SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst respecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Futhead.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de bakkes van DarkSonic2 vol kakken![]()
maar goed dat ze niet Europees spelen... je zou Ronaldo zo helemaal vrij latenquote:Op maandag 1 september 2014 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe formatie van Lowie
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe formatie van Lowie
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Net nu hij hopeloos uit vorm isquote:Op maandag 1 september 2014 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Virgil van Dijk eindelijk opgeroepen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Yep hier bij mij voor om 10:59 en gaf mij een ps4quote:Op maandag 1 september 2014 16:40 schreef OmniRocket het volgende:
Opsporing verzocht:
Heeft iemand zo'n busje met een PS4 zien rijden?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bij mij kwam 'ie precies om 11:00, had hij ff geluk anders had ik een klacht ingediend want ze zouden van 09:00 tot 11:00 kunnen komenquote:Op maandag 1 september 2014 16:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Yep hier bij mij voor om 10:59 en gaf mij een ps4![]()
Ik heb echt de ergste eaids die ik ooit heb gehad. Eerste 3 wedstrijden van het seizoen verloren en echt allemaal kansloos. Iedere bal schiet 3 meter van de voet weg, spelers kunnen amper nog draaien of passen..echt te vaag. Alsof ik een compleet ander spel speel ineens.
In geen enkele van die 3 wedstrijden gescoord..heb ik echt nog nooit gehad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
gast had pech met z'n busje
als het goed is is die binnen een half uur hier.
gelijk ff gemeld dat het handig is als zulke dingen vermeld worden op de website![]()
![]()
Die TV heb ik ook op mn kamerquote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef OmniRocket het volgende:
zo, ps4 staat naast mn TV
[ afbeelding ]![]()
![]()
twitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 01-09-2014 om 17:40:49DEAL DONE: John Arne Riise is back in the Champions League. He's signed a 2-year deal with APOEL Nicosia. (Source: http://t.co/ka4uvjx0Hc) reageer retweet
![]()
Nu hoor je er écht bijquote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Haha die rode dildo daar rechts in de kastquote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
paint erbij graag.quote:Op maandag 1 september 2014 18:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha die rode dildo daar rechts in de kast![]()
zijn geen grappen ditAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:12:20#PSV heeft aanbieding #Bakkali voor eeuwig ingetrokken. Weigert te tekenen, PSV is er klaar mee. Ook manager Ploegsma breekt met speler. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |