quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik zou het deukje lekker laten zitten.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:04 schreef wootahH het volgende:
Hoesje erom doen. Zie je t ook niet meer.
Als je je garantie wil behouden dan moet je de reparatie uit laten voeren door de provider/winkel/webshop waar je de telefoon vandaan hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef boyd99 het volgende:
Ik heb per ongeluk mijn s5 laten vallen. Nu zit er een klein deukje in de zilveren omhelzing. Ik wil hem graag laten repareren bij smartab voor ¤49, alleen ben ik bang dat mijn fabrieksgarantie dan kwijt raak. Ik heb mijn telefoon namelijk pas een paar maanden. Ook vroeg ik me af hoe ze er dan achter komen dat mijn telefoon is gerepareerd? Wat kan ik volgens jullie het best doen?
Als het de middenframe is dan zou het opzich niet uit moeten maken. Die kan je namelijk zo eruithalen zonder enig zichtbaarheid van demontage.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je je garantie wil behouden dan moet je de reparatie uit laten voeren door de provider/winkel/webshop waar je de telefoon vandaan hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef dopfles1 het volgende:
gvd 50 euro voor een deukje
en sws geen hoesje om je telefoon van 500 euro hebben_____
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef dopfles1 het volgende:
goeie vergelijkingquote:Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Een hoesje om je telefoon van 500 euro hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Laat jij het bubbeltjesplastic ook om je tv zitten?
thuis bij dopfles1quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef dopfles1 het volgende:
Ook die gebruik ik niet. Waarom zou je?quote:Op maandag 1 september 2014 10:05 schreef dennissch het volgende:
Sommige zeggen nu wel, geen hoesjes blabla maar zijn jullie dan ook zo ruig om geen screenprotector te gebruiken? :p Die zijn imo nog erger dan de hoesjes, beeld word vettig, oogt minder schoon etc.
Hoesjes en screencovers zorgen juist voor beschadigingen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:05 schreef dennissch het volgende:
Sommige zeggen nu wel, geen hoesjes blabla maar zijn jullie dan ook zo ruig om geen screenprotector te gebruiken? :p Die zijn imo nog erger dan de hoesjes, beeld word vettig, oogt minder schoon etc.
Meen je deze?quote:Op maandag 1 september 2014 10:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoesjes en screencovers zorgen juist voor beschadigingen.
Ik heb nooit een hoesje om m'n iDevices gehad en ze zagen er na 1-2 jaar altijd nog als nieuw uit m
Yep.quote:
Naja geen probleem met mijn tempered glass screenprotector. Voor die paar euries wil ik wel extra protectionquote:Op maandag 1 september 2014 11:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Yep.
Een fatsoenlijke telefoon (dus niet een plastic Samsung prul) beschadigd niet zomaar, een paar korreltjes zand in je broekzak b.v. doen niet veel. Het wordt anders als je er een case omheen hebt, als er een korreltje zand of iets anders scherps tussen je case en je telefoon komt, dan wordt deze door de case continue tegen de telefoon aangedrukt en bij elke beweging zal het dan krassen.
Alleen als het met enige kracht tegen het scherm aangedrukt wordt, normaal gebeurt dit dus niet. Als een zandkorrel tussen hoesje/screenprotector en scherm komt dan kan dit wel voorkomen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:28 schreef dennissch het volgende:
Ik dacht dat een zandkorrel wel degelijk een flinke kras in je scherm kan veroorzaken?
Lijkt me sterk of je moet er heel erg voorzichtig mee zijn maar het is algemeen bekend dat vooral bij de zwarte iPhones het geanodiseerde aluminium krast als een malle.quote:Op maandag 1 september 2014 10:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoesjes en screencovers zorgen juist voor beschadigingen.
Ik heb nooit een hoesje om m'n iDevices gehad en ze zagen er na 1-2 jaar altijd nog als nieuw uit m
Niet bij de mijne, gewoon altijd los in m'n broekzak, geen hoesje, ligt altijd gewoon op m'n bureau.quote:Op maandag 1 september 2014 12:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk of je moet er heel erg voorzichtig mee zijn maar het is algemeen bekend dat vooral bij de zwarte iPhones het geanodiseerde aluminium krast als een malle.
Lul niet zo. Ik heb zelf een 5S waarvan de achterkant afkalfde (de zijkanten van de backpanel) en dat was puur door het in en uit mijn broekzak halen. Anderen hadden hetzelfde probleem. En aangezien je het over 'idevices' hebt: Het aluminium van de iPad is ook zo kwetsbaar als fuck. Het blijft stevig, maar na een jaar zonder cover zit de achterkant vol met krassen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Yep.
Een fatsoenlijke telefoon (dus niet een plastic Samsung prul) beschadigd niet zomaar, een paar korreltjes zand in je broekzak b.v. doen niet veel. Het wordt anders als je er een case omheen hebt, als er een korreltje zand of iets anders scherps tussen je case en je telefoon komt, dan wordt deze door de case continue tegen de telefoon aangedrukt en bij elke beweging zal het dan krassen.
Tja, ik weet niet wat je er mee uitvreet maar je bent waarschijnlijk gewoon een lompe hork.quote:Op maandag 1 september 2014 12:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Lul niet zo. Ik heb zelf een 5S waarvan de achterkant afkalfde (de zijkanten van de backpanel) en dat was puur door het in en uit mijn broekzak halen. Anderen hadden hetzelfde probleem. En aangezien je het over 'idevices' hebt: Het aluminium van de iPad is ook zo kwetsbaar als fuck. Het blijft stevig, maar na een jaar zonder cover zit de achterkant vol met krassen.
Ik en vele anderen kennelijk aangezien dat destijds ook gewoon een dik nieuwsitem was.quote:Op maandag 1 september 2014 12:42 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat je er mee uitvreet maar je bent waarschijnlijk gewoon een lompe hork.
Het gaat niet om het vele gebruik, maar om het type gebruik. Ik kan me bijv. voorstellen dat je je toestel veel op je bureau hebt liggen? Ik haalde mijn iPhone veel uit mijn broekzak, aangezien ik er vooral mee bel. Dat is dus steeds die wrijving met (met de rand van de zak van) mijn spijkerbroek die altijd van een wat strakker model is. Dat is gewoon waar de iPhone 5-body niet tegen kan. IPad soortgelijk verhaal. Ik leg hem niet op de bak, maar zet hem op tafel, en dan krast hij al snel. Dat is gewoon eigen aan het materiaal dat gebruikt wordt.quote:Zowel mijn 5S als m'n iPad Air zien er uit als nieuw, beide gekocht de dag dat ze uit kwamen, de 5S altijd gewoon los in m'n broekzak en de Air gebruik ik ook zonder hoes.
En ja ik gebruik beide heel erg veel (mobile developer dus ik denk dat ik bovengemiddeld veel gebruik er van maak).
quote:Op maandag 1 september 2014 14:09 schreef dennissch het volgende:
Hmm tja het zou mooi zijn dat de behuizing en het glas wat ze maken nog krasvaster is dan nu. Dan kun je je mobiel gewoon gebruiken zonder bescherming zonder bang te zijn qua krassen. Ik weet niet of de Iphone 6 behuizing veel verschilt met de 5S, bij de 5S is de glimmende rand gevoelig voor beschadiging, bij mij door een slecht hoesje, maar als je hem laat vallen kun je hetzelfde effect krijgen.
Precies ditquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef dopfles1 het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 10:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
thuis bij dopfles1
[ afbeelding ]
Hoesjes
Dit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:37 schreef hottentot het volgende:
Mensen die zich druk maken om een kras op de telefoon....
Het zijn gebruiksvoorwerpen.
Mijn 3GS had destijds binnen een dag een beste kras te pakken omdat hij in dezelfde broekzak zat als mijn huissleutels, kon het horen bij het bukken
Doe jij zolang met je telefoon?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit.
Boeiend of je telefoon een kras heeft, het is een tijdelijk gebruiksvoorwerp en over 3-4 jaar heb je toch weer een andere.
Heb mijn 5s laten vallen, de aluminium rand is gedeukt. Wou deze ook laten fixen, blijkt alles uit 1 deel te zijn gemaakt. Kost dus gewoon meer dan 180¤.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef dopfles1 het volgende:
hoi ik heb een telefoon van 37 euro (incl hoesje van 2eu) met een abonnement van 12 euro per maand en ik doe er net zoveel mee als jij (whatsapp internet bellen navigatie games)quote:Op donderdag 4 september 2014 18:59 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Heb mijn 5s laten vallen, de aluminium rand is gedeukt. Wou deze ook laten fixen, blijkt alles uit 1 deel te zijn gemaakt. Kost dus gewoon meer dan 180¤.
En dan een topic openen hoe je je telefoon liet vallen zonder dat er een hoesje om zitquote:Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe lomp ben je ? Ik ben de hele dag met mobieltjes bezig (app developer), vaak meerdere tegelijk en ik heb er nog nooit 1 laten vallen en mijn fijne motoriek is vrij beroerd. Weet je zeker dat je niet spastisch bent ofzo ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
En dan een topic openen hoe je je telefoon liet vallen zonder dat er een hoesje om zit
Ik heb het over jou, niet over mezelf. Nerd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:02 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoe lomp ben je ? Ik ben de hele dag met mobieltjes bezig (app developer), vaak meerdere tegelijk en ik heb er nog nooit 1 laten vallen en mijn fijne motoriek is vrij beroerd. Weet je zeker dat je niet spastisch bent ofzo ?
Nee, je projecteert je eigen lompheid op anderen, alsof je je niet kan voorstellen dat mensen hun telefoon niet continue uit hun klauwen laten donderen alleen maar omdat je zelf spastisch bent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, niet over mezelf. Nerd.
Jij komt nooit buiten je zolderkamer waar andere mensen eventueel tegen je arm aan lopen zodat je tel. uit je poten flikkert.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:22 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, je projecteert je eigen lompheid op anderen, alsof je je niet kan voorstellen dat mensen hun telefoon niet continue uit hun klauwen laten donderen alleen maar omdat je zelf spastisch bent.
een telefoon met een tampon?quote:Op maandag 1 september 2014 10:32 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Meen je deze?
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Lol het aluminium van een iPhone staat erom bekend dat het snel krast. Samsung staat er juist om bekend dat het juist niet snel krast, bijvoorbeeld bij de note 3.quote:Op maandag 1 september 2014 11:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Yep.
Ik loop niet rond met m'n hoofd in m'n mobiel. Is de wereld voor jou zo eng dat je je in je schermpje moet verstoppen als je buiten komt ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:04 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij komt nooit buiten je zolderkamer waar andere mensen eventueel tegen je arm aan lopen zodat je tel. uit je poten flikkert.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:20 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik loop niet rond met m'n hoofd in m'n mobiel. Is de wereld voor jou zo eng dat je je in je schermpje moet verstoppen als je buiten komt ?
Tja, iemand moet toch belasting betalen, anders heb jij ook geen uitkering. Wil niet zeggen dat ik m'n vrije tijd de hele tijd met m'n hoofd in m'n mobiel zit.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:53 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Tja, iemand moet toch belasting betalen, anders heb jij ook geen uitkering. Wil niet zeggen dat ik m'n vrije tijd de hele tijd met m'n hoofd in m'n mobiel zit.
Hoi, heb telefoon van de zaak. Maar daarom vond ik het wel kudt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hoi ik heb een telefoon van 37 euro (incl hoesje van 2eu) met een abonnement van 12 euro per maand en ik doe er net zoveel mee als jij (whatsapp internet bellen navigatie games)
gr gr
Oké kees.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Hoi, heb telefoon van de zaak. Maar daarom vond ik het wel kudt.
Edit:
Gr gr, anders pas ik niet in het Henk niveau van jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |