Zeg dat maar niet te hard tegen d emannenquote:
Ow heb ik ook wel hoor. Tijdens de seks ben ik er ook niet goed in. Nu was het erna / tussendoor. Dan is het andersquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:47 schreef missbehavin het volgende:
Maar echt hoor, ik wilde dat ik wat dapperder was geweest soms..
Ik ook.... waardoor ik serieus wel eens seks heb met iemand waarbij ik denk "Let's get this over with"quote:
Ja jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik hou wel enorm van je! EN van je puppy! En je vent!
Flikken jullie me nouquote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Zo ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Thafuck? 3x stoten en toen was je er klaar mee?
Aah ik ben gelukkig niet alleen. Ms moeten we maar nooit samen dronken worden, dat kan niet anders dan fout gaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.... waardoor ik serieus wel eens seks heb met iemand waarbij ik denk "Let's get this over with"
Sja, dat heb ik ook wel eens gehad, maar gelukkig gotte ik er dan zelf wel snel over withquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.... waardoor ik serieus wel eens seks heb met iemand waarbij ik denk "Let's get this over with"
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard tegen d emannen
[..]
Ow heb ik ook wel hoor. Tijdens de seks ben ik er ook niet goed in. Nu was het erna / tussendoor. Dan is het anders
Fixed!quote:
Ik heb ook wel eens gedacht "Seriously?! Nu al stoppen? WTF?!" maar ik zeg er dan niks vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel jaWeinig voorspel, en ik lag dara dus nouja totaal niet bevredigd naast m terwijl ie in slaap viel. Toen was ik er wel echt klaar mee
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah ik ben gelukkig niet alleen. Ms moeten we maar nooit samen dronken worden, dat kan niet anders dan fout gaan
Ik soms wel. Enige nadeel is dat het voor mannen toch wat moeilijker is om door te gaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook wel eens gedacht "Seriously?! Nu al stoppen? WTF?!" maar ik zeg er dan niks van
Oh het was dus meer dat hij er na 3x stoten al klaar mee wasquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel jaWeinig voorspel, en ik lag dara dus nouja totaal niet bevredigd naast m terwijl ie in slaap viel. Toen was ik er wel echt klaar mee
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oei oi oei oei oei!
Dat zou een leuke fokroddel zijn!
Maar schatje, ik wil je uren van je prostaatorgasme laten genieten!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat heb ik ook wel eens gehad, maar gelukkig gotte ik er dan zelf wel snel over with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ligt er maar net aan hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja hij ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh het was dus meer dat hij er na 3x stoten al klaar mee was
O dat herken ik wel. Als ik eenmaal zelf gekomen ben kan ik vooraf nog zo hard van plan zijn geweest bepaalde dingen te doen..... daar komt dan niets meer van terecht. Echt BAM, in 1 klap hele gevoel weg.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik soms wel. Enige nadeel is dat het voor mannen toch wat moeilijker is om door te gaan
Of als ze het al doen (handen enzo) zijn ze niet zo enthousiast en is de lol er toch vanaf en kan je net ozo goed stoppen
Nou ja zeg! Zoegen kreng!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat herken ik wel. Als ik eenmaal zelf gekomen ben kan ik vooraf nog zo hard van plan zijn geweest bepaalde dingen te doen..... daar komt dan niets meer van terecht. Echt BAM, in 1 klap hele gevoel weg.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar schatje, ik wil je uren van je prostaatorgasme laten genieten!!!!Uren, nee, wel soms van de hele lange perioden in bed liggen, maar dan niet de hele tijd echt seksen, maar wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat herken ik wel. Als ik eenmaal zelf gekomen ben kan ik vooraf nog zo hard van plan zijn geweest bepaalde dingen te doen..... daar komt dan niets meer van terecht. Echt BAM, in 1 klap hele gevoel weg.
Snap het ook wel, beetje hoe men lichamelijk in elkaar (kan) zitten. Maakt het niet leuker op. Zorg er dan voor dat de ander ervoor ook z'n lol heeft gehadquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
Dat je 's ochtends als je opstaat niet eens meer weet of je nou eigenlijk nog geslapen hebt of nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uren, nee, wel soms van de hele lange perioden in bed liggen, maar dan niet de hele tijd echt seksen, maar wel een beetje.
Mee eens, samen uit, samen thuisquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap het ook wel, beetje hoe men lichamelijk in elkaar (kan) zitten. Maakt het niet leuker op. Zorg er dan voor dat de ander ervoor ook z'n lol heeft gehad
Dat is wel iets dat voor een man lastiger is dan voor een vrouw. En zoals wel vaker met dit soort dingen die wel gewoon biologisch een feit zijn wordt het bij mannen toch als falen gezien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap het ook wel, beetje hoe men lichamelijk in elkaar (kan) zitten. Maakt het niet leuker op. Zorg er dan voor dat de ander ervoor ook z'n lol heeft gehad
Ik verlies na zo'n lange tijd best wel mijn interesse en denk dan "Hup, klaarkomen, schiet op!"quote:
Daarom wil ik ook altijd als laatste komenquote:
ja, daar streef ik ook wel naar hoor, maar soms gaat het niet en dan zou geen misdrijf moeten zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook altijd als laatste komen
Dan hou ik m'n motivatie en gevoel
Same herequote:Op dinsdag 2 september 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook altijd als laatste komen
Dan hou ik m'n motivatie en gevoel
Het geeft niks schatje. Gebeurt de beste wel eens *aai over de bol*quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel iets dat voor een man lastiger is dan voor een vrouw. En zoals wel vaker met dit soort dingen die wel gewoon biologisch een feit zijn wordt het bij mannen toch als falen gezien.
En bij vrouwelijke nare bijzaken "hoort het er gewoon bij".
Maar als je weet dat je na 10x stoten klaar bent als man. Zorg dan ervoor dat je wat meer aan voorspel doet, of tussenspel als je niet verwacht had dat het zo snel zou gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Dat is wel iets dat voor een man lastiger is dan voor een vrouw. En zoals wel vaker met dit soort dingen die wel gewoon biologisch een feit zijn wordt het bij mannen toch als falen gezien.
En bij vrouwelijke nare bijzaken "hoort het er gewoon bij".
Ja nee, niet één lange beurt, meerdere beurten!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verlies na zo'n lange tijd best wel mijn interesse en denk dan "Hup, klaarkomen, schiet op!"
Echt?!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Het is algemeen bekend dat een vrouw sowieso gemiddeld 10 minuten nodig heeft (eig zijn het er 20, maarja)
Nou ja, zo brengen ze het, maar zo denken ze nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het geeft niks schatje. Gebeurt de beste wel eens *aai over de bol*
Dat is natuurlijk ook wat overdreven. Tis maar net hoe of wat het gaat / je relatie is met diegene / etcquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
en dan zou geen misdrijf moeten zijn.
Dat is in mijn geval gene egoisme, want ik wil als laatste komen omdat ik weet dat ik anders meteen klaar benquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Same here
Ik ben een egoïstisch kutwijf
20 minuten stoten?!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als je weet dat je na 10x stoten klaar bent als man. Zorg dan ervoor dat je wat meer aan voorspel doet, of tussenspel als je niet verwacht had dat het zo snel zou gaan.
Het is algemeen bekend dat een vrouw sowieso gemiddeld 10 minuten nodig heeft (eig zijn het er 20, maarja)
ik ben in de loop der jaren door als ie ONS'jes wat eogistischer geworden door dit alles
Ja. Kutmedicatiequote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er liever 1 die te snel komt dan 1 die maar moeilijk komt
Die bestaan ook
Een vrouw blijft meestal toch nog wel een beetje geil na klaargekomen te zijn toch?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Same here
Ik ben een egoïstisch kutwijf
Ja maar dan ben je toch egoïstisch als in: ik heb die motivatie nodig om daarna niet meteen in slaap te willen vallenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval gene egoisme, want ik wil als laatste komen omdat ik weet dat ik anders meteen klaar benEn dat vind ik lullig voor de ander. Dus ik zorg eerst voor de ander en dan pas mag ik
Die ook wel eens gehad jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
Die bestaan ook
Zelfs een beste paard van de stal struikelt wel eens hoor, poeppie!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zo brengen ze het, maar zo denken ze niet.
En voor we dat krijgen, nee ik heb dat niet op regelmatige basis ofzo.
Die bestana zeer zeker. Mijn god. Kramp in de kaken en lamme armenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
Die bestaan ook
Al stoot je een uur, dan kom ik niet daarvan. De methode stond er niet bijquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
20 minuten stoten?!Poe heeeeeeeeeeey!
Natuurlijk is het overdreven en zeker als het geen ONS is is het vaak, ik maak het zo wel goed met je, oidquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wat overdreven. Tis maar net hoe of wat het gaat / je relatie is met diegene / etc
Nou dan hoop ik die nooit te treffenquote:
Beetje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Een vrouw blijft meestal toch nog wel een beetje geil na klaargekomen te zijn toch?
Heb je daar speciale medicatie voor in je kut ja?!quote:
Was het maar waarquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je daar speciale medicatie voor in je kut ja?!
Nou dat ligt bij mij echt aan de dag hoorquote:
Wel de meest altruistische vorm van egoisme danquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je toch egoïstisch als in: ik heb die motivatie nodig om daarna niet meteen in slaap te willen vallen
Nou ja, zeker als ik een avond (niet te) gedronken heb kan het juist wel eens een tijd duren, soms te langquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ook wel eens gehad ja
Toch best vaag. Het idee hebben van dat je toch iets niet helemaal goed doeten aan de andere kant duurt het soms dan zoooo lang
Een fuckbuddy/relatie wordt natuurlijk wel meer vergeven dan een ONs, want dan kan je het idd nog 'goedmaken'. Of dan maakt het de ander ook niet veel uit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk is het overdreven en zeker als het geen ONS is is het vaak, ik maak het zo wel goed met je, oid.
Maar je hoort vrouwen soms klagen over dingen waarvan ik denk, lekker redelijk.
maar als je een vrouw afwijst om iets ben je altijd een botte lul.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al stoot je een uur, dan kom ik niet daarvan. De methode stond er niet bij
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, zeker als ik een avond (niet te) gedronken heb kan het juist wel eens een tijd duren, soms te lang.
Het zou zo lekker zijn als je het allemaal 100% onder controle zou hebben onder elke omstandigheid.
Haha, een soort release-knopje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zeker als ik een avond (niet te) gedronken heb kan het juist wel eens een tijd duren, soms te lang.
Het zou zo lekker zijn als je het allemaal 100% onder controle zou hebben onder elke omstandigheid.
Ik heb het wel graag onder controle bij die anderquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb m'n tijd wel nodig hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik die nooit te treffen
hmm, heeeel soms. Meestal niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dat ligt bij mij echt aan de dag hoor
Soms denk ik gewon 'tnx bye'
Dus vaker boven dan onder?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb het wel graag onder controle bij die ander
Tot zo ver wat ik vandaag op ga biechten![]()
Mwoah, dat zou de spanning er ook een beetje vanaf halen lijkt me. Het leuke is juist dat je de ander op dat punt moet krijgen, als het allemaal vanzelf gaat is daar de lol snel vanaf.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, logisch ook, iedereen die wel eens neukt weet dat het soms beter is dan andere keren, ook met dezelfde persoon. Maar met een ONS is er dus wel meer druk want 1 keer minder en je hebt geen 2de kansquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een fuckbuddy/relatie wordt natuurlijk wel meer vergeven dan een ONs, want dan kan je het idd nog 'goedmaken'. Of dan maakt het de ander ook niet veel uit.
Ach ik doe fijn mee met opbiechtenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
20 minuten is voor mij genoeg voor minstens 7x of zo(als ik tussendoor even adem mag halen)
Jaja, ik ga stoppen dingen op te biechten
Dan moet je het gewoon goed brengen ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, logisch ook, iedereen die wel eens neukt weet dat het soms beter is dan andere keren, ook met dezelfde persoon. Maar met een ONS is er dus wel meer druk want 1 keer minder en je hebt geen 2de kans.
En dat terwijl een ONS toch vaak niet onder de beste omstandigheden plaatsvindt.
Ik dacht 20 minuten aan 1 stuk doorstotenquote:
Ja,maar je voorkomt wel teleurstellingen, je kan de ander nog zo vloedgolf nat hebben en smekend om geneukt te worden, als jij dan na 2 keer stoten komt en het is voorbij heeft het weinig zin gehadquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwoah, dat zou de spanning er ook een beetje vanaf halen lijkt me. Het leuke is juist dat je de ander op dat punt moet krijgen, als het allemaal vanzelf gaat is daar de lol snel vanaf.
Oh ging het over stotenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht 20 minuten aan 1 stuk doorstoten
True, al is het voor de man natuurlijk ook niet echt werelds geweest ook al kom je klaar. je gaat niet slapen met het idee van, zo dat was even een wereldwipquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon goed brengen ofzo![]()
Scheelt dat een ONS ook niet echt bedoelt is voor een tweede keer, dus je kan je wat permiteren. Maar in mijn ervaring is daarin de vrouw toch wel de dupe.
Aaargh, ik snap er niks meer vanquote:
Echt wel. Beide bloedgeil en no strings attached dus geen "doe ik t wel goed?" of "Wat als ie nou...". Zijn er betere omstandigheden dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
En dat terwijl een ONS toch vaak niet onder de beste omstandigheden plaatsvindt.
Is zeker 4cm boven t NL gemiddelde hoor, mister e-penisquote:
20 minuten stimulatie in wat voor vorm dan ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aaargh, ik snap er niks meer van
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is zeker 4cm boven t NL gemiddelde hoor, mister e-penis
Ah oke dan. Dat red ik echt niet altijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
20 minuten stimulatie in wat voor vorm dan ook
En openhartig dat we zijn!quote:
Het gaat over seksquote:
Voor mannen wel ja. Zag ik net ook.. of nouja in NL 5 min. Wereldwijd 7 minquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik geloof dat gemiddeld het echte neuken maar een minuut of 5 duurt hoor, wereldwijd gemiddelde dan.
Ik ook niet hoor (volgens mij, want ik hou de tijd zelden bij)quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke dan. Dat red ik echt niet altijd
Dat zijn dan jouw ONSquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel. Beide bloedgeil en no strings attached dus geen "doe ik t wel goed?" of "Wat als ie nou...". Zijn er betere omstandigheden dan?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon goed brengen ofzo![]()
Scheelt dat een ONS ook niet echt bedoelt is voor een tweede keer, dus je kan je wat permiteren. Maar in mijn ervaring is daarin de vrouw toch wel de dupe.
Als er van te voren al gekust is en zo gaat het heel snelquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke dan. Dat red ik echt niet altijd
Voor vrouwen dan ook hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mannen wel ja. Zag ik net ook.. of nouja in NL 5 min. Wereldwijd 7 min
Nee ik ook niet hoor, het is meer dat het opvalt sinds de medicatie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor (volgens mij, want ik hou de tijd zelden bij)
ja, I knowquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow zo.. ja maar dat komt doordat de man dan is klaargekomen
Ja, maar men, dat is ook best kort!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
ja, I know.
Maar dat is dus puur het pik in kut moment zeg maar.
Mijn scharrel haalt echt serieus wel 3x dat gemiddeldequote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mannen wel ja. Zag ik net ook.. of nouja in NL 5 min. Wereldwijd 7 min
Maar dan is t ook geen bewuste ONS. Dan is het per ongluk een ONS omdat er na die ON geen S meer van is gekomenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn dan jouw ONS![]()
Ik heb nog steeds wel de drang om er iets van te maken.
Nou ja, dat ligt er dus maar helemaal aan, als jij net een laf vingertje hebt gekregen om je een beetje nat te krijgen, dan er 5 min op en afrollen, slapen, ja dan is het kortquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, maar men, dat is ook best kort!
Op zich ook niet altijd erg. Soms juist fijn. Maarja, dat ligt dan weer aan het voorspel
He wat heteronormatief weer van jequote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, I know.
Maar dat is dus puur het pik in kut moment zeg maar.
Ja iddquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt er dus maar helemaal aan, als jij net een laf vingertje hebt gekregen om je een beetje nat te krijgen, dan er 5 min op en afrollen, slapen, ja dan is het kort.
En hoe ouder ik word, hoe beter ik als sekspartner ben, imhoquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
Weet in ieder geval.. hoe ouder ik word hoe beter de sekspartners. Dus er is hoop
Ach ja, scharrel is in de 30 en redelijk saai, ex was 19 en niet normaal zo wild en open en geil, het is niet alleen maar leeftijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
Weet in ieder geval.. hoe ouder ik word hoe beter de sekspartners. Dus er is hoop
Ik heb eigenlijk nog nooit een ONS gehad bedenk ik me net...quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan is t ook geen bewuste ONS. Dan is het per ongluk een ONS omdat er na die ON geen S meer van is gekomen
Dei van 30 is verbitterd door alle slechte seksquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, scharrel is in de 30 en redelijk saai, ex was 19 en niet normaal zo wild en open en geil, het is niet alleen maar leeftijd.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dei van 30 is verbitterd door alle slechte seks
Daarom bereiken vrouwen hun seksuele hoogtepunt rond hun 40e ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En hoe ouder ik word, hoe beter ik als sekspartner ben, imho
Dan zou ik je echt er af duwen hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja idd
Denk je "oeeh fingertime!!" even twee keer strijken, 1x in erin. NAT? ja.. hupsa lul erin!![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja idd
Denk je "oeeh fingertime!!" even twee keer strijken, 1x in erin. NAT? ja.. hupsa lul erin!![]()
Echt hoor, ik was vroeger maar een frigide kierquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom bereiken vrouwen hun seksuele hoogtepunt rond hun 40e ofzo
Neuh, ze is gewoon saai in bedquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dei van 30 is verbitterd door alle slechte seks
In sommige gevallen is het totaal niet erg, maar dat zijn dan geen ONSjes. of juist wel en je wil gewoon even snelquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan zou ik je echt er af duwen hoor
Dat is na vanavond 22:30 wel over hoorquote:
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Waarom hoor ik dat nu als in "Adventure tiiiiiime!"?
Ik denk dat ik niet veranderd ben? Of is dat raar?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt hoor, ik was vroeger maar een frigide kier
Hehe, ja dat ken ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry. pik in kont kan uiteraard ook, in beide gevallenquote:
Dat is die bezette scharrel? Die overaanwezige? hmm saai dan als scharrelquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ze is gewoon saai in bed. Heb het dr ook wel eens verteld hoor, maar dan gaat ze overcompenseren
.
Al met al is het ook gewoon niet zo'n spannende scharrel.
Ik wel. En van 2 daavan kan ik me herinneren dat die echt heel goed waren!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een ONS gehad bedenk ik me net...
Er kwam altijd nog wel een keer
Dunno.. Ik ben iig blij hoe ik ben na mijn 30equote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet veranderd ben? Of is dat raar?
Jij wordt echt steeds gelukkiger door dit topic he?quote:
Ja, diequote:Op dinsdag 2 september 2014 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is die bezette scharrel? Die overaanwezige? hmm saai dan als scharrel
Het is een aaneenschakeling van 1upsquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wordt echt steeds gelukkiger door dit topic he?
Snap ik. Zou sowieso al gek worden van die aandacht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die.
Ja, daarom heb ik dr nu ook al een maand ofzo niet gezien, ben er opzich ook wel een beetje klaar mee.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt het getroffen met je vriend als ik het hier zo leesquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een aaneenschakeling van 1ups
Daar kom ik denk ik nooit van af.. het enige dat werkt is gewoon zo geil zijn dat je er even niet aan denktquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben hooguit wat onzekerder over mijn lijfMaar genoeg foefjes om dat een beetje tegen te gaan gelukkig
Goed zo!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry. pik in kont kan uiteraard ook, in beide gevallen.
Zo'n oude, verlaten koelkast dan he, met spinnenrag enzoquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik hoor nu een koelkast openkraken. Zo horror achtig. Iiiieieeeeeeeeeeeeeeekrrrrrrr.
Want om 22:29 hebben jullie allemaal tegelijkertijd een orgasme?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is na vanavond 22:30 wel over hoor
Dat heb ik serieus nog nooit gehadquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kom ik denk ik nooit van af.. het enige dat werkt is gewoon zo geil zijn dat je er even niet aan denkt
Als iemand met me naar bed gaat weet ie wat ie ongeveer kan verwachten. Dus daar moet ie maar genoegen mee nemen. Dus dan kan ik eigenlijk altijd wel m'n onzekerheid opzij zetten en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kom ik denk ik nooit van af.. het enige dat werkt is gewoon zo geil zijn dat je er even niet aan denkt
Over horror gesproken:: Kijk jij The Strain? #buzzkillquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een aaneenschakeling van 1ups
gaan met die banaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iemand met me naar bed gaat weet ie wat ie ongeveer kan verwachten. Dus daar moet ie maar genoegen mee nemen. Dus dan kan ik eigenlijk altijd wel m'n onzekerheid opzij zetten en gaan met die banaan
En een knipperend lampje!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n oude, verlaten koelkast dan he, met spinnenrag enzo
Hij verdient een lintje! Naja, ik vind het wel erg lief dat ie niet na 10 minuten 'pfff, laat maarquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt het getroffen met je vriend als ik het hier zo lees
Oh echt.. ga eens naar die andere SCquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
gaan met die banaan
Sorry, moest ff
Ja maar ik draag zo veel omhoog hijsend en plat duwend spul dat het vast een heel onaangename verassing is als het allemaal uit isquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iemand met me naar bed gaat weet ie wat ie ongeveer kan verwachten. Dus daar moet ie maar genoegen mee nemen. Dus dan kan ik eigenlijk altijd wel m'n onzekerheid opzij zetten en gaan met die banaan
Nou daar zit idd niet veel tijd tussen nee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want om 22:29 hebben jullie allemaal tegelijkertijd een orgasme?
Je moet er samen wat van maken hequote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij verdient een lintje! Naja, ik vind het wel erg lief dat ie niet na 10 minuten 'pfff, laat maar' Niet dat ik er wat aan kan doen natuurlijk, maar kut is het wel
Uhuh, dat zijn we aan het kijken ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over horror gesproken:: Kijk jij The Strain? #buzzkill
Dat doet "die van mij" ook. z'n tanktop of hemdje aanhouden. Om die reden ook volgens mij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gehad
Een hempje aan houden werkt wel goedMaar dat vinden mannen vast mega saai
Hehe, dan moet je dat beperken als je wat van plan bentquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik draag zo veel omhoog hijsend en plat duwend spul dat het vast een heel onaangename verassing is als het allemaal uit is
Uhuh dat soweiso. Maar ik vind het zelf ook gewoon echt vervelend, wil niet dat ie denkt dat ie iets niet goed doet ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet er samen wat van maken heMooi dat ie dat doet
Communiceren dusquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh dat soweiso. Maar ik vind het zelf ook gewoon echt vervelend, wil niet dat ie denkt dat ie iets niet goed doet ofzo.
*noteert*quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij verdient een lintje! Naja, ik vind het wel erg lief dat ie niet na 10 minuten 'pfff, laat maar' Niet dat ik er wat aan kan doen natuurlijk, maar kut is het wel
Als ik dat doe komt het er niet vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, dan moet je dat beperken als je wat van plan bent
Ik ook. Ben nu bij afl 4quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, dat zijn we aan het kijken ja.
Oh dat doen we ook wel hoor. Zo van 'Hm, duurde best lang he schat, sorryquote:
Liever iemand die me accepteert zoals ik ben / eruit zie, dan seks omdat ik een 'schijn' lichaam heb.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik dat doe komt het er niet van
Ook zonde
Nou ja, het is ooit begonnen als na/tijdens het steppen seks hebben, vaak in het park of ergens, spannend door locatie etc. Daar was niets mis mee. maar het werd meer en meer dat ze bij me thuiskwam en dan hadden we seks, maar dus redelijk braaf en saai en ze ging dezelfde avond naar huis etc.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik. Zou sowieso al gek worden van die aandacht.
Maar slechte seks, of saaie seks. Dat is het me echt niet waard. Of ik moet dronken zijn
Gewoon handen weg duwen en jezelf op die piemel storten of zo. Dan klagen ze niet hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat zeg je dan als iemand het uit wil doen? Sorry, maar liever niet?
Huh wat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*noteert*
Ik word ook steeds gelukkiger van dit topic
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat doen we ook wel hoor. Zo van 'Hm, duurde best lang he schat, sorry'
Afleiding dus. Ja dat werkt wel jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon handen weg duwen en jezelf op die piemel storten of zo. Dan klagen ze niet hoor
Dat niet, maar wel als diegene er niet veel van bakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:22 schreef stbabylon het volgende:
Zo'n afknapper he, als ik met iemand in bed lig, wil ik diegene, dan verandert dat echt niet plots als er een rolletje meer zit dan ik had verwacht
Dat snap ik wel ja. Ik zal het ook niet zeggen, ik denk het alleen maarquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:22 schreef stbabylon het volgende:
Zo'n afknapper he, als ik met iemand in bed lig, wil ik diegene, dan verandert dat echt niet plots als er een rolletje meer zit dan ik had verwacht
quote:
Ieuw.. verplichtingseks. Nee dat is niets. Op naar een nieuwequote:Op dinsdag 2 september 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het is ooit begonnen als na/tijdens het steppen seks hebben, vaak in het park of ergens, spannend door locatie etc. Daar was niets mis mee. maar het werd meer en meer dat ze bij me thuiskwam en dan hadden we seks, maar dus redelijk braaf en saai en ze ging dezelfde avond naar huis etc.
Zodra het dus spontaan was was het nog wel ok, maar geplanned werd het echt van die verplichtingseks.
En ik bak er niet veel van als ik onzeker benquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel als diegene er niet veel van bakt natuurlijk.
Ja, dat wel ja, maar dat is iets heel anders dan onzekerheid terwijl ik juist heb aangegeven dat ik je wil.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel als diegene er niet veel van bakt natuurlijk.
Ik zie t allemaal enorm cartoonesk voor me.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon handen weg duwen en jezelf op die piemel storten of zo. Dan klagen ze niet hoor
Hoe meer jij je vent prijst, hoe beter ik weet dat t tussen ons gaat wordenquote:
Daarom en anders heeft ie pech gehad en hoop ik dat ie de seks gewoon goed (genoeg) vindt en er dan schijt aan heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:22 schreef stbabylon het volgende:
Nee, dan kan je net zo goed getrouwd zijn en 3 kinderen hebben, zaterdagavond is mama en papatijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ieuw.. verplichtingseks. Nee dat is niets. Op naar een nieuwe
Hangt er toch ook af met wie je bent? Als je met je vriend in bed ligt waar je al zo lang een relatie hebt, dan neemt ie je gewoon serieus voor wie je bent tochquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En ik bak er niet veel van als ik onzeker ben
Dus het is voor iedereen beter als ik iets aan mag houden
Seks met mij is vast heel erg cartooneskquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie t allemaal enorm cartoonesk voor me.
Zo'n Rhu die die hand wegslaat en BANZAAAAIIII roept en op die piemel stort.
"Piemel tiiiiime!"
Maar wat was er dan anders dan verwacht?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
En ik heb het andersom wel eens gehad hoor. Dat ik heel erg aangetrokken was tot iemand en toen het er eindelijk van kwam en alles ging uit dat ik dacht 'echt?' Dan droog je toch een beetje op hoor
Sja, dan krijg je weer het mannenclichee dat het voor mannen al snel goed isquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom en anders heeft ie pech gehad en hoop ik dat ie de seks gewoon goed (genoeg) vindt en er dan schijt aan heeft.
Daarom ja. Nu kan je nog genieten ervan of nouaj, je snapt me wel. Dan moet je niet genoegen nemen met minder als het niet hoeftquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan kan je net zo goed getrouwd zijn en 3 kinderen hebben, zaterdagavond is mama en papatijd.
Idd, voorlopig hou ik dus de boot af, probeert ze me te koppelen en is ze even genokt met aandacht vragen.
Ja dan is het wel anders, maar daar gaat heel lang over heen hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er toch ook af met wie je bent? Als je met je vriend in bed ligt waar je al zo lang een relatie hebt, dan neemt ie je gewoon serieus voor wie je bent toch(Sorry Cue_
)
Haar lichaamquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat was er dan anders dan verwacht?
In het geval "What you see is what you get" kan ik me dan voorstellen. Maar als er door 16 extreem corrigerende kledingstukken iets heel anders gesuggereert wordt dan kan ik me voorstellen dat de werkelijkheid wel ff schrikken kan zijn. Eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja, maar dat is iets heel anders dan onzekerheid terwijl ik juist heb aangegeven dat ik je wil.
Daarom, die nacht komt ie wel door.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan krijg je weer het mannenclichee dat het voor mannen al snel goed is.
Maar dus niet op regelmatige basis zo.
Je mag meedoen vanavond?quote:
Nee, maar het is wel iemand die ik al 10+ jaar ken, niet alleen van scharrelen, dus je gaat zo iemand ook niet "dumpen". Maar ik denk dat onze neukdagen wel geteld zijn voorlopig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ja. Nu kan je nog genieten ervan of nouaj, je snapt me wel. Dan moet je niet genoegen nemen met minder als het niet hoeft
Ja, maar dan is het wel zo extreem dat ik me belazerd voel, dat heeft dan niks met haar/zijn uiterlijk te maken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In het geval "What you see is what you get" kan ik me dan voorstellen. Maar als er door 16 extreem corrigerende kledingstukken iets heel anders gesuggereert wordt dan kan ik me voorstellen dat de werkelijkheid wel ff schrikken kan zijn. Eerlijk gezegd.
Dat is een beetje als denken dat je een pik van 24cm krijgt en dat t dan een rubberen lul in de broek bleek te zijnSta je toch ff te kijken, hoe geil je ook bent.
Snap het. Sommige mensen hebben bijv. altijd het liefst "het licht uit".quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dan is het wel anders, maar daar gaat heel lang over heen hoor
En dan nog voel ik me gewoon iets prettiger als ik niet in mijn volle glorie boven de dekens in het harde daglicht lig
So be it idd, het kan niet altijd feest zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom, die nacht komt ie wel door.
Dat er dan geen volgende keer komt, snap ik ook wel .
Ok!quote:
"we zijn uit elkaar gegroeid" ideequote:Op dinsdag 2 september 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel iemand die ik al 10+ jaar ken, niet alleen van scharrelen, dus je gaat zo iemand ook niet "dumpen". Maar ik denk dat onze neukdagen wel geteld zijn voorlopig.
Ja lastig uit te leggen, gewoon het geheelquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hoe dan precies? Bij mannen is het redelijk te voorspellen (vind ik)
Vrouwen geen idee
Seks is als pizza, ook koud nog best goed te nassen als je honge hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan krijg je weer het mannenclichee dat het voor mannen al snel goed is.
Om te beginnen is dat wel altijd het prettigst vind ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:27 schreef STING het volgende:
[..]
Snap het. Sommige mensen hebben bijv. altijd het liefst "het licht uit".
Rollenspelquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij heb ik genoeg rollen, dat een extra niet opvalt
Nou ja, meer het was voor mij leuk toen het volledig vrijblijvend en spontaan was, maar nu wordt het meer getrouwd stel zonder de voordelen daarvanquote:
Dus niet eens dat extra rolletje ofzo. Dus dat scheelt weer. tja geen idee hoe dat zal zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja lastig uit te leggen, gewoon het geheel
Iets kan er in de verpakking kei geil uit zien en dat er dan iets anders onder zit dan verwacht
Gewoon haar figuur eigenlijk
Je bedoelt de eerste paar keer met iemand? Daar zit wel wat in ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Om te beginnen is dat wel altijd het prettigst vind ik.
Daarom, als het niet systematisch met je partner is is er niet zo veel mis met slechte seksquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks is als pizza, ook koud nog best goed te nassen als je honge hebt.
quote:
Hehe, heel verstandige move denk ik zoquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, meer het was voor mij leuk toen het volledig vrijblijvend en spontaan was, maar nu wordt het meer getrouwd stel zonder de voordelen daarvan.
Het leek gewoon steeds meer alsof ze dr vriendje wou dumpen voor mij, nou dat heb ik dr wel even duidelijk gemaakt dat dat niet zo'n slimme zet zou zijn als ze niet van plan was single te worden.
Ik heb geen idee wat dat betekent!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal t doorgeven. Hij gaat blij zijn.
Ben je T, B of V?
Ja. En als het dan 's ochtends licht wordt is het (meestalquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Je bedoelt de eerste paar keer met iemand? Daar zit wel wat in ja.
Top.. bottom.. uh voyeur?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat betekent!
Een soort snackje. Niet enorm bevredigend qua voeding, maar als je honger hebt is t op dat moment prima.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, als het niet systematisch met je partner is is er niet zo veel mis met slechte seks.
Top, Bottom, Versatile.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat betekent!
Ja, buiten dat het een notoire vreemdganger is (met mij weliswaar) zou ik ook gewoon gek van dr worden als ik dr langer dan 1 dag om me heen zou hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, heel verstandige move denk ik zo
Een beetje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ja nu je het zegt.. hij heeft desmiley wel een beetje verneukt eigenlijk
quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja. En als het dan 's ochtends licht wordt is het (meestal) wel fijn om wat meer te zien, maar voor het opstarten kan het meestal geen kwaad als het een beetje donker is en er wat lakens aan te pas komen.
idd, gewoon toch even geneukt, hoe kort ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een soort snackje. Niet enorm bevredigend qua voeding, maar als je honger hebt is t op dat moment prima.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Top, Bottom, Versatile.
Kijk, dat weet ik zelfs
Het heeft idd z'n hoogtijdagen wel gehad zo te horenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, buiten dat het een notoire vreemdganger is (met mij weliswaar) zou ik ook gewoon gek van dr worden als ik dr langer dan 1 dag om me heen zou hebben.
Ik begrijp vreemdgaan echt niet hequote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, buiten dat het een notoire vreemdganger is (met mij weliswaar) zou ik ook gewoon gek van dr worden als ik dr langer dan 1 dag om me heen zou hebben.
Ik zie je nu een stapel TL-balken inschakelenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik doe meestal het licht juist aan
Jah, ik las het daarnet bij Sting. Is idd logischerquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Bijna!
Versatile (da's dat je T en B bent)
Als je niet kunt zien werken je tastzintuigen beter hehquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Daarom dan weer ogen dicht / blinddoeken. Maar vind ik anders dan licht uit. Natuurlijk voor de afwisseling of omdat het zo loopt is het ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je niet kunt zien werken je tastzintuigen beter heh
Ik dacht echt extact hetzelfdequote:Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je nu een stapel TL-balken inschakelen
He, het moet wel een beetje mij in goed licht zettenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je nu een stapel TL-balken inschakelen
Al die gay lingo ook altijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah, ik las het daarnet bij Sting. Is idd logischer
Euh, geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Top, Bottom, Versatile.
Kijk, dat weet ik zelfs
Precies, visueel hoort er ook bij!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus?![]()
In dit geval kan ik me voorstellen hoe ze het goedpraat voor zichzelf. Hij is echt enorm zorgzaam en intelligent, hij regelt alles, weet alles, zorgt voor alles. Hij is de verstandige rationele en zij is de theater zweefteef. Maar hij is ook echt een sjappie, tenger, timide, introvert...quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik begrijp vreemdgaan echt niet he
Waarom zou je dat iemand waar je van houdt aan willen doen? Dan ben je of een gemene kut of je houdt niet van die persoon. Wat ook genoeg zegt natuurlijk
Met zo'n opstart geluid en een aggregatorquote:
Je zet je moodlight op knalrood?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He, het moet wel een beetje mij in goed licht zetten
Blindfoldingquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom dan weer ogen dicht / blinddoeken. Maar vind ik anders dan licht uit. Natuurlijk voor de afwisseling of omdat het zo loopt is het ook niet verkeerd.
Als de ander geblinddoekt is durf ik allesquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom dan weer ogen dicht / blinddoeken. Maar vind ik anders dan licht uit. Natuurlijk voor de afwisseling of omdat het zo loopt is het ook niet verkeerd.
Ja, maar laten mannen nou enorm visueel ingesteld zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je niet kunt zien werken je tastzintuigen beter heh
iddquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zet je moodlight op knalrood?
Maar in een langdurige relatie wil je toch beiden? Anders is het toch settelen for less?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit geval kan ik me voorstellen hoe ze het goedpraat voor zichzelf. Hij is echt enorm zorgzaam en intelligent, hij regelt alles, weet alles, zorgt voor alles. Hij is de verstandige rationele en zij is de theater zweefteef. Maar hij is ook echt een sjappie, tenger, timide, introvert...
Dus ze wil hem niet kwijt, maar ze vindt hem totaal niet spannend.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, visueel hoort er ook bij!
Die rol heb ik niet vaak gehad. Wordt liever zelf geblinddoektquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
Als de ander geblinddoekt is durf ik alles![]()
Echt ideaal
Ja hoiquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt ideaal
Ja,maar dat heeft ze dus niet, ze heeft veilig en vertrouwd. Dus zoekt ze spannend en verboden, het is echt niets nieuws hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar in een langdurige relatie wil je toch beiden? Anders is het toch settelen for less?
Mijn nachtlamp kan datquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zet je moodlight op knalrood?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe meer jij je vent prijst, hoe beter ik weet dat t tussen ons gaat worden![]()
Handig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn nachtlamp kan datoh ja, en groen.
Maar goed, ik denk al niet dat ik bed belandt met een vrouw/man die zo onzeker is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]Maar dan wel gewoon een nachtlampje of zo ipv TL balken en de grote lamp aan.
Maar wil t wel graag zien ja
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn nachtlamp kan datoh ja, en groen.
Qua vastbinden zeker ook?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die rol heb ik niet vaak gehad. Wordt liever zelf geblinddoekt
Ach, dan regelen we onderling wel watquote:
Ik ben echt TE visueel ingesteld!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt ideaal
Nee het is niets nieuws maar ik vind het wel jezelf foppenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja,maar dat heeft ze dus niet, ze heeft veilig en vertrouwd. Dus zoekt ze spannend en verboden, het is echt niets nieuws hoor.
Dat lukt in het donker meestal ook nog wel. Het is alleen niet gelijk zo impliciet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar laten mannen nou enorm visueel ingesteld zijn.
Ik wil the whole shabang zien, voelen en proeven hoor!
Hoi, kom je hier vaker?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt ideaal
Ja maar als jij mij blinddoekt en ik jou worden we 2 blinde molletjes die elkaar kwijt zijn in het bedquote:
Ik heb er ook wel eens een gehad die iets niet uit wou trekken, en toen het uiteindelijk toch gebeurde sloeg het helemaal nergens op, was niets mis mee, stomme onnodige onzekerheid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, ik denk al niet dat ik bed belandt met een vrouw/man die zo onzeker is.
Vertel mij het niet, ik weet het wel hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het is niets nieuws maar ik vind het wel jezelf foppen
Je zit nu gewoon niet in de relatie die je wil/die bij je past
Lieg dan jezelf (en de ander!!) niet voor en zoek een ander die wel het hele pakket heeft
Always remember, you love me!quote:
Ik kan ook heel onzeker zijn anders hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, ik denk al niet dat ik bed belandt met een vrouw/man die zo onzeker is.
Nou ik denk dat niemand mij zou omschrijven als onzeker (als ik niet uit heb hoeven leggen waarom ik mijn hempje aan houdt danquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als jij mij blinddoekt en ik jou worden we 2 blinde molletjes die elkaar kwijt zijn in het bed![]()
Ja, en het feit dat ik in je grot lig, moet toch genoeg reden zijn om dat van je af te zetten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens een gehad die iets niet uit wou trekken, en toen het uiteindelijk toch gebeurde sloeg het helemaal nergens op, was niets mis mee, stomme onnodige onzekerheid.
Je was er bij gister?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben echt TE visueel ingesteld!
De scene:
Rhu zet de man op bed, pakt een blinddoek. Ze doet hem om en ineens.... als een soort weerwolf bij volle maan verandert ze! Ze scheurt het ondergoed van zich af, schut haar borsten los, slaakt een soort oerkreet en BAM!
Hebben wij seks gehad?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook heel onzeker zijn anders hoor
En voor je t weet grijp je in een bos angel-krullen ipv Rhu's harenquote:
Als ik alleen maar ooit met jou had gepraat misschien wel jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat niemand mij zou omschrijven als onzeker (als ik niet uit heb hoeven leggen waarom ik mijn hempje aan houdt dan) dus dat weet je van te voren echt niet
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En voor je t weet grijp je in een bos angel-krullen ipv Rhu's haren
Nee, maar de cam stond nog aanquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog nietquote:
Nou idd, stom gedoe in het donkerquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dat hoef ik niet te vertellen. Jullie waren beide geblindoekt dus je zag t niet!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]hoe ben jij dan weer bij ons in bed beland?
Arme jongenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn open relatie is voorbij. Sorry man
Wat doe je nu, pijpkonijntje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu "Let me lick you up and doooooooooooooooooown, till you say stop" in m'n kopquote:
Ja, zoiets probeer je dan duidelijk te maken, en kijk als het nou echt erg is, misvormd ofzo, maar het was gewoon een kleine set tieten, maar wel mooie tietjes verder.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en het feit dat ik in je grot lig, moet toch genoeg reden zijn om dat van je af te zetten.
Haha, oh die was zo foutquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu "Let me lick you up and doooooooooooooooooown, till you say stop" in m'n kop
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu "Let me lick you up and doooooooooooooooooown, till you say stop" in m'n kop
wat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef Belsezar het volgende:
The fappening in de gaten gehouden en mee gedaan en volgens mij heb ik wat pics gevonden die prive zijn in een temp mapje
Stop.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef Belsezar het volgende:
The fappening in de gaten gehouden en mee gedaan en volgens mij heb ik wat pics gevonden die prive zijn in een temp mapje
Hoe kun je "meedoen" dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef Belsezar het volgende:
Denk er aan de volgende keer dat ie t doet. Denk er aan!!!!quote:
wat is de fappening? Het tegenovergestelde van de porn off?quote:
Wat torrents gedownload, en de leak site in de gaten gehouden.quote:
En ik wou je nou net dickpics gaan dm'enquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stop.
Nee echt, stop.
Ik zit op m'n werk en heb een skinny jeans aan.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk er aan de volgende keer dat ie t doet. Denk er aan!!!!
*pavlov bezwering doe*
Onzekerheid zit in alles natuurlijk. De ander hoeft dat natuurlijk niet zo te zien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets probeer je dan duidelijk te maken, en kijk als het nou echt erg is, misvormd ofzo, maar het was gewoon een kleine set tieten, maar wel mooie tietjes verder.
Pfff nou dan kijk ik wel, als ang3l te lui isquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik wou je nou net dickpics gaan dm'en
Gister in de sportschool zat iemand die ik ken op z'n mobieltje te pongelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Leuk die Fappening, maar ik dacht dat het bekende mensen zouden zijn, ik ken er 2 of 3 ofzo.
Ja, maar vrouwen kunnen er echt in doorslaan vind ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onzekerheid zit in alles natuurlijk. De ander hoeft dat natuurlijk niet zo te zien.
Gelukkig juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |