Wat een idioot was datquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor de rechtsmenschen was Uri Rosenthal natuurlijk fantastisch als minister van Israëlischebuitenlandse zaken.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:19 schreef Tanin het volgende:
Timmermans wordt afgeserveerd omdat ie te diplomatiek is, zodat een ander zijn plaats in kan nemen en wij over zijn rug WWIII met de Russen kunnen beginnen?
Politici die voor geld zorgen. Als ik dat nog eens mee mag maken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:46 schreef Klopkoek het volgende:
Zegt weer veel over de rechtsmensch dat ze tegen verbeteren van de wereld zijn.
Niks mis met Koenders (zelfde als met de Hamer discussie). Hopelijk kan die voor wat extra geld voor OSW zorgen ipv defensie.
Dat kan niet want VVD-ers komen niet in aanmerking voor een ministerspost die voor de PvdA was.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, liever een wereldverslechteraar op die baan.
In Mali?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik snap het niet. Ik dacht echt dat hij het naar zijn zin had in Den Haag. Had zich helemaal toegelegd op zijn huidige baan, was laatst nog een docu over.
Is Uri Rosenthal al gepeild eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:58 schreef remlof het volgende:
Prima vent Koenders, heeft het ook niet zo op Israël.
Koenders, Mali?quote:
De stukken op een schaakbord bepalen niet zelf waar ze staan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik snap het niet. Ik dacht echt dat hij het naar zijn zin had in Den Haag. Had zich helemaal toegelegd op zijn huidige baan, was laatst nog een docu over.
Opstelten, Schippers.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat kan niet want VVD-ers komen niet in aanmerking voor een ministerspost die voor de PvdA was.
De PvdA naast een heleboel nietsnutten ook een aantal opvallend bekwame en intelligente mensen rondlopen waar de VVD niet aan kan tippen. Timmermans was er zo een, en Koenders is ook van een ander niveau dan Zijlstra of Blok.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef Ringo het volgende:
Als Klopkoek én remlof de loftrompet over Koenders steken, deugt er iets niet aan die man.
Goed punt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef Ringo het volgende:
Als Klopkoek én remlof de loftrompet over Koenders steken, deugt er iets niet aan die man.
Sja, Churchill vond ooit Hitler ook wel een toffe peer.quote:
Hihi.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sja, Churchill vond ooit Hitler ook wel een toffe peer.
http://www.npo.nl/pownews/02-09-2014/POW_00850643
Weer lekker niveauloos van Powned. Ze denken dat Koenders met ISIS vlaggen gaat zwaaien. Wat een smerige Godwin. Zou een links medium eens moeten doen, dan is het land te klein.
Uri by far de slechtste minister van BuZa ooit Rosenthal?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is Uri Rosenthal al gepeild eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |