quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:38 schreef Dyre het volgende:
Wij hebben na een hele frustrerende middag besloten om het voortaan maar gewoon online bij de Wehkamp te bestellenDie claimen het áltijd op voorraad te hebben en verzenden = gratis
Hoeft nu dus niet meer
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Euhm kruidvatvoeding kan ook slecht of
helemaal niet leverbaar zijn
Oh, dat is niet fijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
je kind koemelkallergie geven![]()
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
sssst!
Ik heb trouwens mezelf aan de babywiki toegevoegd.
De voeding wel gelukkig, kost anders ¤ 33 per bus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Dyre het volgende:
[..]
Oh, dat is niet fijn![]()
Vergoed de verzekering dat? Vind ik wel heel netjes! Of ik trek te snel conlusies
quote:
Sodeju, dat tikt wel aan jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De voeding wel gelukkig, kost anders ¤ 33 per bus.
Wat kost zoiets anders dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De voeding wel gelukkig, kost anders ¤ 33 per bus.
Zover ik weet is het helemaal. Maar zoiets zou ook geen probleem zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:55 schreef Dyre het volgende:
[..]
[..]
Sodeju, dat tikt wel aan ja
Ik kan me ergens nog wel voorstellen dat een verzekering zegt: we vergoeden de meerprijs van deze voeding ten opzichte van standaard voeding, maar dit vind ik dus wel heel netjes
Maar wat kost er dan 33 euro per bus? Ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Normale kruidvatvoeding nr 2 is ¤ 6,79. Wij gaven H.A. en die is ¤ 9,99.
Nutrilon Pepti de apotheekprijs. We zijn eerst over gegaan naar ha voeding die was niet meer voldoende verknipt en nu sinds een week de Pepti voeding.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:09 schreef Dyre het volgende:
[..]
Maar wat kost er dan 33 euro per bus? Ik snap het niet meer
Eczeem en haar luchtwegen vooral.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:13 schreef Dyre het volgende:
Ah, duidelijk
Merk je al wat verschil, of gaat daar meer tijd in zitten?
En welke klachten had/heeft S?
Dat is helemaal fijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:24 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben het gelukkig ook niet nodig
Nooohhh toen ze dat zei..quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:03 schreef Dyre het volgende:
Inderdaad ferrari, wat een verschrikkelijk verhaal![]()
'Mamma, ik ben een beetje moe'Toen ze dat vertelde kreeg ik ook tranen. En dat ze dan dat kamertje leeg moeten gaan halen... Ben er gewoon een keertje extra van bij L. gaan kijken
Franny![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jezus wat een verhaal![]()
Ik weet nog niet of ik het wil terugkijken...
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef GotC het volgende:
Ik begin nu al traanogen te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ga het denk ik maar niet terugkijken.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
Aaaahquote:Op woensdag 3 september 2014 10:03 schreef mignonne het volgende:
en ik liet de foto uit Z&G aan mn oudste zien "hoe heet die baby?" toen ik de naam zei begon ze helemaal te glimmen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |