abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:57:39 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144207260
waarom? Een bedrijf (club) verdient veel geld, door de spelers. Dat dat geld vervolgens voor het overgrote deel naar die spelers gaat is toch niet zo raar?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144209429
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Catch22- het volgende:
waarom? Een bedrijf (club) verdient veel geld, door de spelers. Dat dat geld vervolgens voor het overgrote deel naar die spelers gaat is toch niet zo raar?
Als jij het normaal vind dat 'normale' werknemers dergelijke salarissen verdienen snap je de strekking van mijn post niet, of ik heb het niet duidelijk genoeg verwoord. Aan de andere kant kun je dergelijke bedragen ook gewoon moraal acceptabel vinden. Ik vind dat t.o.v. de materiaal man die ook gewoon 40u per week op de club doorbrengt bijvoorbeeld niet reeel dat spelers een factor 100x meer salaris verdienen.

Laat staan de andere goede dingen die je met het geld zou kunnen doen als sponsor zijnde. (Ipv het salaris van Falcao te bekostigen)

Het feit dat spelers vandaag de dag zoveel verdienen komt omdat het een omgekeerde 'race to the bottom' is. Helaas weinig aan te doen tenzij wetgeving of een stimulans vanuit de FIFA hier iets aan veranderd.
pi_144210062
Heerlijk al die jaloerse SP stemmers in dit topic. :D
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144210269
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:29 schreef superniger het volgende:
Bespaar me alsjeblieft je stom gelul. Er zijn zat liberalen / kapitalisten met enig relativeringsvermogen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 september 2014 @ 19:47:10 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_144213121
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:29 schreef superniger het volgende:
:? :D :D :D ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin vrijdag 5 september 2014 @ 19:50:11 #56
35723 crew  GGMM
pi_144213290
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:07 schreef CylonNL het volgende:
Als jij het normaal vind dat 'normale' werknemers dergelijke salarissen verdienen snap je de strekking van mijn post niet, of ik heb het niet duidelijk genoeg verwoord. Aan de andere kant kun je dergelijke bedragen ook gewoon moraal acceptabel vinden. Ik vind dat t.o.v. de materiaal man die ook gewoon 40u per week op de club doorbrengt bijvoorbeeld niet reeel dat spelers een factor 100x meer salaris verdienen.
Misschien komt dat omdat de baan van de materiaalman door iedereen gedaan kan worden en de baan van Falcao maar door 5 á 6 man in de wereld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:56:07 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144213625
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat de baan van de materiaalman door iedereen gedaan kan worden en de baan van Falcao maar door 5 á 6 man in de wereld.
dat dus. Die shirts worden niet verkocht door Kees de terreinknecht. En Jannie van de catering haalt de CL niet binnen. Die mensen zijn volstrekt inwisselbaar
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144213692
Falcao , van Persie, Rooney, Herrera, Mata, di Maria

Wat wordt de opstelling
pi_144217542
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat dus. Die shirts worden niet verkocht door Kees de terreinknecht. En Jannie van de catering haalt de CL niet binnen. Die mensen zijn volstrekt inwisselbaar
Heldere analyse, helemaal mee eens. Alleen als je goed leest niet het kernpunt van m'n post(s). Het gaat over wat moraal acceptabel is, waar trek je de grens? Of trek je geen grens? Is het reeel of idioterie?
  Forum Admin vrijdag 5 september 2014 @ 21:17:29 #60
35723 crew  GGMM
pi_144217721
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:13 schreef CylonNL het volgende:

[..]

[..]

Heldere analyse, helemaal mee eens. Alleen als je goed leest niet het kernpunt van m'n post(s). Het gaat over wat moraal acceptabel is, waar trek je de grens? Of trek je geen grens? Is het reeel of idioterie?
Reëel. Ze kunnen het betalen aan die speler omdat de prestaties van die speler en de shirtverkoop van die speler dat geld oplevert.
Dat voetbal ongelooflijk populair is en er ontzettend veel geld in omgaat is soms wel bizar om te zien, ja. Maar om ze te verplichten om geld aan een goed doel te doneren oid zou imo wat ridicuul zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 6 september 2014 @ 00:17:05 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_144226579
quote:

[..]

Totaal eens, topspelers verdienen een topsalaris. Alleen van die 5 a 6 man heeft United er al 2 (!) onder contract. Overbodige uitgave dus die tactischer en supporter-vriendelijker had kunnen zijn.
pi_144232893
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:20 schreef Aiciu het volgende:
Jammer dat hij steeds voor geld kiest en niet voor deelname aan de CL.
Komt ook door Doyen die zijn transferrechten grotendeels heeft. Falcao heeft volgens mij niet zo gek veel te zeggen over waar hij speelt en is eigenlijk een goedbetaalde slaaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')