Sorry hoor maar een scherm van een iphone is domweg te klein voor goed browsen, zelf gebruik ik ook een iphone en browsen is een drama maar dat geld ook voor mijn android en windows phonequote:Op dinsdag 2 september 2014 12:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ervaar geen problemen met surfen op mijn iPhone met Safari.
en er zijn geen goede kleine android toestellen? Ben gewoon eerlijk en zeg de ware reden johquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De reden dat ik overgestapt ben van Samsung naar Apple is juist omdat ik het fijn vind om een kleiner beeld te hebben (en deze fatsoenlijk te kunnen bedienen met mijn kleine handjes). De S3 kon ik niet met 1 hand bedienen, deze die ik nu heb wel. Puur gemakzucht voor mij dus
Vind ik niet nee, ik had een Samsung S3 en die mini versies vind ik bij lange na niet goed genoegquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
en er zijn geen goede kleine android toestellen? Ben gewoon eerlijk en zeg de ware reden joh
De Sony Xperia Z1 Compact is volgens mij de enige smartphone in mini versie die dezelfde specificaties als de grote broer heeft. De mini's van Samsung hebben mindere specs dan hun grote broer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vind ik niet nee, ik had een Samsung S3 en die mini versies vind ik bij lange na niet goed genoeg
Welke iPhone gebruik je om de s3 me te vergelijken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vind ik niet nee, ik had een Samsung S3 en die mini versies vind ik bij lange na niet goed genoeg
Ik heb een iPhone 5s. Beter dan de S3 dus. Maar ben er wel super blij mee hoor. Alleen ben geen fanboy of zo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Welke iPhone gebruik je om de s3 me te vergelijken?
Ja de 5s Is inderdaad beter dan de s3 mini ja (5 keer ofzo). Maar goed, voor 150 euro had je een jiayu g4s gehad (voorbeeld) met 4.7 inch scherm en dat verschilt geeneens zoveel ivm iPhonequote:Op dinsdag 2 september 2014 13:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 5s. Beter dan de S3 dus. Maar ben er wel super blij mee hoor. Alleen ben geen fanboy of zo.
Maar geen iOSquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja de 5s Is inderdaad beter dan de s3 mini ja (5 keer ofzo). Maar goed, voor 150 euro had je een jiayu g4s gehad (voorbeeld) met 4.7 inch scherm en dat verschilt geeneens zoveel ivm iPhone
Precies dus als ik dan zou moeten kiezen qua specificaties, besturingssysteem enz, ben ik toch voor iPhone gegaan. Ik heb vroeger ook al iPhones gehad dus ik wist gewoon wel zeker dat het goed zat. Ik had trouwens een Nokia Lumia gekocht voordat ik over ging op 5S, wat een vreselijk toestel. Meteen teruggestuurd.quote:
Misschien tijd voor een bril?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een scherm van een iphone is domweg te klein voor goed browsen, zelf gebruik ik ook een iphone en browsen is een drama maar dat geld ook voor mijn android en windows phone
Beetje met dezelfde telefoon gaan rondlopen als de ICT-ers in de kelder, dacht het niet hè.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja de 5s Is inderdaad beter dan de s3 mini ja (5 keer ofzo). Maar goed, voor 150 euro had je een jiayu g4s gehad (voorbeeld) met 4.7 inch scherm en dat verschilt geeneens zoveel ivm iPhone
Nee, die apps zijn er gewoon omdat het kan. Net als dat er ook veel calculator-apps te vinden zijn. Toch is er niks mis met de standaard calculator.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind jij browsen op een smartphone echt goed werkbaar dan, ongeacht merk? Het is toch gewoon een feit dat veel apps er zijn juist vanwege het gebrekkige browsen op een smartphone.
Voor sites als nu.nl, buienradar en vele anderen zou een app eigenlijk overbodig moeten zijn.
Je hebt de anti Android quotes in dit topic waarschijnlijk gemist en hoe sommige users zich wel heel elitair voelen met een overpriced klommeltjequote:Op dinsdag 2 september 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Michielos zijn pillen zijn weer op hoor, pure intense haat jegens een merk. Is er nog niemand op het idee gekomen om de GG&D te bellen voor geestesziekten?.
Gewoon onzin aangezien ik zelf een Galaxy heb he?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je hebt de anti Android quotes in dit topic waarschijnlijk gemist en hoe sommige users zich wel heel elitair voelen met een overpriced klommeltjeselectieve verontwaardiging weer van je want NPS is ook een persoonlijkheidsstoornis, net zo goed
Kan zijn, maar die hetze die je hier al tijden tentoonspreid tegen alles wat met iPhones te maken heeft, zorgt er niet echt voor dat ik je serieus kan nemen mbt je mening over alles wat telefoons te maken heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eerder een zegen dan een vloek voor mij
Haha moeite met kritiek? Vind de iphone een prima smartphone, wellicht een beetje saai maar functioneerd verder prima, alleen het browsen is net zoals op andere smartphones niet echt optimaal te noemen.quote:
Ik heb het helemaal niet over jou man. Stap eens van dat kleine scherm af zodat je kunt lezen wat er gezegd wordtquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon onzin aangezien ik zelf een Galaxy heb he?
En je post alles met zo'n minachting, zo'n verontwaardigdheid dat mensen het GORE LEF! hebben om een Apple te kopen.
Dat spoort gewoon echt niet.
Ik lig er niet echt wakker van kerelquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan zijn, maar die hetze die je hier al tijden tentoonspreid tegen alles wat met iPhones te maken heeft, zorgt er niet echt voor dat ik je serieus kan nemen mbt je mening over alles wat telefoons te maken heeft.
Omdat het kan en blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele browsers.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef very het volgende:
[..]
Nee, die apps zijn er gewoon omdat het kan. Net als dat er ook veel calculator-apps te vinden zijn. Toch is er niks mis met de standaard calculator.
En dat nu.nl etc een app hebben is omdat ze zelf blijkbaar niet in staat zijn of zin hebben om een adaptive site te bouwen die het mobiel ook gewoon goed doet. Daarbij is het wel zo dat een losse app sneller even wordt aangeklikt dan een url ingetypt.
Die opmerkingen moet je dan ook gewoon eens negeren. Want ze zijn van jouw niveau, Apple is oud en kut en traag en duur etc.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou man. Stap eens van dat kleine scherm af zodat je kunt lezen wat er gezegd wordt
"Android is voor mensen die geen Apple kunnen betalen " enz![]()
Maar je geeft alleen af op lui die een andere mening hebben, van die opmerking zeg je helemaal niets
Weet ik, snap alleen niet waar je zo anti iets kan zijn, waar je zelf geen bal mee te maken hebt. Lekker fucking boeiend als iemand blij wordt van iOS, of van Windows phone of android, moeten ze toch lekker zelf weten joh.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik lig er niet echt wakker van kerel
Je ziet het echt niet hé??quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die opmerkingen moet je dan ook gewoon eens negeren. Want ze zijn van jouw niveau, Apple is oud en kut en traag en duur etc.
Android is toch ook voor mensen die geen Apple kunnen betalen, anders zouden ze wel een apple kopen. Die zijn stukken sneller en mooier dan die plastice android prullen en werken tenminste wel zoals het hoort.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou man. Stap eens van dat kleine scherm af zodat je kunt lezen wat er gezegd wordt
"Android is voor mensen die geen Apple kunnen betalen " enz![]()
Maar je geeft alleen af op lui die een andere mening hebben, van die opmerking zeg je helemaal niets
Nee, omdat het blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele websites.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat het kan en blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele browsers.
Klopt. Een bookmark die linkt naar een goede mobiele site zou net zo fijn zijn als een gewone app.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef Chewie het volgende:
Zoals jij het blijkbaar handig vind is die app niet meer dan een bookmark.
Nee JIJ ziet het niet, zoals hierboven, je komt over als een schuimbekkende moslimextremist.quote:
Omdat dat niet gaat op een vier inch schermquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom maken Apple gebruikers nooit een Android topic aan?
"stukken sneller "quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Android is toch ook voor mensen die geen Apple kunnen betalen, anders zouden ze wel een apple kopen. Die zijn stukken sneller en mooier dan die plastice android prullen en werken tenminste wel zoals het hoort.
Je moet beter zoeken OF niet liegen. Kies maar uit welke beter bij je past.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom maken Apple gebruikers nooit een Android topic aan?
Okayquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee JIJ ziet het niet, zoals hierboven, je komt over als een schuimbekkende moslimextremist.
Het wordt slechts geclaimd. Er zijn geen bewijzen en zolang er geen bewijzen zijn, kun je niet stellen dat het zo is. Sterker nog, als je het buiten de media volgt dan kom je erachter dat veel andere verklaringen zijn die eveneens logischer zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, lul je er zo maar uit inderdaad
Heb je het artikel zelf wel gelezen?quote:
Bla bla bla.quote:Gewoon vies hard ontkennen, de hele wereld is gek, want wij zijn Apple.. en tja. Apple is magistraal. Zij doen niks fout en het is het beste technologiemerk of all time![]()
Dat ze revolutionair waren in 2006 ofzo (en zelfs dat is een aparte discussie want het is eerder "revolutie door wat goed jatwerk"), wil niet zeggen dat het nu nog steeds zo glorieus is.
Dan is het een probleem aan beide kanten, mobile browsers hebben bij lange na niet de mogelijkheden die een desktop browser wel heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef very het volgende:
[..]
Nee, omdat het blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele websites.
Het zou zelfs te prefereren zijn gezien de vaak niet uitbreidbare (en betrekkelijk dure) opslagquote:Klopt. Een bookmark die linkt naar een goede mobiele site zou net zo fijn zijn als een gewone app.
Maar schijnbaar is dat toch lastiger dan gewoon een losse app te maken
quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Voor het simpele, arme volk is er Android.
Dit soort moddenfokking domme kutposts heb ik het over dus, met je het kan niet...quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Omdat dat niet gaat op een vier inch scherm![]()
Ze voelen wel continu de behoefte om hun oogappel tot de dood te verdedigen
Op een iPhone en iPad wel, ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind jij browsen op een smartphone echt goed werkbaar dan, ongeacht merk?
Alleen klopt die quote niet, het simpele hoort meer bij ios en dat maakt het ook een prettiger os dan android.quote:
Er kunnen natuurlijk meerdere redenen zijn om voor Android te kiezen. Prijs is vaak niet de reden want ook de Android toestellen in het topsegment zijn vaak ook duur, ook al vraagt Apple bizar veel voor wat extra geheugen. Het heeft meer te maken met het willen hebben van een groter scherm, uitbreidbaar geheugen en dat je practisch alles aan kan passen (flexibiliteit).quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Android is toch ook voor mensen die geen Apple kunnen betalen, anders zouden ze wel een apple kopen. Die zijn stukken sneller en mooier dan die plastice android prullen en werken tenminste wel zoals het hoort.
Ja dat schaar ik dan maar onder dom fanboy gedrag en geen slechte punten kunnen accepteren op een merk waar je blijkbaar een groot deel van je identiteit aan ontleent.quote:
Heb je het nu over plugins etc? Want dat zal natuurlijk altijd zo blijven en vind ik ook niet de mobiele browsers te verwijten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan is het een probleem aan beide kanten, mobile browsers hebben bij lange na niet de mogelijkheden die een desktop browser wel heeft.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Chewie het volgende:
Het zou zelfs te prefereren zijn gezien de vaak niet uitbreidbare (en betrekkelijk dure) opslag
Dat je anderen gaat vergelijken met bloeddorstige extremisten omdat ze het simpelweg niet met je eens zijn is naar mijn mening veel enger. Heb je al eens een therapeut overwogen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort moddenfokking domme kutposts heb ik het over dus, met je het kan niet...
Je bent een kleine kleuter qua gedrag, maar met extremistische trekjes, bijna eng.
Normaal gezien zou je helemaal gelijk hebben, maar iemand die al jaren zo'n haat laat zien is net ff anders dan iemand die je 1 keer iets ziet posten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat je anderen gaat vergelijken met bloeddorstige extremisten omdat ze het simpelweg niet met je eens zijn is naar mijn mening veel enger. Heb je al eens een therapeut overwogen?
Dat browsen op een iPhone niet goed werkbaar is kan ik inkomen maar wat is er nou in hemelsnaam mis met browsen op een iPad?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat schaar ik dan maar onder dom fanboy gedrag en geen slechte punten kunnen accepteren op een merk waar je blijkbaar een groot deel van je identiteit aan ontleent.
Met Apple is niet zoveel mis, met de fanboys wel.
Ik denk niet dat dat de aanleiding is voor zijn vergelijkingquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat je anderen gaat vergelijken met bloeddorstige extremisten omdat ze het simpelweg niet met je eens zijn is naar mijn mening veel enger. Heb je al eens een therapeut overwogen?
Vrij weinig maar het ging me meer om de gehele opmerking "dat het bij Apple uiteraard wel goed is" , dat geeft alleen maar aan dat je gewoon niet met kritiek om kunt gaan op je favoriete merk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat browsen op een iPhone niet goed werkbaar is kan ik inkomen maar wat is er nou in hemelsnaam mis met browsen op een iPad?
Ik ondervind zelf totaal geen problemen met browsen op mijn iPhone, kan gewoon chill surfen. Dus ik snap sowieso niet zo goed waar dat argument vandaan komt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat browsen op een iPhone niet goed werkbaar is kan ik inkomen maar wat is er nou in hemelsnaam mis met browsen op een iPad?
Heb nooit met een note gewerkt, maar waarom is het prettiger dan op een ander vergelijkbaar scherm?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef Chewie het volgende:
webpagina's bekijken op een note3 is namelijk ook een stuk prettiger dan op een iphone of andere smartphones met vergelijkbaar groot scherm.
grote van het scherm, dat leest toch prettiger.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef very het volgende:
[..]
Heb nooit met een note gewerkt, maar waarom is het prettiger dan op een ander vergelijkbaar scherm?
Ik vind webbrowsen op Android niet fijn en dus niet goed werkbaar dus nee, ik kan niet stellen dat ik webbrowsen op een smartphone, ongeacht merk, goed werkbaar vind.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat schaar ik dan maar onder dom fanboy gedrag
Dimens claimt ook nergens dat het niet goed werkbaar zou zijn op niet-Apple apparatuur. Dat maak je er nu min of meer zelf van.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vrij weinig maar het ging me meer om de gehele opmerking "dat het bij Apple uiteraard wel goed is" , dat geeft alleen maar aan dat je gewoon niet met kritiek om kunt gaan op je favoriete merk.
webpagina's bekijken op een note3 is namelijk ook een stuk prettiger dan op een iphone of andere smartphones met vergelijkbaar groot scherm.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
grote van het scherm, dat leest toch prettiger.
quote:webpagina's bekijken op een note3 is namelijk ook een stuk prettiger dan op een vergelijkbaar groot scherm.
Kan je ook beargumenteren waarom? De stock browser van bijvoorbeeld een HTC One M7 doet naar mijn mening en ook van een heleboel andere mensen niet onder voor safari op een iPhone. Niet qua soepelheid en ook niet qua functies.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind webbrowsen op Android niet fijn en dus niet goed werkbaar dus nee, ik kan niet stellen dat ik webbrowsen op een smartphone, ongeacht merk, goed werkbaar vind.
android of windows phones smarphones met (ongeveer) zelfde schermafmetingen als een iphone bedoel ik.quote:
Ik heb daar echt geen last van...quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
android of windows phones smarphones met (ongeveer) zelfde schermafmetingen als een iphone bedoel ik.
Een groter scherm leest toch beter.
Oh zoquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
android of windows phones smarphones met (ongeveer) zelfde schermafmetingen als een iphone bedoel ik.
Ik heb (nadat ik altijd een iPhone had) nu zo'n samsung s5 geregeld, veelste groot joh.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geen last van hebben is weer iets anders. Ik ben er 100% van overtuigd dat je browsen op een 4.7" iPhone prettiger zou vinden dan op een 4.0" iPhone tenzij je wellicht kinderhanden hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen last van...
Dat doe ik dan ook gewoon in mijn bioscoop...quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Michielos het volgende:
Films kijken op een vier inch scherm
Welk deel van de volgende quote begrijp je niet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Haha moeite met kritiek? Vind de iphone een prima smartphone, wellicht een beetje saai maar functioneerd verder prima, alleen het browsen is net zoals op andere smartphones niet echt optimaal te noemen.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ervaar geen problemen met surfen op mijn iPhone met Safari.
Ik heb inderdaad kleine handjes, en natuurlijk zou een groter beelscherm fijner zijn. Maar dat is geen reden voor mij om een groter toestel aan te schaffen (zoals dus bijvoorveeld een s5) omdat ik het toestel gewoon veel te groot vind voor mijn handen. En als ik een groot scherm wil browsen start ik mijn PC wel op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Geen last van hebben is weer iets anders. Ik ben er 100% van overtuigd dat je browsen op een 4.7" iPhone prettiger zou vinden dan op een 4.0" iPhone tenzij je wellicht kinderhanden hebt.
Kennelijk nog nooit in de VS geweest (laat staan dat je een paspoort hebt)?quote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die vrijwillig hun vingerafdruk afstaan aan Google of Apple
4,7 is nog acceptabel, al zou ik liever gehad hebben dat het formaat van de 5S gehandhaafd zou blijven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:23 schreef HexHunter het volgende:
Ik vind het wel grappig dat mensen het gemiddeld grotere formaat van Android toestellen afkraken en de aanpak van Apple ophemelen terwijl Apple precies diezelfde kant op gaat met de iPhone 6.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
4,7 is nog acceptabel, al zou ik liever gehad hebben dat het formaat van de 5S gehandhaafd zou blijven.
De "feeling" op een Android-toestel is heel anders. Het voelt geforceerd en traag aan. Dat zal wel komen door de JIT compiler waar iOS gebruik maakt van een AOT compiler. Misschien dat dit met de ART compiler anders wordt maar die wordt nog niet grootschalig gebruikt en niet alle apps hebben dan een goede werking.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Kan je ook beargumenteren waarom? De stock browser van een HTC One M7 doet naar mijn mening en ook van een heleboel andere mensen niet onder voor safari op een iPhone. Niet qua soepelheid en ook niet qua functies.
Misschien heb je dan wel meer overzicht, de bediening vind ik minder fijn. Grote formaten kun je niet fijn met een hand bedienen.quote:Bovendien zorgt het grotere scherm bij de high-end modellen dat je een beter overzicht hebt tijdens het browsen wat nogal een groot pluspunt is.
Beetje jammer ja. Hopelijk blijft het 4" formaat wel anders zou ik dat echt een gemis vinden. Tenzij ze met iets komen zodat het scherm wel goed met een hand te bedienen is. Ook voor de mensen met kleinere handen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:23 schreef HexHunter het volgende:
Ik vind het wel grappig dat mensen het gemiddeld grotere formaat van Android toestellen afkraken en de aanpak van Apple ophemelen terwijl Apple precies diezelfde kant op gaat met de iPhone 6.
Zou je de iPhone zes wel kopen uiteindelijk? Stel dat ie enkel een vijf inch screen zou hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Hopelijk blijft het 4" formaat wel anders zou ik dat echt een gemis vinden. Tenzij ze met iets komen zodat het scherm wel goed met een hand te bedienen is. Ook voor de mensen met kleinere handen.
Ligt eraan. Maar de geruchte zeggen dat er geen 5" scherm gaat komen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zou je de iPhone zes wel kopen uiteindelijk? Stel dat ie enkel een vijf inch screen zou hebben
Dit inderdaad. Vind de 5/5s echt een fijn formaat hebben, groter hoeft wat mij betreft niet. Ben er echter bang voor dat het toch helemaal gaat verdwijnen. Nu hoef ik nog niet direct een nieuwe, want heb deze nog maar iets langer dan een jaar maar de 6s zal niet veel anders zijn dan de 6.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Hopelijk blijft het 4" formaat wel anders zou ik dat echt een gemis vinden. Tenzij ze met iets komen zodat het scherm wel goed met een hand te bedienen is. Ook voor de mensen met kleinere handen.
Zeker wel in de VS geweest en daarbij inderdaad vingerafdruk en foto achter gelaten. Je hebt weinig keuze hè.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk nog nooit in de VS geweest (laat staan dat je een paspoort hebt)?
? Die heb ik nog niet gehoord. Wel gehoord over vertraging...quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt eraan. Maar de geruchte zeggen dat er geen 5" scherm gaat komen.
De paranoia is sterk in dezequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zeker wel in de VS geweest en daarbij inderdaad vingerafdruk en foto achter gelaten. Je hebt weinig keuze hè.
Bij commerciële producten die biometrische gegevens scannen gebruik ik deze functionaliteit niet. Als deze functionaliteit verplicht is dan koop ik het product niet.
Je moet je biometrische gevens toch echt niet achter willen laten bij een big brother Google of Apple. Hell.. ik vertrouw ze niet eens mijn foto's of andere persoonlijke data toe.
Nja, zolang de 5s goed is en zijn tijd ver vooruit is hoef je natuurlijk geen nieuwequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:18 schreef Dimens het volgende:
Maar eigenlijk hoor ik natuurlijk te zeggen; "Natuurlijk, als het Apple is koop ik het sowieso."
Waarom zou je overheden wel vertrouwen? Zelfde laken een pak...quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Zeker wel in de VS geweest en daarbij inderdaad vingerafdruk en foto achter gelaten. Je hebt weinig keuze hè.
Bij commerciële producten die biometrische gegevens scannen gebruik ik deze functionaliteit niet. Als deze functionaliteit verplicht is dan koop ik het product niet.
Je moet je biometrische gevens toch echt niet achter willen laten bij een big brother Google of Apple. Hell.. ik vertrouw ze niet eens mijn foto's of andere persoonlijke data toe.
Volledig mee eens. Alleen heb ik weinig keuze als ik een paspoort nodig heb of toch echt de VS in moet. Weigeren is dan geen optie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom zou je overheden wel vertrouwen? Zelfde laken een pak...
Een 4,7" en 5,5" scherm zullen volgens de geruchten komen, geen 5" scherm.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:17 schreef very het volgende:
[..]
? Die heb ik nog niet gehoord. Wel gehoord over vertraging...
Ik heb mij er al bij neergelegd dat privacy verleden tijd is.... Alleen door volledig alle technologie en comfort achter je te laten kun je dat terug krijgen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Volledig mee eens. Alleen heb ik weinig keuze als ik een paspoort nodig heb of toch echt de VS in moet. Weigeren is dan geen optie.
Lekker allemaal bang zijn, daar wordt de wereld beter vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
'Paranoid should be the default status of anybody'
En zelfs dan niet. Anderen zetten toch wel foto's van jou op het web en dergelijken. Mijn naam staat ook een paar keer op het internet op websites waar ik het liever nooit had zien staan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alleen door volledig alle technologie en comfort achter je te laten kun je dat terug krijgen.
ohjaquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een 4,7" en 5,5" scherm zullen volgens de geruchten komen, geen 5" scherm.
Er is meer dan zwart en wit. Maar als er geen toch al geen privacy is dan begrijp ik dat in jouw optiek het geen probleem is als men een gps zender in je auto bouwt en je apparatuur in huis gebruikt om je gedrag te profileren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb mij er al bij neergelegd dat privacy verleden tijd is.... Alleen door volledig alle technologie en comfort achter je te laten kun je dat terug krijgen.
Ligt er aan hoe ze die gps data gaan gebruiken, maar anders zie ik daar best voordelen in ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Er is meer dan zwart en wit. Maar als er geen toch al geen privacy is dan begrijp ik dat in jouw optiek het geen probleem is als men een gps zender in je auto bouwt en je apparatuur in huis gebruikt om je gedrag te profileren.
Je hebt immers toch niets te verbergen right.
Anyway... point taken. Dit is niet het topic is om dit inhoudelijk verder te bediscussieren.
De gegevens van de scan worden niet bij Apple opgeslagen maar in de A7 processor van de iPhone. Er wordt ook geen back-up van gemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb een voertuigvolgsysteem en dat profileren gebeurt ook wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef Revolution-NL het volgende:
Er is meer dan zwart en wit. Maar als er geen toch al geen privacy is dan begrijp ik dat in jouw optiek het geen probleem is als men een gps zender in je auto bouwt en je apparatuur in huis gebruikt om je gedrag te profileren.
Ik heb bijzonder veel te verbergen zelfs...quote:Je hebt immers toch niets te verbergen right.
Apple heeft je vingerafdruk niet. bronquote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die vrijwillig hun vingerafdruk afstaan aan Google of Apple
quote:Touch ID doesn't store any images of your fingerprint. It stores only a mathematical representation of your fingerprint. It isn't possible for your actual fingerprint image to be reverse-engineered from this mathematical representation. iPhone 5s also includes a new advanced security architecture called the Secure Enclave within the A7 chip, which was developed to protect passcode and fingerprint data. Fingerprint data is encrypted and protected with a key available only to the Secure Enclave. Fingerprint data is used only by the Secure Enclave to verify that your fingerprint matches the enrolled fingerprint data. The Secure Enclave is walled off from the rest of A7 and the rest of iOS. Therefore, your fingerprint data is never accessed by iOS or other apps, never stored on Apple servers, and never backed up to iCloud or anywhere else. Only Touch ID uses it, and it can't be used to match against other fingerprint databases.
Helaas is die awkward in gebruik en niet zo goed als TouchID.quote:Op maandag 1 september 2014 23:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Vingerafdrukscanner is niet iphone gebonden, kan net zo goed ook in Android toestellen gebouwd worden. Sterker nog, Galaxy S5 heeft een vingerafdrukscanner.
http://appleinsider.com/a(...)t&utm_medium=twitterquote:Op dinsdag 2 september 2014 03:35 schreef Michielos het volgende:
werd ook gezeikt over dat er zoiets als usernames doorgestuurd zou worden naar servers bij bepaalde Android devices, blijkt opeens dat hele iOs zo lek als een zeef te zijn![]()
Apple onderzoekt uitlekken naaktfoto's
wow.. just wow ...![]()
![]()
Maar goed, dit zal natuurlijk wel door de heilige Apple elite hier rechtgeluld worden, want Apple is de heiligheid zelve. TOP producten voor een schappelijk prijssie, doen niks fout, zijn de goedheid zelve enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |