60 kilogram? Ben je 1,50 meter lang?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
's-winters op zee zit ik op 5 keer.
Pre-breakfast om 6am
Normaal ontbijt rond 9am
Soep om 11am
1pm lunch, warme maaltijd
7pm diner.
En toch weeg ik maar 60.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:59 schreef nightsleeper het volgende:
Als je snel veel wilt eten is er weinig dat een smoothie kan verslaan. Binnen een paar minuten gemaakt en je drinkt het zo op.
176cm. Behoorlijk slank, maar niet graatmager. Vrij gespierd wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:15 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
60 kilogram? Ben je 1,50 meter lang?Ik ben denk ik bijna 90kg en rond de 188
Dagelijks 1-2 uren sporten, werk de hele zaterdag ( 'zwaar' lichamelijk ) veder zit ik ook nog in de groei, dus ja. Meestal zijn het er ook meer dan 8quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:38 schreef Eenskijken het volgende:
hoe de fuck eet jij 8 broodjes.. dat is niet gezond kerel.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:41 schreef Fretwork het volgende:
Godver, ik eet dit:
[ afbeelding ]
met een handje muesli.
Voel me echt een Ethiopier nu...
Je hebt een te hoog BMI, moddervette pad!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:15 schreef Nelvalhil het volgende:
Ik ben denk ik bijna 90kg en rond de 188
Ben erg gespierd, jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je hebt een te hoog BMI, moddervette pad!
Dikke padquote:
Ik zit aan de onderkant met BMI. Nog net in het groen. Vorige maand zeevaartkeuring gehad en artsen spreken me er altijd op aan. Als ik dan zeg dat ik al 20 jaar hetzelfde weeg complimenteren ze me.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je hebt een te hoog BMI, moddervette pad!
PICS VAN JE GAINSquote:
En je zat nog in de groei toch?quote:
QEDquote:
quote:
In je groei nog net onder de 15%? Over paar jaar vies dik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:27 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]Nee, zie mijn vorig antwoord. Veder zal het lichaamspercentage vet ook onder de 15% liggen
Oke, als je inderdaad die lengte en dat gewicht hebt met dat vetpercentage ben je geen dikke pad. Al twijfel ik of het gezond is als je nog in de groei zit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:27 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]Nee, zie mijn vorig antwoord. Veder zal het lichaamspercentage vet ook onder de 15% liggen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
In je groei nog net onder de 15%? Over paar jaar vies dik.
In tegenstelling tot een paar andere FOK!ers die de hele dag voor de PC zittenquote:
Laatste keer dat ik het checkte was Latijn nog niet echt stoer, evenals welbespraaktheidquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:27 schreef Nelvalhil het volgende:
EDIT: Veder op ene heel trieste wijze stoer proberen te doen met Latijnse afkortingen en een stoere ondertitel. Scheer je weg uit mijn topic
Ik zal een banaan in jouw grote kom doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:28 schreef Robophatt het volgende:
Grote kom havermout (melk) en een banaan erin. Eventueel wat noten erbij. Vult top.
Wat 'gezond is' precies?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oke, als je inderdaad die lengte en dat gewicht hebt met dat vetpercentage ben je geen dikke pad. Al twijfel ik of het gezond is als je nog in de groei zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |