SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst respecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Futhead.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de bakkes van DarkSonic2 vol kakken![]()
maar goed dat ze niet Europees spelen... je zou Ronaldo zo helemaal vrij latenquote:Op maandag 1 september 2014 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe formatie van Lowie
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Net nu hij hopeloos uit vorm isquote:Op maandag 1 september 2014 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Virgil van Dijk eindelijk opgeroepen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Yep hier bij mij voor om 10:59 en gaf mij een ps4quote:Op maandag 1 september 2014 16:40 schreef OmniRocket het volgende:
Opsporing verzocht:
Heeft iemand zo'n busje met een PS4 zien rijden?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bij mij kwam 'ie precies om 11:00, had hij ff geluk anders had ik een klacht ingediend want ze zouden van 09:00 tot 11:00 kunnen komenquote:Op maandag 1 september 2014 16:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Yep hier bij mij voor om 10:59 en gaf mij een ps4![]()
Ik heb echt de ergste eaids die ik ooit heb gehad. Eerste 3 wedstrijden van het seizoen verloren en echt allemaal kansloos. Iedere bal schiet 3 meter van de voet weg, spelers kunnen amper nog draaien of passen..echt te vaag. Alsof ik een compleet ander spel speel ineens.
In geen enkele van die 3 wedstrijden gescoord..heb ik echt nog nooit gehad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
gast had pech met z'n busje
als het goed is is die binnen een half uur hier.
gelijk ff gemeld dat het handig is als zulke dingen vermeld worden op de website![]()
![]()
Die TV heb ik ook op mn kamerquote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef OmniRocket het volgende:
zo, ps4 staat naast mn TV
[ afbeelding ]![]()
![]()
twitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 01-09-2014 om 17:40:49DEAL DONE: John Arne Riise is back in the Champions League. He's signed a 2-year deal with APOEL Nicosia. (Source: http://t.co/ka4uvjx0Hc) reageer retweet
![]()
Nu hoor je er écht bijquote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Haha die rode dildo daar rechts in de kastquote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
paint erbij graag.quote:Op maandag 1 september 2014 18:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha die rode dildo daar rechts in de kast![]()
zijn geen grappen ditAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:12:20#PSV heeft aanbieding #Bakkali voor eeuwig ingetrokken. Weigert te tekenen, PSV is er klaar mee. Ook manager Ploegsma breekt met speler. reageer retweet
![]()
Zijn ze snel achter hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:12:20#PSV heeft aanbieding #Bakkali voor eeuwig ingetrokken. Weigert te tekenen, PSV is er klaar mee. Ook manager Ploegsma breekt met speler. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had hem ook onder mijn ctrl v staan. Kut Marokkanen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
Verschillende managers gehad. Tis gewoon echt een aidsjoch, zon verwende snotaap haha![]()
![]()
vanavond nog naar feyenoordquote:Op maandag 1 september 2014 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had hem ook onder mijn ctrl v staan. Kut Marokkanen.![]()
Drenthe naar Sheffield WednesdayHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
was worth the riskquote:Op maandag 1 september 2014 18:23 schreef Rijst het volgende:
flikte het ook bij poker maar hij trapte er niet in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stuurde naaktfoto van Penny die echt was. Daarna zogenaamd nog eentje maar dat was bejaardengayseksquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en poker trapte er ook in maar deed gewoon alsof..had ik ook kunnen doen natuurlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Keek vandaag ook weer eens in dat skype gesprek. Durf daar ook nooit op een link te klikkenquote:Op maandag 1 september 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stuurde naaktfoto van Penny die echt was. Daarna zogenaamd nog eentje maar dat was bejaardengayseks
Ozz + Rijst + Trapz![]()
![]()
Bij hem was het een andere plaatje. Hij ging kwam hem tegen tijdens het CTRL+clicken op de reddit linksquote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Tim86 het volgende:
en poker trapte er ook in maar deed gewoon alsof..had ik ook kunnen doen natuurlijk![]()
![]()
Laatste 2 jaar geen nieuwe films gekeken? Jennifer Lawrence is toch niet onbekendquote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Toefjes het volgende:
Van al die gelekte fap-foto's ken ik alleen maar Avril Lavigne
En Kate Upton is hier ook heel vaak voorbij gekomen.![]()
ik dm je wel even een paarquote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Toefjes het volgende:
Van al die gelekte fap-foto's ken ik alleen maar Avril Lavigne![]()
dat ligt meer aan jou denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Toefjes het volgende:
Van al die gelekte fap-foto's ken ik alleen maar Avril Lavigne![]()
boh stuur mij die echte eensquote:Op maandag 1 september 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stuurde naaktfoto van Penny die echt was. Daarna zogenaamd nog eentje maar dat was bejaardengayseks![]()
Rik is zo'n moppentappertwitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:22:12Bakkali zal voor #PSV een mysterie blijven. Is gaan zweven na drie keer Michel Breuer te hebben gepoort. Niemand krijgt er vat op. reageer retweet
![]()
Komt hier zoveel voorbij, op een gegeven moment ontstaat een groep lekkere wijven die allemaal op elkaar lijken.quote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laatste 2 jaar geen nieuwe films gekeken? Jennifer Lawrence is toch niet onbekend
En Kate Upton is hier ook heel vaak voorbij gekomen.![]()
voor hem toch win-winquote:Op maandag 1 september 2014 18:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dit is wel wat voor jou http://www.reddit.com/r/fiftyfifty![]()
![]()
twitter:mr_creekman twitterde op maandag 01-09-2014 om 15:33:13Miyaichi op weg naar Nederland. Bestemming: Rotterdam of Heerenveen. Zou bij Feyenoord de zoveelste winger worden. http://t.co/d3qluizCiD reageer retweet
![]()
nooooooooooooooooooooooooootwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:33:21Nadat target Van Ginkel is mislukt, gaat #Ajax vol voor Nikki Zimling van @Mainz05en 21-voudig international van #Denemarken. reageer retweet
![]()
die zit er standaard bij op ps4quote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Rijst het volgende:
wieisboos zit die dlc op disc of zijn het codes?![]()
Xbox is toch voor de onderlaag van de samenlevingquote:Op maandag 1 september 2014 18:35 schreef OmniRocket het volgende:
Xbox One verstaat nog steeds geen Nederlands![]()
![]()
das vreemd, want hij is wel duurderquote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xbox is toch voor de onderlaag van de samenleving![]()
Godverdomme hahatwitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:41:45#PSV maakte met #Bakkali een afspraak en dan kwam bijvoorbeeld een neef opdagen. Was niet mee te werken. reageer retweet
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Weet je zeker dat dit wel Waris?quote:Op maandag 1 september 2014 19:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Waris Majeed voor 6M¤ naar Trabzonspor.
Cardozo + Waris, wel leuke koppeltje.
[ afbeelding ]![]()
Lijkt me dat hij in de Waris jaquote:Op maandag 1 september 2014 19:07 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit wel Waris?![]()
Gelijk toch? Minus dat suffe kinectquote:Op maandag 1 september 2014 18:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
das vreemd, want hij is wel duurder![]()
twitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:24:54Arsenal have agreed a £6m loan fee with Man Utd for striker Danny Welbeck. (Source: Mail) reageer retweet
twitter:433Heerenveen twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:22:55Miyaichi waarschijnlijk naar Twente. Leek ook weer te mooi om waar te zijn. reageer retweet
![]()
Arsenal heeft een spits nodig die goals maakt.. niet Welbeckquote:Op maandag 1 september 2014 19:26 schreef Zhano het volgende:
twitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:24:54Arsenal have agreed a £6m loan fee with Man Utd for striker Danny Welbeck. (Source: Mail) reageer retweet
twitter:433Heerenveen twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:22:55Miyaichi waarschijnlijk naar Twente. Leek ook weer te mooi om waar te zijn. reageer retweet
![]()
![]()
waarom wel als je ook gewoon een zooitje aanvallers kan halenquote:Op maandag 1 september 2014 19:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
ik snap er niks van. waarom geen centrale verdedigers halen?![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 1 september 2014 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat Twente gaat toch ook nergens ovwr. Die zitten in de laagste categorie en geven geld uit als water.![]()
Die werken samen met de Doyen group volgens mij.quote:Op maandag 1 september 2014 19:33 schreef Kiid het volgende:
Dat Twente gaat toch ook nergens ovwr. Die zitten in de laagste categorie en geven geld uit als water.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, klopt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die werken samen met de Doyen group volgens mij.![]()
twitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:50:17Arsenal have activated Klaas-Jan Huntelaar's £12.75m release clause at Schalke. (Source: Junge Welt) reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 19:52 schreef Zhano het volgende:
twitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:50:17Arsenal have activated Klaas-Jan Huntelaar's £12.75m release clause at Schalke. (Source: Junge Welt) reageer retweet
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
beter legt Marc Netto gewoon die 15 miljoen neerquote:Op maandag 1 september 2014 19:52 schreef Zhano het volgende:
en ze halen Welbeck toch al![]()
Gaat toch niet gebeuren joh, KJH. Zou wel geschikt zijn denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht aan het maandblad van de Duitse stichting Martijnquote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Gaat toch niet gebeuren joh, KJH. Zou wel geschikt zijn denk ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze opmerking icm je eigen quote ziet er wel vreemd uit..quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht aan het maandblad van de Duitse stichting MartijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 19:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
beter legt Marc Netto gewoon die 15 miljoen neer
en ze halen Welbeck toch altwitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 01-09-2014 om 20:04:53Danny Welbeck doesn't want to move to Arsenal on loan. He wants a permanent move. (Source: talkSPORT) reageer retweet
![]()
Jouw Diame naar Hullquote:Op maandag 1 september 2014 20:05 schreef Zhano het volgende:
[..]twitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 01-09-2014 om 20:04:53Danny Welbeck doesn't want to move to Arsenal on loan. He wants a permanent move. (Source: talkSPORT) reageer retweet
![]()
Guidetti naar Ajax
Volgens City_Watcher..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
oopsquote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Deze opmerking icm je eigen quote ziet er wel vreemd uit..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:05 schreef Zhano het volgende:
[..]twitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 01-09-2014 om 20:04:53Danny Welbeck doesn't want to move to Arsenal on loan. He wants a permanent move. (Source: talkSPORT) reageer retweet
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:13:43Sky Sources: Danny Welbeck having medical at Arsenal. #AFC #SSNHQ #SkyDeadlineDay reageer retweet
![]()
Haha die lui roepen allemaal maar wat denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 20:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:13:43Sky Sources: Danny Welbeck having medical at Arsenal. #AFC #SSNHQ #SkyDeadlineDay reageer retweet
![]()
![]()
Sky Sports is doorgaans wel betrouwbaarquote:Op maandag 1 september 2014 20:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha die lui roepen allemaal maar wat denk ik![]()
weekend![]()
Vandaag vol gemotiveerd naar school al moet ik zeggen dat weggaan in de pauze als het enige college dat ik vandaag had niks was in m'n hoofd opkwam.
Echter begon het vak dus pas volgende week.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
weekend![]()
Vandaag vol gemotiveerd naar school al moet ik zeggen dat weggaan in de pauze als het enige college dat ik vandaag had niks was in m'n hoofd opkwam.
Echter begon het vak dus pas volgende week.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
weekend![]()
Echter begon het vak dus pas volgende week.![]()
![]()
nee daar is zijn engels veel te goed voorquote:Op maandag 1 september 2014 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij heeft ook een nieuwe EA account
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2922306.page![]()
Maar hij zoekt wel een triangelquote:Op maandag 1 september 2014 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee daar is zijn engels veel te goed voor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wel een geniale zet zijn. Een dikkere in your face kan je niet geven als Ajax zijne en je frustreert er een heeeelllleeeee hoop Feyenoord supporters.quote:Op maandag 1 september 2014 20:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Guidetti naar Ajax
Volgens City_Watcher..![]()
Dat wel ja.quote:Op maandag 1 september 2014 20:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wel een geniale zet zijn. Een dikkere in your face kan je niet geven als Ajax zijne en je frustreert er een heeeelllleeeee hoop Feyenoord supporters.maar hij gaat naar Palermo hoogstwaarschijnlijk.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en je krijgt er nog een baggerspits bijquote:Op maandag 1 september 2014 20:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wel een geniale zet zijn. Een dikkere in your face kan je niet geven als Ajax zijne en je frustreert er een heeeelllleeeee hoop Feyenoord supporters.![]()
![]()
twitter:AwaydaysNL twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:35:18Schuld AGOVV: 400.000.Schuld Veendam: 700.000.Weekloon Falcao: 438.000.Loon van Falcao in 3 weken kwamen beide teams tekort. #absurd #AMF reageer retweet
![]()
Wat moeten we met die dikzak? Kan die eerst 3 maanden naar Sonja Bakker.quote:Op maandag 1 september 2014 20:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wel een geniale zet zijn. Een dikkere in your face kan je niet geven als Ajax zijne en je frustreert er een heeeelllleeeee hoop Feyenoord supporters.![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 20:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet he... Vorig jaar waren ze nog lyrisch over mdat dusquote:With just ten months remaining on Diame's contract, the Hammers reluctantly accepted an offer from Hull.![]()
Hij is helemaal niet dik man.quote:Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat moeten we met die dikzak? Kan die eerst 3 maanden naar Sonja Bakker.oude foto's zitten kijken?
die vriendin van Vermaelen
Polly Parson'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lolwhut?quote:Op maandag 1 september 2014 20:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hadden ze Hoesen maar nooit verkocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet dik man.oude foto's zitten kijken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die heeft in zijn vakantie alleen maar fish en chips gegeten.quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
Hij traint gewoon volle bak mee bij City hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat moeten we met die dikzak? Kan die eerst 3 maanden naar Sonja Bakker.![]()
bahquote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Braber naar Willem IIquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volle bak kapsalon jahquote:Op maandag 1 september 2014 20:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij traint gewoon volle bak mee bij City hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
leak?quote:Op maandag 1 september 2014 20:24 schreef poker4lifee het volgende:
die vriendin van Vermaelen
Polly Parson![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij heeft ook een nieuwe EA account
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2922306.page![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yupquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
NAC geen poging gedaan dan?quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ex-NAC...
Ach, typische speler voor degraderende clubs![]()
Precies.. Allemaal oude foto'sjezus jullie leggen die haat aan hem er wel dik bovenop (pun intended).
Ik vind het echt een geniale transfer. Hij was dit jaar nog op de Open Dag van NAC als supporter en zit ook regelmatig op de tribune. Loopt ook al heel lang te bedelen om een contract bij de club waar hij zo van houdt. En dan gaat hij nu naar Willem IIquote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ex-NAC...
Ach, typische speler voor degraderende clubs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |