... zegt iemand met de naam 'trucker'.quote:Op maandag 1 september 2014 14:43 schreef trucker3 het volgende:
Op dit forum worden veelal de woorden 'baas' of 'eindbaas' gebruikt, soms vergezeld van deze smiley:. Nu heb ik persoonlijk een hekel aan deze termen en het komt op mij erg puberaal en ordinair over. Het zijn volgens mij dan ook meestal tokkies en paupers die deze woorden gebruiken.
Nóg erger is het als men deze termen gebruikt om nietsnutten, losers en randfiguren te duiden en tevens te aanbidden. Zo kreeg ene 'Haagse Sjonnie' deze titel onlangs in diverse topics. Een snelle zoektocht op het internet leerde al gauw dat het hier ging om een totale mislukkeling en een "voorbeeld" voor de sociale onderklasse. Alles behalve een "baas" dus.
De klacht is duidelijk: woorden als 'baas' en 'eindbaas' zijn ordinair en worden bovendien te vaak misbruikt.
Ik vind het prima: ik heb mijn zegje gedaan. Jullie mogen je derhalve verder uitleven wat mij betreft.quote:
Wat liev van je!quote:Op maandag 1 september 2014 14:47 schreef trucker3 het volgende:
Ik vind het prima: ik heb mijn zegje gedaan. Jullie mogen je derhalve verder uitleven wat mij betreft.
Lekker laf hoor. Een openingspost typen en dan merken dat je een backfire krijgt en daarna vluchtenquote:Op maandag 1 september 2014 14:47 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik vind het prima: ik heb mijn zegje gedaan. Jullie mogen je derhalve verder uitleven wat mij betreft.
Goede postquote:Op maandag 1 september 2014 14:55 schreef mstx het volgende:
Terechte klacht, net als het gebruik van het woord "held". Vroeger was je een held als je als brandweerman een baby uit een brandend huis redde. Tegenwoordig ben je al een held als je een goede mop vertelt.
Wat een baas was dat. Zijn bruin leren jasje, en dan twee vingers in de lucht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |