Hahahahaha zo'n oorbel heet earring cuffs je hebt ook andere modellen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:52 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vind het net een vraagteken
Wauw...ik heb slaap nodig...ik las "ik vind het lelijke ding een oorbel"quote:Op donderdag 11 september 2014 21:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het een lelijk ding, die oorbel
Zeker weten, ik begin me trouwens steeds meer te ergeren aan Sjoerd, vervelend dominant, impulsief en agressief mannetje, als ik Wiet was dan zou ik het al lang uitgemaakt hebbenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:37 schreef DjinN het volgende:
Ik weet zeker dat Wiet morgen weer afgebakkest wordt door Sjoerd
Ik vond Sjoerd eerst wel tof, maar de laatste tijd begint ie wel irritant te worden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:38 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Zeker weten, ik begin me trouwens steeds meer te ergeren aan Sjoerd, vervelend dominant, impulsief en agressief mannetje, als ik Wiet was dan zou ik het al lang uitgemaakt hebben
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik vond Sjoerd eerst wel tof, maar de laatste tijd begint ie wel irritant te worden.
Zoals ie nu meteen fel tegenstander van Anton is.Totaal 100% uitgesloten dat wat ie zag inderdaad niet was wat het leek.
Als Rikki straks (net voor de zomercliff) toegeeft dat ze gelogen heeft is ie één week pissig op haar en daarna gebeurt er waarschijnlijk wel weer iets waardoor ie een weer een half jaar nijdig is op Anton.
Ja, echt he!quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
En het zal er ook wel op neerkomen dat Anton maar begrip moet hebben voor het feit. Dat hij de schijn tegen zich had ofzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind rikkie erger.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:24 schreef Lioness1578 het volgende:
Wat is die Nina een arrogante rot wijf zeg!
Eerder een voortzetting van het vorige, uiterst spannende en geniale seizoenquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:29 schreef luftersel het volgende:
God wat is dit slecht zeg. Is dit gedoe met Rikkie, Nina en Tim serieus het begin van een nieuw seizoen?![]()
![]()
Bing, Rikki en Nina spannen de kroon.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:37 schreef Lioness1578 het volgende:
Hahahahaha bijna iedereen in GTST trekt een rare gezicht VencoDark..
En omg die stomme Sjoerd gelooft Rikkie
Hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:42 schreef Lioness1578 het volgende:
Rikkie's gezicht staat altijd op 12 uur
Toen had je tenminste nog spannende ontknopingen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef PeterKelder het volgende:
"Met dank aan Frey"
Ja, ik zeg het maar, want dat alles bepalende stukje is helaas weggeknipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |