abonnement Unibet Coolblue
pi_144096363




Miiverse
Rob_La_Chouffe - Robbus
Pierre - Baxiebaas
Gauner - RDMA89
Herr.Flick - Herr_Flick-NL
Siyara - Siyara
Nomar83 - Nomar83
GGMM - GGMM_Rene
gamefreek - geemfriek
Cid - Cidolfas
Derattebaas - Mr.FiftyFifty
Snoepje5 - RicardoV
NotoriousRoy - NotoriousRoy
chibibo - chibibo
Vlaggenroof - Aleeexx93
ATL - ATL222
linebear - linebear
yachiru - medliHime
creno - creno78
Slein83 - Slein-NL
Hepyro - Hepyro
Deaf_Devil - ArniD87
Remcheese - Remcheese
So_Surreal - So_Surreal
matthijst - matthijst
DJJoris - JorisTheWise
Sharana_LV - Sharana
Ipho - ipho90
s0ul1991 - Son_Of_North
donald_dick - Buikschuiver
Jesse_ - Je-ss-e
AlwaysHappy - alwayshappyz
DjUntzUntz - DjUntzUntz
Reintji - Reintji
Redah - redahb
speknek - spekkeh
Necrodeath - Necrod123
Gutanoth - Gutanoth
CoeXisT - (stuur een PM/DM)
pi_144098115
Nog geen Nieuwe battlemode als DLC bij MK8? Had ergens gelezen van wel, maar kan nergens een bevestiging vinden :(
pi_144100307
Dat is wel een beetje teleurstellend ja :(
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:49:10 #4
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144100500
Ik heb een vraag voor diegene die wat weten over die nieuwe amiibo's. Wat is nu precies het plan met die amiibo's? Wat gaan deze straks toevoegen aan games zoals super smash bro's?

Het spel zelf zal 40-55 euro gaan kosten waarschijnlijk, maar één zo'n amiibo kost straks ongeveer 10 euro~. Iemand van jullie een idee wat voor een rol die amiibo's straks gaan invullen in de nintendo wereld?
pi_144100733
amiibo's in SSB zullen gebruikt gaan worden om je eigen "character" te laten level, waar je tegen kan vechten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144100775
Zou fijn zijn als iemand hier antwoord op kan geven, tevens tvp.

Hoe werkt dat eigenlijk in de e-shop, heb dus geen cc maar dan kan ik van die nintendo kaarten kopen. Kan je dan het tegoed van kaarten combineren? (duurste kaart is 50,- meen ik, sommige games kosten meer lijkt me)
pi_144100887
Ja dat kan je combineren, het komt gewoon bij je totaalsaldo en daarvan kan je spul kopen
pi_144100960
Ok super.
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:04:59 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144101042
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef Gutanoth het volgende:
Nog geen Nieuwe battlemode als DLC bij MK8? Had ergens gelezen van wel, maar kan nergens een bevestiging vinden :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat is wel een beetje teleurstellend ja :(
Dit is de eerste uitbreiding (of nou, twee dan) die aangekondigd is, wie weet wat de toekomst brengt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144101122
Ja, hoop doet leven. Ik vind wel dat het lang duurt voordat de DLC komen. Maar andere ontwikkelaars hebben ze tegenwoordig volgens mij ongeveer al klaar liggen op het moment dat het spel uit komt. Nintendo zal wel gewoon gewacht hebben of het verkocht en daarna een beetje gaan bouwen aan die banen.
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:10:29 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144101227
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144101242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, hoop doet leven. Ik vind wel dat het lang duurt voordat de DLC komen. Maar andere ontwikkelaars hebben ze tegenwoordig volgens mij ongeveer al klaar liggen op het moment dat het spel uit komt. Nintendo zal wel gewoon gewacht hebben of het verkocht en daarna een beetje gaan bouwen aan die banen.
De meeste ontwikkelaars zijn kunnen duimen draaien of aan de day -one patch werken. Dus ja, een uitgever vraagt vaak of de duimendraaiers ideen hebben voor een DLC Stilzitten kost meer geld. Tegen de tijd dat het spel in de winkel ligt zijn de 'werkeloze' teamleden al tijdig begonnen aan extra dingen.

Nintendo is altijd bizar vroeg al klaar met de game zelf, gezien we meestal een maand al final builds zien, maar blijkbaar moeten ze nog bedenken dat DLC ook voor de release al ontwikkeld kan worden :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:17:46 #13
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144101516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
amiibo's in SSB zullen gebruikt gaan worden om je eigen "character" te laten level, waar je tegen kan vechten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oké. duidelijk verhaal, maar dit betekent dus ook dat als ik straks alle characters zou willen levelen in SSB (stel ik heb tijd over), dan ben ik dus 30-40x 10 euro kwijt voor de gehele SSB collectie? Of zie ik dan iets over het hoofd?
pi_144101999
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:17 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

oké. duidelijk verhaal, maar dit betekent dus ook dat als ik straks alle characters zou willen levelen in SSB (stel ik heb tijd over), dan ben ik dus 30-40x 10 euro kwijt voor de gehele SSB collectie? Of zie ik dan iets over het hoofd?
Het wordt inderdaad erg prijzig om een complete verzameling te krijgen. Dat 'levelen' intereseert mij niet eens, vind het gewoon hele gave figurines. :)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:43:16 #15
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144102313
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:32 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Het wordt inderdaad erg prijzig om een complete verzameling te krijgen. Dat 'levelen' intereseert mij niet eens, vind het gewoon hele gave figurines. :)
oké, goed om te weten. En inderdaad, zijn wel gave figurines!
pi_144105129
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:17 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

oké. duidelijk verhaal, maar dit betekent dus ook dat als ik straks alle characters zou willen levelen in SSB (stel ik heb tijd over), dan ben ik dus 30-40x 10 euro kwijt voor de gehele SSB collectie? Of zie ik dan iets over het hoofd?
Het Levelen hóeft natuurlijk niet, het mág. en ja, als je alle characters wilt levelen, ben je best een hoop kwijt
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:05:06 #17
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144107187
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:04 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Het Levelen hóeft natuurlijk niet, het mág. en ja, als je alle characters wilt levelen, ben je best een hoop kwijt
oké, maar dan is alsnog de vraag: wat is dan de werkelijke toegevoegde waarde van zo'n amiibo? De characters zitten namelijk al in het spel. En ik denk dat alleen de werkelijke hardcore zich in gaat zetten om zo veel mogelijk van die chars te levelen.
pi_144108341
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:05 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

oké, maar dan is alsnog de vraag: wat is dan de werkelijke toegevoegde waarde van zo'n amiibo? De characters zitten namelijk al in het spel. En ik denk dat alleen de werkelijke hardcore zich in gaat zetten om zo veel mogelijk van die chars te levelen.
Nou, kort samengevat is het dit:

Door zo'n amiibo te koppelen aan het spel (en er tegen te vechten of andere cpu's tegen te laten vechten) ontwikkeld die character een eigen vechtstijl en het(hij) beter. Zie het als een soort eigen aartsrivaal ofzo.

video
pi_144125190
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:43 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nou, kort samengevat is het dit:

Door zo'n amiibo te koppelen aan het spel (en er tegen te vechten of andere cpu's tegen te laten vechten) ontwikkeld die character een eigen vechtstijl en het(hij) beter. Zie het als een soort eigen aartsrivaal ofzo.

video
Dus pay-to-win als het gaat om multiplayer. Stel dat ik geen Amibo koop en Smash Bros online ga spelen, dan ben ik dus bij voorbaat al kansloos omdat ik geen level 50 Mario-amibo heb en daarmee geen krachtiger personage in de game
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 3 september 2014 @ 07:25:09 #21
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_144125545
De Bayonetta 2 direct is dus om 00:00 uur, kijk de samenvatting wel de volgende ochtend bij het ontbijt. Krijgen we eindelijk duidelijkheid of we Bayonetta 1 gratis krijgen bij elke editie van Bayonetta 2 of alleen bij de special edition.
  woensdag 3 september 2014 @ 08:07:43 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144125836
En een datum!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 3 september 2014 @ 11:11:25 #23
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144129504
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2014 05:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dus pay-to-win als het gaat om multiplayer. Stel dat ik geen Amibo koop en Smash Bros online ga spelen, dan ben ik dus bij voorbaat al kansloos omdat ik geen level 50 Mario-amibo heb en daarmee geen krachtiger personage in de game
Dus je kunt WEL met je eigen amiibo spelen? Ik begreep dat de amiibo een op zichzelf staande character was die levelde en voor jou, als speler, een steeds grotere uitdaging werd. Online kun je dus wel je eigen amiibo gebruiken om mee te vechten?
pi_144129901
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2014 05:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dus pay-to-win als het gaat om multiplayer. Stel dat ik geen Amibo koop en Smash Bros online ga spelen, dan ben ik dus bij voorbaat al kansloos omdat ik geen level 50 Mario-amibo heb en daarmee geen krachtiger personage in de game
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Dus je kunt WEL met je eigen amiibo spelen? Ik begreep dat de amiibo een op zichzelf staande character was die levelde en voor jou, als speler, een steeds grotere uitdaging werd. Online kun je dus wel je eigen amiibo gebruiken om mee te vechten?
Nee, je kan NIET met je eigen amiibo spelen. Je kan er tégen spelen of de Amiibo van je vrienden tegen die van jou (zie het als een soort pokemon met nintendo characters). dus je traint als het waren je eigen character, maar zal nooit áls die character kunnen spelen
pi_144130046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Dus je kunt WEL met je eigen amiibo spelen? Ik begreep dat de amiibo een op zichzelf staande character was die levelde en voor jou, als speler, een steeds grotere uitdaging werd. Online kun je dus wel je eigen amiibo gebruiken om mee te vechten?
Geen idee. Waarom zou ik mijn Amiibo levelen als er totaal geen nut is? Fighters tegen bots spelen is in en week wel klaar, dan heb je het gehad :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_144132102
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Geen idee. Waarom zou ik mijn Amiibo levelen als er totaal geen nut is? Fighters tegen bots spelen is in en week wel klaar, dan heb je het gehad :+
Omdat in tegenstelling tot een cpu "leert" je amiibo te vechten tegen jou en kan je het dus als een veel grotere uitdaging zien
pi_144134718
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Omdat in tegenstelling tot een cpu "leert" je amiibo te vechten tegen jou en kan je het dus als een veel grotere uitdaging zien
Er is niets wat de CPU ervan zou weerhouden ook te leren :P
Het is namelijk dezelfde CPU die je Amiibo laat bewegen ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_144134946
Ik heb een grote Luigi collectie. Komen ze niet eens met een Luigi Amiibo uit :'(
pi_144136952
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er is niets wat de CPU ervan zou weerhouden ook te leren :P
Het is namelijk dezelfde CPU die je Amiibo laat bewegen ;)
Jep, de cpu is alleen niet geprogrammeerd om dat te doen en je amiibo wel :P
pi_144137390
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Jep, de cpu is alleen niet geprogrammeerd om dat te doen en je amiibo wel :P
Ik denk dat je personage nog steeds door de CPU bestuurd word en niet via het NFC-chipje, dat is alleen maar trage communicatie :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 3 september 2014 @ 15:46:58 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144137817
De Amiibo geeft het profiel door dat de cpu moet aanhouden tijdens de gevechten. Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen? :?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144139636
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb een grote Luigi collectie. Komen ze niet eens met een Luigi Amiibo uit :'(
Year of Luigi is over he :P
pi_144140150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Year of Luigi is over he :P
Nooit in mijn hart :'( Jaar van Luigi is over, meteen Luigi maar weer bij het grofvuil zetten. -O-
  Eindredactie Games woensdag 3 september 2014 @ 20:14:06 #34
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_144147185
quote:
19s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Amiibo geeft het profiel door dat de cpu moet aanhouden tijdens de gevechten. Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen? :?
revolutie. Nu nog vrienden met een Wii U, zodat ik dat poppetje eens mee kan nemen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_144165054
11 pond voor een Amiibo

http://www.eurogamer.net/(...)-will-cost-in-the-uk

Ter vergelijking: Disney Infinity in UK 15, Skylanders tussen 8 en 13.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144166807
Dus zal dan 11e hier worden lijkt me. Best prima, voor een tientje koop ik wel een poppetje om uit te testen of je er wat mee kan.

Voor Super Smash Bros. denk ik dat het weinig toegevoegde waarde heeft. Ben benieuwd hoe de toepassing in Toad en Yoshi wordt.
pi_144167910
¤14,99 gok ik.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_144172475
Nice, al is de 60 cm hoge Yoshi die ik thuis heb cooler :P
pi_144177274
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:03 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Demo Hype?
Nee. Review copy.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144177559
quote:
19s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Amiibo geeft het profiel door dat de cpu moet aanhouden tijdens de gevechten. Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen? :?
Dat lijkt me ook niet. Maar het 'leren' wordt gedaan tijdens het vechten, ergo door de CPU :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_144177577
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:03 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Demo Hype?
Tss, er staat niet eens Hyrule Wariors bij :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_144179274
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee. Review copy.
Dat is al vroeg! Blij dat die game de Sims 4 behandeling niet krijgt mbt reviews.
pi_144179894
Nintendo is daar erg goed mee, volgens mij heeft FOK alle games echt dagen of weken vooraf. Ik had bijv. DKCTF al uitgespeeld voordat de game in de winkels lag!

Ze zijn Hyrule Warriors en Bayonetta ook al aan het spelen. Uit betrouwbare bron kan ik verklappen dat het goede cijfers worden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144184531
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik verklappen dat het goede cijfers worden.
Apart, ik ken die bron zelf en ik weet zeker dat die niets gezegd heeft :P

Yes, ik hapte :P

Maar idd, we krijgen wat spellen flink wat eerder. Wat een stuk handiger is dan bv de meeste MMO's, die je altijd op launch krijgt. Alleen Blizzard-spullen komen altijd op tijd met dank aan beta-invites etc. Zodat je iig een veel beter idee krijgt dan een week spelen na launch, waar er dan drie a vier dagen (met wat mazzel) meestal een puinhoop is met serverconnecties :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_144186390
Ik hou er niet zo van om buitengesloten te worden ;(

Maar ik zit met de popcorn klaar. Ik zie er erg naar uit om Bayonetta 2 zelf te spelen. Meer trailers en info kan alleen maar helpen om mijn hype level te boosten :)
pi_144187113
quote:
12s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Pheno het volgende:

Yes, ik hapte :P

En zo snel ook al :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144190182
24 oktober kan niet snel genoeg komen voor mij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')