SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GTSTFreakje op 10-09-2014 19:52:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:43 schreef Frey het volgende:
Shortie:WietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over gestoord gesproken, Lisette als ze hoort dat Helen vertrokken is.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Vond haar alleen wel leuker toen ze lekker gestoord was
Niemand tipt aan de gestoordheid van Lisette, en sowieso Wiet nietquote:Op woensdag 10 september 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Over gestoord gesproken, Lisette als ze hoort dat Helen vertrokken is.![]()
![]()
Vooral met dat koekje bij Anita.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Niemand tipt aan de gestoordheid van Lisette, en sowieso Wiet niet![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze oprecht bezig was een nieuw leven op te bouwen. Helaas ging alles mis door een misverstand.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:53 schreef GTSTFreakje het volgende:
Vraag me trouwens tot op de dag van vandaag nog steeds af of Lisette toen in seizoen 8 echt een soort van hersteld was of dat ze alles acteerde..
Waar Bowien schuld aan heeft!quote:Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat ze oprecht bezig was een nieuw leven op te bouwen. Helaas ging alles mis door een misverstand.
Ik had toen stiekem ook echt met Lisette te doen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Waar Bowien schuld aan heeft!
Ik eigenlijk ook..quote:Op woensdag 10 september 2014 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had toen stiekem ook echt met Lisette te doen.![]()
En Harmsen daarna met de zelfmoordpoging.![]()
Seizoen 7 en 8 vind ik toch wel erg onderschatte seizoenen.
Ludo was in het begin een beetje zoals Frits in het begin.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook..
Het zijn wel goede seizoen dat zeker, het probleem is alleen dat de verhaallijnen veel te langdradig waren, als voorbeeld neem ik even die verhaallijn met Jessica en Ludo, die sloeg ook nergens op en duurde te lang![]()
Klopt wat je zegt, net zoals Frits.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo was in het begin een beetje zoals Frits in het begin.
Al vond ik die Ludo ook weer erg leuk om te zien.![]()
Maar langdradig vond ik het allemaal niet. Ik ben me in ieder geval geen moment gaan vervelen. Zelfs nog niet bij seizoen 10 en 11. Echt langdradig vond ik het pas worden bij seizoen 14.
Wassenaar in seizoen 7quote:Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef GTSTFreakje het volgende:
Toppunt van seizoen 7: Onno P. Wassenaar en de aanslag op Eveline![]()
![]()
Oke ik wil nu die hele verhaallijn terug zienquote:Op woensdag 10 september 2014 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Wassenaar in seizoen 7![]()
Iedereen die in de weg liep moest eraan![]()
![]()
Eerst Luigi Pavese, daarna die journalist (Edward Reekers) en tot slot Daniël en dat werd Eveline fataal.
En de verhaallijn met Ludo.
Dat laatste viel enorm tegen begin seizoen 6, het ging alleen nog om Suzanne. In seizoen 7 lieten ze daarnaast ook de ware schurk weer zien. En Suzanne was de zwakke plek waar Daniël uiteindelijk gebruik van wist te maken.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:08 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Oke ik wil nu die hele verhaallijn terug zien![]()
![]()
Vond Wassenaar echt een geweldig personage, alleen zijn obsessie voor Suzanne vond ik net iets te ver gaan
Ik heb Suzanne sowieso nooit echt een denderend personage gevondenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat laatste viel enorm tegen begin seizoen 6, het ging alleen nog om Suzanne. In seizoen 7 lieten ze daarnaast ook de ware schurk weer zien. En Suzanne was de zwakke plek waar Daniël uiteindelijk gebruik van wist te maken.
Ze was vaak irritant, maar toch bleef ik het wel een boeiend personage vinden dat in veel spannende verhaallijnen terecht kwam. Vooral het verleden dat haar tot het eind bleef achtervolgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik heb Suzanne sowieso nooit echt een denderend personage gevonden![]()
![]()
Dat wel inderdaad, haar verleden is altijd iets geweest dat haar achter na bleef reizen, maar eind seizoen 9 werd ze langzaam een achtergrond personage wat niks meer te doen had, en in seizoen 10 was het klaar met haar laatste personage van het eerste uur (naast Robert en Laura dan, maar die reken ik niet mee omdat die er al zo lang in zitten/zaten)quote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze was vaak irritant, maar toch bleef ik het wel een boeiend personage vinden dat in veel spannende verhaallijnen terecht kwam. Vooral het verleden dat haar tot het eind bleef achtervolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |