SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte![]()
Ik ben benieuwd hoe dit seizoen gaat lopenVoor hetzelfde geld maakt Frank een normale opstelling en winnen we ineens aan de lopende band
![]()
Als de slechtste van pot 2 en 4 bij ons in komen en met 3 aankopen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:50 schreef wickedmen het volgende:
Jongens wanneer Champions League overwintering?![]()
1 zimling voor dit topic
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
zo te zien snapt hij er ook niets van.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Hoort hij inmiddels niet gewoon lekker ergens op een boerderijtje in de buitenwijken van arhus wat koeien te melken enzo?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
hier wat voer voor jequote:twitter:gerardborgman twitterde op maandag 01-09-2014 om 20:21:17Davy Propper is onderweg naar Ajax, of houdt Ajax hem als alternatief aan het lijntje? #dg #ajax #vitesse reageer retweet
![]()
Zimling én Pröpper. Als dit waar is hequote:Op maandag 1 september 2014 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hier wat voer voor jetwitter:gerardborgman twitterde op maandag 01-09-2014 om 20:21:17Davy Propper is onderweg naar Ajax, of houdt Ajax hem als alternatief aan het lijntje? #dg #ajax #vitesse reageer retweet
![]()
![]()
Dreamteam bijna compleet met Van der Hoorn, Duarte en Sigthorsson![]()
Ik hoop echt nog 2 uur en 50 minuten lang dat er niemand komt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
preciesquote:Op maandag 1 september 2014 21:10 schreef Dven het volgende:
Ik hoop echt nog 2 uur en 50 minuten lang dat er niemand komt
bazoer > zimling![]()
Bij Nec zat ie vaak op de bank dus dit moet wel een topper zijnquote:Op maandag 1 september 2014 20:57 schreef OllieWilliams het volgende:
Iemand enig idee of die zimling er iets van kan?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
26 wedstrijden gespeeld voor NECquote:Op maandag 1 september 2014 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij Nec zat ie vaak op de bank dus dit moet wel een topper zijn.
![]()
Propper naar Ajax is bullshit denk, Vitesse is te egoistisch om met Ajax te handelen. Dat bleek al toen van Ginkel daar nog onder contract stond.![]()
Volgens Simon Zwartkruis is Ajax nog met hem bezigquote:Op maandag 1 september 2014 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Dat van Zimling is toch niet serieus ? Toch ?![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: