Als jij het normaal vind dat 'normale' werknemers dergelijke salarissen verdienen snap je de strekking van mijn post niet, of ik heb het niet duidelijk genoeg verwoord. Aan de andere kant kun je dergelijke bedragen ook gewoon moraal acceptabel vinden. Ik vind dat t.o.v. de materiaal man die ook gewoon 40u per week op de club doorbrengt bijvoorbeeld niet reeel dat spelers een factor 100x meer salaris verdienen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Catch22- het volgende:
waarom? Een bedrijf (club) verdient veel geld, door de spelers. Dat dat geld vervolgens voor het overgrote deel naar die spelers gaat is toch niet zo raar?
Bespaar me alsjeblieft je stom gelul. Er zijn zat liberalen / kapitalisten met enig relativeringsvermogen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:29 schreef superniger het volgende:
Heerlijk al die jaloerse SP stemmers in dit topic.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:29 schreef superniger het volgende:
Heerlijk al die jaloerse SP stemmers in dit topic.
Misschien komt dat omdat de baan van de materiaalman door iedereen gedaan kan worden en de baan van Falcao maar door 5 á 6 man in de wereld.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:07 schreef CylonNL het volgende:
Als jij het normaal vind dat 'normale' werknemers dergelijke salarissen verdienen snap je de strekking van mijn post niet, of ik heb het niet duidelijk genoeg verwoord. Aan de andere kant kun je dergelijke bedragen ook gewoon moraal acceptabel vinden. Ik vind dat t.o.v. de materiaal man die ook gewoon 40u per week op de club doorbrengt bijvoorbeeld niet reeel dat spelers een factor 100x meer salaris verdienen.
dat dus. Die shirts worden niet verkocht door Kees de terreinknecht. En Jannie van de catering haalt de CL niet binnen. Die mensen zijn volstrekt inwisselbaarquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat de baan van de materiaalman door iedereen gedaan kan worden en de baan van Falcao maar door 5 á 6 man in de wereld.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat de baan van de materiaalman door iedereen gedaan kan worden en de baan van Falcao maar door 5 á 6 man in de wereld.
Heldere analyse, helemaal mee eens. Alleen als je goed leest niet het kernpunt van m'n post(s). Het gaat over wat moraal acceptabel is, waar trek je de grens? Of trek je geen grens? Is het reeel of idioterie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat dus. Die shirts worden niet verkocht door Kees de terreinknecht. En Jannie van de catering haalt de CL niet binnen. Die mensen zijn volstrekt inwisselbaar
Reëel. Ze kunnen het betalen aan die speler omdat de prestaties van die speler en de shirtverkoop van die speler dat geld oplevert.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:13 schreef CylonNL het volgende:
[..]
[..]
Heldere analyse, helemaal mee eens. Alleen als je goed leest niet het kernpunt van m'n post(s). Het gaat over wat moraal acceptabel is, waar trek je de grens? Of trek je geen grens? Is het reeel of idioterie?
Totaal eens, topspelers verdienen een topsalaris. Alleen van die 5 a 6 man heeft United er al 2 (!) onder contract. Overbodige uitgave dus die tactischer en supporter-vriendelijker had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt ook door Doyen die zijn transferrechten grotendeels heeft. Falcao heeft volgens mij niet zo gek veel te zeggen over waar hij speelt en is eigenlijk een goedbetaalde slaafquote:Op donderdag 4 september 2014 15:20 schreef Aiciu het volgende:
Jammer dat hij steeds voor geld kiest en niet voor deelname aan de CL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |