En Blake Lively. En Olivia Munn.quote:Op maandag 1 september 2014 08:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nice. Maar geef mij maar die Christina Hendricks.
oke sorry dan maatjequote:Op maandag 1 september 2014 12:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, ik ging hard op de buurvrouw, de gymlerares en clipjes van MTV.
Jeremy Renner?quote:Op maandag 1 september 2014 12:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
• Chris Evans
• Chris Pratt
• Chris Hemsworth
• Robert Downey Jr.
• Matt Bomer
• Jeremy Renner
[*]Halve selectie van Barcelona
etc etc
Daar gaat het niet om, als je puur kijkt naar hun foto kan ik niet voorstellen dat je ze naakt wilt zienquote:Op maandag 1 september 2014 13:32 schreef Questular het volgende:
Ja maar die hebben geld...... daar koop je je lelijkheid als man toch mee af?
lol, waarom zo selectief? Genoeg mooie mannen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jeremy Renner?
Halve selectie van Barca?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuk voor stuk prachtige mannen ja.
Ik kan als hetero man echt wel een knappe man waarderen (no homo), maar als ik moest kiezen tussen voetballers zou er niet een van Barca tussen zitten.quote:Op maandag 1 september 2014 13:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, waarom zo selectief? Genoeg mooie mannen.
Ronaldo, of niet dan? Sexy lange spieren.quote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan als hetero man echt wel een knappe man waarderen (no homo), maar als ik moest kiezen tussen voetballers zou er niet een van Barca tussen zitten.
quote:Op maandag 1 september 2014 13:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ronaldo, of niet dan? Sexy lange spieren.
Correctie 90 %quote:Op maandag 1 september 2014 13:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter fysiek dan 50% van de user uit dit topic (incl jij)
Oneens.quote:Op maandag 1 september 2014 13:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter fysiek dan 50% van de user uit dit topic (incl jij)
quote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Ronaldo wel squat
Het zit je wel echt dwars, of niet?quote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Ronaldo wel squat
Hellooooooooo nursequote:Op maandag 1 september 2014 13:44 schreef G.R.S. het volgende:
Stephen Amell, hoe kan ik hem nou vergeten
[ afbeelding ]
Nee hoor, vind het wel cutequote:Op maandag 1 september 2014 14:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het zit je wel echt dwars, of niet?
Ik bench en deadlift ook niet, dus daar mag je ook wel opmerkingen over maken hoor. En ik gebruik grotendeels machines ipv free weights. Ik zit met smart te wachten.quote:Op maandag 1 september 2014 14:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het wel cute![]()
Beetje als een hotdog zonder worstje.
Maar over worstjes gesproken... Nee nevermind too easy!
Hmmm, no thanksquote:
Als je idd helemaal niets wat betreft de grote 3 doet zit ik hier sowieso mijn tijd te verdoenquote:Op maandag 1 september 2014 14:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bench en deadlift ook niet, dus daar mag je ook wel opmerkingen over maken hoor. En ik gebruik grotendeels machines ipv free weights. Ik zit met smart te wachten.
Wanneer krijgen we overigens pics van jouw beesten fysiek te zien? Ben nu wel benieuwd.
Knappe jongen die dat haalt zonder zuurstofflesquote:Op maandag 1 september 2014 10:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dit/ In december heb ik nog wel eens oppervlaktewater van 8 - 10 graden. Meeste thermocline liggen op 8 meter in zoetwater. Daaronder moet je niet komen Yuri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |