Hij heeft het tegen vronie. Lees en doe normaal?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dus omdat ik geen terriër gekozen heb scheer ik ze allemaal over één kam![]()
We maken gewoon een keuze op basis van bepaalde eigenschappen.
Dat is dus een poedel geworden. Daarmee zeg ik niet dat ik geen terriër wil, alleen maar dat de voorkeur uitgaat naar een ander ras.
Als ik voor een terriër had gekozen, was dan de poedelfanclub over me heen gevallen?
[..]
Lees en doe normaal?
Het is hier geen ONZ zeg...
Ik kwoot iemand anders hequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hij vervuilt het topic met onzinnig en onnodige posts. Daar mag ik best commentaar op geven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:44 schreef Samzz het volgende:
Hij heeft het tegen vronie. Lees en doe normaal?
Ah maar het punt blijft: keuzes moet je maken.quote:
Hij vervuilt niks, stel je niet zo aan man.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:47 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Hij vervuilt het topic met onzinnig en onnodige posts. Daar mag ik best commentaar op geven.
[..]
Ah maar het punt blijft: keuzes moet je maken.
Hij heeft het niet over mij nu, hij heeft het over de persoon die het topic niet (goed) gelezen heeft en vraagt welke hond het nou geworden is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij vervuilt niks, stel je niet zo aan man.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja in Belgie brengen ze ook net zo makkelijk een hond naar asiel of pleuren hem op marktplaats of dergelijke. Ze moeten die boeken eens aan gaan passen, bijna elk boek is een grote tel sell reclame hoe geweldig het ras wel niet is.
Dan snap ik niet waarom hij mij quote en jou daarbij. Maar goed, het zal wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over mij nu, hij heeft het over de persoon die het topic niet (goed) gelezen heeft en vraagt welke hond het nou geworden is.
Althans daar ga ik voor het gemak maar even vanuit, want ik vervuil niks en onzinnig zijn mijn posts ook niet vond ik zelf
Ik quoot jou niet... ik quoot Goejedag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom hij mij quote en jou daarbij. Maar goed, het zal wel.
Qua pittig karakter en felheid zekerquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:55 schreef Goejedag het volgende:
Jammer dat je geem Terrier kiest, ik weet niet of deze keuze voorbij is gekomen maar ik denk dat deze hontjes erg bij je zou passen.
Hier poedelfanclub en nee, dan was ik niet over je heen gevallen. Je komt over als iemand die goed nadenkt over welke hond bij jullie past, dus wat jullie ook gekozen zouden hebben ik zou het prima vinden zolang je maar foto's spamt op het forum zodra de kleine er is!quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als ik voor een terriër had gekozen, was dan de poedelfanclub over me heen gevallen?
Dat is wel de insteekquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:07 schreef erodome het volgende:
Je komt over als iemand die goed nadenkt over welke hond bij jullie past
Ik zal tzt foto's plaatsen!quote:dus wat jullie ook gekozen zouden hebben ik zou het prima vinden zolang je maar foto's spamt op het forum zodra de kleine er is!
Ze zijn volwassen ook superlief maar pups zijn meestal (lieve) landhaaien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Onze bull was altijd super met kinderen, paardje rijden, hangen, ravotten in het park, nooit 1 keer gegromd of wat dan ook.
Corgi´s in Nederland hebben gewoon een staartquote:Op dinsdag 2 september 2014 07:25 schreef Worteltjestaart het volgende:
Welsh Corgi hadden we zelf ook naar gekeken, lijkt qua karakter wel passend, jammer dat die geen echte staart hebben.
Ook die hebben gewoon een staart in NLquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Pembroke heeft van nature een gen voor een korte staart.
Dit gaat niet over mij maar om Geraltquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
We maken gewoon een keuze op basis van bepaalde eigenschappen.
Dat is dus een poedel geworden. Daarmee zeg ik niet dat ik geen terriër wil, alleen maar dat de voorkeur uitgaat naar een ander ras.
[..]
Lees en doe normaal?
Het is hier geen ONZ zeg...
Black and tan in deze kleurcombi!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet erkend, maar ik vind het zo onwijs tof.
Deze is me vorig jaar aangeboden maar helaas ging dat toen echt niet.
Nope, het komt weinig voor maar dees is echt en hij had van mij kunnen zijn, voor nop nog wel, wat een plaatje he?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Black and tan in deze kleurcombi!!!!Serieus gewoon, dit is niet gemaakt, geen verf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |