Ik kroon jou tot hoofdsheriff van dit topic.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef Fretwork het volgende:
Eén stem op dat dit topic vanaf nu eigendom is van Dven!

quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kroon jou tot hoofdsheriff van dit topic.

Gaat helemaal goedkomen, ik heb er het volste vertrouwen in.quote:

Ja, als je geen opleiding/baan hebt, houd je natuurlijk genoeg vrije tijd over om triest in de sportschool rond te hangenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je een beetje doorrekent zijn er meer dan genoeg uren vrij om ook dat nog eens te doen. In de tijd dat jij 8 boterhammen heb gesmeerd heb ik m'n eerste kaapje al gepleegd

Zou wel zo netjes zijn als je ze gewoon geeft waar ze zo naar verlangen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo gaat het toch altijd
Kunnen je nog zo hard tegenstribbelen, ze kunnen gewoon niet zonder je.

quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:45 schreef vanBommel6 het volgende:
Gewoon een krat pils tanken 's ochtends, 1 pilsje staat gelijk aan 2 bruine boterhammen met kaas

"The only way to get rid of a temptation is to yield to it"quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou wel zo netjes zijn als je ze gewoon geeft waar ze zo naar verlangen.

Ja! Zo'n beeld had ik nu ook van de TS ja. Dvenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:47 schreef Fretwork het volgende:
TS is mavo-3 metal viking met een overgespierde rechterarm die 1-2 uur per dag Denksportpuzzelboekjes invult...

Ik kroon jouw tot aannamekneus in mijn topicquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:46 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ja, als je geen opleiding/baan hebt, houd je natuurlijk genoeg vrije tijd over om triest in de sportschool rond te hangenEn 'chickies' te scoren terwijl je bijna veertig jaar oud bent
![]()

TS ben jij. Dven heerst met zijn scepter over dit topic, dat is wat anders. Verder lul je uit die puistenbek van je want je dacht net nog dat hij veertig was.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:48 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ja! Zo'n beeld had ik nu ook van de TS ja. Dven

Jij bent de TS, mijn uitvoerend rol is slechts die van kaper. Zet jezelf niet zo voor lulquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:48 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ja! Zo'n beeld had ik nu ook van de TS ja. Dven

Daar had je geen weerwoord meer op? Dat ging ook makkelijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kroon jouw tot aannamekneus in mijn topic
Hoofdsheriff, graag even een passend plaatje voor onze nieuwbakken kneus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers

Ik zie dat je mijn vertrouwen in je benoeming niet beschaadt. Even kijken of we een erefunctie voor je kunnen maken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
TS ben jij. Dven heerst met zijn scepter over dit topic, dat is wat anders. Verder lul je uit die puistenbek van je want je dacht net nog dat hij veertig was.

quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:50 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Daar had je geen weerwoord meer op? Dat ging ook makkelijkVeder noemde je hoofdsherff je net een MBO'er
. Ben je daar niet boos over?
Zie de posts boven deze post van jou voor een duidelijke uiteenzetting van de huidige stand van zaken in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor klachten verwijs ik je graag door naar FB"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."

Straks nog even 8 boterhammen in shoppen. Goed vindwerk, sheriff.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:51 schreef Fretwork het volgende:
Vanaf nu stel ik me TS als volgt voor:
[ afbeelding ]

oke doeiquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Nelvalhil het volgende:
Godver, ik snap gewoon écht niet dat mensen hier tijd voor hebbenJullie hebben gewoon geen baan of überhaupt iets beters te doen?
Ik vind het erg jammer, maar ik moet gaan

Foto uit privé collectie?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:51 schreef Fretwork het volgende:
Vanaf nu stel ik me TS als volgt voor:
[ afbeelding ]

Geen spaties kunnen gebruiken op de juiste momentenquote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |