quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Had ik veel meer in gezien inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2014 10:53 schreef Muto het volgende:
Ik had liever die keepert van Utrecht gehad.
hij zal eens met jouw ster spelenquote:Op maandag 1 september 2014 10:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Immers kan nooit de sterren van de hemel spelen.
nee maar love welquote:
Is het toch een beetje alsof je zelf in de goal staat bij Feyenoordquote:Op maandag 1 september 2014 10:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Had ik veel meer in gezien inderdaad.
Lekker roeptoeteren zonder daadwerkelijk met een alternatief te komen is veel makkelijker natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2014 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Staat er "hoofd scouting" op mijn voorhoofd?
Dom emotioneel gelul, en dat zou ik ook zeggen als het om Ajax ging. Als er beter spelers te krijgen zijn voor een redelijke prijs moet je dat gewoon doen. Zeker bij fucking Mulder, hoeveel potjes heeft die kerel wel niet gekeept? En hij is NOOIT geheel onomstreden geweest. Kans gehad, te licht bevonden. Klaar. Eigen jeugd of niet. Dat is topsport hoor, maar jullie blijven liever met eigen jeugd naast prijzen grijpen, dan dat je met een paar goede aankopen wellicht wel weer eens wat kan winnen?quote:Op maandag 1 september 2014 10:51 schreef Happel het volgende:
Daarnaast weet heel Nederland dat Vermeer onze eerste keeper gaat worden, omdat er op Fox al over wordt gesproken en er interviews worden gegeven, terwijl Erwin Mulder, vanaf de B'tjes al spelend bij Feyenoord, van niets weet omdat hij notabene een wedstrijd aan het keepen is. Directie vond het wel een goed plan om het geheim te houden voor Mulder. Wat een schaamteloos en schandalig gedrag.
Het lijkt soms wel alsof hij exprés aan de grond genageld blijft staan. Want als je het niet probeert dan kun je een bal ook niet nét misen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is nu inderdaad wel extra lastig met Te Vrede daar voorin.
Mulder kan heus wel wat, maar té vaak is hij weer aan de grond genageld. Het is niet voor niets zo dat ongeveer 1 op de 2 schoten op ons goal er in vliegen.
Vermeer is niet beter dan Mulder. Het is lood om oud ijzer.quote:Op maandag 1 september 2014 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Dom emotioneel gelul, en dat zou ik ook zeggen als het om Ajax ging. Als er beter spelers te krijgen zijn voor een redelijke prijs moet je dat gewoon doen. Zeker bij fucking Mulder, hoeveel potjes heeft die kerel wel niet gekeept? En hij is NOOIT geheel onomstreden geweest. Kans gehad, te licht bevonden. Klaar. Eigen jeugd of niet. Dat is topsport hoor, maar jullie blijven liever met eigen jeugd naast prijzen grijpen, dan dat je met een paar goede aankopen wellicht wel weer eens wat kan winnen?
Je verwart volgens mij De Ruiter met die dikke Verhoeven.quote:Op maandag 1 september 2014 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is het toch een beetje alsof je zelf in de goal staat bij Feyenoord [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is ook onbegrijpelijk hoe hij dat muurtje opstelde in de Oekraïne. Funny Videos is er niks bij.quote:Op maandag 1 september 2014 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt soms wel alsof hij exprés aan de grond genageld blijft staan. Want als je het niet probeert dan kun je een bal ook niet nét misen.
Ik ben blij dat er een betere keeper is aangetrokken. Al is Vermeer ook niet foutloos uiteraard. Hopelijk maakt hij de eerste maand geen grote blunder. Rust in de tent.
Je bent niet serieus te nemen kerel.quote:Op maandag 1 september 2014 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Vermeer is niet beter dan Mulder. Het is lood om oud ijzer.
quote:Op maandag 1 september 2014 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
In Ruiter? Over het paard getild, dan kan je beter Coutinho halen. Maar Vermeer > alle Eredivisiekeepers behalve Cillessen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Had ik veel meer in gezien inderdaad.
Vangen we 20 miljoen voor hem.quote:Op maandag 1 september 2014 11:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oke, Vermeer is niet beter dan Mulder. Dan zal Man United zich vandaag wel melden voor Erwin.
Man man man, serieus?quote:Op maandag 1 september 2014 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Kan me zo ergeren aan dit soort generaliserende reacties he.quote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
Bla bla bla, uiteindelijk is iedereen blij met een uitgerangeerde Amsterdammer. Het is een treurige staat waarin het Feyenoord publiek van tegenwoordig verkeerd.
Niet zien dat dit een prima versterking isquote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
Bla bla bla, uiteindelijk is iedereen blij met een uitgerangeerde Amsterdammer. Het is een treurige staat waarin het Feyenoord publiek van tegenwoordig verkeerd.
Daat had Muto het ook over.quote:Op maandag 1 september 2014 10:59 schreef Happel het volgende:
Je verwart volgens mij De Ruiter met die dikke Verhoeven.
Hij heet Ruiter, geen De Ruiter.quote:Op maandag 1 september 2014 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daat had Muto het ook over.
De Ruiter is op zijn uittrappen na erg goed, in ieder geval vorig seizoen deed hij het aldaar prima.
Niemand is groter dan de club? Maar het eer van sommige supporters wel? Kan me geen zak schelen wie er komen, zolang de club er maar op vooruit gaat, dat sommige mensen moeite hebben om hun ego opzij te zetten voor zo'n transfer vind ik kwalijk.quote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
Gewoon doen, zit ik niet mee. Ik erger me aan het gros van de supporters.quote:Op maandag 1 september 2014 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan me zo ergeren aan dit soort generaliserende reacties he.
De = Die. Tjongejonge, je hebt me op een spelfout betrapt. Hier heb je een koekje, galbak.quote:Op maandag 1 september 2014 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij heet Ruiter, geen De Ruiter.
En zijn uittrap is prima, behalve dan tegen Feyenoord die ene keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |