Een GELDIG id is verplicht, staat er ook duidelijk.quote:Op maandag 1 september 2014 12:12 schreef lizviicious1 het volgende:
Ok mooi man cbr heeft me afgewezen op me theorie examen omdat er een gat in mijn ID zit, wat the fuck maakt het eigelijk uit? Ze checken toch alleen of ik de persoon ben die de examen heeft aangevraagd en aan een bsn hebben Ze toch voldoende?
Nu moet ik ook weer opnieuw betalen voor mijn examen.
Fucking flikkers sait heeft altijd gelijk gehad, overheid neukt je in je kont
Ik vind die klaag topic over het falen omdat ze te weinig geleerd hebben wel leuker.quote:Op maandag 1 september 2014 12:31 schreef devlinmr het volgende:
Boeien... Je zou toch wel gezakt zijn.
quote:Op maandag 1 september 2014 12:12 schreef lizviicious1 het volgende:
wat the fuck maakt het eigelijk uit? Ze checken toch alleen of ik de persoon ben die de examen heeft aangevraagd en aan een bsn hebben Ze toch voldoende?
quote:
dat.quote:
Ik ken weinig OP's met een rijbewijsquote:Op maandag 1 september 2014 12:50 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ze moeten controleren of jij wel bent wie je zegt dat je bent, daarvoor is een intact ID bewijs nodig. Dit om te voorkomen dat niet iemand anders onder jouw naam het theorie examen maakt.
Tevens: OP heeft geen rijbewijs
die wilde ik ook nog maken maar dat zou afgezaagd zijnquote:Op maandag 1 september 2014 13:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ken weinig OP's met een rijbewijs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |