SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
5. Gij zult POTS belachelijk maken.
6. Gij zult Rijst respecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor die tweederangs beker misschien. Ow wacht...
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Op je pik getrapt, joodje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:55 schreef wieisboos het volgende:
Laten we het eens over Boulahrouz, Kazim en Wilkshire hebben
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze hadden ook Vormer kunnen overnemen. Niet goed genoeg voor Feyenoord, maar wel 2 klassen beter dan ZimlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:56 schreef Kiid het volgende:
Ze hadden ook Vormer kunnen overnemen. Niet goed genoeg voor Feyenoord, maar wel 2 klassen beter dan ZimlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:56 schreef Kiid het volgende:
Ze hadden ook Vormer kunnen overnemen. Niet goed genoeg voor Feyenoord, maar wel 2 klassen beter dan ZimlingJij mag blij zijn dat Litmanen zich (nog) niet in deze discussie heeft gemengdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die heeft het waarschijnlijk te druk met een kinderfeestje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij mag blij zijn dat Litmanen zich (nog) niet in deze discussie heeft gemengd![]()
Wilkshire is echt een baas. Goede back.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:55 schreef wieisboos het volgende:
Laten we het eens over Boulahrouz, Kazim en Wilkshire hebbenFeyenoord Rotterdam![]()
Oh zijn Ozz en Lindgren jarig?
Congratz, Turkse/Nederlandse hybrid twin?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dropveters rollenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die heeft het waarschijnlijk te druk met een kinderfeestje.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En GekkeGerrit komt ook gelijk.Die heeft een goede Neuzen-neus.
Hee hee nou nouquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die heeft het waarschijnlijk te druk met een kinderfeestje.
Hij doet ook wijn inschenken hoor, dat mogen die kindjes nietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Welbeck gewoon voor 17,6 miljoen pond naar Arsenal hegeniaal
Als je dat soort bedragen ziet voor zulke beperkte spelers dan mogen wij misschien nog wel wat meer gaan vragen voor onze spelers.
![]()
Alleen eerst even een Engels paspoort geven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je dat soort bedragen ziet voor zulke beperkte spelers dan mogen wij misschien nog wel wat meer gaan vragen voor onze spelers.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die vult alleen de soesjes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doet een soes sjef dat ook?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen soesjes vullen met zijn puddingbuksquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doet een soes sjef dat ook?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik snap het echt niet dat ze zoveel betalenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
haal dan een fatsoenlijke spits uit het buitenland ofzo
![]()
Alleen voor de kinderen natuurlijk. Die pannenkoeken met spek en appels mag die natuurlijk niet maken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doet een soes sjef dat ook?![]()
tja Wenger, kutcoachquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik snap het echt niet dat ze zoveel betalenhaal dan een fatsoenlijke spits uit het buitenland ofzo
![]()
KJH hadden ze voor dat bedrag toch ook wel kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik snap het echt niet dat ze zoveel betalenhaal dan een fatsoenlijke spits uit het buitenland ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk niet dat Schalke hem wou verkopen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
KJH hadden ze voor dat bedrag toch ook wel kunnen krijgen?![]()
makkelijk. Alleen die is wel wat jaartjes ouderquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
KJH hadden ze voor dat bedrag toch ook wel kunnen krijgen?![]()
BDIL??twitter:AT5 twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 16:09:18Wie spreekt er Kroatisch en heeft zin om samen met @AT5 a.s donderdag Ajax-speler Robert Muric te interviewen? Mail naar info@at5.nl reageer retweet
![]()
![]()
Door Litmanen komt geen weldenkend mens meer voor zijn voorliefde voor de Xbox meer uit, in de angst met hem geassocieerd te worden.quote:![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door Litmanen komt geen weldenkend mens meer voor zijn voorliefde voor de Xbox meer uit, in de angst met hem geassocieerd te worden.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan ik mijn 360 account ook mee overnemen naar One?![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:26 schreef Dudeweiser het volgende:
morgen van 3 tot 7 college
dus ik ben vrijlekker
kwam erachter dat ik vandaag nog een college had wat dus m'n eerste(en laatste) was deze week. 11-1. om 12 uur in de pauze weg gegaanleuke eerste echte schooldag dus.
Leraar praatte op een gegeven moment over punten waarom mensen verschillen van stoelen. Een mens kan oa terugkijken op dingen.
En dat is dan een verdiepings(10 punts)vak
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jouw studiequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]lekker
kwam erachter dat ik vandaag nog een college had wat dus m'n eerste(en laatste) was deze week. 11-1. om 12 uur in de pauze weg gegaanleuke eerste echte schooldag dus.
Leraar praatte op een gegeven moment over punten waarom mensen verschillen van stoelen. Een mens kan terugkijken op dingen.
En dat is dan een verdiepings(10 punts)vakMaar heb jij geen minor nu dan?
Ik heb het juist kei druk deze periode vanwege mijn minorMorgen half 9 tot half 7
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Volgende blok heb ik 4 dagen in de week tot 7quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:26 schreef Dudeweiser het volgende:
morgen van 3 tot 7 college
dus ik ben vrij![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
wtfquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]lekker
Leraar praatte op een gegeven moment over punten waarom mensen verschillen van stoelen. Een mens kan oa terugkijken op dingen.
En dat is dan een verdiepings(10 punts)vak
zal mijn nichtje ook wel bijgezeten hebben, jij doet toch psychologie leiden 2de jaar?![]()
Minor niet verplicht hierquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jouw studieMaar heb jij geen minor nu dan?
Ik heb het juist kei druk deze periode vanwege mijn minorMorgen half 9 tot half 7
Ik doe gewoon keuzevakken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
bohhquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf
zal mijn nichtje ook wel bijgezeten hebben, jij doet toch psychologie leiden 2de jaar?
3e jaar
hihaho ik kan lekker mijn eigen rooster makenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgende blok heb ik 4 dagen in de week tot 7![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]lekker
En dat is dan een verdiepings(10 punts)vak![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had je dan niet ff wat keuzevakken kunnen kiezen waar je ook echt wat aan hadquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Minor niet verplicht hierIk doe gewoon keuzevakken
?
Elke dag![]()
Alsof het niet ontzettend nuttig is om te weten hoe wij verschillen van stoelenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had je dan niet ff wat keuzevakken kunnen kiezen waar je ook echt wat aan had?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja had gekund maar dacht doe het lekker simpel binnen psychologie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had je dan niet ff wat keuzevakken kunnen kiezen waar je ook echt wat aan had?
En dit was niet eens echt een keuzevak, dit was een 10 punts verdiepingsvak en ook een ingangseis voor oa de sociaal&organisatie psychologie master'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Okequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja had gekund maar dacht doe het lekker simpel binnen psychologie.
En dit was niet eens echt een keuzevak, dit was een 10 punts verdiepingsvak en ook een ingangseis voor oa de sociaal&organisatie psychologie masterwel begrijpelijk dan, maar ik blijf me verbazen over wat jij elke keer weet te vertellen over jouw studie
Elke dag![]()
hey waar zie ik of mijn tv lag heeft?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En dit was niet eens echt een keuzevak, dit was een 10 punts verdiepingsvak en ook een ingangseis voor oa de sociaal&organisatie psychologie master![]()
dit was 1 van de sheets eroverquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Okewel begrijpelijk dan, maar ik blijf me verbazen over wat jij elke keer weet te vertellen over jouw studie
Oftewel vanaf nu ook op dinsdag vrij dit blok.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Doe je ook een tweede studie dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En dit was niet eens echt een keuzevak, dit was een 10 punts verdiepingsvak en ook een ingangseis voor oa de sociaal&organisatie psychologie masterFeyenoord Rotterdam![]()
nopequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Doe je ook een tweede studie dan?
typenummer googelen met input lag erachterquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hey waar zie ik of mijn tv lag heeft?
HAHAHAHA jezusquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit was 1 van de sheets erover
[ afbeelding ]
Oftewel vanaf nu ook op dinsdag vrij dit blok.![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Niveau: 400quote:
Hoogste moeilijkheidsgraadmeerkeuze tentamen
Gaat wel door in 2e blok met werkgroepen dan en een paper schrijven enzo, maar tochdit voorspelt weinig goeds.
Oh oke. Wel relaxte studie dan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope
[..]
typenummer googelen met input lag erachter
Feyenoord Rotterdam![]()
Deed ie wel maar het niveau op de UvT was te hoog voor hemquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Doe je ook een tweede studie dan?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
haha ja had geen zin in 2u heen 2u terugreizenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Deed ie wel maar het niveau op de UvT was te hoog voor hemnet niet gemotiveerd genoeg ervoor helaas
Gaan ze mij betalen of wat ? Dan ben ik daar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:11 schreef wieisboos het volgende:
BDIL??twitter:AT5 twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 16:09:18Wie spreekt er Kroatisch en heeft zin om samen met @AT5 a.s donderdag Ajax-speler Robert Muric te interviewen? Mail naar info@at5.nl reageer retweet
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dat is dan ook niet te doen iddquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ja had geen zin in 2u heen 2u terugreizenIn jouw geval was de mogelijkheid er gewoon nauwelijks, of je zou moeten verhuizen en je primaire studie ook in Tillie. Dat lijkt me nogal wat rompslomp
Elke dag![]()
jullie lachen wel maar ik weet nu wel dat volgens die punten de meeste van jullie al geen stoel kunnen zijn.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ga er van uit dat mensen hier Guardians of the Galaxy gekeken hebben? Veel mensen in mijn omgeving lopen te zeiken dat 'ie zo goed/leuk is, maar ik ben doorgaans totaal geen fan van dat genre.
Feyenoord Rotterdam![]()
Impliceren vaak 'het zelf'quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
jullie lachen wel maar ik weet nu wel dat volgens die punten de meeste van jullie al geen stoel kunnen zijn.
IamDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Impliceren vaak 'het zelf'
Iam
ja man you'll like itquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga er van uit dat mensen hier Guardians of the Galaxy gekeken hebben? Veel mensen in mijn omgeving lopen te zeiken dat 'ie zo goed/leuk is, maar ik ben doorgaans totaal geen fan van dat genre.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Meh weinig kunnen vinden. http://tweakers.net/price(...)5606h/specificaties/ Reactietijd 2ms, zegt me echt helemaal niksquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope
[..]
typenummer googelen met input lag erachter
Zal allemaal wel prima zijn.![]()
Ik vind het genre verschrikkelijk, maar dit echt een topfilmquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga er van uit dat mensen hier Guardians of the Galaxy gekeken hebben? Veel mensen in mijn omgeving lopen te zeiken dat 'ie zo goed/leuk is, maar ik ben doorgaans totaal geen fan van dat genre.
Elke dag![]()
Mail naar info@at5.nlquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het genre verschrikkelijk, maar dit echt een topfilm![]()
Vanavond maar even langs de Pathé dan.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb 5, is ook dikke prima.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meh weinig kunnen vinden. http://tweakers.net/price(...)5606h/specificaties/ Reactietijd 2ms, zegt me echt helemaal niks
Zal allemaal wel prima zijn.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Teveel moeite man, ik factureer ook mails.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
32PFL5606 Sharp UV2A panel. 32PFL6606 Sharp UV2A ... Laut diesem Test hat der Philips 40PFL6606 ein MVA Panel mit 66ms Input Lag.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meh weinig kunnen vinden. http://tweakers.net/price(...)5606h/specificaties/ Reactietijd 2ms, zegt me echt helemaal niks
Zal allemaal wel prima zijn.
66 wel veel als dat zo ismaar geen idee, vage links/bronnen allemaal
fok bug is het dit keer. Als je dingen uit een post selecteert en dan gaat quoten doet hij soms raar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jouw quotes zijn de laatste tijd erg vreemd.
Vorige keer was het wel mijn eigen faal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Selecteren + quoten is juist een featurequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
fok bug is het dit keer. Als je dingen uit een post selecteert en dan gaat quoten doet hij soms raar.
Vorige keer was het wel mijn eigen faalIs er al jaren.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja fuck. Ach dan kan ik dat als smoesje gebruikenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
32PFL5606 Sharp UV2A panel. 32PFL6606 Sharp UV2A ... Laut diesem Test hat der Philips 40PFL6606 ein MVA Panel mit 66ms Input Lag.
66 wel veel als dat zo ismaar geen idee, vage links/bronnen allemaal
![]()
![]()
Maar ik selecteerde iets uit jouw post en wilde BDIL quoten. En dan maakt fok ervan dat die tekst in een BDIL quote komt..slaat nergens op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Selecteren + quoten is juist een featureIs er al jaren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://negoma.com/shop/en(...)de_LCD_Monitor_black(48505)/Detailsquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zal allemaal wel prima zijn.
Ik heb deze al 2 jaar, prima monitor
Hala Madrid !
Zou wel veel verklaren bij jou.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja fuck. Ach dan kan ik dat als smoesje gebruikenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Netflix maakt zijn eigen Game of Thrones: seks en strijd in 'Marco Polo'
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-Marco-Polo.dhtmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan me onze laatste 3 potjes nog herinneren. 4-1, 1-4 en 4-0 ofzo?quote:
Man ik hield me gewoon in omdat ik het zielig voor je vond.![]()
Ik heb wel een keer een potje verloren van je toen je ging cross abusen ja, maar je mocht onderhand ook wel een keertje winnenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan me onze laatste 3 potjes nog herinneren. 4-1, 1-4 en 4-0 ofzo?
Man ik hield me gewoon in omdat ik het zielig voor je vond.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sinds die potjes heb ik wel een voorkeur voor PS4 gekregen. Zoek toch meer uitdaging.. niveau op de Xbox wat betreft fokkers is gewoon te laag.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een potje verloren van je toen je ging cross abusen ja, maar je mocht onderhand ook wel een keertje winnen![]()
Welk genre is dat dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Want dit is eigenlijk één grote mengelmoes van genres, zeker geen gewone superhero film![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sinds die potjes heb ik wel een voorkeur voor PS4 gekregen. Zoek toch meer uitdaging.. niveau op de Xbox wat betreft fokkers is gewoon te laag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit was 1 van de sheets erover
[ afbeelding ]
Oftewel vanaf nu ook op dinsdag vrij dit blok.![]()
![]()
![]()
Nou nou nouquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sinds die potjes heb ik wel een voorkeur voor PS4 gekregen. Zoek toch meer uitdaging.. niveau op de Xbox wat betreft fokkers is gewoon te laag.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Straks zijn er uberhaupt wenig xboxers meer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sinds die potjes heb ik wel een voorkeur voor PS4 gekregen. Zoek toch meer uitdaging.. niveau op de Xbox wat betreft fokkers is gewoon te laag.![]()
Volgens hebben alleen Lietmoenen en Naainek de Xbox One.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Straks zijn er uberhaupt wenig xboxers meer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou precies goed zijn als het zo blijftquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens hebben alleen Lietmoenen en Naainek de Xbox One.Al is Litmanen bij vlagen wel grappig. Maar vermoed dat hij dan een pilletje op heeft.
![]()
Misschien wel de poedersuikerbus te hard neergezet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou precies goed zijn als het zo blijftAl is Litmanen bij vlagen wel grappig. Maar vermoed dat hij dan een pilletje op heeft.
Hala Madrid !
zijn weer nieuwe J.Law pics. Misschien maakt dat je blij, ouwe trekpop van me #TheHorngerGames hahahahaquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Ik voel me wat somber. Wanneer komt Omnirocket weer een leuke grap maken?![]()
Hunger games heb ik wel gezien trouwens. Alleen dat is weer een tijdje geleden. Ze wonnen uiteindelijk allebei geloof ik, die jongen en dat meisje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
zijn weer nieuwe J.Law pics. Misschien maakt dat je blij, ouwe trekpop van me #TheHorngerGames hahahaha![]()
Misschien in 1 van z'n 80000 supergave filmpjes van wedstrijden tussen pak m beet Trinidad en Tobago en Schubbekutterveem C1...quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Ik voel me wat somber. Wanneer komt Omnirocket weer een leuke grap maken?![]()
Ik was vergeten dat jij ook een tijd geleden foto's had gestuurd naar mijn mailquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
zijn weer nieuwe J.Law pics. Misschien maakt dat je blij, ouwe trekpop van me #TheHorngerGames hahahahaIk zie het nu pas
![]()
Hala Madrid !
"Ja hij zegt dat ie dacht dat ie voor Feyenoord tekende, want ze zeiden grootste club van NL."quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:36 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
BDIL ga Milik ff trollen![]()
Feitelijk weten zij ook niet of je goed Kroatisch kan sprekenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:36 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
BDIL ga Milik ff trollenEn Muric kan het ook aan niemand vertellen als jij het niet vertaalt
Hala Madrid !
stuur ekkes een mailtje danquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Feitelijk weten zij ook niet of je goed Kroatisch kan sprekenEn Muric kan het ook aan niemand vertellen als jij het niet vertaalt
![]()
![]()
Tevens kan Meleg geen Nederlands ? Worden zij de nieuwe Pranjic - SulejmaniHala Madrid !
Even serieus, waar slaat dit op? Godverdomme de grootste mongolen worden constant beschermd. Immers die geen bal kan aannemen, Verhoek nooit topfit, Boularouz na 1 wedstrijd gelijk geblesseerd, Te Vrede die na twee jaar Feyenoord nog steeds iedere bal van zijn voet laat stuiteren en zo kan ik nog doorgaan. Die worden allemaal beschermd, maar Mulder/Hahn worden belachelijk gemaakt in de media? Hahn heeft niet eens een kans gehad en ze schrijven hem al af, maar die Kazim moet ik vertrouwen geven omdat hij nog niet heeft gespeeld? Hoorde dat hij dramatisch speelde bij Jong Feyenoord. Waarom lees ik daar niets over dan...quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boh prijsschieten bij Zwolle![]()
Dm eensquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
zijn weer nieuwe J.Law pics. Misschien maakt dat je blij, ouwe trekpop van me #TheHorngerGames hahahaha![]()
Rustig aan joh.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Even serieus, waar slaat dit op? Godverdomme de grootste mongolen worden constant beschermd. Immers die geen bal kan aannemen, Verhoek nooit topfit, Boularouz na 1 wedstrijd gelijk geblesseerd, Te Vrede die na twee jaar Feyenoord nog steeds iedere bal van zijn voet laat stuiteren en zo kan ik nog doorgaan. Die worden allemaal beschermd, maar Mulder/Hahn worden belachelijk gemaakt in de media? Hahn heeft niet eens een kans gehad en ze schrijven hem al af, maar die Kazim moet ik vertrouwen geven omdat hij nog niet heeft gespeeld? Hoorde dat hij dramatisch speelde bij Jong Feyenoord. Waarom lees ik daar niets over dan...![]()
Ik hoop eindelijk dat Richards weer aan spelen toekomt![]()
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien in 1 van z'n 80000 supergave filmpjes van wedstrijden tussen pak m beet Trinidad en Tobago en Schubbekutterveem C1...
Ik vind stukken zonder alinea's altijd maar moeilijk leesbaar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Even serieus, waar slaat dit op? Godverdomme de grootste mongolen worden constant beschermd. Immers die geen bal kan aannemen, Verhoek nooit topfit, Boularouz na 1 wedstrijd gelijk geblesseerd, Te Vrede die na twee jaar Feyenoord nog steeds iedere bal van zijn voet laat stuiteren en zo kan ik nog doorgaan. Die worden allemaal beschermd, maar Mulder/Hahn worden belachelijk gemaakt in de media? Hahn heeft niet eens een kans gehad en ze schrijven hem al af, maar die Kazim moet ik vertrouwen geven omdat hij nog niet heeft gespeeld? Hoorde dat hij dramatisch speelde bij Jong Feyenoord. Waarom lees ik daar niets over dan...![]()
Gaat iemand SIMS 4 halen?
Hala Madrid !
Het is het 100% waard om door te nemenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind stukken zonder alinea's altijd maar moeilijk leesbaar.![]()
![]()
Kazim speelde zeker dramatisch bij Jong Feyenoord want hij werd zelfs gewisseld ..quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Even serieus, waar slaat dit op? Godverdomme de grootste mongolen worden constant beschermd. Immers die geen bal kan aannemen, Verhoek nooit topfit, Boularouz na 1 wedstrijd gelijk geblesseerd, Te Vrede die na twee jaar Feyenoord nog steeds iedere bal van zijn voet laat stuiteren en zo kan ik nog doorgaan. Die worden allemaal beschermd, maar Mulder/Hahn worden belachelijk gemaakt in de media? Hahn heeft niet eens een kans gehad en ze schrijven hem al af, maar die Kazim moet ik vertrouwen geven omdat hij nog niet heeft gespeeld? Hoorde dat hij dramatisch speelde bij Jong Feyenoord. Waarom lees ik daar niets over dan...
Thanks voor de felicitaties boys.![]()
En Lindgren jij ook gefeliciteerd natuurlijk.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Heb jij jezelf al een verjaardags prostaatmassage gegeven?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:00 schreef Ozz-03 het volgende:
En Lindgren jij ook gefeliciteerd natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh zijn jullie jarig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:00 schreef Ozz-03 het volgende:
En Lindgren jij ook gefeliciteerd natuurlijk.
Gefeliciteerd beiden.![]()
Iemand ervaring met een volledig zwart scherm (terwijl ik normaal mijn bureaublad te zien krijg) en een foutmelding (0xc000142) als je via taakbeheer explorer.exe wil opstarten?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nergens last van op mijn mac.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand ervaring met een volledig zwart scherm (terwijl ik normaal mijn bureaublad te zien krijg) en een foutmelding (0xc000142) als je via taakbeheer explorer.exe wil opstarten?![]()
vet spannendtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 18:00:09The Top 50 players in #FIFA15 revealed starting tomorrow! #FIFA15Ratings #FUT http://t.co/VlglorxwM5 reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Messi oke doeiquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:11 schreef Reemi het volgende:
vet spannendtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 18:00:09The Top 50 players in #FIFA15 revealed starting tomorrow! #FIFA15Ratings #FUT http://t.co/VlglorxwM5 reageer retweet
![]()
Ik wil legend stats weten. Niet dat het boeit omdat ze toch allemaal nog veel beter zijn dan de stats suggererenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:11 schreef Reemi het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil legend stats weten. Niet dat het boeit omdat ik toch een ps4 ga halen.![]()
Noooooooooo, jij ook al aan de ps?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil legend stats weten. Niet dat het boeit omdat ze toch allemaal nog veel beter zijn dan de stats suggereren
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zie mijn post en vergelijk hem met die van rijstquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Noooooooooo, jij ook al aan de ps?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij hebt toch geen Norton op je pc hoop ik?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand ervaring met een volledig zwart scherm (terwijl ik normaal mijn bureaublad te zien krijg) en een foutmelding (0xc000142) als je via taakbeheer explorer.exe wil opstarten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
die nieuwe legendsquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil legend stats weten. Niet dat het boeit omdat ze toch allemaal nog veel beter zijn dan de stats suggereren
wist niet eens dat laudrup een broer had![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: