Jaman, nu wil ik ook nooit meer een Iphone. Wat een lelijke telefoon die HTC trouwens.quote:
dit geld voor zowat alles. Zie heel vaak op Facebook berichten voorbij komen die op kaas slaan zoals : "Nederland klaar voor onderhuidse chip" , "Mh17 neergeschoten door CIA" enz. en dan allemaal lui die enkel de titel lezen en erop reageren met:quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef Dimens het volgende:
Het vervelende is wel dat je straks al die onwetende mensen over je heen gaat krijgen die dan tegen je gaan zeggen dat Apple onveilig is want ze hebben iets gelezen in de krant. En je zult ook zien dat dit keer op keer aangehaald gaat worden op FOK! dat je hierom geen Apple moet kopen. Let maar op.
En dan vervolgens zelf alles van Google gebruiken en naaktfoto's van de (klein)kinderen op Facebook zetten.
Niet? Vreemd, ik heb toch 1270 MP3's en 291 M4A-bestanden op mijn iPhone die allemaal zonder enig probleem door de standaard muziekspeler afgespeeld worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je kan niet simpelweg mp3's op plaatsen en verwachten dat het gewoon afspeelt. Meest basale iets ooit. Dafuuuuuuuuk bro. Het is uiteraard een bewuste keuze van steve blowjobs om mensen te irriteren met zijn ifuktunes.
nja, als geclaimed wordt dat zelfs je oma ermee overweg zou moeten kunnen, zou je uiteindelijk toch verwachten dat een mongooltje dat ook wel zou kunnenquote:Op woensdag 3 september 2014 08:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet? Vreemd, ik heb toch 1270 MP3's en 291 M4A-bestanden op mijn iPhone die allemaal zonder enig probleem door de standaard muziekspeler afgespeeld worden.
Weet je zeker dat je niet gewoon verstandelijk beperkt bent, dat het jou daarom niet lukt? Gezien de grammatica in je posts lijkt mij dan geen verkeerde aanname.
Jij moet echt een keer wat zelfkennis opdoen. Je zit op een forum met tieners en gedraagd je er zelf ook naar, met enkel op mening en aanname gebaseerde flame posts. En als een ander dat doet zint je het niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort moddenfokking domme kutposts heb ik het over dus, met je het kan niet...
Je bent een kleine kleuter qua gedrag, maar met extremistische trekjes, bijna eng.
Ik vind het juist heerlijk om op een subforum ongegeneerd te kunnen zeiken. Vind het zelf sneu dat er op een forum als KLAAGBAAK (waar zeiken moet kunnen) over gezeurd wordt, erger nog... hetgene waarvan ik beticht wordt, doet ie zelf ook gewoon.. maar dan mag het natuurlijk wel !quote:Op woensdag 3 september 2014 08:56 schreef mergbot het volgende:
[..]
Jij moet echt een keer wat zelfkennis opdoen. Je zit op een forum met tieners en gedraagd je er zelf ook naar, met enkel op mening en aanname gebaseerde flame posts. En als een ander dat doet zint je het niet.
Dit is absoluut geen redelijke test met betrekking tot snelheid. Zeker niet als ook nog eens blijkt dat er bijvoorbeeld bij Netflix 2 secondes wordt gewacht alvorens bij iOS de app afgesloten wordt waar Netflix bij Android al direct bij 2 secondes begint en direct wordt afgesloten.quote:
Dis booolshit main. Altijd met je excuses. Je wilt toch niet beweren dat iPhone snellere hardware heeft? Want dat is feitelijk niet waar. De software is blijkbaar trager. Alsof htc helemaal geen transities heeft en alsof sommige apps om dezelfde redenen dat je aangaf sneller niet sneller waren op iPhone dan op htc. Je kan niet alle nadelen wegdenken zeggen kijk nu is iPhone sneller. dafuuuuk bra.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is absoluut geen redelijke test met betrekking tot snelheid. Zeker niet als ook nog eens blijkt dat er bijvoorbeeld bij Netflix 2 secondes wordt gewacht alvorens bij iOS de app afgesloten wordt waar Netflix bij Android al direct bij 2 secondes begint en direct wordt afgesloten.
Redelijk is dan om alleen daarom al 1.37 vs 1.43 aan te houden. En dan heb je ook nog Google Earth waarbij zooming onder Android veel sneller gaat. Met dezelfde snelheid in iOS zou iOS sneller klaar kunnen zijn. Dat is echter niet zichtbaar omdat het trager inzoomt en trager inzoomen heeft niets met de snelheid van de app te maken. Kan ook zo weer 2 secondes schelen wat het 1.41 maakt. Ineens slechts 4 secondes "trager".
Dan heb je nog de transitions van iOS waar je rekening mee moet maken. Bij het hibernaten van een app duurt het in iOS langer omdat er een langere transistion time is om terug te keren naar het home-scherm. Ook dit heeft niets met de snelheid van het toestel te maken alhoewel dit wel sneller kan (Wat zichtwaar was van iOS 7 naar iOS 7.1). Had dit sneller geweest, was de tijd ook korter geweest. Het terugkeren naar het home-screen in Android is immers gewoon PATS BOEM hier heb je het home-screen. Ik vind dat niet natuurlijk aanvoelen.
Stel dat iedere transitie 0,5 secondes duurt en je hebt 11 keer dat apps afgesloten worden, kom je dus uit op een totaal van 5,5 secondes. Dan zou de iPhone dus de winnaar zijn.
Maar voor exacte metingen zou je daarvoor meetapparatuur moeten gebruiken en niet iemand die er misschien net wat te lang over doet om op een app te drukken of eerst 2 secondes wacht voordat het een app afsluit.
De iPhone heeft idd snellere hardware, ok, nu zijn er snellere uitgekomen dan de 5s, maar de a7 van Apple is sneller dan de Quad Cores in de meeste androids ja. Dat is al een paar honderd keer aangetoond hier.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dis booolshit main. Altijd met je excuses. Je wilt toch niet beweren dat iPhone snellere hardware heeft? Want dat is feitelijk niet waar. De software is blijkbaar trager. Alsof htc helemaal geen transities heeft en alsof sommige apps om dezelfde redenen dat je aangaf sneller niet sneller waren op iPhone dan op htc. Je kan niet alle nadelen wegdenken zeggen kijk nu is iPhone sneller. dafuuuuk bra.
Nee dat is niet aangetoond. Hoogstens is aangetoond dat hard en software perfect bij elkaar passen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De iPhone heeft idd snellere hardware, ok, nu zijn er snellere uitgekomen dan de 5s, maar de a7 van Apple is sneller dan de Quad Cores in de meeste androids ja. Dat is al een paar honderd keer aangetoond hier.
Je hebt zelf genoeg benchmarks gezien inmiddels waarin werd aangetoond dat de a7 op het moment van uitkomen de snelste was van alle smartphones, en nu nog hebben die quad cores moeite om heel erg veel sneller te zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee dat is niet aangetoond. Hoogstens is aangetoond dat hard en software perfect bij elkaar passen.
Nee die heb ik niet gezien. Ik haal 42.900/43.900 op mijn toestel btw (antutu)quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt zelf genoeg benchmarks gezien inmiddels waarin werd aangetoond dat de a7 op het moment van uitkomen de snelste was van alle smartphones, en nu nog hebben die quad cores moeite om heel erg veel sneller te zijn.
Ach ja, ik heb me er al veels te vaak in gemengd, en elke keer denk ik, ik doe het niet en dan komt er weer iemand voorbij die gewoon dingen verzint, keiharde leugens en dan ga ik weerquote:
Logisch, als je zo'n fundi hebt die vanalles loopt te blaten wat niet klopt is tegenwicht gewenst, maar zoals bij alle fundi's haalt dat toch niets uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb me er al veels te vaak in gemengd, en elke keer denk ik, ik doe het niet en dan komt er weer iemand voorbij die gewoon dingen verzint, keiharde leugens en dan ga ik weer.
Ik heb tot dusver echt niks verzonnen. Maar waarom voel jij dan die drang om je merk tot het uiterste te verdedigen?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb me er al veels te vaak in gemengd, en elke keer denk ik, ik doe het niet en dan komt er weer iemand voorbij die gewoon dingen verzint, keiharde leugens en dan ga ik weer.
42.900 van de 43.900 wattes, eigenlijk?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gezien. Ik haal 42.900/43.900 op mijn toestel btwiPhone 5s is overigens snel genoeg, daar niet van.
Als je nou eens zou nokken met het "mijn merk" te noemen, of moet ik tot in den treure herhalen dat ik gewoon een i7 zelfbouw PC en een Samsung galaxy heb?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb tot dusver echt niks verzonnen. Maar waarom voel jij dan die drang om je merk tot het uiterste te verdedigen?
Antutu benchmark test scorequote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
42.900 van de 43.900 wattes, eigenlijk?
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nou eens zou nokken met het "mijn merk" te noemen, of moet ik tot in den treure herhalen dat ik gewoon een i7 zelfbouw PC en een Samsung galaxy heb?.
GHz zeggen al jaren niet meer hoe snel een processor is. Dat is alleen een argument voor onwetenden.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dis booolshit main. Altijd met je excuses. Je wilt toch niet beweren dat iPhone snellere hardware heeft? Want dat is feitelijk niet waar. De software is blijkbaar trager.
In dat filmpje ziet het eruit van niet.quote:Alsof htc helemaal geen transities heeft
Wat?quote:en alsof sommige apps om dezelfde redenen dat je aangaf sneller niet sneller waren op iPhone dan op htc.
Die doet het zeker niet voor iOS of wel?quote:
Maar dat is wel een benchmark gebaseerd op de combinatie hard en software, benchmarks die puur op hardware testen en het os buiten beschouwing laten zijn er niet (of a7 testen met android en quadcore van de s5 met ios bijvoorbeeld). Voor de gebruiker is dat natuurlijk ook niet interessant, voor de gebruiker telt de ervaring en ja daar heeft iphone (maar ook Windows phone en BBos) gewoon een voorsprong op android en al helemaal op hoe Samsung het implementeert.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt zelf genoeg benchmarks gezien inmiddels waarin werd aangetoond dat de a7 op het moment van uitkomen de snelste was van alle smartphones, en nu nog hebben die quad cores moeite om heel erg veel sneller te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |