Je hebt het zeker over die BBQ achteropquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:29 schreef densmee het volgende:
Wij tobben met onze limo ook door de mountains van Engeland, hij rookt af en toe voor een goeie als we diesel inspuiten![]()
7 dagen 3x per dag bbq is ook niet lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:18 schreef Anne het volgende:
Godsamme. BBQ achterop en waar zit meneer? Bij de Mac!
Dat absoluut. Kreeg hier toch wel weer jeuk om het volgend jaar weer eens te proberen als de route mooi is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:11 schreef Dingest het volgende:
GefeliciteerdNog uit mijn herinneringen; zo'n weekje gaat ook veel te snel voorbij
lolz, ik zag al een al wielrenner de berg op in rook verdwijnenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:56 schreef densmee het volgende:
Wow wat een week, weer dingen meegemaakt wat je bijna niet kan beschrijven.
XBOX verdronken door de regen, wielrenners die uitgerookt worden en dol enthousiast zijn, een grote disco op de boot met alle auto's, enz enz
Komende week komt onze trailer online en daarop volgend een keer de film
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:59 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
lolz, ik zag al een al wielrenner de berg op in rook verdwijnen
ik wacht met spanning de film af.;)quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:00 schreef densmee het volgende:
we konden bij tankstations mooi voor en achter tegelijk tanken, voor ging er dan diesel in en achter benzine. Daar hebben we wat mooie reacties op gehad
Hoezo dat? Op jullie FB kon ik het antwoord ook niet vinden. Vette bak trouwens.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:00 schreef densmee het volgende:
we konden bij tankstations mooi voor en achter tegelijk tanken, voor ging er dan diesel in en achter benzine. Daar hebben we wat mooie reacties op gehad
Voor hebben we een reservoir voor diesel, deze spuiten we met een ruitensproeierpompje rechtstreeks in de uitlaat, onder 2 bar druk ongeveer.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo dat? Op jullie FB kon ik het antwoord ook niet vinden. Vette bak trouwens.
Ach so. Geniaalquote:Op maandag 13 juli 2015 20:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Voor hebben we een reservoir voor diesel, deze spuiten we met een ruitensproeierpompje rechtstreeks in de uitlaat, onder 2 bar druk ongeveer.
Dit geeft enorm veel rook
Die inspuiting is gaaf.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach so. GeniaalGeen zwarte of blauwe rook helaas
Tjee, wat ergquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:00 schreef slangpie het volgende:
We werden tijdens de run al geïnformeerd dat hij blijvend letsel zou overhouden. Maar dig is tocj wel heel erg klote![]()
http://www.rtvoost.mobi/n(...)222223&cat=1&mcats=0
Ik heb her en der opgevangen dat dit bij stonehenge gebeurd zou zijn, dit was ook een lastig punt met veel drukte en politie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
Heftige shit ja. Zo te lezen een kop-staartje wat op elke weg kan gebeuren, maar wel superklote natuurlijk. Je zal het slachtoffer maar zijn
Reden er toevallig 2 mee of heb ik dubbel gezien afgelopen week?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:10 schreef Schurkenstaat het volgende:
Zeau. Dat was leuk. Wij reden in een AMC Eagle: geen alledaagse kost.
Wij waren absoluut uniek met dat ding.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef densmee het volgende:
[..]
Reden er toevallig 2 mee of heb ik dubbel gezien afgelopen week?
Dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:57 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik heb her en der opgevangen dat dit bij stonehenge gebeurd zou zijn, dit was ook een lastig punt met veel drukte en politie.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:10 schreef Schurkenstaat het volgende:
Wij reden in een AMC Eagle: geen alledaagse kost.
Zo dat is ook bizarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:00 schreef slangpie het volgende:
We werden tijdens de run al geïnformeerd dat hij blijvend letsel zou overhouden. Maar dig is tocj wel heel erg klote![]()
http://www.rtvoost.mobi/n(...)222223&cat=1&mcats=0
daar heb ik echt niets van mee gekregen, dit is het eerste wat ik er van hoorlees.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Voor zover ik weet vorig jaar ook een team met een klapper in Oekraïne.
Wat ik toen hoorde was echt zo'n wandelgangverhaal, maar het schijnt dat ze gingen inhalen op een onoverzichtelijk punt en toen op een local geklapt zijn. Maar inderdaad, ik heb er ook geen foto van gezien en later op FB ook niets over gehoord, dus mogelijk is het allemaal wel overdreven (misschien was het zelf maar een net-nietje dat een eigen leven is gaan leiden).quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:17 schreef ueberduitser het volgende:
daar heb ik echt niets van mee gekregen, dit is het eerste wat ik er van hoorlees.
Met roze wielen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:43 schreef lipje het volgende:
Ik kom net een gouden Benz tegen, 24k verlengd
geloof ik niet, was er een met een goudbaar op het dak van 2 meter langquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:04 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Met roze wielen?
Ik spot hier voor m'n huis regelmatig die zwart-oranje kever met driewieler op het dak.
Ah, ik meende wat van FB te herinneren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:05 schreef densmee het volgende:
[..]
geloof ik niet, was er een met een goudbaar op het dak van 2 meter lang
inderdaad zoietsquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:05 schreef densmee het volgende:
[..]
geloof ik niet, was er een met een goudbaar op het dak van 2 meter lang
Kan kloppen. Gisteravond was de finish van de Deense Run in Erm. Daar zijn best wat NL'ers naartoe gegaan ter ontvangst, dus er was weer het nodige CR-verkeer in NL gisteravond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:40 schreef derLudolf het volgende:
Spotte vanmiddag op de A37 bij Hoogeveen een vermoedelijke deelnemer: zwarte BMW (denk 5 serie) met de kleuren van het M logo over het dak en injectie van diesel in de uitlaat. Rookte mooi, heb maar even mijn duimpje opgestoken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |