Die komen ook ooit weer terug hé.quote:Op maandag 1 september 2014 23:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Laat die Syrië gangers lekker gaan, onbegrijpelijk om ze tegen te houden.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die komen ook ooit weer terug hé.
quote:
Hoeft niet.quote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2014 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Edwin Mulder naar FC Barcelona. Zeg het maar jongens.![]()
Flopshow.
Hermann Goring naar Ajaxquote:Op maandag 1 september 2014 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Edwin Mulder naar FC Barcelona. Zeg het maar jongens.![]()
Flopshow.
Omdat ze daar andere mensen gaan doodschieten en misschien ook nog wel onthoofden.quote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Waarom laten ze die totaalmalloten niet lekker naar Syrië afreizen?
quote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mogen we vandaag al offtopic gifjes posten?
En daarna een Hellfire rocket op hun kokosnoot. En wij JUICHEN.quote:Op maandag 1 september 2014 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ze daar andere mensen gaan doodschieten en misschien ook nog wel onthoofden.
Ik had deze klaargezet als er deze aflevering iets grappigs zou gebeuren.quote:Op maandag 1 september 2014 23:53 schreef Pandaplint het volgende:
Had ik voor niks dit gifje klaar staan![]()
[ afbeelding ]
Paspoort uiteraard ongeldig maken, lijkt me niet zo ingewikkeldquote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2014 23:53 schreef Pandaplint het volgende:
Had ik voor niks dit gifje klaar staan![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat van Typhoon dat was.quote:Op maandag 1 september 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het allerslechtste liedje dat ik ooit heb gehoord.
Maar dat ontspannen komt nog wel. Dit is anders en live. Wennen is het wel, lijkt me. Binnenkort komt dat wel.quote:Op maandag 1 september 2014 23:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pauw is ook niet ontspannen. Veel te geforceerd. Gesprek van Aartsen biedt nog wel mogelijkheden.
Met Morfinekorting bij die arenapuntenquote:Op maandag 1 september 2014 23:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Meteen een patstelling bouwen in die ArenAgracht.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat van Typhoon dat was.
bek houden, Typhoon is een koningquote:Op maandag 1 september 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat van Typhoon dat was.
Van Rossem had zogenaamd te weinig ArenAmunten.quote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Morfinekorting bij die arenapunten
oké sorry hoorquote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
b
[..]
bek houden, Typhoon is een koning
quote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:
In de omgeving van Lemmer wordt nu geschuifeld
Dat is een hoed.quote:Op maandag 1 september 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Vieze flikker. Met je schijtmuziek, en je aidspet.
Zo'n lekkere jaren 90 hit.quote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef alors het volgende:
Dit lijkt op Ik heb je lief van Paul de Leeuw
Ja dat ook... en op 20 nummers van Marco Borsato.quote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef alors het volgende:
Dit lijkt op Ik heb je lief van Paul de Leeuw
Zwarte broek uitdoen dan bie 410quote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Rossem had zogenaamd te weinig ArenAmunten.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Je had ze eens moeten zien tijdens Glemmerquote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:
Ja verwacht ik ook wel.quote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat ontspannen komt nog wel. Dit is anders en live. Wennen is het wel, lijkt me. Binnenkort komt dat wel.
quote:
Boks Rensquote:Op maandag 1 september 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar moet ik gaan zoeken?
Zeg me waar ik heen moet gaan.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Homofilie?quote:Op maandag 1 september 2014 23:57 schreef marcodej het volgende:
Ik kreeg het gevoel alsof dit liedje over mij en Mani ging. Treffend.
Ik wil skippen, lekker skippen, ik wil skippen op mijn skippybalquote:Op maandag 1 september 2014 23:57 schreef Heufd het volgende:
Eigenlijk moet je op het eind van dit programma een type Frans Bauer hebben.
Dat vriendschap in Grunn gelijk staat aan homofilie is niet ons probleem.quote:Op maandag 1 september 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Homofilie?
Ik dacht dat ze daar een broertje dood aan hadden in Katwijk en Sassem.
Ik zou dan gaan hossen, en ik ben niet eens een gerespecteerd voetbalanalyticus.quote:Op maandag 1 september 2014 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil skippen, lekker skippen, ik wil skippen op mijn skippybal
quote:Op maandag 1 september 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat vriendschap in Grunn gelijk staat aan homofilie is niet ons probleem.
Vriendschap is een illusie.quote:Op maandag 1 september 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat vriendschap in Grunn gelijk staat aan homofilie is niet ons probleem.
In Sassem hebben wij helemaal niks tegen homoseks, in tegendeel zelfs.quote:Op maandag 1 september 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Homofilie?
Ik dacht dat ze daar een broertje dood aan hadden in Katwijk en Sassem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |