Neem van allebei de helft, maar als je dat niet wilt zou ik voor de PS4 gaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:51 schreef PRESlDENT het volgende:
Hoi,
Ik ben op het punt gekomen dat ik één van beide nieuwe generatie consoles ga aanschaffen. Omdat ik voorheen een playstation heb gehad neig ik meer naar Sony. Echter schijnt de Kinect functie op de Xbox One ook mooi te zijn.
Welke moet ik kiezen vinden jullie?
Groet,
Marcel
Zelfde verhaal als de PS4 bij mijquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wii U, zo'n kekke tablet om mee te spielen
Mario Kartquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als de PS4 bij mij.
Nooit leuk gevonden, dus nee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mario Kart
That's it. Give nintendo your money
Voor dat geld heb je geen PC die games kan spelen hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef ems. het volgende:
WiiU. Als je een playstation of xbox wilt kan je beter van dat geld een PC kopen.
Klopt, is alleen leuk in gezelschappen, op feestjes oid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kinect speel je een paar keer mee en dan is de lol er vanaf. PS4 heeft ook een camera met kinect functies
Een systeem waar je de volgende 12/13 jaar mee vooruit kan kwa games? En dat voor 800 euro? Zou ik knap vinden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:11 schreef ems. het volgende:
Dat heb je vrij gemakkelijk voor dat geld, maar inderdaad, je kan er beter iets bijleggen zodat je ook de volgende generatie spelcomputers kan laten liggen.
Zelfs voor 8000 eur red je dat niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een systeem waar je de volgende 12/13 jaar mee vooruit kan kwa games? En dat voor 800 euro? Zou ik knap vinden.
Ga voor de console waarbij de exclusives jou aanspreekt. Als je gamende vrienden hebt en ook online gamen erg belangrijk voor je is kun je ook vragen wat zij gaan kopen (of hebben gekocht).quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:25 schreef f0rsythia het volgende:
Xbox is leuk voor 12 jarige kinderen en voor de entertainment functies
Een bundel met The Last of Us is dan je beste optie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:08 schreef Dutchguy het volgende:
PS4 en dan meteen The Last of Us in huis halen.
Valt nog wel mee moet ik zeggen. Mn vriendin heeft een systeem met AMD APU gekocht voor 349 euro. en dat speelt de meeste games op 720p gewoon soepel. (de TV waar hij op aangesloten is is 720p) En in de toekomst kan er gewoon een fatsoenlijke 3dkaart in. Oke, het is geen high end machine, maar het werkt prima voor de games die ze speelt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je geen PC die games kan spelen hoor.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:08 schreef Dutchguy het volgende:
PS4 en dan meteen The Last of Us in huis halen.
Dat laatste is puur subjectief natuurlijk. Ik ken mensen die zweren bij de PS controllerquote:Op donderdag 4 september 2014 10:31 schreef JagerJanssen het volgende:
Xbox, daar heb je tenminste altijd online toegang i.t.t. Playstation Network dat er om de haverklap uit ligt. Tel daarbij op de veel fijnere controller.
Dat kan waar zijn, als ik het echter zo hoor (poll's online) schijnt de xbox controller over het algemeen de betere/fijnere te zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste is puur subjectief natuurlijk. Ik ken mensen die zweren bij de PS controller.
Ik heb ook wel voorkeur voor de iets grotere Xboxcontroller, maar de PS4 controller is ook prima.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Dat kan waar zijn, als ik het echter zo hoor (poll's online) schijnt de xbox controller over het algemeen de betere/fijnere te zijn
Sony heeft die optie al beloofd bij de aankondiging. Net als DriveClub gratis bij launch voor PS+-leden.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Dat van die standby fucntie van de Xbox wist ik niet eens, dat is wel verdomde handig. Nou is de PS4 niet traag ofzo, maar best wel lekker als je gewoon meteen verder kan de dag erna.
Ach wat een onzin, TLOU is een geweldige game, port of niet, dat is irrelevant. Als je die game nog niet kent dan pak je gelijk een van de beste games mee van vorige (en op dit moment de huidige) generatie.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony heeft die optie al beloofd bij de aankondiging. Net als DriveClub gratis bij launch voor PS+-leden.
Ook is er nog de belabberde media-functionaliteit van PS4 en het feit dat heel veel PS4-gamers de sticks op hun controller vervangen door Xbone-sticks.
Er is werkelijk geen reden om een PS4 te kiezen op TLOU na, een port van een PS3-game.
Is een valse start van PR interessant voor een gamer?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef jogy het volgende:
Volgens mij heeft de Xbox-one een zodanig valse start gemaakt in de PR afdeling dat het deze niet meer snel te boven komt, dan zou ik lekker een PS4 nemen.
Op zich wel want het uit zich later in het aanbod spellen en de eventuele vroegtijdige teloorgang van de console.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is een valse start van PR interessant voor een gamer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |