Sorry hoor maar een scherm van een iphone is domweg te klein voor goed browsen, zelf gebruik ik ook een iphone en browsen is een drama maar dat geld ook voor mijn android en windows phonequote:Op dinsdag 2 september 2014 12:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ervaar geen problemen met surfen op mijn iPhone met Safari.
en er zijn geen goede kleine android toestellen? Ben gewoon eerlijk en zeg de ware reden johquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De reden dat ik overgestapt ben van Samsung naar Apple is juist omdat ik het fijn vind om een kleiner beeld te hebben (en deze fatsoenlijk te kunnen bedienen met mijn kleine handjes). De S3 kon ik niet met 1 hand bedienen, deze die ik nu heb wel. Puur gemakzucht voor mij dus
Vind ik niet nee, ik had een Samsung S3 en die mini versies vind ik bij lange na niet goed genoegquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
en er zijn geen goede kleine android toestellen? Ben gewoon eerlijk en zeg de ware reden joh
De Sony Xperia Z1 Compact is volgens mij de enige smartphone in mini versie die dezelfde specificaties als de grote broer heeft. De mini's van Samsung hebben mindere specs dan hun grote broer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vind ik niet nee, ik had een Samsung S3 en die mini versies vind ik bij lange na niet goed genoeg
Welke iPhone gebruik je om de s3 me te vergelijken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vind ik niet nee, ik had een Samsung S3 en die mini versies vind ik bij lange na niet goed genoeg
Ik heb een iPhone 5s. Beter dan de S3 dus. Maar ben er wel super blij mee hoor. Alleen ben geen fanboy of zo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Welke iPhone gebruik je om de s3 me te vergelijken?
Ja de 5s Is inderdaad beter dan de s3 mini ja (5 keer ofzo). Maar goed, voor 150 euro had je een jiayu g4s gehad (voorbeeld) met 4.7 inch scherm en dat verschilt geeneens zoveel ivm iPhonequote:Op dinsdag 2 september 2014 13:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 5s. Beter dan de S3 dus. Maar ben er wel super blij mee hoor. Alleen ben geen fanboy of zo.
Maar geen iOSquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja de 5s Is inderdaad beter dan de s3 mini ja (5 keer ofzo). Maar goed, voor 150 euro had je een jiayu g4s gehad (voorbeeld) met 4.7 inch scherm en dat verschilt geeneens zoveel ivm iPhone
Precies dus als ik dan zou moeten kiezen qua specificaties, besturingssysteem enz, ben ik toch voor iPhone gegaan. Ik heb vroeger ook al iPhones gehad dus ik wist gewoon wel zeker dat het goed zat. Ik had trouwens een Nokia Lumia gekocht voordat ik over ging op 5S, wat een vreselijk toestel. Meteen teruggestuurd.quote:
Misschien tijd voor een bril?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een scherm van een iphone is domweg te klein voor goed browsen, zelf gebruik ik ook een iphone en browsen is een drama maar dat geld ook voor mijn android en windows phone
Beetje met dezelfde telefoon gaan rondlopen als de ICT-ers in de kelder, dacht het niet hè.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja de 5s Is inderdaad beter dan de s3 mini ja (5 keer ofzo). Maar goed, voor 150 euro had je een jiayu g4s gehad (voorbeeld) met 4.7 inch scherm en dat verschilt geeneens zoveel ivm iPhone
Nee, die apps zijn er gewoon omdat het kan. Net als dat er ook veel calculator-apps te vinden zijn. Toch is er niks mis met de standaard calculator.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind jij browsen op een smartphone echt goed werkbaar dan, ongeacht merk? Het is toch gewoon een feit dat veel apps er zijn juist vanwege het gebrekkige browsen op een smartphone.
Voor sites als nu.nl, buienradar en vele anderen zou een app eigenlijk overbodig moeten zijn.
Je hebt de anti Android quotes in dit topic waarschijnlijk gemist en hoe sommige users zich wel heel elitair voelen met een overpriced klommeltjequote:Op dinsdag 2 september 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Michielos zijn pillen zijn weer op hoor, pure intense haat jegens een merk. Is er nog niemand op het idee gekomen om de GG&D te bellen voor geestesziekten?.
Gewoon onzin aangezien ik zelf een Galaxy heb he?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je hebt de anti Android quotes in dit topic waarschijnlijk gemist en hoe sommige users zich wel heel elitair voelen met een overpriced klommeltjeselectieve verontwaardiging weer van je want NPS is ook een persoonlijkheidsstoornis, net zo goed
Kan zijn, maar die hetze die je hier al tijden tentoonspreid tegen alles wat met iPhones te maken heeft, zorgt er niet echt voor dat ik je serieus kan nemen mbt je mening over alles wat telefoons te maken heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eerder een zegen dan een vloek voor mij
Haha moeite met kritiek? Vind de iphone een prima smartphone, wellicht een beetje saai maar functioneerd verder prima, alleen het browsen is net zoals op andere smartphones niet echt optimaal te noemen.quote:
Ik heb het helemaal niet over jou man. Stap eens van dat kleine scherm af zodat je kunt lezen wat er gezegd wordtquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon onzin aangezien ik zelf een Galaxy heb he?
En je post alles met zo'n minachting, zo'n verontwaardigdheid dat mensen het GORE LEF! hebben om een Apple te kopen.
Dat spoort gewoon echt niet.
Ik lig er niet echt wakker van kerelquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan zijn, maar die hetze die je hier al tijden tentoonspreid tegen alles wat met iPhones te maken heeft, zorgt er niet echt voor dat ik je serieus kan nemen mbt je mening over alles wat telefoons te maken heeft.
Omdat het kan en blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele browsers.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef very het volgende:
[..]
Nee, die apps zijn er gewoon omdat het kan. Net als dat er ook veel calculator-apps te vinden zijn. Toch is er niks mis met de standaard calculator.
En dat nu.nl etc een app hebben is omdat ze zelf blijkbaar niet in staat zijn of zin hebben om een adaptive site te bouwen die het mobiel ook gewoon goed doet. Daarbij is het wel zo dat een losse app sneller even wordt aangeklikt dan een url ingetypt.
Die opmerkingen moet je dan ook gewoon eens negeren. Want ze zijn van jouw niveau, Apple is oud en kut en traag en duur etc.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou man. Stap eens van dat kleine scherm af zodat je kunt lezen wat er gezegd wordt
"Android is voor mensen die geen Apple kunnen betalen " enz![]()
Maar je geeft alleen af op lui die een andere mening hebben, van die opmerking zeg je helemaal niets
Weet ik, snap alleen niet waar je zo anti iets kan zijn, waar je zelf geen bal mee te maken hebt. Lekker fucking boeiend als iemand blij wordt van iOS, of van Windows phone of android, moeten ze toch lekker zelf weten joh.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik lig er niet echt wakker van kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |