Wat errug!quote:
Het is een triest racistje....quote:Op maandag 1 september 2014 11:53 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Als hij blank was had je dat er niet bij vermeld. Behoorlijk triest dat je het nog gaat ontkennen ook.
Waarom? Ik ben toch niet de gene die iets fout doet?quote:Op maandag 1 september 2014 13:02 schreef Fushia2 het volgende:
Mocht je mij tengehouden aan mijn kraag sla ik je tanden uit je bek Henk
Ach, het is weer racisme hoor!quote:
Je zit aan iemand of iemands spullen zonder toestemming. Mag niet he.quote:Op maandag 1 september 2014 13:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben toch niet de gene die iets fout doet?
Het is op de damquote:Op maandag 1 september 2014 13:07 schreef Tja..1986 het volgende:
Zijn er echt mensen die lopend of op de fiets braaf op rood wachten als er niets aankomt?
Moet je niet door rood lopen, toch?quote:Op maandag 1 september 2014 13:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je zit aan iemand of iemands spullen zonder toestemming. Mag niet he.
Vandaar dat je kleur, afkomst en accent noemt. Dat voegde namelijk ontzettend veel toe aan je post, echt iets van waarde.quote:
Genoeg momenten dat je daar prima kan oversteken als het licht op rood staat.quote:
Ah, dus als een ander de wet overtreedt, doe jij het vervolgens ook met een belerend vingertje naar die ander. Beetje hypocriet niet?quote:Moet je niet door rood lopen, toch?
Lees eens artikel 53 van het Wetboek van Strafvordering
Heb in de eerste post geen afkomst genoemd. Pas toen je er naar vroeg.quote:Op maandag 1 september 2014 13:18 schreef ADQ het volgende:
[..]
Vandaar dat je kleur, afkomst en accent noemt. Dat voegde namelijk ontzettend veel toe aan je post, echt iets van waarde.
Ja, dat is wat je betaamt te doen. Ik denk wanneer meer mensen dat zouden doen alleen echte bazen nog zouden durven over te steken.quote:Op maandag 1 september 2014 13:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Genoeg momenten dat je daar prima kan oversteken als het licht op rood staat.
[..]
Ah, dus als een ander de wet overtreedt, doe jij het vervolgens ook met een belerend vingertje naar die ander. Beetje hypocriet niet?
Hypocriet gedrag is wat je betaamt te doenquote:Op maandag 1 september 2014 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ja, dat is wat je betaamt te doen. Ik denk wanneer meer mensen dat zouden doen alleen echte bazen nog zouden durven over te steken.
Hier, twee konten voor jou die op het groene licht wachten.quote:Op maandag 1 september 2014 13:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hypocriet gedrag is wat je betaamt te doenJuist..
![]()
als het een blanke man was dan had je dat niet vermeld.quote:Op maandag 1 september 2014 11:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dit heeft wel met het verhaal te maken, het gaat toch om de persoon in kwestie? Ik kan moeilijk zeggen dat het een blanke man was als hij het niet was.
ga even janken. we zijn in nederland. bij een nederlander denk ik aan een blanke. Als ik dus sprak over de dam, gelegen in Nederland had ik dat niet hoeven te vermelden.quote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef WJMW het volgende:
[..]
als het een blanke man was dan had je dat niet vermeld.
Dus als het een blanke was dan was het niet relevant om te vermelden, maar omdat het een allochtoon was is het wel relevant om het te zeggen. Je meet met twee maten.quote:Op maandag 1 september 2014 13:42 schreef Bapple het volgende:
[..]
ga even janken. we zijn in nederland. bij een nederlander denk ik aan een blanke. Als ik dus sprak over de dam, gelegen in Nederland had ik dat niet hoeven te vermelden.
Klopt.
Het ruige levenquote:Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef zarGon het volgende:
Ik loop vaak door rood, en steek zelfs over op plekken waar er geen zebrapaden zijn..
Ja. Volgens mijn mening was het relevant. Als je dat niet vindt kun je door gaan zeiken, maar ik wijk daar niet vanaf.quote:Op maandag 1 september 2014 13:44 schreef WJMW het volgende:
[..]
Dus als het een blanke was dan was het niet relevant om te vermelden, maar omdat het een allochtoon was is het wel relevant om het te zeggen. Je meet met twee maten.
Ik zie geen stoplicht en ook geen weg, snap er helemaal niks meer van.quote:Op maandag 1 september 2014 13:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
Hier, twee konten voor jou die op het groene licht wachten.
Wie wil dat nou niet?
[ afbeelding ]
voorbeeldje hoe het zou kunnen zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Ik zie geen stoplicht en ook geen weg, snap er helemaal niks meer van.
1) Wie ben jij il dit te bepalen?quote:Op maandag 1 september 2014 13:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben toch niet de gene die iets fout doet?
Je kunt iemand toch wel aanspreken op zijn gedrag?quote:Op maandag 1 september 2014 16:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
1) Wie ben jij il dit te bepalen?
2) Hoezo zou je iemand überhapt vast nemen aan zijn capuchon?
Je had echt geluk met die gozer. En als je lekker in elkaar getrapt wordt open je een topic over hoe gevaarlijk Damsco is?![]()
Wat bemoei je ermee? Heb je er last van?quote:Op maandag 1 september 2014 16:14 schreef Bapple het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch wel aanspreken op zijn gedrag?
Ik zie er uit als een echte baas. Daar gaat 'ie echt niet tegen in.
Ik heb er last van ja. Ik rij daar ook vaak, en erger me dood aan mannetjes/vrouwtjes die denken dat ze door het rode licht kunnen lopen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat bemoei je ermee? Heb je er last van?
Baas of niet, toch had je beter rake klappen ontvangen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |