Die hebben alleen een microfoon en geen remote toch ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
TE-800i? http://www.tinydeal.com/a(...)nes12m-p-111068.html
Je kunt op de mic drukken (dat stukje is ook meteen een knop). D.m.v. bepaalde sequences kun je dan verschillende knopdrukken simuleren. Niet dat ik daar ooit zelf gebruik van maak.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef N22 het volgende:
[..]
Die hebben alleen een microfoon en geen remote toch ?
op die china webshopsites staat het nooit echt duidelijk. Echter op de awei site kun je de functies per model wel goed terugvinden.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef N22 het volgende:
[..]
Die hebben alleen een microfoon en geen remote toch ?
Zeker een aandrader die muis+tobo.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:33 schreef JiePieWie het volgende:
Ik zag net dat ik nog $17,50 op mijn taobao account heb staan en wil daar dus de Fühlen MK950 voor kopen. Kreeg een leuke review in het review-topicNu kom ik een paar dollar te kort om het te betalen dus wil ik wat bijstorten. Dat kan blijkbaar alleen nog maar met qiwi of webmoney. Is dat wel veilig? Welke van de 2 is de beste?
Mocht iemand trouwens nog een betere suggestie hebben van een muis+keyboard combo dan hou ik me altijd aanbevolen
Het gaat hier om MisterTao (was ik vergeten te zeggen) maar als ik geld wil bijstorten zie ik het volgende staan:quote:Op woensdag 3 september 2014 14:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zeker een aandrader die muis+tobo.
Maar je kan als je ipv geld op je account van te voren zet bij het betalen "pay now" drukken. Daar zijn meer opties
Ook geen "add money" doen, maar gewoon je item proberen te kopen en dan pay now.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:44 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Het gaat hier om MisterTao (was ik vergeten te zeggen) maar als ik geld wil bijstorten zie ik het volgende staan:
[ afbeelding ]
geen creditcards meer lijkt wel..
Red je niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:54 schreef Questular het volgende:
Wat is een gemiddelde leveringstijd als je iets bij MP4nation besteld? Vertrek over 2 weken op vakantie en wil het dan wel graag binnen hebben
Gaat het ook niet worden zie ik net...quote:Op woensdag 3 september 2014 14:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ook geen "add money" doen, maar gewoon je item proberen te kopen en dan pay now.
Red je wel met FedEx, dus als je eentje koopt waar gratis FedEx bij zit of een waar je zelf FedEx bij betaald kan het wel.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:54 schreef Questular het volgende:
Wat is een gemiddelde leveringstijd als je iets bij MP4nation besteld? Vertrek over 2 weken op vakantie en wil het dan wel graag binnen hebben
Mijn bestelling 25-08 besteld, gister (02-09) binnen.quote:
dan moet je net mazzel hebben ja, maar in 99% van de gevallen red je het niet als je ook nog moet bestellen met de normale verzend methoden.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:44 schreef N22 het volgende:
[..]
[..]
Mijn bestelling 25-08 besteld, gister (02-09) binnen.
Kan dus wel me dunkt
Fakeeeeeeeequote:Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef ajaxboy het volgende:
Iemand deze wel eens besteld ? http://www.miniinthebox.c(...)cators_p1301065.html Goedkoper als banggood, dealextreme en chinabuye.
Gelukkig krijg je bij MP4 bij heel veel items free FedEx, dan haal je het 99% van de tijd makkelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 20:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
dan moet je net mazzel hebben ja, maar in 99% van de gevallen red je het niet als je ook nog moet bestellen met de normale verzend methoden.
Zoek zelf even volgende keer..quote:Op woensdag 3 september 2014 22:26 schreef Tjado het volgende:
Hoe herken je een echte Xiaomi powerbank? Is die van Banggood bijv. wel legit? Of zijn ze bij voorbaat ALLEMAAL fake?
Zit er ook al een tijdje op te wachten. Hopelijk wordt het snel opgepakt door developers zodat er Ubuntu o.i.d. op gezet kan worden. Handig als htpc of nasquote:Op woensdag 3 september 2014 14:44 schreef rene90 het volgende:
Deze komt er ook aan trouwens, volgende week in de verkoop:
http://ugoos.net/ugoos-brand/ugoos-ut3-16gb-rk3288
rk3288 tv box.
Gaat 100 dollar kosten trouwens, en dan nog wat shipping etc. erbij.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:01 schreef relativity het volgende:
[..]
Zit er ook al een tijdje op te wachten. Hopelijk wordt het snel opgepakt door developers zodat er Ubuntu o.i.d. op gezet kan worden. Handig als htpc of nas
Kijk eens bij de negatieve feedback die beide verkopers zoal krijgen. Volgens mij zegt dat wel wat.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:58 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb een nieuw scherm nodig voor de HTC Sensation XL in het wit. Nu zit ik eBay af te struinen en vind ik best veel prijsverschil, van 10 tot 60 dollar. Beide verkopers hebben aangegeven dat deze perfect werkt voor mijn telefoon (foto opgestuurd)
Verwachten jullie hier enig verschil in beide artikelen? Ik wil het natuurlijk wel goedkoop, maar in de basis moet het natuurlijk wel gewoon goed zijn.
http://www.ebay.com/itm/-/390409821546?roken=cUgayN
http://www.ebay.com/itm/-/231028757674?roken=cUgayN
Via fex-ex? Want als ik dat wil doen dan betaal ik 16 dollar extra en dat is was veel voor een bestelling van 22,50 dollarquote:Op woensdag 3 september 2014 20:44 schreef N22 het volgende:
[..]
[..]
Mijn bestelling 25-08 besteld, gister (02-09) binnen.
Kan dus wel me dunkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |