Als je joods bent kun je alles voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 1 september 2014 02:32 schreef katindeboom het volgende:
http://variety.com/2014/b(...)oto-leak-1201295180/
"In 2012, a man was sentenced to 10 years in prison for posting nude images of Scarlett Johansson to the web."
de fak?
Binnen een seconde gepost hier en B&H / Naaktfoto's jennifer lawrence uitgelektquote:Op maandag 1 september 2014 02:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De tetten van kate weer
[ afbeelding ]
Het zijn de enige 2 actieve topics en ik ben niet de beroerdste om ze te delen met m'n fok mattiesquote:Op maandag 1 september 2014 02:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Binnen een seconde gepost hier en B&H / Naaktfoto's jennifer lawrence uitgelekt
Wat een baas ben je!
Held!quote:Op maandag 1 september 2014 02:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zijn de enige 2 actieve topics en ik ben niet de beroerdste om ze te delen met m'n fok matties
Teveel trafficquote:Op maandag 1 september 2014 02:39 schreef BenX_95 het volgende:
The Fappening!
Wat een nacht, dit wil ik voor geen goud missen!
Er komen nog veel meer foto's. Net de Kate Upton map binnen: https://www.dropbox.com/s(...)EHSBzTKGfLQeI0a?dl=0
Edit en toen was de Dropbox folder alweer down.
aivd isoleercel allesquote:Op maandag 1 september 2014 02:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zijn de enige 2 actieve topics en ik ben niet de beroerdste om ze te delen met m'n fok matties
quote:Op maandag 1 september 2014 02:43 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik zal hem op de Mega zetten. Momentje.
Baasquote:Op maandag 1 september 2014 02:43 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik zal hem op de Mega zetten. Momentje. 11 minuutjes voordat de upload is gedaan. Het is zo'n 200mb.
Waarom zou je überhaupt zo'n foto maken?quote:
Haar vriend heeft een grotere kont dan zijzelfquote:Op maandag 1 september 2014 03:21 schreef katindeboom het volgende:
[ afbeelding ]
toch vind ik dit bijv een geylere foto dan al die blote kutten
I'm calling the internet policequote:Op maandag 1 september 2014 05:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
Misschien toch beter voor mezelf houden![]()
Lawrence
Lawrence is niet bepaald blij met het feit dat naaktfoto's van haar online zijn verschenen. De actrice onderneemt juridische stappen, schrijft Variety. De foto's verschenen samen met beelden van onder anderen Kate Upton, Ariana Grande en Kirsten Dunst.
"Dit is een duidelijke schending van privacy", aldus de woordvoerder van Lawrence. "De autoriteiten weten ervan en iedereen die de foto's van Jennifer Lawrence deelt zal worden vervolgd."
http://www.nu.nl/achterkl(...)ntallen-sterren.html
Haha hele internet vervolgen?
Echt deze dag kan niet beter ik kan echt niet meer slapen LOL maar een dagje zonder slaap danquote:Op maandag 1 september 2014 05:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
I'm calling the internet police
you dun goofed
consequences will never be the same
Ondertussen bij het management van Jennifer Lawrencequote:Op maandag 1 september 2014 05:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Echt deze dag kan niet beter ik kan echt niet meer slapen LOL maar een dagje zonder slaap dan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je?quote:Op maandag 1 september 2014 05:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ondertussen bij het management van Jennifer Lawrence
Ze was altijd een cocktease. Elke keer pics met handen voor d'r tieten. Karma is a bitchquote:Op maandag 1 september 2014 05:27 schreef LelijKnap het volgende:
Ah model. Da's toch niet geil man. Het leukste zijn de actrices die je al jaren bewonderend bekijkt in films en dan plots geheel naakt te zien krijgt.
Goed, dat kan wel geil zijn dan. Maar het is toch leuker als je zo'n meid in tig films en/of series hebt gezien... zien praten, bewegen... uitstraling ed...quote:Op maandag 1 september 2014 05:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze was altijd een cocktease. Elke keer pics met handen voor d'r tieten. Karma is a bitch
Die van Jennifer Lawrence zijn wel lekker ja als je het zo bekijkt, alhoewel Kate ook gewoon echt mooie boobies heeftquote:Op maandag 1 september 2014 05:29 schreef LelijKnap het volgende:
oed, dat kan wel geil zijn dan. Maar het is toch leuker als je zo'n meid in tig films en/of series hebt gezien... zien praten, bewegen... uitstrali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |