Date-lijst?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je staat toch niet in de date-lijst.
Inside jokequote:
Het wordt wel gewaardeerd, hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan voor jullie
Royco heeft een excelletje gemaakt met wie wie wanneer datequote:
Je ging iemand ophalen van de trein,quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niet gedate, hoe kom je daarbij?
Ik merk het aangezien je me aan kaneel matcht. Dan heb je erg je best gedaan...Ahum...quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan voor jullie
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Royco heeft een excelletje gemaakt met wie wie wanneer date. Voor de grap, natuurlijk.
Fax en Yvie dat lijkt mij wel een leuke combinatie, dan kan hij haar goed inwijden in het faxismequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik moet dus Yvie bij jou neerzetten ipv Fax?
Ik denk dat jullie een heel schattig stelletje zouden zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik merk het aangezien je me aan kaneel matcht. Dan heb je erg je best gedaan...Ahum...
Verandering van spijs doet smullenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik merk het aangezien je me aan kaneel matcht. Dan heb je erg je best gedaan...Ahum...
Fax mag niet meer, die is al geclaimed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fax en Yvie dat lijkt mij wel een leuke combinatie, dan kan hij haar goed inwijden in het faxisme
Ze zal wel in Groningen wonenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax mag niet meer, die is al geclaimed.
waarheen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
alleen hier?
Misschien moet je daarheen gaan
Ja, ik ga met wel Samzz, en dan beslissen wij wel wie de 2e ronde Barb mag hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik moet dus Yvie bij jou neerzetten ipv Fax?
Ik denk dat we binnen een minuut ruzie zouden hebben aangezien ik niet op mannen val.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie een heel schattig stelletje zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |