Als jij nou eens je bemoeizuchtige smoel dicht kan houden zou het voor een ieder een hoop schelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:34 schreef Spongeboss het volgende:
Alexander de grote had nu de wereld al aan zijn voeten. Toen Caesar las wat Alexander bereikte op zijn leeftijd weende hij. Jij daarentegen weent niet je zeurt gewoon zonder de intentie hebben iets te doen je kan niet met jezelf door een deur je geest en ziel zijn slecht afgestemd.
Ja waarom maak je dan een topic als de deze. Door je uitvallen jegens mij is goed te zien hoe stabiel je staat. Niet dus als een naald in een tornado.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:36 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Als jij nou eens je bemoeizuchtige smoel dicht kan houden zou het voor een ieder een hoop schelen.
Ga ''aan jezelf werken''... lekker de loopband op ofzo huilebalk
Alles willen wat anderen hebben is ook kansloos. Het leven gaat niet altijd zoals je het gepland had. Dealquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:42 schreef voederbietel het volgende:
Dat je in je 2e bachelorjaar zit op je 22 is redelijk normaal, hele scheldkanonnades via een berichtenservice naar mensen die je niet kent, is daarentegen redelijk kansloos.
Wauw, maak hier zo'n mooie tegeltje van met blauwe randjes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:44 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Het leven gaat niet altijd zoals je het gepland had. Deal
with it, and move on.
Het leven is als een dolfijn. Eerst doe je dingen, en dan ga je dood.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wauw, maak hier zo'n mooie tegeltje van met blauwe randjes.
Daarom zijn ziel is niet in balans. Ego wilt alles, maar dan ook alles. Leuk voor die Hollandse die goud haalde met sprinten of zo op Europese kampioenschappen. Maar waarom moet Jantje het ook? Hoeveel sporters zijn er die echt succes boeken. 'Ik leef liever een leven met zelf acceptatie dan dat ik schaduwen na jaag, mezelf niet accepterend.' - spongebossquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:44 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Alles willen wat anderen hebben is ook kansloos. Het leven gaat niet altijd zoals je het gepland had. Deal
with it, and move on.
Wie was ook alweer die user met die sig waarin iets stond of het program van het leven? Die had nog wel eens leuke topics dacht ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:47 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het leven is als een dolfijn. Eerst doe je dingen, en dan ga je dood.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wauw, maak hier zo'n mooie tegeltje van met blauwe randjes.
maikuuuulquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die user met die sig waarin iets stond of het program van het leven? Die had nog wel eens leuke topics dacht ik.
Dat is wel mijn droom op zo'n karretje mogen die hebben het het beste, beter dan schoffelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:46 schreef Pharkus het volgende:
Helemaal gelijk, of ze zijn al 4 jaar tuinman en bijna hoofd gemeentelijk grasmaaien.
Ik ga deze uitprinten en naast al m'n andere motivational afbeeldingen aan de muur hangen.quote:
Dat is wat je een depressie bezorgd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wat denk ik er vaak over na: Mijn leeftijd is zoals al vaak vermeldt: 22.
Op deze leeftijd zou je al een hoop voor elkaar moeten hebben,
leeftijdsgenoten die al jaren bij Ajax spelen, meedoen met olympische spelen, stage lopen bij een Amerikaanse bank en ga zo maar door.
En wat doe ik? Ik zit in mijn 2de bachelorjaar, ga naar de colleges, ruk, kijk tv, werk en sport soms.
Dit is stof die mij zo langzamerhand een indrukwekkende depressie bezorgt
Dan neem ik m'n woorden terug. Dacht dat het Chriszkl3l3l3l2 was of zo.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |