SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon mondjes snoeren straks jatog"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat ze bij PSV (nog) optimistisch zijn begrijp ik wel maar waar dat optimisme van die Feyenoorders op gebaseerd is geen idee, vorig seizoen met een duidelijk beter team werd het ook helemaal niks en zal het dit seizoen wel gaan lukken![]()
en die post waar hij op reageerde was intelligent?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het antwoord van elke Ajacied zonder hersencellen op elke post die negatief is over Ajax![]()
Nee, tuurlijk niet. Maar ga je dan lekker naar dat niveau verlagen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
en die post waar hij op reageerde was intelligent?![]()
![]()
Die denken opeens dat elke kutspits automatisch even goed wordt als Pelle en Koedetti als je ze maar een Feyenoord shirt aan doet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
Dat ze bij PSV (nog) optimistisch zijn begrijp ik wel maar waar dat optimisme van die Feyenoorders op gebaseerd is geen idee, vorig seizoen met een duidelijk beter team werd het ook helemaal niks en zal het dit seizoen wel gaan lukkenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tot nu toe welquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die denken opeens dat elke kutspits automatisch even goed worden als Pelle en Koedetti als je ze maar een Feyenoord shirt aan doet.![]()
![]()
Hoe deed Kazan Kazan het gister in het tweede?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geen idee, al knalt hij er daar 50 in, boeit me geen kut. Hij moet het in het eerste elftal laten zien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe deed Kazan Kazan het gister in het tweede?![]()
Ja? Te Vrede? Echt? Ik bedoel maar, hij pakt/pakte z'n goaltjes mee, maar geen enkele topclub wil toch een heel seizoen met hem in de basis spelen. Leuk voor de laatste tien minuten als het gelijk staat ofzo, maar op een hele wedstrijd genomen heb je er bijzonder weinig aan.quote:![]()
Eens. Heb het ook niet over Te Vrede, das gewoon een mongool die toevallig tegen ballen aanloopt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja? Te Vrede? Echt? Ik bedoel maar, hij pakt/pakte z'n goaltjes mee, maar geen enkele topclub wil toch een heel seizoen met hem in de basis spelen. Leuk voor de laatste tien minuten als het gelijk staat ofzo, maar op een hele wedstrijd genomen heb je er bijzonder weinig aan.![]()
Oh nee, maar ELKE spits kon je toch een Feyenoord shirt aantrekken en werd automatisch goed?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Eens. Heb het ook niet over Te Vrede, das gewoon een mongool die toevallig tegen ballen aanloopt.![]()
Ik ook. Straks even naar de Toekomst, vragen of ik mee mag trainen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef Tyron het volgende:
Zimling werkt hard lees ik nu.
Op zich wel handig."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wanneer komt de "we hebben alleen maar ideale schoonzonen" discussie weer op gang trouwens, tijdje geleden alweer.![]()
Daarom zeg ik ook tot NU toe wel. Te Vrede moeten we maar afwachtenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee, maar ELKE spits kon je toch een Feyenoord shirt aantrekken en werd automatisch goed?![]()
![]()
Ik zal hem gewoon een heel seizoen in de spits laten spelen en kijken waar het schip strandt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:25 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook tot NU toe wel. Te Vrede moeten we maar afwachten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: