quote:Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Een hoesje om je telefoon van 500 euro hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Laat jij het bubbeltjesplastic ook om je tv zitten?
quote:Op maandag 1 september 2014 10:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
thuis bij dopfles1
[ afbeelding ]
Hoesjes
Dit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:37 schreef hottentot het volgende:
Mensen die zich druk maken om een kras op de telefoon....
Het zijn gebruiksvoorwerpen.
Mijn 3GS had destijds binnen een dag een beste kras te pakken omdat hij in dezelfde broekzak zat als mijn huissleutels, kon het horen bij het bukken
Doe jij zolang met je telefoon?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit.
Boeiend of je telefoon een kras heeft, het is een tijdelijk gebruiksvoorwerp en over 3-4 jaar heb je toch weer een andere.
Heb mijn 5s laten vallen, de aluminium rand is gedeukt. Wou deze ook laten fixen, blijkt alles uit 1 deel te zijn gemaakt. Kost dus gewoon meer dan 180¤.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef dopfles1 het volgende:
gvd 50 euro voor een deukje
en sws geen hoesje om je telefoon van 500 euro hebben_____
hoi ik heb een telefoon van 37 euro (incl hoesje van 2eu) met een abonnement van 12 euro per maand en ik doe er net zoveel mee als jij (whatsapp internet bellen navigatie games)quote:Op donderdag 4 september 2014 18:59 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Heb mijn 5s laten vallen, de aluminium rand is gedeukt. Wou deze ook laten fixen, blijkt alles uit 1 deel te zijn gemaakt. Kost dus gewoon meer dan 180¤.
En dan een topic openen hoe je je telefoon liet vallen zonder dat er een hoesje om zitquote:Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Een hoesje om je telefoon van 500 euro hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Laat jij het bubbeltjesplastic ook om je tv zitten?
Hoe lomp ben je ? Ik ben de hele dag met mobieltjes bezig (app developer), vaak meerdere tegelijk en ik heb er nog nooit 1 laten vallen en mijn fijne motoriek is vrij beroerd. Weet je zeker dat je niet spastisch bent ofzo ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
En dan een topic openen hoe je je telefoon liet vallen zonder dat er een hoesje om zit
Ik heb het over jou, niet over mezelf. Nerd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:02 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoe lomp ben je ? Ik ben de hele dag met mobieltjes bezig (app developer), vaak meerdere tegelijk en ik heb er nog nooit 1 laten vallen en mijn fijne motoriek is vrij beroerd. Weet je zeker dat je niet spastisch bent ofzo ?
Nee, je projecteert je eigen lompheid op anderen, alsof je je niet kan voorstellen dat mensen hun telefoon niet continue uit hun klauwen laten donderen alleen maar omdat je zelf spastisch bent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, niet over mezelf. Nerd.
Jij komt nooit buiten je zolderkamer waar andere mensen eventueel tegen je arm aan lopen zodat je tel. uit je poten flikkert.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:22 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, je projecteert je eigen lompheid op anderen, alsof je je niet kan voorstellen dat mensen hun telefoon niet continue uit hun klauwen laten donderen alleen maar omdat je zelf spastisch bent.
een telefoon met een tampon?quote:Op maandag 1 september 2014 10:32 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Meen je deze?
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Lol het aluminium van een iPhone staat erom bekend dat het snel krast. Samsung staat er juist om bekend dat het juist niet snel krast, bijvoorbeeld bij de note 3.quote:Op maandag 1 september 2014 11:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Yep.
Een fatsoenlijke telefoon (dus niet een plastic Samsung prul) beschadigd niet zomaar, een paar korreltjes zand in je broekzak b.v. doen niet veel. Het wordt anders als je er een case omheen hebt, als er een korreltje zand of iets anders scherps tussen je case en je telefoon komt, dan wordt deze door de case continue tegen de telefoon aangedrukt en bij elke beweging zal het dan krassen.
Ik loop niet rond met m'n hoofd in m'n mobiel. Is de wereld voor jou zo eng dat je je in je schermpje moet verstoppen als je buiten komt ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:04 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij komt nooit buiten je zolderkamer waar andere mensen eventueel tegen je arm aan lopen zodat je tel. uit je poten flikkert.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:20 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik loop niet rond met m'n hoofd in m'n mobiel. Is de wereld voor jou zo eng dat je je in je schermpje moet verstoppen als je buiten komt ?
Tja, iemand moet toch belasting betalen, anders heb jij ook geen uitkering. Wil niet zeggen dat ik m'n vrije tijd de hele tijd met m'n hoofd in m'n mobiel zit.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:53 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Tja, iemand moet toch belasting betalen, anders heb jij ook geen uitkering. Wil niet zeggen dat ik m'n vrije tijd de hele tijd met m'n hoofd in m'n mobiel zit.
Hoi, heb telefoon van de zaak. Maar daarom vond ik het wel kudt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hoi ik heb een telefoon van 37 euro (incl hoesje van 2eu) met een abonnement van 12 euro per maand en ik doe er net zoveel mee als jij (whatsapp internet bellen navigatie games)
gr gr
Oké kees.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Hoi, heb telefoon van de zaak. Maar daarom vond ik het wel kudt.
Edit:
Gr gr, anders pas ik niet in het Henk niveau van jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |