Wow man hier kun je gewoon achter gaan staan en zo onderlangs in de vasjien duwenquote:Op maandag 1 september 2014 01:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ariana grande hnnnnggg
[ afbeelding ]
Holy fuck.twitter:M_E_Winstead twitterde op zondag 31-08-2014 om 23:51:57To those of you looking at photos I took with my husband years ago in the privacy of our home, hope you feel great about yourselves. reageer retweet
quote:Op maandag 1 september 2014 01:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/T(...)cs_all_in_one_place/
Fuckin lol om die sub-reddit naam "The Fappening".
'Hoi mam. Deze jongen zit tegenover mij in de trein. Als ik ontvoerd word heeft hij het gedaan. Kusjes.'quote:Op maandag 1 september 2014 08:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Volgens mij maakte een meisje in de trein net een foto van mij.
je moet je pielemuis ook in je broek houden als je in de trein zit...quote:Op maandag 1 september 2014 08:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou die Kat Dennings echt helemaal verwoesten he... Tering man zij is lekker.quote:Op maandag 1 september 2014 07:32 schreef Dimachaerus het volgende:
http://imgur.com/a/QhBS2
Nieuw album, deze is nóg beter. Jessica Alba zit er ook tussen loool.
Ongelooflijk.
Fuaaaark.
Nice. Maar geef mij maar die Christina Hendricks.quote:Op maandag 1 september 2014 08:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou die Kat Dennings echt helemaal verwoesten he... Tering man zij is lekker.
quote:Op maandag 1 september 2014 08:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
'Hoi mam. Deze jongen zit tegenover mij in de trein. Als ik ontvoerd word heeft hij het gedaan. Kusjes.'
Why not have bothquote:Op maandag 1 september 2014 08:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nice. Maar geef mij maar die Christina Hendricks.
Niet naar Volt. Studio Sonsbeek presents VerdWaaldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ga je vanaf Nijmegen met een boot? Lol
Kendrick Lamar altijd +1quote:Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, als je nog eens een echt goed album wil horen:
Kendrick Lamar - Good Kid, M.A.A.D City
Heb je nou pilletje geklapt of ben je toch lekker veilig thuis gebleven zaterdag?quote:Op maandag 1 september 2014 08:13 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 07:32 schreef Dimachaerus het volgende:
http://imgur.com/a/QhBS2
Nieuw album, deze is nóg beter. Jessica Alba zit er ook tussen loool.
Ongelooflijk.
Fuaaaark.
Ze willen je allemaal verslinden met huid en haar.quote:Op maandag 1 september 2014 08:13 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 08:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
'Hoi mam. Deze jongen zit tegenover mij in de trein. Als ik ontvoerd word heeft hij het gedaan. Kusjes.'
En dit.quote:Op maandag 1 september 2014 08:38 schreef Questular het volgende:
[..]
je moet je pielemuis ook in je broek houden als je in de trein zit...
Deze man weetquote:Op maandag 1 september 2014 08:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou die Kat Dennings echt helemaal verwoesten he... Tering man zij is lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |