SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2016 01:31 schreef Hilzillah het volgende:
Yassss.... Iemand die voor mij de streep weg kan toveren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt eraan waar de plakband overheen zit. Een gezicht terugtoveren gaat me niet lukken. Hoekjes opschonen moet nog wel lukkenquote:Op zondag 1 mei 2016 18:23 schreef FANN het volgende:
Is er ook iemand die een foto kan bewerken zodat de restjes plakband weg zijn?
Ik kreeg van iemand een seintje dat ik het aan iemand kon vragen en dat heb ik nét gedaanquote:Op zondag 1 mei 2016 18:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de plakband overheen zit. Een gezicht terugtoveren gaat me niet lukken. Hoekjes opschonen moet nog wel lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is iemand van Fok en hij heeft het prachtig gedaan, ik was dáár bezig dus ik heb die van jou niet gezienquote:Op zondag 1 mei 2016 18:58 schreef CrashO het volgende:
Ik zal eens een poging gaan doenMaar lijkt me niet heel onverstandig om die kennis het ook nog te laten proberen
*edit*
Hoofd en schouder is nu stickervrijMaar bij de nek heb ik meer moeite (best lastig om dat kuiltjes patroon van je foto textuur te behouden)
Ah, in dat geval stop ik danquote:Op zondag 1 mei 2016 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is iemand van Fok en hij heeft het prachtig gedaan
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2016 19:17:59 ]
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ah, in dat geval stop ik danFijn dat het gelukt is
![]()
Voor wat het nog waard is post ik dan nog maar even met waar ik op het moment was (moet nog textuur in dat onderste stuk plakband en de kleur bijwerken)Ik vind dat zó knap dat jullie dat kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deze is eigenlijk net zo mooi ik ga later kiezen, oké?![]()
Dank je wel![]()
In dat geval moest de onderkant ook nog even afgemaakt wordenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
In dat geval moest de onderkant ook nog even afgemaakt worden
Jij hebt de textuur bij de hals beter teruggekregen dan ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
In dat geval moest de onderkant ook nog even afgemaakt worden
Krijg nou wat !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de hele avond bezig geweest et de fotocollage, maar ik kan dan nog veranderen![]()
dank je wel!
en jij ookquote:Op zondag 1 mei 2016 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt de textuur bij de hals beter teruggekregen dan ik!![]()
ik ga morgen wel kijken wat ik nu precies nu, ik ben moe nu![]()
maar ik vind het ontzettend lief zoveel hulp![]()
Jawel, heb alleen vandaag geen tijd meer. Morgen moet wel lukken, of is het dan te laat?quote:
Ah! Nee morgen is prima hoor!quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Jawel, heb alleen vandaag geen tijd meer. Morgen moet wel lukken, of is het dan te laat?
Wil je gewoon een zwart puntje in de ogen, of wil je die blauwe 'crikels' ook kleiner hebben?
Zou je ook naar de "mijne" kunnen kijken?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Jawel, heb alleen vandaag geen tijd meer. Morgen moet wel lukken, of is het dan te laat?
Wil je gewoon een zwart puntje in de ogen, of wil je die blauwe 'crikels' ook kleiner hebben?
Je bent ervan op de hoogte dat er een gigantisch watermerk dwars door je afbeelding staat?quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:43 schreef revpolen het volgende:
[..]
Zou je ook naar de "mijne" kunnen kijken?
Even voor het idee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:08 schreef revpolen het volgende:
In zijn hand achter hem de kaart van slovenie willen foto shoppen? ( de buitenrand enkel ) zodat het net lijkt alsof hij de kaart vasthoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |