serieus?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lucas gaat een hommo relatie krijgen met die nieuwe advocaat.
( gelekte info )
Ik las 'Ludo'.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
( gelekte info )
Morris was wel biquote:Op donderdag 11 september 2014 17:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
serieus?
die zag ik niet aankomen.
hoewel iemand die het met beide kanten doet hadden we in gtst nog niet gehad toch?
Nou mijn kindes, wat zei ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
( gelekte info )
Komt allemaal door die kutwijf Rikkiequote:Op donderdag 11 september 2014 20:13 schreef DjinN het volgende:
Irritante Sjoerd. Opgefokt vervelend mannetje bah.
Wiet is op dit moment de enige normale persoon in heel dat Meerdijk. Op Jef na dan!
Juh idd. Dat ze allebei van een klif springen ofzoquote:Op donderdag 11 september 2014 20:14 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Komt allemaal door die kutwijf Rikkie
Patrick (Morris #1) was volgens mij in het echte leven wel homo, maar Morris #3 was in de serie bi, maar in het echt niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
toch niet in de serie maar voor het echie? of herinner ik me het nou verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patrick is homo ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:35 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Patrick (Morris #1) was volgens mij in het echte leven wel homo, maar Morris #3 was in de serie bi, maar in het echt niet.
Dit ja, ze gaan uit elkaar en dan komen Sjoerd en Rikki weer bij elkaar tot dat het geheim wel uitkomt.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:37 schreef DjinN het volgende:
Ik weet zeker dat Wiet morgen weer afgebakkest wordt door Sjoerd
Wat bedoel je? Waarom een dom wijf?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:30 schreef Lioness1578 het volgende:
Omg dat reactie van Janine hij luistert wel goed wat denkt ze wel niet dom wijf
Ze doet alsof Anton een hond is die moet leren luisteren.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Waarom een dom wijf?
Laura is ook wel normaal. En Bianca op dit moment ook wel. Vincent ook trouwens. Zijn er nog best veel hoor. Er zijn er zeker nog meer.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:13 schreef DjinN het volgende:
Irritante Sjoerd. Opgefokt vervelend mannetje bah.
Wiet is op dit moment de enige normale persoon in heel dat Meerdijk. Op Jef na dan!
Ah ja, belachelijk idd. Anton zal toch zn eigen weg wel gaan. Mooi personage is Anton trouwens. Complimenten aan de schrijvers.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:50 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Ze doet alsof Anton een hond is die moet leren luisteren.
Volgens mij is het gewoon één oorbel met aan de bovenkant een soort haakje of klemmetje om 'm op z'n plek te houden.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:05 schreef Lioness1578 het volgende:
Dat oorbel wat Wiet aanheeft is wel apart vraag mij af of ze er één draagt of gewoon twee.
ik vind het een lelijk ding, die oorbelquote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon één oorbel met aan de bovenkant een soort haakje of klemmetje om 'm op z'n plek te houden.
Idd. Om er misselijk van te wordenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:14 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Komt allemaal door die kutwijf Rikkie
Vind het net een vraagtekenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het een lelijk ding, die oorbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |