https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
De 13.596e nikszeggende coin waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:51 schreef MaGNeT het volgende:
Heb m'n 115M Diem verkocht voor 92 XMR.
WTF is XMR?
Mijn vermogen in bitcoin, zo ver ik ze überhaupt nog had.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vijf keer naar de supermarkt op en neer?
Mijn volgende zomervakantie is ook vanaf begin juniquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat krijg je met zon lange vakantie en alleen maar pizzas in huis.
Mijn volgende zomervakantie is hopelijk een vakantiequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn volgende zomervakantie is ook vanaf begin juni
Inderdaad, heb maar 4400% winst ipv 44000% winst huil huil jank jank. Het is dat ik zo druk ben mijn geld te tellen anders zou ik verdrietig zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:44 schreef crashbangboom het volgende:
Heel zielig. Zoniet zieltogend. Maar wel duidelijk voorspeld. Wie niet wil luisteren moet maar voelen. Ach, jullie zijn nog jong
Niemand hier staat op dit moment onder de oorspronkelijke inleg als ik zo iedereen bekijkquote:Op woensdag 3 september 2014 21:44 schreef crashbangboom het volgende:
Heel zielig. Zoniet zieltogend. Maar wel duidelijk voorspeld. Wie niet wil luisteren moet maar voelen. Ach, jullie zijn nog jong
Niet verwarren: triest zijn en verdrietig zijn, Scorpie. Voor de EQ gemankeerden is het onderscheid soms wat lastig, maar wel handig.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, heb maar 4400% winst ipv 44000% winst huil huil jank jank. Het is dat ik zo druk ben mijn geld te tellen anders zou ik verdrietig zijn.
Beter kijken.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand hier staat op dit moment onder de oorspronkelijke inleg als ik zo iedereen bekijk
Haat meer.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Je hoofd in het zand steken helpt inderdaad![]()
(NOT)
Weinig animo, dat forum is al een maand of wat dicht.quote:Op donderdag 4 september 2014 07:28 schreef Sosa het volgende:
Ben verdomme weer 1,5 btc kwijt door tradestop van scrypt. En die fuckin cryptsy aandelen zijn ook gezakt van 0.21 naar 0.04 ps ( heb er 20). Gaat weer lekker dus. Waar is het forum crypto btw, ook gesloten zeker, nu alles ruk gaat.
ahquote:Op donderdag 4 september 2014 10:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weinig animo, dat forum is al een maand of wat dicht.
ah, nou de stocks ook. Van 11btc naar onder de 2quote:Op donderdag 4 september 2014 11:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar niet zo gek ook, elke coin is een drama.
Pff. Het is allemaal niet veel soeps meer.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:13 schreef Sosa het volgende:
[..]
ah, nou de stocks ook. Van 11btc naar onder de 2
Welke exchange? Finex en Stamp staan op 480/481 atm. BTC-e nu ook op 478, dus wel gelukt.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:36 schreef roislecxe het volgende:
1000BTC nodig maar om van 472 naar 478 te stijgen. Dat moet wel goed gaan
BTC-e daarstraks. Maar de walls zullen wel weg zijn gegaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Welke exchange? Finex en Stamp staan op 480/481 atm. BTC-e nu ook op 478, dus wel gelukt.
Mijn 0,32 is nog 0.12quote:Op donderdag 4 september 2014 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Verkoop alle coins!
Behalve KEY, hold4life.
Fixed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 04:39 schreef hmmmmmmm het volgende:
Hopelijk zakt de btc tot zo'n 250 dollar dat lijkt me een mooie prijs om in te stappen.
Hij is geen F&F-mod hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat hij F&F mod is? Niet echt.
quote:
BOOM! 652 al. Ik ga het zo hard halen. Bij 500 verkoop ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn 0,32 is nog 0.12![]()
HOLD
Kweet zeker dat XBM nog wel lager kan. 400/500 zoiets moet haalbaar zijn.
Moet jij niet slapen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 04:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
BOOM! 652 al. Ik ga het zo hard halen. Bij 500 verkoop ik.
Tip: koop dan.
Ah.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn BTC is bijna op 0. Dan ben ik dr klaar mee
quote:Op zondag 7 september 2014 05:21 schreef roislecxe het volgende:
Onder de 100 zeg ik vaarwel hier. Dan kan die 0,005 (ofzoiets) btc me niks schelen en hou ik t voor gezien.
3000 naar 100 in minder dan een week is me echt te gortig.
#RickLikeIEtwitter:IconicExpert twitterde op zondag 07-09-2014 om 22:43:43Tip: When a brand new coin is added to an exchange for the first time do not panic buy. Give the price time to stabilize. #TipsByIE reageer retweet
Mja doe ik ook wel. Venster staat steevast open eigenlijk.quote:Op zondag 7 september 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijf gewoon random sc'en zoals ik nu
Pardon?quote:Op maandag 8 september 2014 06:39 schreef ZetaOS het volgende:
Bitcoin heeft vannacht gepiekt naar 3200 euro!!!!!!
[ afbeelding ]
Lezen: http://www.bitcoinupdate.(...)nacht-naar-3200-euro
#ScammedByIEquote:Op zondag 7 september 2014 22:50 schreef Joosie200 het volgende:
#RickLikeIEtwitter:IconicExpert twitterde op zondag 07-09-2014 om 22:43:43Tip: When a brand new coin is added to an exchange for the first time do not panic buy. Give the price time to stabilize. #TipsByIE reageer retweet
#DumpLikeIE
#TipsByIE
Wat zal de volgende zijn?
Wel lullig voor degene die een nulletje te veel typte bij het invoeren van zijn buy orderquote:Op maandag 8 september 2014 06:39 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
De Litcoin schoot naar High: 8.6999 EUR per stuk.
Nee, dat is het niet geweest. ¤734 en nog wat bedragen gingen voor dat ie echt begon te klimmen.quote:Op maandag 8 september 2014 08:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel lullig voor degene die een nulletje te veel typte bij het invoeren van zijn buy order.
Ik ben rijkquote:Op maandag 8 september 2014 06:39 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
De Litcoin schoot naar High: 8.6999 EUR per stuk.
Ik het niet gewoon iemand geweest die niet weet wat een market-order doet in combinatie met het zeer lage volume BTC/EUR op BTC-e? Lijkt me niet dat iemand bewust gaat kopen voor die bedragen. Inderdaad wel lekker als je daar een sellorder had staan op ¤3000 ofzo.quote:Op maandag 8 september 2014 08:50 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet geweest. ¤734 en nog wat bedragen gingen voor dat ie echt begon te klimmen.
Litecoin heeft ook gepiekt.
Goed nieuwstwitter:PayPal twitterde op maandag 08-09-2014 om 21:00:11Our One Touch #tech and #Bitcoin integration enables a more seamless and secure payment experience: http://t.co/iLORJ3gPGd. #paypalit reageer retweet
what now?quote:Op maandag 8 september 2014 21:02 schreef Joosie200 het volgende:
Goed nieuwstwitter:PayPal twitterde op maandag 08-09-2014 om 21:00:11Our One Touch #tech and #Bitcoin integration enables a more seamless and secure payment experience: http://t.co/iLORJ3gPGd. #paypalit reageer retweet
Koers stijgt $15 op het gerucht en de Youtube-video, daalt $10 bij de bevestiging. Echt....quote:
Buy on the rumor, sell on the newsquote:Op maandag 8 september 2014 21:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Koers stijgt $15 op het gerucht en de Youtube-video, daalt $10 bij de bevestiging. Echt....![]()
Dit komt niet uit de lucht vallen btw (artikel van 15 augustus):
http://time.com/money/311(...)soon-accept-bitcoin/
quote:Op maandag 8 september 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, na de 209500 is die weer teruggezakt.
De normale versie is net zo groot als mijn mobielquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:53 schreef roislecxe het volgende:
Wat een onding, wat moet je nou met zon enorm apparaat
Moet je persé 2 handen gebruiken anders kon je niet tot half het scherm.
RZR zakt weer, dus die 50k is weer verder weg.... dan log ik dus niet eens in op Bittrex, maar ga ik nuttigere dingen doenquote:
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 11 september 2014 06:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand hier snapt deze waarschijnlijk
Gefeliciteerd met de verkoop van je KEY voor 250kquote:Op donderdag 11 september 2014 06:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand hier snapt deze waarschijnlijk
Ik zie KEY enkel steeds verder dalenquote:Op donderdag 11 september 2014 07:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verkoop van je KEY voor 250k,
Zoals elke coin die langer dan 5 minuten op een exchange staat, tegenwoordigquote:Op donderdag 11 september 2014 07:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie KEY enkel steeds verder dalen
Op welke leeftijd begint dat volgens jou danquote:Op donderdag 11 september 2014 07:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals elke coin die langer dan 5 minuten op een exchange staat, tegenwoordig![]()
.
Maar van harte met je verjaardag. Weer een jaar dichter bij eindelijk volwassen worden.
30quote:Op donderdag 11 september 2014 07:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op welke leeftijd begint dat volgens jou dan
Nu breng je me op een idee...quote:Op donderdag 11 september 2014 07:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat verschuift ieder jaar zeker?
Passen we het wel aan volgens de altcoinwettenquote:
Maar eerst een pump naar 100quote:Op donderdag 11 september 2014 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Passen we het wel aan volgens de altcoinwetten.
Dus morgen is die leeftijd alweer gezakt tot 18.
Goedkomen als in naar $100?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:49 schreef apacalipto het volgende:
ik was even uit de bitcoins maar nu weer ingestapt op 460 dollar en tot nu toe ben ik wel tevredenhopen dat ebay en paypal deze maand bitcoin gaan supporten. Dan gaat het sowieso wel goedkomen
Geen ideequote:Op donderdag 11 september 2014 20:33 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
dogecoin gaat over een uurtje over naar AuxPOW, is het noodzakelijk om mn wallet te updaten naar 1.8?
Leeft die nog danquote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
of zitten jullie niet meer in doge?
Kusjequote:Op donderdag 11 september 2014 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik wacht nog op mijn verjaardagscadeau
Nee, geen Roiskusje.quote:
Ropecoin kopen?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, geen Roiskusje.
Het is meer een sleutel die diep in een put ligt en er uit moet
Godverquote:Op donderdag 11 september 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ropecoin kopen?
Of magnet bellen
Heeft ie een pump gehad?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:09 schreef brombeer_ het volgende:
Wat zijn jullie meningen over deze coin?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=754055.0
Wat de kat zegt. Waar traden in rare coins 5 maanden geleden nog hartstikke leuk was, is het nu nagenoeg niet mogelijk meer.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:09 schreef brombeer_ het volgende:
Wat zijn jullie meningen over deze coin?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=754055.0
KEY nadert de 90% verliesquote:Op donderdag 11 september 2014 23:17 schreef roislecxe het volgende:
XBM al op 3k?
Kga niet eens meer kijkenwaarschijnlijk is het rond 100 ofzo
Daar weet ik alles van.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat de kat zegt. Waar traden in rare coins 5 maanden geleden nog hartstikke leuk was, is het nu nagenoeg niet mogelijk meer.
Ik heb echt de tijd en de zin niet meer om dat uit te zoeken.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:21 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van.
Maar toch, af en toe komen er nog wel eens coins uit die potentie hebben.
Als ik nog wat had zou ik het niet meer in altcoins stoppen, het risico is veel te groot, zelfs met zulke coins. (KEY dusquote:Op donderdag 11 september 2014 23:21 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van.
Maar toch, af en toe komen er nog wel eens coins uit die potentie hebben.
Key, RZR, en nog een berg van zulks.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik nog wat had zou ik het niet meer in altcoins stoppen, het risico is veel te groot, zelfs met zulke coins. (KEY dus)
RZR was het begin van het einde, ik had toen met 0.30btc moeten stoppen...quote:Op donderdag 11 september 2014 23:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Key, RZR, en nog een berg van zulks.
Rzr heeft mij ook de grootste deuk van alles gegeven. Tot 4x toe bijgekocht, varierend van 150k tot 60k, in totaal 0,6btc ofzo. Heb het niet eens in m'n excel verwerkt, was te droevigquote:Op donderdag 11 september 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RZR was het begin van het einde, ik had toen met 0.30btc moeten stoppen...
Mwa, toen ik zelf even research deed en op grond daarvan investeerde in altcoins, bleken dat stuk voor stuk scams te zijn die mijn saldo naar beneden brachten. En dus investeer ik op dit moment gewoon even niet meer. Te druk met andere prioriteiten en al die scams van de laatste tijd werken niet echt motiverend.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:43 schreef edraket31 het volgende:
Onder andere: paniekvoetbal, all in gaan, geen goede research, geen verlies pakken en holden, allleen naar de koers kijken etc etc
Mja, het is voor een deel onze eigen keuze en verantwoordelijkheid waar we in investeren, maar coins kunnen er nog zo leuk uitzien, als de dev hem alleen heeft gemaakt om anderen op te lichten, dan doe je daar weinig tegen hoor.quote:Daarom ook nu mijn reactie: jullie kunnen lopen zeuren over de cryptos, maar jullie moeten de hand in eigen boezem steken omdat jullie niet goed genoeg ingespeeld hebben op de markt en teveel (beginners)fouten bleven maken.
Uit de Van Dale:quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:59 schreef crashbangboom het volgende:
Misbruik het woord "investeren" eens niet zo, DaMart, als dit topic iets aantoont is dat bitcoin/altcoin volstrekt niks daarmee te maken heeft.
Of investeer je ook in paardenraces bijvoorbeeld? Of investeer je in de roulettetafel?
Als je altcoins koopt, dan hoop je daar wat mee te verdienen, dus dat is wel degelijk investeren.quote:beleggen met een productieve bestemming, aanwenden voor de voortbrenging van kapitaalgoederen
Dan is volgens jou een staatslot ook een investering. Daar hoop je immers ook wat mee te verdienen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit de Van Dale:
[..]
Als je altcoins koopt, dan hoop je daar wat mee te verdienen, dus dat is wel degelijk investeren.
En verder heb ik even geen zin om die discussie weer te gaan oprakelen en herhalen.
Iedereen stopt ermee?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:24 schreef Nattekat het volgende:
En dat iedereen er mee stopt is te merken in heel de crypto-community, alles in het rood, inclusief bitcoin zelf, dat zegt ook wel wat...
Hoiquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:43 schreef edraket31 het volgende:
Zoooooo, heb eens even wat gelezen hier......
Man, man, man wat een geklaag!
Ik heb 'm geprobeerd op te zoeken, maar t lukt me niet; heb ooit een verhaaltje geschreven met als titel "knuppel in het hoenderhok".....
Toendertijd was het bij iedereen nog halleluja en cryptos was helemaal top. Ik heb toen een aantal zaken aangehaald die (mijns inziens) door een aantal telkens fout gedaan worden.
Onder andere: paniekvoetbal, all in gaan, geen goede research, geen verlies pakken en holden, allleen naar de koers kijken etc etc
Het is allemaal uitgekomen, bijna alle posters van destijds zijn afgedropen. Degenen die er nog zijn, lopen te klagen dat cryptos waardeloos zijn ipv de hand in eigen boezem te steken. Terwijl het juist zo makkelijk kan zijn (ja, je leest t goed: makkelijk).
Het is alleen een kwestie van goed nadenken, research en ogen en oren open houden ipv effe snel rijk worden wat de meesten hier dachten te kunnen realiseren in hun schoolvakantie.
Dat is ook de reden dat ik hier weg gegaan ben. Ik wil niet arrogant overkomen, maar ik heb hier enkele keren terug gelezen dat men mijn tips mist. Wordt er via andere media ook naar gevraagd, maar er was voor mij geen lol meer aan om te zien hoe men handelde met "mijn" tips.
Daarom ook nu mijn reactie: jullie kunnen lopen zeuren over de cryptos, maar jullie moeten de hand in eigen boezem steken omdat jullie niet goed genoeg ingespeeld hebben op de markt en teveel (beginners)fouten bleven maken.
Dan quoot ik je gewoon zodat je in ieder geval iets terug te lezen hebt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:35 schreef roislecxe het volgende:
Nu moet ik naar een verjaardag, en morgen weer om half 9 beginnen op t werk, dus ik lees het heel misschien vanavond, anders morgenavond net voor de volgende bbq+verjaardag+stapavond.
Het is allemaal wat. Zoals ik zei, nooit tijd
YES een berichtjequote:Op vrijdag 12 september 2014 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan quoot ik je gewoon zodat je in ieder geval iets terug te lezen hebt.
Ga ik nu even een synopsis schrijven.
Watquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een vriend betrapt op het hebben van bitcoins, het bekende deuntje van de ticker ging af
Die 'koers boven doel' vreemd genoeg
doel... met een L.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
Koers boven doei?
Koers boven houdoe misschien, maar verder...
Net of dat kreng iets doetquote:Op zaterdag 13 september 2014 01:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
doel... met een L.
Gewoon een alarmpje voor als een coin boven de x btc staat.
Ik dacht dat LSD iets anders was maar okequote:Op zaterdag 13 september 2014 01:14 schreef Joosie200 het volgende:
Damn.. denk doe eens gek: zet op 10k een buy op LSD.. zit LSD in een bad trip naar 7kHeb het topic inmiddels bijgelezen, FUDsquad has arrived, maar of het legit is?
Anyhow.. ga mijn LSD stash maar naar C-Cex doorsturen, daar staat ie in no time op 19k met maar 1000 LSD aangeboden aan sells.
Hehe, ik ook heur, tot ik twitter los zag gaan op LSD die op Trex zatquote:Op zaterdag 13 september 2014 01:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik dacht dat LSD iets anders was maar oke
Geen ideequote:Op zaterdag 13 september 2014 01:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hehe, ik ook heur, tot ik twitter los zag gaan op LSD die op Trex zat
https://twitter.com/search?src=typd&q=%23LSD
1 satoshi buy: 10975000 LSD's, terwijl de max supply op 900.000 staat aldus het topicWat klopt er niet?
Heb ook geen idee. Neig naar ultieme fudpoging > panicsell > dumptiedumptie. Maar trusten héquote:Op zaterdag 13 september 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee
Ik moet nu echt gaan slapen.
Bier + bier + nog een berg bier = over minder dan 6 uur de wekker = geen succes.
Mjah.. niet dus. Kan het nog makkelijker downhill? Zeker welquote:Op zaterdag 13 september 2014 07:33 schreef roislecxe het volgende:
Oja dat was weer een bijzonder goed plan gister![]()
Je had ook heel het weekend kunnen werken zoals ik volgende week.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:40 schreef roislecxe het volgende:
Overleefd hoor, heel de dag werken na dat korte nachtje.
Was niet heel grappig vanochtend maar goed
Mooi dat we zondagen dicht zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had ook heel het weekend kunnen werken zoals ik volgende week.
12-17quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi dat we zondagen dicht zijn
Slapenquote:Op zondag 14 september 2014 01:18 schreef roislecxe het volgende:
Nou das netjes op tijd thuis he![]()
Nog ff iets te eten maken en heeeeeeel hard een hele nacht slapen
editje: En dan niet kunnen slapengvd zeg.
Wow, so jaren 90-gifje. Much headache, very painful. Waar komt die stijging opeens vandaan? En wie heeft er nog Doge?quote:
AuxPOW. merged mining met litecoin wh00t. 24h volume is bijna 2x zo hoog als litecoin, hoezo verkopen? doge is verre van dood.quote:Op zondag 14 september 2014 16:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wow, so jaren 90-gifje. Much headache, very painful. Waar komt die stijging opeens vandaan? En wie heeft er nog Doge?Ik zeg: verkopen nu het nog kan
Dat blijkt, las het net ook op twitter dat ze gemerged zijn. Doen ze goedquote:Op zondag 14 september 2014 17:07 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
AuxPOW. merged mining met litecoin wh00t. 24h volume is bijna 2x zo hoog als litecoin, hoezo verkopen? doge is verre van dood.
Je hebt geen Dogecoin wallet nodig om ze te kopenquote:Op zondag 14 september 2014 20:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Verdomme, daarom wilde ik vanmorgen Dogecoins kopen, maar ik heb er al een tijdje niks mee gedaan en op mijn nieuwe laptop heb ik wallets opnieuw moeten downloaden, maar nu moet hij alles synchroniseren. Dat gaat waarschijnlijk een nacht nog duren en morgen kan de munt alweer veel hoger staan.![]()
Is er niks om dat scynchroniseren te omzeilen of weet ik veel wat, ik wil vanavond al dogecoins kopen...
Maar wel een Bitcoin wallet toch? ik weet niet hoe ik anders direct Dogecoins kan kopen. De enige manier die ik kan bedenken is om via bitonic bitcoins te kopen, die met een bitcoin adres naar mijn bitcoin portemonnee te sturen, dan via Cryptsy dogecoin te kopen, om vervolgens die dogecoins naar mijn dogecoin wallet te sturen. Beetje verwarrend maar ik weet geen andere manier dan deze omslachtige manier.quote:Op zondag 14 september 2014 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt geen Dogecoin wallet nodig om ze te kopen
Rechtstreeks je BTC van Bitonic doorsluizen naar Bitrex/C-Cex/Mintpal/whatever exchange en kopen, kopen, kopen die Doges?quote:Op zondag 14 september 2014 21:41 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Maar wel een Bitcoin wallet toch? ik weet niet hoe ik anders direct Dogecoins kan kopen. De enige manier die ik kan bedenken is om via bitonic bitcoins te kopen, die met een bitcoin adres naar mijn bitcoin portemonnee te sturen, dan via Cryptsy dogecoin te kopen, om vervolgens die dogecoins naar mijn dogecoin wallet te sturen. Beetje verwarrend maar ik weet geen andere manier dan deze omslachtige manier.
Is gemixed met Litecoin > twee staan sterker als een > kopen, kopen, kopen! Gebeurde ook toen Pinkcoin samenging werken met Synccoin.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef DaMart het volgende:
Waarom is Doge ineens aan het stijgen dan?
O, dus nu kopen en morgen weer verlies hebben?quote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is gemixed met Litecoin > twee staan sterker als een > kopen, kopen, kopen! Gebeurde ook toen Pinkcoin samenging werken met Synccoin.
Hehehe.. dat is mij nu wel overkomen met Ethan en LSDquote:Op zondag 14 september 2014 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus nu kopen en morgen weer verlies hebben?.
Ik heb te weinig vertrouwen in de altcoins zeker?.
Mja, ik zie RZR ook langzaam verder weg kruipen van de vereiste 50k en met de recente ervaringen in de altcoinmarkt, acht ik de kans groot dat Doge gaat stijgen als ik niet koop en gaat zakken als ik wel koopquote:Op zondag 14 september 2014 22:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hehehe.. dat is mij nu wel overkomen met Ethan en LSD(Iachen als een boer met kiespijn > van 5,6 naar 1,06 naar 0,50 BTC in twee weken tijd is nooit leuk
)
Wow das een pittig dipje.quote:Op zondag 14 september 2014 22:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hehehe.. dat is mij nu wel overkomen met Ethan en LSD(Iachen als een boer met kiespijn > van 5,6 naar 1,06 naar 0,50 BTC in twee weken tijd is nooit leuk
)
Jup.. moet maar eens gaan herbezinnen voor het echt game over is. En toch.. tis nooit leuk, maar a) ik heb mijn inleg in BTC niet geleend, is een beetje winst wat ik nu kwijt ben van mijn lucratieve PS4 handel toen die nog niet aan te slepen was tussen november - aprilquote:
Mja zo is het, een paar 100 dollar ga ik ook niet cashen, wetende dat het 1,5k is geweest.quote:Op zondag 14 september 2014 22:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup.. moet maar eens gaan herbezinnen voor het echt game over is. En toch.. tis nooit leuk, maar a) ik heb mijn inleg in BTC niet geleend, is een beetje winst wat ik nu kwijt ben van mijn lucratieve PS4 handel toen die nog niet aan te slepen was tussen november - aprilen b) stop er niet meer in dan ik wil verliezen. Voor mij geen reden om bij te kopen nu, als het op is, is het op maar bovenal c) ga niet sikkeneurig nu die 0,5 BTC 'cashen' want das de moeite niet waard. Ik houd hoop dat ik mij ook hieruit weer weet te redden
Zoiets wil ik nu dus ook bereiken, maarja, misschien iets mij teveel laten leiden door het twitter geblaat en te weinig door grondige DYOR. Wil mijn R9 290 nu eens gaan aanslingeren om kleine coins te minen in multipools voor zover er een PoW stage is, maar die suffe manuals werken van geen kant. Eigen .bat bestand aanmaken + riedeltje voor de inlog fixen resulteert in een error: kan niet verbinden, ligt aan je poort, url of inloggegevens. Maar welke poort blokt de miner dan om aan de slag te gaan?quote:Op zondag 14 september 2014 22:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik had buiten die 0,32btc aan XBMzooi ook nog voor 0,03btc aan FIBRE gekocht.
Die 0,32btc duikelde naar rond de 0,02btc, maar op Fibre heb ik gedubbeld.
Fibre heb ik dan ook op 50k precies uitgestapt, op 22k gekocht.
Met 0,06btc ben ik vanochtend warempel op 601 in TIT gestapt en die ging moon![]()
Nu heb ik weer 0,18btc.
Ik heb nooit gemined, ik heb echt geen idee wat ik hier leesquote:Op zondag 14 september 2014 22:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zoiets wil ik nu dus ook bereiken, maarja, misschien iets mij teveel laten leiden door het twitter geblaat en te weinig door grondige DYOR. Wil mijn R9 290 nu eens gaan aanslingeren om kleine coins te minen voor zover er een PoW stage is, maar die suffe manuals werken van geen kant. Eigen .bat bestand aanmaken + riedeltje voor de inlog fixen resulteert in een error: kan niet verbinden, ligt aan je poort, url of inloggegevens. Maar welke poort blokt de miner dan om aan de slag te gaan?
Welke pool?quote:Op zondag 14 september 2014 22:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zoiets wil ik nu dus ook bereiken, maarja, misschien iets mij teveel laten leiden door het twitter geblaat en te weinig door grondige DYOR. Wil mijn R9 290 nu eens gaan aanslingeren om kleine coins te minen in multipools voor zover er een PoW stage is, maar die suffe manuals werken van geen kant. Eigen .bat bestand aanmaken + riedeltje voor de inlog fixen resulteert in een error: kan niet verbinden, ligt aan je poort, url of inloggegevens. Maar welke poort blokt de miner dan om aan de slag te gaan?
http://x11-x13-pool.org/roscoin/public/index.phpquote:
Wat is je opdrachtregel?quote:Op zondag 14 september 2014 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://x11-x13-pool.org/roscoin/public/index.php
http://xhash.net/
Beide soortgelijke setups met eigen batch bestandje fixen in Windows met kladblok enzo. Dus ik maak bij beide een account aan, creëer een worker + ww, pak die hele riedel om in kladblok te plakken en te renamen naar mijn eigen worker + ww, sla hem op als ReadMe.batch, start hem op > foutmelding: ligt aan je url, inloggegevens of een port blokt hem.Url is zoals die pools zeggen dat het moet, inloggegevens zoals ik ze zelf ingevoerd heb. Dus ben een beetje clueless welke poort die bcgminer enzo dan moet blokken?
stratum+tcp://stratum1.x11-x13-pool.org:3334 -u Weblogin.WorkerName -p WorkerPasswordquote:
Nope, hoeft niet. Tenzij die port specifiek geblokkeerd wordt hoef je niks te doen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:25 schreef Joosie200 het volgende:
Is het dan soms 3334 als tcp poort die open moet? Ben ook lekker wakker, dat ga ik morgen wel uitvogelen hoe die open te zetten in mijn firewall/modem/router Waarbij Weblogin enzo aangepast zijn naar eigen aangemaakte worker en ww natuurlijk
Hmm, okquote:Op zondag 14 september 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, hoeft niet. Tenzij die port specifiek geblokkeerd wordt hoef je niks te doen.
http://portquiz.net:3334/quote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm, okDan maar uitzoeken of die geblokkeerd wordt, dan is de foutmelding nog te snappen namelijk. Trusten allen, weekend is weer voorbij
![]()
![]()
De "worker" is wel aangemaakt?quote:Op zondag 14 september 2014 23:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
stratum+tcp://stratum1.x11-x13-pool.org:3334 -u Weblogin.WorkerName -p WorkerPassword
Is het dan soms 3334 als tcp poort die open moet?Ben ook lekker wakker, dat ga ik morgen wel uitvogelen hoe die open te zetten in mijn firewall/modem/router
Waarbij Weblogin enzo aangepast zijn naar eigen aangemaakte worker en ww natuurlijk
Eindelijk eens een goede keuze gemaaktquote:Op zondag 14 september 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik zie RZR ook langzaam verder weg kruipen van de vereiste 50k en met de recente ervaringen in de altcoinmarkt, acht ik de kans groot dat Doge gaat stijgen als ik niet koop en gaat zakken als ik wel koop.
Port 3334 test successful!quote:
Das het eerste wat ik gedaan heb binnen mijn online account. Want daar kun je meerdere workers instellen. Dus hij bestaat maar het lukt nog niet om hem aan het werk te zettenquote:
Gaat best hard he.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef DaMart het volgende:
Waarom is Doge ineens aan het stijgen dan?
Van 80 naar 74 in een nacht alweer... is nu even een hype en als de volgende hype langskomt stort die prijs weer in naar 30 satoshi. Tegenwoordig houdt altcoins traden in dat je de hypes moet volgen, wil je nog een beetje winst kunnen maken. De juiste hype spotten, tijdig kopen en vooral tijdig verkopen, want een uur later kan de volgende hype jouw coin alweer doen vergeten...quote:
Laat ik een buy op 31 satoshi hebben, dus pre-hype koers. Maar nee hoor, dan blijft ie leuk overeind op 75. Stealthcoin was ook wel een dumpinggalore plus zojuist van 10k naar 5k in 30min (van 04:30 > 05:00)quote:Op maandag 15 september 2014 07:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
als de volgende hype langskomt stort die prijs weer in naar 30 satoshi.
Ja TIT heeft een beste pump gehad, maar bekijk het van de positieve kant. Je hebt nu wel 0,12 btc meer.quote:Op maandag 15 september 2014 10:46 schreef roislecxe het volgende:
Godsamme, TIT is naar de 10k gegaan. Op dezelfde dag dat ik kocht voor 600 sat. En ik had even een sell staan op 7700, maar toen dacht ik, ja, wie hou ik nou voor de gekEn toen heb ik er 2k van gemaakt.
Zo is dat, winst = winst. Ben al lang blij dat het niet gelijk instortte naar 20sat ofzoquote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef smiths het volgende:
[..]
Ja TIT heeft een beste pump gehad, maar bekijk het van de positieve kant. Je hebt nu wel 0,12 btc meer.
Ik ben ook langzaamaan weer begonnen me te verdiepen in crypto's, in de vakantie het te druk gehad met andere zaken, wat laten staan in mijn wallet en nu word het weer speelgeld.
Wow, wel 2 minuten wachten...quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:59 schreef Nattekat het volgende:
De eerste en de laatste keer dat ik met die gvd bus ga
Moest 2 minuten wachten op de volgende met nummer 365, donder op
Had net zo goed met de trein van Centraal naar Lammenschans kunnen gaan...
Dat had ik ook. Daarom stap ik maar gewoon nergens meer inquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:31 schreef Joosie200 het volgende:
Zo had ik xcash gekocht op 20k, die stond dagen op 25/30k+, wordt ie even flink naar 7k gedumptNu bungelt ie rond 17/18k. Elke coin waar ik tegenwoordig in stap gaat omlaag
Nog even en ik kan gewoon nergens meer in stappenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Daarom stap ik maar gewoon nergens meer in.
En dat houdt mij dus tegen momenteel. Aan de ene kant wil ik wel in altcoins investeren en er rendement uithalen, maar dan wel op de manier van een half jaar geleden. Niet zoals nu de hele dag de koers in de gaten moeten houden omdat de kans dat die koers als een plumpudding in elkaar zakt bijna 100% is. Daar heb ik gewoonweg de tijd en het geduld niet voorquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog even en ik kan gewoon nergens meer in stappenDenk ik een prima buy te hebben, dat kan lager! *woosh* Denk ik een lage buy neer te zetten 'just in case' > denk 't niet Job! > dikke uptrend. Verder is het met die GNS zoals met meerdere recente adds door Trex: 'nieuwe' coins zijn eendagvliegjes geworden. Leuke pump op moment van intro > 24 uur later > ding zakt in als een plumpudding.
Het houdt mij nog niet echt langer tegen om toch dat beetje wat ik nog heb uit te cashen en ermee te kappen. Tis een leuk half jaar geweest, maar vooral de laatste twee maanden heeft snel verandering aangebracht t.o.v. wat ik in de eerste vier maanden nog voor elkaar wist te boksen. * Joosie200 vangt knuppel op van Ed Inbefore knuppel en hoenderhok verhaal. Ja, ik weet wel waar het aan ligt dat ik zo weinig over heb nu. Maar ik merk ook gewoon dat hoe vaker ik nu de plank missla ongeacht welke reden, ik weinig zin meer overhoud om ermee door te gaan. Ligt vooral aan hoe ik gehandeld heb de laatste tijd, maar door het bos aan onzintweets zie ik de bomen aan nuttige tweets niet meer, nieuwe potentiële solide coins pik ik er niet meer snel uit op het Bitcointalk forum, als dingen als dergelijke coins in multipools willen minen ook al niet van de grond komt, dan vergaat bij mij de zin wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat houdt mij dus tegen momenteel. Aan de ene kant wil ik wel in altcoins investeren en er rendement uithalen, maar dan wel op de manier van een half jaar geleden. Niet zoals nu de hele dag de koers in de gaten moeten houden omdat de kans dat die koers als een plumpudding in elkaar zakt bijna 100% is. Daar heb ik gewoonweg de tijd en het geduld niet voor.
Je hebt het van degenen die hier nog rondhangen uit verveling wel als langste volgehouden geloof ik zon beetje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:31 schreef Joosie200 het volgende:
Zo had ik xcash gekocht op 20k, die stond dagen op 25/30k+, wordt ie even flink naar 7k gedumptNu bungelt ie rond 17/18k. Elke coin waar ik tegenwoordig in stap gaat omlaag
Herkenbaar hoor. En natuurlijk ben ik zelf degene geweest die verkeerde keuzes heeft gemaakt. En sommige foute keuzes had ik kunnen voorkomen door misschien even een half uurtje extra in te lezen op Bitcointalk en Twitter en zo, dus het ligt voor een deel ook gewoon aan mezelf dat de 0,12 BTC waar ik mee begon nu nog iets van 0,04 waard is...quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het houdt mij nog niet echt langer tegen om toch dat beetje wat ik nog heb uit te cashen en ermee te kappen. Tis een leuk half jaar geweest, maar vooral de laatste twee maanden heeft snel verandering aangebracht t.o.v. wat ik in de eerste vier maanden nog voor elkaar wist te boksen. * Joosie200 vangt knuppel op van Ed Inbefore knuppel en hoenderhok verhaal. Ja, ik weet wel waar het aan ligt dat ik zo weinig over heb nu. Maar ik merk ook gewoon dat hoe vaker ik nu de plank missla ongeacht welke reden, ik weinig zin meer overhoud om ermee door te gaan. Ligt vooral aan hoe ik gehandeld heb de laatste tijd, maar door het bos aan onzintweets zie ik de bomen aan nuttige tweets niet meer, nieuwe potentiële solide coins pik ik er niet meer snel uit op het Bitcointalk forum, als dingen als dergelijke coins in multipools willen minen ook al niet van de grond komt, dan vergaat bij mij de zin wel.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hebt het van degenen die hier nog rondhangen uit verveling wel als langste volgehouden geloof ik zon beetje.
Maar wat je nu zegt, dat hadden er meerdere al een poosje
Alles kan alleen maar dalen
Mja.. en hoe meer positieve ontwikkelingen rondom BTC genoemd worden (Paypal gaat ermee aan de slag, andere bekende merken in Amerika overwegen het op te nemen) hoe meer het geen effect heeft op de koers. Bij normale aandelen van Apple bijv hebben goede ontwikkelingen (dingen als Siri) meteen positief effect en dingen die de aandeelhouder tegenstaat zoals de iWatch Applewatchquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. En natuurlijk ben ik zelf degene geweest die verkeerde keuzes heeft gemaakt. En sommige foute keuzes had ik kunnen voorkomen door misschien even een half uurtje extra in te lezen op Bitcointalk en Twitter en zo, dus het ligt voor een deel ook gewoon aan mezelf dat de 0,12 BTC waar ik mee begon nu nog iets van 0,04 waard is...
Maar voor een deel ligt het toch ook echt aan de markt. Te veel scamcoins, walvissen en FUD om nog met een gerust hart te kunnen handelen. Dat heeft mij ook een aantal keer verlies opgeleverd. Dus het ligt zeker niet alleen aan mezelf. Zo wordt een coin opgehemeld op Twitter, ziet het Bitcointalktopic er goed uit en is iedereen enthousiast. Je koopt de coin, gaat wat te drinken halen en de sfeer is 180 graden gedraaid. Iemand verspreidt FUD, de koers gaat neer. Dev weerspreekt het, iemand op Twitter verdedigt de dev en de koers lijkt zich te herstellen. Je wacht nog even met verkopen, want in paniek verkopen was de vorige keren ook geen goed idee en vervolgens blijkt de dev een oplichter en crasht de coin om nooit meer te herstellen.
En dat heb ik meerdere keren meegemaakt. En ja, dan is mijn conclusie dus dat de altcoinmarkt momenteel voor een groot deel verziekt is en dat investeren een te groot risico is omdat elke altcoin zo onstabiel is als een borderliner met een evenwichtsstoornis....
In fiat voor de nachtquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef roislecxe het volgende:
Vroeger, toen we nog MOON konden roepen over PPC enzo
Vroeger toen Toto niet 1.000 andere coins kon terugroepen als we hem vroegen hoe het met zijn TIPSquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef roislecxe het volgende:
Vroeger, toen we nog MOON konden roepen over PPC enzo
Totoquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger toen Toto niet 1.000 andere coins kon terugroepen als we hem vroegen hoe het met zijn TIPSging
.
Muah, moest om 14:00 werkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slaapt dat nou lekker, zo'n achterbank?.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slaapt dat nou lekker, zo'n achterbank?.
Zoetermeer vertrekt van stadskantquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haal je toch zo door elkaar?
Ik weet nog steeds niet waar welke bushalte is op Centraal
Ik neem normaal nooit, maar dan ook echt nooit de bus. Waarom zou ik ook met een fiets. Nu weet ik tenminste dat ik aan de andere kant moest zijnquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoetermeer vertrekt van stadskant.
Die zie ik drie keer per week wegrijden als ik in de trein op spoor 1 zit.
Haha wow das een aardig lijntje op de 12h grafiek.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe staat het in cryptoland? Kijk weer eens en zie dat PPC weer wat gestegen is
Over 50 jaar dan is dit nog steeds een uptrendquote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef ZetaOS het volgende:
Een Dipje zegt ie...inmiddels 100 dollar minder waard
Een positief bericht dan:quote:Op woensdag 17 september 2014 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis toch echt de gezelligheid hier, vroeger was het niet dood en was er meer dan puur pessimisme
KEY op 210k? Ja?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een positief bericht dan:
Alles waar ik aan dacht om te kopen is gezakt... en omdat ik niet durfde te kopen, heb ik geen extra verlies![]()
![]()
.
Volatilitycoin? Zo kunnen ze ze allemaal wel noemenquote:
Investeren heet dat toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volatilitycoin? Zo kunnen ze ze allemaal wel noemen.
Maar ik zie dat die nieuw is op Trex. Geldt voor nieuwe coins nog steeds: daling t.o.v. startkoers en daarna stijging om als een nachtkaars uit te gaan?
Das de nieuwste aanwinst ja. Zat nog te overwegen bij de ipo/ico in te kopen, gooien ze hem een uur eerder al dicht want andere tijdszone dan vermeld was.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volatilitycoin? Zo kunnen ze ze allemaal wel noemen.
Maar ik zie dat die nieuw is op Trex. Geldt voor nieuwe coins nog steeds: daling t.o.v. startkoers en daarna stijging om als een nachtkaars uit te gaan?
En dit.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis toch echt de gezelligheid hier, vroeger was het niet dood en was er meer dan puur pessimisme
Allemaal volumeloze coins...quote:Op woensdag 17 september 2014 23:03 schreef Joosie200 het volgende:
http://fairpumps.net/blockchain-pumps/
Trex pump in 3....2....1...
1. Wat zijn dat?quote:Op donderdag 18 september 2014 07:37 schreef ZetaOS het volgende:
Waarom hebben jullie geen Hashlets gekocht toen ik dat zei![]()
Het is mij nog steeds een raadsel waarom jullie niet luisteren naar Zeta dot com
Ja, hashlet kopen voor 16 dollar en 10 dagen later verkopen voor 39.96 dollar+ dik 11 dollar per stuk aan mining inkomsten.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Wat zijn dat?
2. Ik heb iets gemist...
Ben al gestopt, zal vast daar aan liggen...quote:Op donderdag 18 september 2014 09:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, hashlet kopen voor 16 dollar en 10 dagen later verkopen voor 39.96 dollar+ dik 11 dollar per stuk aan mining inkomsten.
Als je dat hebt mist, sja, dan zou ik maar eens overwegen te stoppen in de crypto handel.
Bron: http://www.bitcoinupdate.(...)rade-for-prime-users
Bron: http://www.bitcoinupdate.(...)e-met-genesis-mining
Jammer, Dit was een echte winst pakker.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben al gestopt, zal vast daar aan liggen...
Als je filmpjes van anderen herupload met je eigen bitonic referral erbij had je beter nooit aan cryptohandel kunnen beginnenquote:Op donderdag 18 september 2014 09:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, hashlet kopen voor 16 dollar en 10 dagen later verkopen voor 39.96 dollar+ dik 11 dollar per stuk aan mining inkomsten.
Als je dat hebt mist, sja, dan zou ik maar eens overwegen te stoppen in de crypto handel![]()
Bron: http://www.bitcoinupdate.(...)rade-for-prime-users
Bron: http://www.bitcoinupdate.(...)e-met-genesis-mining
Nog geen 1000 he?quote:Op donderdag 18 september 2014 07:59 schreef µ het volgende:
Als iedereen nou gewoon even zijn altcois verkoopt en btc koopt...
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een dik half jaar geleden zeiden ze nog dat BTC in no-time op 10k zou staan.
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De kans dat het 100 bereikt is groter dan dat het ooit 1000 weer ziet. 10k gaat nooit lukken.
Voel je vrij deze quote te gebruiken wanneer je maar wilt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |