ook altijd mee naar de gastouder
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef Dyre het volgende:
[..]
Supertof idee!
Ik zou wel even ergens een back-upje neerzetten. Ik zou het zó zonde vinden als de server een keer op hol slaat ofzo, (vooral bij een hotmail-adres oid) en je alles kwijt bentGewoon de teksten en foto's kopiëren en op een externe HD, of op een schijfje branden.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ben niet zo verlegen gelukkig, leg erg makkelijk contact en ben een echt mensenmens
Ik heb zelfs mijn man in gezelschap van meer als 150 man ontmoet![]()
Ik heb ooit 1 OUD poster die in dit topic post ontmoet: GMze is echt lief!
Ik heb haar zelfs 2 cadeautjes gegeven voor haar Saar
misschien gewoon 1-1 starten? of kleine groepjes?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:36 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik durfde niet naar de meeting, dus ik ken niemand in het echie. Ik ben wel FB-vrienden met Cwen, dat is een start
.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:36 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik durfde niet naar de meeting, dus ik ken niemand in het echie. Ik ben wel FB-vrienden met Cwen, dat is een start
.
Ik mag nooit komenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:36 schreef RunForrestRun het volgende:
.
Aaaaai voor Burd, ik zal ervoor zorgen dat er hier eens een kopje T voor je klaarstaat!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik mag nooit komen
We kunnen wel weer een meet organiseren?
Oh kuiken deed het zo goed in het vliegtuighij vond het vooral grappig voelen in zijn oortjes, en zat naar iedereen te geinen
.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Aaaaai voor Burd, ik zal ervoor zorgen dat er hier eens een kopje T voor je klaarstaat!
afhankelijk van waar, kom ik ook met mn kleine kikkertjequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:09 schreef Cwen het volgende:
Jaaaaaa meet!
Ik kom ook nog hoor, sloopkogel en al!
Het is meer dat ik het idee heel spannend vind, als ik er eenmaal ben gaat het vaak wel goed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
misschien gewoon 1-1 starten? of kleine groepjes?
overigens mag je mij best toevoegen op fb hoorDM maar als je dat wilt. (geld ook voor andere mama's)
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Waar woon jij dan RFR ?! Mag ook via DM hoor!
Het valt me op dat er heel veel hier niet zover van elkaar wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij wonen de meesten in het westen. En Kim in diep donker Zeeland![]()
Van wie niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:09 schreef Burdie het volgende:
Ik mag nooit komen
We kunnen wel weer een meet organiseren?
Misschien tijd om de FB-groep weer aan te zwengelen voor een volgende meet? Dan kom ik (beetje afhankelijk van waar) ook.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Jou moet ik sowieso een x meeten, Wij gingen samen zwanger wezen enz... en nu zijn we mamaquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef Dyre het volgende:
Haha gm dat heb ik ook hoor
Toen we pas op visite waren heeft oma de hele middag met L. geknuffeld. Weer thuisgekomen zei vriendje: 'ik vond het helemaal niet leuk, ik wilde zelf met haar knuffelen'
Meet lijkt me heel gezellig! Mits niet te ver, kom zelf uit Eindhoven.
(en L. moet het ook wel een beetje aankunnen, ze heeft nog steeds heel veel last en huilt nog veel. Maar daar gaat hopelijk de komende 2 weken verandering in komen met aangepaste voeding én een draagdoek)
En jou meet ik wel als je auto naar de garage moetquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik kom uit de Bollenstreek. En ik doe ook graag mee met de meet als het niet te ver weg is.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jou moet ik sowieso een x meeten, Wij gingen samen zwanger wezen enz... en nu zijn we mama
+1 Nikkiquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En jou meet ik wel als je auto naar de garage moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Bij mij is het ook rechtop of geen eten, en daar ben ik heel streng in.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:44 schreef Franny_G het volgende:
Meet lijkt me ook gezellig, ben vooral gewoon heel benieuwd hoe jullie babytjes en ohja! ook jullie allemaal zelf, in het echt zijn.. Ik zit alleen niet op Facebook.
Ik zit even met een dilemma.. Wij doen aan rapley en ik heb dat op het kdv uitgelegd. De leidsters zijn heel lief en doen mee. Zo geven ze I rijstwafel. Krijgt ze thuis ook. Maar, ik heb nu twee keer deze week gezien toen ik I kwam ophalen, dat ze haar een (stuk) rijstwafel hadden gegeven terwijl ze in een wipstoeltje ligt (halfliggend/halfzittend). Nu is ze de kokhalsreflex wel voorbij, maar toch heb ik zelf het 'principe' dat I alleen mag eten als ze rechtop zit in een kinderstoel. Nu twijfel ik een beetje of ik er iets van moet zeggen... is dat overdreven? Maak ik me teveel zorgen?
Was dat op een meet waar ik ook was?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben 1 keer op een meet geweest en hoewel het wel leuk was, voelde ik me een soort vreemde eend ofzo
Ik ben ook niet megasociaal met 3947294 vriendinnen oid, en ben vrij verlegen of denk dat iedereen me stom vindt
En ik ging op de andere meet iemand anders ophalen die ik helemaal nog niet kon, en haar kindjes gingen ook mee. Gezellig, alleen was er een weg naar de bestemming afgesloten, stuurde m'n TomTom me in rondjes steeds terug en raakte ik in de stress en ik ben al niet zo'n held in de auto in de grote stad. En toen floepte er nog weleens een niet zo'n net woord uit m'n mond en ohohoh ze zal wel gedacht hebben
Ik ben helemaal niet zo van het schelden maar onder druk enzo... Oei.
Waar woon jij dan Nikki? Ik zit ook een beetje in die richting volgens mij.
Dat denk ik niet, was vorig jaar augustus. Tenzij ik faal en niet meer weet dat jij er ook wasquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Was dat op een meet waar ik ook was?
Is die er? Ik heb wel een paar mensen van hier op fb, maar er kunnen er altijd meer bij.quote:
Ik vermoed dat ik er wel was namelijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, was vorig jaar augustus. Tenzij ik faal en niet meer weet dat jij er ook wasin dat geval mijn excuses!!
Ja watskeburt....quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had gm ooit op fb maar toen ineens niet meer :-P
Oh, dat verklaart het welquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Was een dreumesmeet op 24 augustus vorig jaar
Ja, echt, ik weet niet wat iedereen in die GM ziet. "Ze is zo lief en dit en dat". Zo lief dat ze je zomaar ontvriendt. Nou dan!quote:
Jij mij, en ik vind jou juist zo leukquote:
Met zegels?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wait, wut?? Nee toch?? Ik dacht dat ik jou gespaard had
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart het wel![]()
![]()
Ik raak helemaal in de war omdat we zo vaak in dezelfde topics posten, man!
[..]
Ja, echt, ik weet niet wat iedereen in die GM ziet. "Ze is zo lief en dit en dat". Zo lief dat ze je zomaar ontvriendt. Nou dan!
Oh maar ik heb al in een hoekje zitten huilen hoor toen ik erachter kwam dat ik ontvriend was....quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Maar goed dat in dit topic de hormonen al enigszins verdwenen zijn, anders zou het een groot drama worden met al die ontvriendingen.
Je weeeeeeet toch Dushi.. ik stap zo in de toet naar jequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:39 schreef Kimpossible het volgende:
Juah! 'Red Kim uit het verloren (Zee)land' of zo
Boh jij held! Ik heb vakantie dussehhquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:41 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Je weeeeeeet toch Dushi.. ik stap zo in de toet naar je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Ja we moeten zo vaak om haar lachen, knuffelen eindeloos en alle kusjes van de wereld zijn nog niet genoegquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:52 schreef Franny_G het volgende:
Ze gaat inderdaad snel, Kim! Maar het is leuk he? Ik geniet ook erg van hoe I nu is.
De stervende zwaan, haha! I. kan echt haar armen omhoog gooien en zichzelf achterover werpen, doet zij dat ook zo?
Wie zei er meet??quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:09 schreef Cwen het volgende:
Jaaaaaa meet!
Ik kom ook nog hoor, sloopkogel en al!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Alleen moet het dan denk ik wel ergens buiten, want mijn benedenverdieping is de helft zo smal als die van Cwen![]()
Kim vakantie! Gaan jullie nog weg? En die stervende zwaan klinkt idd herkenbaar. Hier vooral als hij op schoot zit, maar liever wil wandelen, dan gooit hij zich achterover net zolang tot hij op de bank ligtEn als zn volgende hap niet snel genoeg komt met hapjes is het echt instant keihard huilen tot hij de lepel weer voelt
![]()
Ik vroeg me trouwens nog iets af over Rapley. Hoe houden jullie baby's glibberig eten vast? Stip wil namelijk erg graag de banaan in zijn mond doen, maar hij floept telkens weg. En als ik de schil erom laat zitten eet hij die meeGepureerd nat fruit (peer oid) drinkt hij overigens het liefst zelf uit een bekertje
![]()
quote:
Ik laat haar daar gewoon mee aan prutsen. In het begin valt er veel, maar I wordt er steeds beter in. Het is volgens mij meteen ook een goede oefening van de fijne motoriek. Je ziet dat ze op die glibberige stukjes steeds beter greep krijgt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 08:00 schreef Dot. het volgende:
Ik vroeg me trouwens nog iets af over Rapley. Hoe houden jullie baby's glibberig eten vast? Stip wil namelijk erg graag de banaan in zijn mond doen, maar hij floept telkens weg. En als ik de schil erom laat zitten eet hij die meeGepureerd nat fruit (peer oid) drinkt hij overigens het liefst zelf uit een bekertje
Toen waren jouw en mijn baby de kleinsten die er waren <3 (en wordt mijn kuiken volgende week alweer 1 en die van jou ook bijna..time flies!!)quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:37 schreef GotC het volgende:
Vorige meets was het een combi van mini-baby's, dreumesjes en peutersNiks rustigs aan.
Jaa! Jeetje toen zaten we daar met 2 guppenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:20 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Toen waren jouw en mijn baby de kleinsten die er waren <3 (en wordt mijn kuiken volgende week alweer 1 en die van jou ook bijna..time flies!!)
Het moet ook gewoon enorm frustrerend zijn om van alles te willen als baby en het niet te kunnenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mijn dame van 5.5 maand doet verwoede pogingen tot kruipen.. Been opzij, bips omhoog!![]()
Ze heeft alles uitgedacht in dat koppie, alleen het lukt niet zoals ze wil en wordt me dan een partij pissig![]()
Je mannetje is een vlotte Chanty
Ja je dentk echt nergens anders aan en je hoopt dat alles goed gaatquote:Op zondag 7 september 2014 10:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Snap ikwant zoiets is ook spannend!
Noh echt ja! Van de een op de andere secondequote:Op zondag 7 september 2014 10:20 schreef GotC het volgende:
Dat optrekken is idd van die leeftijd. Knap hoe ze dat ineens kunnen he?Ik kan me erover blijven verwonderen!
Ja duurde even. Ik dacht eerst ook dat het niet hielp maar bij de apotheek zeiden ze dat het wel twee weken kon duren. Klopte aardig dus wellicht de moeite waard om nog eens te proberen.quote:Op zondag 7 september 2014 11:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chanty duurde het pas 2 weken voordat infacol bij jou hielp? Ik heb het ook in huis, maar na een paar dagen heb ik het opgegeven. Had niet het idee dat het hielp plus dat N.ora het gigantisch vies vond. Hoop gehuil ook na het geven....
Het zijn dan ook boogies, niet boogjes.quote:Op zondag 7 september 2014 13:38 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld dat maisboogjes niet gebogen zijn. N vindt ze wel erg lekker.
Sjips heb ik dat dan altijd verkeerd gelezenquote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het zijn dan ook boogies, niet boogjes.
Wij doen er altijd een dansje bij.
S vindt ze ook super, maar maakt er wel altijd een kliederboel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
+1 op het geen moment stilliggen..quote:Op zondag 7 september 2014 11:20 schreef Franny_G het volgende:
Leuk, Chanty! De ontwikkeling is zo mooi om te zien.
Ik kan me dat optrekken alleen helemaal niet herinneren. Rollen wel. Dat deed ze al snel als een dolle..
Ze is sinds gisteren begonnen met 'een soort' tijgeren. Echt kruipen doet ze nog niet, maar vooruit komt ze!. Ze zit of ligt werkelijk geen seconde stil. Aankleden, verschonen, is best lastig op die manier. En als ze op mijn arm zit, gaat ze ook alle kanten op.
.
Wij maken beebje sinds een paar weken ook niet meer wakker om 23.00u, ze slaapt dan te vast en drinkt bijna niks. En ze slaapt toch lekker door tot 6.00u! Hoop dat dat bij jullie ook zo gaat.quote:Op zondag 7 september 2014 23:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo dat was ook de laatste keer dat we ons ventje wakker maakten voor de 23-uur fles. In een half uur tijd maarliefst 30 cc op![]()
Dan maar een nachtvoeding .. maar dan weet ik zeker dat ie echt hongerrrrr heeft en zijn fles wel leeg drinkt. Dit schiet niet op zo.
Ik hoop het maar ik vrees het. We hebben ook een bijtend nichtje. En ze heeft toch veel weg van de kant van d'r vader genen iets? Grapje ik weet dat er veel het doen. Maar ik ben nu het krabben en slaan ook wel een beetje beu. Dat doet verrekte zeer. En mijn tanden mag ze ook wel in mijn mond laten zitten. Ik hoef niet vervroegd een kunstgebit.quote:Op maandag 8 september 2014 12:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ahh BE wat een stoere knul!
FR wat lastig een bijtende baby. Ik heb er geen ervaring mee, dus ik heb helaas ook geen tips voor je. Misschien was het een eenmalig iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |