Wat is een chode?quote:
DAYUMNquote:Op maandag 1 september 2014 17:34 schreef fathank het volgende:
dm lukt niet naar jou check ff Messy dr inbox
Voor vetverbranding hoef je je training niet te veranderen. Het lijkt mij makkelijker om gewoon je calorie inname te verminderen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
sq en press blijf ik ook doen. Alleen merk ik dat een DL nu zo belastend is dat ik de rest van mijn training er onder leid. En de tijd die ik nodig heb voor een serie DL's kan ik 2 a 3 andere oefeningen in doen en ik heb het idee dat dat qua vetverbranding meer oplevert. Iig viel ik meer af in de tijd dat de enige van de grote Compounds die ik deed de squat was.
Wat doe jij voor benen en borst als je niet squat en bencht?quote:Op maandag 1 september 2014 19:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor vetverbranding hoef je je training niet te veranderen. Het lijkt mij makkelijker om gewoon je calorie inname te verminderen.
Mijn trainingen zijn tijdens mijn cuts en bulks precies hetzelfde, ik verander alleen m'n voeding.
Voor bovenbenen leg press en leg curls. Leg extension vroegah ook gedaan, maar m'n knieën vonden dat niet zo fijn. Bij de leg press zet ik m'n voeten zo laag mogelijk, maar zonder dat het pijn doet, voor meer nadruk op de quads.quote:Op maandag 1 september 2014 19:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat doe jij voor benen en borst als je niet squat en bencht?
smeerlapquote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef fathank het volgende:
Is er nog een full album met al die leaked celeb pics? Had een imgur link maar die is inmiddels dood
quote:Op maandag 1 september 2014 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
McNutty waarom kan ik geen lieve berichtjes achterlaten op je fobo?
Fix dat 'ns.
Welke celeb nudie vond je het mooist?quote:
Die is nu zwaar aan het hamsteren.quote:
Die van Victoria Justice zijn wel mooiquote:Op maandag 1 september 2014 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke celeb nudie vond je het mooist?
Bedankt voor de faptip brosephina.quote:Op maandag 1 september 2014 20:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die van Victoria Justice zijn wel mooi
Moet k eerst mn laptop tevoorschijn toverenquote:Op maandag 1 september 2014 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die is nu zwaar aan het hamsteren.
heej bietschquote:
omg it's hfappeningquote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.reddit.com/live/thwsx6wkbysn
livestream
hey vriend alles goed?quote:
komt dat ook op het journaalquote:Op maandag 1 september 2014 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
binnekort wordt bj vid jlawrence geleaked
Tijdelijke time-out. Ben nu gericht op gezicht.quote:Op maandag 1 september 2014 20:32 schreef Beach het volgende:
[..]
hey vriend alles goed?
ik mag je weer je hebt zo te zien nog geen plaatjes gepost van dikke konten
Niemand geeft ooit een neuk om de mannen. Ik zie vrouwen niet de moeite nemen op mannen accounts te hacken en rechte mannen don't care.quote:
Wordt elke foto nou zonder instemming van de gebruiker automatisch geupload naar icloud?quote:
Lijkt op een pauper versie van Francisco Lachowski.quote:
Nope, je moet toestemming gevenquote:Op maandag 1 september 2014 20:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wordt elke foto nou zonder instemming van de gebruiker automatisch geupload naar icloud?
Die gast lijkt op een 16 jarige curlbro die naar edm festivals gaatquote:Op maandag 1 september 2014 20:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lijkt op een pauper versie van Francisco Lachowski.
Protip: geef geen protips als je je eigen kankworst op fok zet.quote:Op maandag 1 september 2014 20:50 schreef Deuce92 het volgende:
Protip: stuur je homevideo's naar mij en ik bewaar ze op een veilige plaats.
Wat een schattig knulletje.quote:Op maandag 1 september 2014 20:49 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
jij en je pauperversie, ga fietsen
Zou je zijn glutes willen masseren met massage olie?quote:
/dontcaresawtitsquote:
Iemand moet hier Deuce zn kankworst posten als laatste postquote:
Upload zijn kankworstfoto van je hd naar imgur dan.quote:Op maandag 1 september 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Iemand moet hier Deuce zn kankworst posten als laatste post![]()
google drive link is nog upquote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef fathank het volgende:
Is er nog een full album met al die leaked celeb pics? Had een imgur link maar die is inmiddels dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |