Ja prima! En met jou?quote:Op maandag 1 september 2014 15:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bubbles!Hoe is het met jou dan?
En daar doe je dan weer geen uitspraak over, flauw.quote:
1e schooldag weer overleefd?quote:
Had vorige week al lesquote:Op maandag 1 september 2014 15:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
1e schooldag weer overleefd?
Ik mag vrijdag weer
Oe weinig les dusquote:
Uc!quote:
Kwaliteit van de dames is top hier ;*quote:Op maandag 1 september 2014 15:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daar doe je dan weer geen uitspraak over, flauw.
Ik ben na mijn middelbare school ook 3x geswitched...en nu na 10jr dit werk..ga ik weer switchenquote:Op maandag 1 september 2014 15:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
MBO maar ik heb geen idee welke opleiding. Vind 't zo lastig..
Dacht ik al....je hebt in elk geval mijn zangkunsten gemist. Dat is een geluk bii ongeluk.quote:Op maandag 1 september 2014 15:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uc!
Sorry van zaterdag, maar het was zo enorm druk…. Niet normaal
Ik werk al 22 jaar bij hetzelfde bedrijfquote:Op maandag 1 september 2014 15:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben na mijn middelbare school ook 3x geswitched...en nu na 10jr dit werk..ga ik weer switchen
Ohh...quote:Op maandag 1 september 2014 15:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben na mijn middelbare school ook 3x geswitched...en nu na 10jr dit werk..ga ik weer switchen
De boodschap is duidelijkquote:
Binnen een jaar ben ik pleitosquote:Op maandag 1 september 2014 15:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werk al 22 jaar bij hetzelfde bedrijf![]()
Maar mijn god wat zou ik er graag weg willen
Swagquote:Op maandag 1 september 2014 15:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoelde een smiley met een blinkend tandje
Dat is waar, maar ik kan meer gaan verdienen en waarschijnlijk minder werken.quote:Op maandag 1 september 2014 15:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, gezin enzo, doe je het toch niet zo makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |