ik nog wel. Prima warming up. Maar als jij liever de roze dumbells pakt, be my guest.quote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik DL ook niet meer, veel te zwaar en nergens voor nodig.
Tx, chef.quote:Op maandag 1 september 2014 14:52 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon safe for work hoor, Cor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn dat nou de hard/slap maten in cm of in inches?quote:
hmmm lekkr hoor DM me maarquote:Op maandag 1 september 2014 16:38 schreef fathank het volgende:
Ik ook niet. Ik zet liever m'n blote pik op internet.
dm lukt niet naar jou check ff Messy dr inboxquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 15:24 schreef Weissman het volgende:
F&F / Het verdriet van het verlies van je maatje. Hoe ga je er mee om?
Graag medeleven betuigen met deze TS.
U wot?quote:Daarom de heel erg zo enorm bewuste keus geen hond meer te nemen.
Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat JB teleurgesteld zal zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 17:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
zijn dat nou de hard/slap maten in cm of in inches?
Hmm..in vergelijking met huidige vriend denk ik niet dat dat het geval is, hoewel JB altijd het tegendeel zal beweren zolang de relatie stand houdt.quote:
Wat is een chode?quote:
DAYUMNquote:Op maandag 1 september 2014 17:34 schreef fathank het volgende:
dm lukt niet naar jou check ff Messy dr inbox
Voor vetverbranding hoef je je training niet te veranderen. Het lijkt mij makkelijker om gewoon je calorie inname te verminderen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
sq en press blijf ik ook doen. Alleen merk ik dat een DL nu zo belastend is dat ik de rest van mijn training er onder leid. En de tijd die ik nodig heb voor een serie DL's kan ik 2 a 3 andere oefeningen in doen en ik heb het idee dat dat qua vetverbranding meer oplevert. Iig viel ik meer af in de tijd dat de enige van de grote Compounds die ik deed de squat was.
Wat doe jij voor benen en borst als je niet squat en bencht?quote:Op maandag 1 september 2014 19:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor vetverbranding hoef je je training niet te veranderen. Het lijkt mij makkelijker om gewoon je calorie inname te verminderen.
Mijn trainingen zijn tijdens mijn cuts en bulks precies hetzelfde, ik verander alleen m'n voeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |