Het ruige levenquote:Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef zarGon het volgende:
Ik loop vaak door rood, en steek zelfs over op plekken waar er geen zebrapaden zijn..
Ja. Volgens mijn mening was het relevant. Als je dat niet vindt kun je door gaan zeiken, maar ik wijk daar niet vanaf.quote:Op maandag 1 september 2014 13:44 schreef WJMW het volgende:
[..]
Dus als het een blanke was dan was het niet relevant om te vermelden, maar omdat het een allochtoon was is het wel relevant om het te zeggen. Je meet met twee maten.
Ik zie geen stoplicht en ook geen weg, snap er helemaal niks meer van.quote:Op maandag 1 september 2014 13:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
Hier, twee konten voor jou die op het groene licht wachten.
Wie wil dat nou niet?
[ afbeelding ]
voorbeeldje hoe het zou kunnen zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Ik zie geen stoplicht en ook geen weg, snap er helemaal niks meer van.
1) Wie ben jij il dit te bepalen?quote:Op maandag 1 september 2014 13:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben toch niet de gene die iets fout doet?
Je kunt iemand toch wel aanspreken op zijn gedrag?quote:Op maandag 1 september 2014 16:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
1) Wie ben jij il dit te bepalen?
2) Hoezo zou je iemand überhapt vast nemen aan zijn capuchon?
Je had echt geluk met die gozer. En als je lekker in elkaar getrapt wordt open je een topic over hoe gevaarlijk Damsco is?![]()
Wat bemoei je ermee? Heb je er last van?quote:Op maandag 1 september 2014 16:14 schreef Bapple het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch wel aanspreken op zijn gedrag?
Ik zie er uit als een echte baas. Daar gaat 'ie echt niet tegen in.
Ik heb er last van ja. Ik rij daar ook vaak, en erger me dood aan mannetjes/vrouwtjes die denken dat ze door het rode licht kunnen lopen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat bemoei je ermee? Heb je er last van?
Baas of niet, toch had je beter rake klappen ontvangen
Deze man denkt hij is de king of Damscoquote:Op maandag 1 september 2014 16:17 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik heb er last van ja. Ik rij daar ook vaak, en erger me dood aan mannetjes/vrouwtjes die denken dat ze door het rode licht kunnen lopen.
Dus ja, ik heb er indirect last van. Hou je gewoon aan regels, wat is daar moeilijk aan!
Ik ontvang geen rake klappen. Onmogelijk.
Dit zijn hier de regels, dus hou je er verdomme eens aan, je verkloot het hele, perfect werkende, systeem.quote:Op maandag 1 september 2014 16:17 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik heb er last van ja. Ik rij daar ook vaak, en erger me dood aan mannetjes/vrouwtjes die denken dat ze door het rode licht kunnen lopen.
Dus ja, ik heb er indirect last van. Hou je gewoon aan regels, wat is daar moeilijk aan!
Ik ontvang geen rake klappen. Onmogelijk.
Rare conclusie. Ik denk dat je terug moet naar de basisschool.quote:Op maandag 1 september 2014 16:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Deze man denkt hij is de king of Damsco
Jij trek me dan toch ook aan m'n capuchon?quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit zijn hier de regels, dus hou je er verdomme eens aan, je verkloot het hele, perfect werkende, systeem.
Nee, maar ik loop ook altijd door rood. Ik zie het probleem niet, hinder niemand en waarom zoy ik wachten?quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Bapple het volgende:
[..]
Rare conclusie. Ik denk dat je terug moet naar de basisschool.
Begrijpend lezen kun je niet.
Zijn we er mee eens dat die desbetreffende jongen iets verkeerd deed, ja of nee?
Je zou met je auto 30 - 50km/u mogen kunnen rijden op de dam. Maar als je dat nu doet, heb je zeker 5 touristen, 25 getinte en zeker 15 blanke mensen op je motorkap.quote:Op maandag 1 september 2014 16:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop ook altijd door rood. Ik zie het probleem niet, hinder niemand en waarom zoy ik wachten?
Oh?quote:Op maandag 1 september 2014 16:26 schreef Fushia2 het volgende:
Maar sowieso hield je een 14 jarig joch tegen. De 23 jarige Abdel durfde je niet aan te spreken:')
Ach josti, ga toch weg.quote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is dit nou weer voor debiel verzonnen topic?
Er is weinig verzonnen aan, als je de route van cs naar de dam loopt dan zie je bijna iedereen door rood lopen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is dit nou weer voor debiel verzonnen topic?
Alsof jij met je witte kutkop iemand anders vastpakt omdat die toevallig door rood loopt. Hoe haal je dat in je debiele kop joh?quote:
Nou en?quote:Op maandag 1 september 2014 16:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Er is weinig verzonnen aan, als je de route van cs naar de dam loopt dan zie je bijna iedereen door rood lopen.
Wat is er nou mis mee. Gewoon normaal doen. Krijg ik klappen, dan krijg ik klappen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof jij met je witte kutkop iemand anders vastpakt omdat die toevallig door rood loopt. Hoe haal je dat in je debiele kop joh?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |