abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2016 @ 19:27:17 #251
37843 lady-wrb
kortaf
pi_159998273
wie kan voor mij dit patroon in 9 stukken delen zodat ik ze vergroot kan uitprinten en daarna weer aan elkaar kan plakken?



doet het plaatje het wel? :@
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:49:16 #252
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_159998904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
wie kan voor mij dit patroon in 9 stukken delen zodat ik ze vergroot kan uitprinten en daarna weer aan elkaar kan plakken?

[ afbeelding ]

doet het plaatje het wel? :@

Aangezien je het een patroon noemt neem ik aan dat het niet de bedoeling het zo groot weer gewoon als plaatje ergens op te hangen? Dit plaatje uitgerekt over 9 a4tjes niet echt mooier op namelijk.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2016 @ 19:52:16 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_159999002
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:49 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Aangezien je het een patroon noemt neem ik aan dat het niet de bedoeling het zo groot weer gewoon als plaatje ergens op te hangen? Dit plaatje uitgerekt over 9 a4tjes niet echt mooier op namelijk.
je ziet het wel dus? bij mij doet het plaatje het niet en ik weet niet wat ik er aan moet doen om het werkend te krijgen :@

het is een haakpatroon. het past nu op een a4tje en dat is nauwelijks te zien, laat staan uit te tellen
pi_159999194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

je ziet het wel dus? bij mij doet het plaatje het niet en ik weet niet wat ik er aan moet doen om het werkend te krijgen :@

het is een haakpatroon. het past nu op een a4tje en dat is nauwelijks te zien, laat staan uit te tellen
Maar je plaatje mist gewoon de details om het patroon goed zichtbaar te maken. Wat je bij CSI ziet is niet mogelijk in het echt :P
Zoals dat :P

Flink uitgeblazen ziet het midden er zo uit:


Persoonlijk zie ik het daar niet veel beter op dan je "kleine" versie.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 20:00:01 ]
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:58:10 #255
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_159999213
Je plaatje deed het inderdaad niet maar de link wel. Via daar weet ik hem er dan wel uit te plukken ja.

SPOILER: De plaatjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2016 @ 20:03:25 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_159999403
quote:
99s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:57 schreef CrashO het volgende:

[..]

Maar je plaatje mist gewoon de details om het patroon goed zichtbaar te maken. Wat je bij CSI ziet is niet mogelijk in het echt :P
[ afbeelding ] Zoals dat :P

Flink uitgeblazen ziet het midden er zo uit:
[ afbeelding ]

Persoonlijk zie ik het daar niet veel beter op dan je "kleine" versie.
o zoals je hem nu laat zien is al veel duidelijker dan wat ik nu heb. hij zou eventueel ook in 4 stukken mogen als dat ook kan. die lijnen stonden al in het patroon zo.
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2016 @ 20:05:07 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_159999482
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je plaatje deed het inderdaad niet maar de link wel. Via daar weet ik hem er dan wel uit te plukken ja.

SPOILER: De plaatjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank je wel. alleen blijven die plaatjes heel klein, ik krijg ze niet groter.
pi_160000062
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:05 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dank je wel. alleen blijven die plaatjes heel klein, ik krijg ze niet groter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Dit zijn gewoon de plaatjes van BrainOverfloW, maar dan door je browser uitgerekt. Zelfde resultaat :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 20:18:46 ]
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2016 @ 20:59:28 #259
37843 lady-wrb
kortaf
pi_160001801
quote:
99s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:17 schreef CrashO het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Dit zijn gewoon de plaatjes van BrainOverfloW, maar dan door je browser uitgerekt. Zelfde resultaat :P
helemaal te gek! dank je wel! _O_
pi_160202076
Is er iemand die goed is met het een beetje bewerken/herstellen van oude foto's?

Ik heb hier een scan van een foto van iemand die deze uit een of ander stoffig album heeft weten te plukken, maar hij gaat uiteindelijk in ons clubmagazine, dus ik wilde eigenlijk kijken of er nog wat beters van te maken viel... Ben zelf ook wel aan het kloten, maar er zijn vast mensen die dat beter kunnen? :@ Het gaat dus vooral om die vlek bij d'r hoofd en naast d'r benen..

SPOILER: dit is de foto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_160206275
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
Is er iemand die goed is met het een beetje bewerken/herstellen van oude foto's?

Ik heb hier een scan van een foto van iemand die deze uit een of ander stoffig album heeft weten te plukken, maar hij gaat uiteindelijk in ons clubmagazine, dus ik wilde eigenlijk kijken of er nog wat beters van te maken viel... Ben zelf ook wel aan het kloten, maar er zijn vast mensen die dat beter kunnen? :@ Het gaat dus vooral om die vlek bij d'r hoofd en naast d'r benen..

SPOILER: dit is de foto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit een beetje wat je in gedachten had?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160206909
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:51 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

is dit een beetje wat je in gedachten had?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn god je bent een held _O_ :D O+ DANK!
Ja doei.
pi_160209055
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mijn god je bent een held _O_ :D O+ DANK!
Goedgekeurd dus ;)
Graag gedaan hoor!
pi_160223808
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:50 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Goedgekeurd dus ;)
Graag gedaan hoor!
Ja, zeker! Ik heb zelf tussen het maken van het magazine zelf door wat zitten kloten, maar het lukte nooit echt mooi, dit is een heel stuk beter! :)
Ja doei.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:01:53 #265
402258 ybez
nee, gewoon niet.
pi_160257572
Yo!

Kan je goed Photoshoppen en heb je zin om een fokker snel uit de brand te helpen?
Please stuur me dan even een dm :)

Duurt hooguit 15 minuutjes, en wil best een vergoeding geven in overleg :)

Joe!
  zaterdag 27 februari 2016 @ 16:52:57 #266
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_160260971
Ik begrijp dat het verzoek tegen de wet ingaat. Dat doen we hier niet, en op het hele forum niet.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_160364797
Ik heb een verzoek:

Zou iemand van onderstaande afbeelding een zwart-witafbeelding maken met alleen een contour (binnenkant leeg)? De bedoeling is om ze uit te printen op rood papier en ze vervolgens met de hand uit te knippen, dus dan moet het niet teveel inkt kosten...

Mijn dank is groot!

http://www.echtefriesevlag.nl/cms/media/pompebled.pdf

svg-bestand:
Somebody that I used to know
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 maart 2016 @ 13:13:40 #268
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_160365171
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:58 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb een verzoek:

Zou iemand van onderstaande afbeelding een zwart-witafbeelding maken met alleen een contour (binnenkant leeg)? De bedoeling is om ze uit te printen op rood papier en ze vervolgens met de hand uit te knippen, dus dan moet het niet teveel inkt kosten...

Mijn dank is groot!

http://www.echtefriesevlag.nl/cms/media/pompebled.pdf

svg-bestand:
[ afbeelding ]
zoiets?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_160367096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 13:13 schreef Ynske het volgende:

[..]

zoiets?
[ afbeelding ]
Inderdaad! Hartelijk bedankt :)
Somebody that I used to know
pi_160472830
Een vraagje over het opslaan van een eps bestand. Ik wil graag een logo in eps hebben omdat het wordt gebruikt voor ons hardloopshirt. Het bedrijf heeft zelf geen eps file dus die heeft mijn vader gemaakt. Maar we komen er beiden niet zo 1-2-3 uit.

Er een eps van maken lukt wel maar als we het bestand willen openen dan is de achtergrond ineens niet meer transparant maar gewoon weer wit. Is het misschien mogelijk om het ergens op te slaan zodat de 'achtergrond' transparant blijft?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 6 maart 2016 @ 20:38:48 #271
74056 crew  ToT
pi_160472883
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
Een vraagje over het opslaan van een eps bestand. Ik wil graag een logo in eps hebben omdat het wordt gebruikt voor ons hardloopshirt. Het bedrijf heeft zelf geen eps file dus die heeft mijn vader gemaakt. Maar we komen er beiden niet zo 1-2-3 uit.

Er een eps van maken lukt wel maar als we het bestand willen openen dan is de achtergrond ineens niet meer transparant maar gewoon weer wit. Is het misschien mogelijk om het ergens op te slaan zodat de 'achtergrond' transparant blijft?
Heb je hier iets aan? :)
http://smallbusiness.chro(...)ackground-52652.html

Ikzelf heb totaal geen ervaring met .eps bestanden. :)
pi_160474045
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Heb je hier iets aan? :)
http://smallbusiness.chro(...)ackground-52652.html

Ikzelf heb totaal geen ervaring met .eps bestanden. :)
Nee helaas, schiet mij maar lek 8)7 Op 1 of andere manier blijft hij maar met een witte achtergrond openen. Als ik het PSD bestand open dan wordt het gek genoeg wel een transparante achtergrond
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 6 maart 2016 @ 21:15:02 #273
74056 crew  ToT
pi_160474185
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Nee helaas, schiet mij maar lek 8)7 Op 1 of andere manier blijft hij maar met een witte achtergrond openen. Als ik het PSD bestand open dan wordt het gek genoeg wel een transparante achtergrond
Vreemd.
Bij mij is mijn harde schijf laatst gecrasht, en ik heb nu na een herinstallatie ineens met sommige .png bestanden dat de transparante achtergrond als een vreemd grijzig half-transparant geheel om het plaatje heen blijft, en het valt ook niet weg te krijgen. Plak ik die .png in een ander plaatje, dan gaat dat semi-transparante ook mee, en als je het dan merged naar 1 layer, zit die grijzige kleur er nog steeds.
Dat grijze half transparante valt niet te selecteren, maar ik kan het plaatje zelf wel met de quick selection tool uit dat grijzige vissen en dan kopiėren en dan in een plaatje plakken zonder grijs er omheen.
pi_160474333
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Vreemd.
Bij mij is mijn harde schijf laatst gecrasht, en ik heb nu na een herinstallatie ineens met sommige .png bestanden dat de transparante achtergrond als een vreemd grijzig half-transparant geheel om het plaatje heen blijft, en het valt ook niet weg te krijgen. Plak ik die .png in een ander plaatje, dan gaat dat semi-transparante ook mee, en als je het dan merged naar 1 layer, zit die grijzige kleur er nog steeds.
Dat grijze half transparante valt niet te selecteren, maar ik kan het plaatje zelf wel met de quick selection tool uit dat grijzige vissen en dan kopiėren en dan in een plaatje plakken zonder grijs er omheen.
Dat is ook vreemd, zelf nog niet meegemaakt maar wel vervelend. In principe is het bij het logo wat ik wil gebruiken nog geen minuut werk om het transparant te maken want het wil gewoon met de magic wand alleen ik weet niet hoe het zit als ik het bestand aan de drukker geef. Ik ben nu bang dat de witte achtergrond dan mee gedrukt wordt en dat is juist niet de bedoeling. Ze zullen het zelf ook wel kunnen maar dan zal het meer kosten denk ik.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 6 maart 2016 @ 21:23:11 #275
74056 crew  ToT
pi_160474514
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:19 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Dat is ook vreemd, zelf nog niet meegemaakt maar wel vervelend. In principe is het bij het logo wat ik wil gebruiken nog geen minuut werk om het transparant te maken want het wil gewoon met de magic wand alleen ik weet niet hoe het zit als ik het bestand aan de drukker geef. Ik ben nu bang dat de witte achtergrond dan mee gedrukt wordt en dat is juist niet de bedoeling. Ze zullen het zelf ook wel kunnen maar dan zal het meer kosten denk ik.
Kun je het bestandje anders ff naar me toe sturen? (Als je er geen problemen mee hebt. :) )
Dan wil ik er wel even naar kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')