Haar vriend heeft een grotere kont dan zijzelfquote:Op maandag 1 september 2014 03:21 schreef katindeboom het volgende:
[ afbeelding ]
toch vind ik dit bijv een geylere foto dan al die blote kutten
I'm calling the internet policequote:Op maandag 1 september 2014 05:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
Misschien toch beter voor mezelf houden![]()
Lawrence
Lawrence is niet bepaald blij met het feit dat naaktfoto's van haar online zijn verschenen. De actrice onderneemt juridische stappen, schrijft Variety. De foto's verschenen samen met beelden van onder anderen Kate Upton, Ariana Grande en Kirsten Dunst.
"Dit is een duidelijke schending van privacy", aldus de woordvoerder van Lawrence. "De autoriteiten weten ervan en iedereen die de foto's van Jennifer Lawrence deelt zal worden vervolgd."
http://www.nu.nl/achterkl(...)ntallen-sterren.html
Haha hele internet vervolgen?
Echt deze dag kan niet beter ik kan echt niet meer slapen LOL maar een dagje zonder slaap danquote:Op maandag 1 september 2014 05:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
I'm calling the internet police
you dun goofed
consequences will never be the same
Ondertussen bij het management van Jennifer Lawrencequote:Op maandag 1 september 2014 05:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Echt deze dag kan niet beter ik kan echt niet meer slapen LOL maar een dagje zonder slaap dan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je?quote:Op maandag 1 september 2014 05:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ondertussen bij het management van Jennifer Lawrence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |