Wat zin is?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het checkte was Latijn nog niet echt stoer, evenals welbespraaktheid
quote:
Eventueel nootjes erbij?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal een banaan in jouw grote kom doen
Ik heb zo'n vermoeden dat ik meer sport dan dat jij doet dus die ik zou even een toontje lager zitten als ik jou was, jongeman.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:29 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
[..]
In tegenstelling tot een paar andere FOK!ers die de hele dag voor de PC zitten
ja, en dan flink roerenquote:
Hmm vult wel goedquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik meer sport dan dat jij doet dus die ik zou even een toontje lager zitten als ik jou was, jongeman.
quote:
Daarom niet te veel, anders loop je daarna zo lastig.quote:
Jouw topic is allang gekaapt knul. Scheer je dus maar weg uit mijn topic.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:32 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]Oh grote Dven het spijt mij zeer
[..]
Met je stoere Slipknot UIquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:32 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]Oh grote Dven het spijt mij zeer
[..]
Mooie OP geschreven, door jou zegquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw topic is allang gekaapt knul. Scheer je dus maar weg uit mijn topic.
Gewoon twee uur later nog een portie nemen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom niet te veel, anders loop je daarna zo lastig.
Nog niet bekend zijn met de grondbeginselen van de topickaapquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:34 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Mooie OP geschreven, door jou zeg
Pas daar wel mee op, schijnt redelijk verslavend te zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gewoon twee uur later nog een portie nemen.
Nee, sorry. Daarvoor wil ik je graag doorverwijzen naar het gedeelde waar ik heb gezegd dat er nog mensen zijn die nog iets anders doen dan de hele dag op FOK! te zitten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog niet bekend zijn met de grondbeginselen van de topickaap
Gz!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:37 schreef Fretwork het volgende:
I did the math...
Ik heb evenveel spieren als TS
Schijnt ja, maar ik kan stoppen wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Pas daar wel mee op, schijnt redelijk verslavend te zijn
Klopt ja. Sommige mensen gaan 5 dagen per week naar de gym, hebben 3 avonden per week voetbaltraining, spelen in het weekend een wedstrijd (in de basis natuurlijk) doen nog een paar uur rotsklimmen en natuurlijk dagelijks door de bergen wandelen met hun honden terwijl ze natuurlijk ook nog graag een baantje trekken om de chicks aan de poolbar de nekjes te laten brekenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:36 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Nee, sorry. Daarvoor wil ik je graag doorverwijzen naar het gedeelde waar ik heb gezegd dat er nog mensen zijn die nog iets anders doen dan de hele dag op FOK! te zitten.
Maarja, daar weet jij natuurlijk niks van. Jij 'claimt' topics op FOK!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Sommige mensen gaan 5 dagen per week naar de gym, hebben 3 avonden per week voetbaltraining, spelen in het weekend een wedstrijd (in de basis natuurlijk) doen nog een paar uur rotsklimmen en natuurlijk dagelijks door de bergen wandelen met hun honden terwijl ze natuurlijk ook nog graag een baantje trekken om de chicks aan de poolbar de nekjes te laten breken
Dat pijnlijke moment dat de drugs verslaafd raakt aan de gebruikerquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Schijnt ja, maar ik kan stoppen wanneer ik wil.
Als je een beetje doorrekent zijn er meer dan genoeg uren vrij om ook dat nog eens te doen. In de tijd dat jij 8 boterhammen heb gesmeerd heb ik m'n eerste kaapje al gepleegdquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Maarja, daar weet jij natuurlijk niks van. Jij 'claimt' topics op FOK!
Zo gaat het toch altijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat pijnlijke moment dat de drugs verslaafd raakt aan de gebruiker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |