Date-lijst?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je staat toch niet in de date-lijst.
Inside jokequote:
Het wordt wel gewaardeerd, hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan voor jullie
Royco heeft een excelletje gemaakt met wie wie wanneer datequote:
Je ging iemand ophalen van de trein,quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niet gedate, hoe kom je daarbij?
Ik merk het aangezien je me aan kaneel matcht. Dan heb je erg je best gedaan...Ahum...quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan voor jullie
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Royco heeft een excelletje gemaakt met wie wie wanneer date. Voor de grap, natuurlijk.
Fax en Yvie dat lijkt mij wel een leuke combinatie, dan kan hij haar goed inwijden in het faxismequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik moet dus Yvie bij jou neerzetten ipv Fax?
Ik denk dat jullie een heel schattig stelletje zouden zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik merk het aangezien je me aan kaneel matcht. Dan heb je erg je best gedaan...Ahum...
Verandering van spijs doet smullenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik merk het aangezien je me aan kaneel matcht. Dan heb je erg je best gedaan...Ahum...
Fax mag niet meer, die is al geclaimed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fax en Yvie dat lijkt mij wel een leuke combinatie, dan kan hij haar goed inwijden in het faxisme
Ze zal wel in Groningen wonenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax mag niet meer, die is al geclaimed.
waarheen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
alleen hier?
Misschien moet je daarheen gaan
Ja, ik ga met wel Samzz, en dan beslissen wij wel wie de 2e ronde Barb mag hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we binnen een minuut ruzie zouden hebben aangezien ik niet op mannen val.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie een heel schattig stelletje zouden zijn.
Het was een vrouw inderdaad, en dat is een goede vriendin van me. Samen met een vriend naar de Griek geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je ging iemand ophalen van de trein,
mannen laten zich over het algemeen niet ophalen.
Dus was het een vrouw.. dus wat wishful thinking maakt er een date van.
In elke grap zit een kern van waarheidquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Royco heeft een excelletje gemaakt met wie wie wanneer date. Voor de grap, natuurlijk.
Je leert het al!quote:
Ik ben niet zo van 't vrouwen daten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer voor Faxie yvie is best wel leuk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax mag niet meer, die is al geclaimed.
Get the guns.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat we binnen een minuut ruzie zouden hebben aangezien ik niet op mannen val.
Je kent d'r?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer voor Faxie yvie is best wel leuk.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van 't vrouwen daten.
Best wel leuk? Pfff ik ben super leuk!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer voor Faxie yvie is best wel leuk.
Nou vooruit dan, voor jou zal ik wat minder serieus doen dan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ergens niet hier?
100% serieus is toch niet leuk.
Ja, watquote:
Goodquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, voor jou zal ik wat minder serieus doen dan.
We hebben wel eens gemeet in het 25+ gedeeltequote:
Beetje bescheiden zijn mag welquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Best wel leuk? Pfff ik ben super leuk!
Ik heb zo'n hekel aan meets waar iedereen maar gewoon er op lost komt en er een puinhoop van maakt.quote:
Ik ken d'r ook, dat heb je als je eens van je zolder komtquote:
Je bent lastig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat. Ik wil geen relatie met een vrouw, dus waarom zou ik ze dan daten
?
Ik ook niet, mja kunnen we wel gewoon gezellig wat ouwehoeren, tossen om Barb enquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat. Ik wil geen relatie met een vrouw, dus waarom zou ik ze dan daten
?
Owquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We hebben wel eens gemeet in het 25+ gedeelte
[..]
Beetje bescheiden zijn mag wel
Overijssel? Best een eind, maar te doen.quote:
Ow, en ik niet? Ik wil niet met een man daten en toch deel je me bij kaneel in.quote:
Dat heb ik dan toch maar weer mooi voor elkaar, 2 vrouwen die naakt gaan worstelen om uit te vechten wie er met Barb mag gaan daten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook niet, mja kunnen we wel gewoon gezellig wat ouwehoeren, tossen om Barb en
noemen we het geen date.
Prima locatiequote:
Wat ben je ook een zeiksnor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei da's ook een afstandMaar moet nog wel kunnen
Tss ik was gisteren de hele dag van zolder af hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken d'r ook, dat heb je als je eens van je zolder komt
Ja jij ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, en ik niet? Ik wil niet met een man daten en toch deel je me bij kaneel in.
Uhhhhmm.. weet je zeker dat het 6 biertjes waren en geen 6 flesjes van iets anders (sterkers)?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan toch maar weer mooi voor elkaar, 2 vrouwen die naakt gaan worstelen om uit te vechten wie er met Barb mag gaan daten.
Ik denk dat Barbie zelf maar moet kiezen wat of wie ie wilquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook niet, mja kunnen we wel gewoon gezellig wat ouwehoeren, tossen om Barb en
noemen we het geen date.
Nee, liever niet. Maar kun je eindelijk eens daten, ga je zeiken om de afstandquote:
Nee, want dan win jij, jij hebt leuke jurkjes. Ik zou ook jou kiezenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Barbie zelf maar moet kiezen wat of wie ie wil.
Nee, ik heb geen drank nodig om dit soort briljante dingen te verzinnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhhhhmm.. weet je zeker dat het 6 biertjes waren en geen 6 flesjes van iets anders (sterkers)?
Betekent ook niet dat je helemaal naar Overijssel moet komen. Ik kan je tegemoet rijden...quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei da's ook een afstandMaar moet nog wel kunnen
En hoe was dat?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tss ik was gisteren de hele dag van zolder af hoor
Ik ben dan ook enorm kritischquote:
Begin jij nu ook al te zeuren?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
Ok, ik ga dus daten met Fas, Kaneel en yats. Matig...
Initiatief in een vrouw! Dit scoort punten!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Betekent ook niet dat je helemaal naar Overijssel moet komen. Ik kan je tegemoet rijden...
Komt niks uit man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
Je mag ook buiten dit topic datenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
Ik ben heel gezellig, alleen zou ik het geen date noemen art. Sorry.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
Mijn auto rijdt niet op lucht hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Maar kun je eindelijk eens daten, ga je zeiken om de afstand.
Oja da's een optie uiteraardquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Betekent ook niet dat je helemaal naar Overijssel moet komen. Ik kan je tegemoet rijden...
Samzz woont toch in Belgenland dus dat is vast minder ver dan Overijsselquote:
Vertel wat heb je gedaan?quote:
Jawel, maar ik kan niet verzenden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oja da's een optie uiteraard![]()
Geen DM ontvangen?
Je hebt toch een cinquecento? En op de helft afspreken, nooit van gehoord? Dayum.quote:
Een brief daar aangebonden voor Yvonne?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch een cinquecento? En op de helft afspreken, nooit van gehoord? Dayum.
Je weet niet wat Barb zou kiezenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want dan win jij, jij hebt leuke jurkjes. Ik zou ook jou kiezen
En wat is nu een tank benzine als je de ware liefde daardoor vindquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch een cinquecento? En op de helft afspreken, nooit van gehoord? Dayum.
Owquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan niet verzenden.
Je schijnt erop gebrand te zijn dat Faxie met Samzz moet daten. Om één of ander reden. Ik denk dat ik maar opzij ga stappen..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samzz woont toch in Belgenland dus dat is vast minder ver dan Overijssel
Ik kan met dat ding toch niet op een date verschijnen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja dit dus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
Fax, heb je eindelijk een date.. Ga je smoesjes verzinnen. Wil je eigenlijk wel?
Ja ik wil met jou datenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Je schijnt erop gebrand te zijn dat Faxie met Samzz moet daten. Om één of ander reden. Ik denk dat ik maar opzij ga stappen..
Wees maar niet bang, ik heb samzz al aan iemand anders toegewezen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Je schijnt erop gebrand te zijn dat Faxie met Samzz moet daten. Om één of ander reden. Ik denk dat ik maar opzij ga stappen..
Dit is wel een mooie instellingquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat is nu een tank benzine als je de ware liefde daardoor vind
Nee Samzz wil me toch niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Love is only a tank of gas away.quote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vast, maar naar een date ga je toch met de faxbak
Je moet helemaal niets.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Aan wie eigenlijk?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik heb samzz al aan iemand anders toegewezen.
Zo gaat dat hier.
Sommige moet je hier wel serieus nemenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets.
Enkel de boel hier met een korrel zout nemen
Wanneer jij het (ruim) van tevoren aangeeft zodat ik vakantiedagen speciaal voor jou kan opnemenquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fas valt niet op mannen en ik ook niet.
Oehquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer jij het (ruim) van tevoren aangeeft zodat ik vakantiedagen speciaal voor jou kan opnemen
Nou de eerste date dus eigenlijk aan Yvie, maar dat gaat niet door, dus dat is Kaneel geworden.quote:
Val jij op vrouwen dan?quote:
Jij hoort daar niet bijquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige moet je hier wel serieus nemen
Jij hebt een vriendin, jij mag niet klagenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik wil met jou datendus..................
Oh jee, Kaneel gaat een fieldday hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou de eerste date dus eigenlijk aan Yvie, maar dat gaat niet door, dus dat is Kaneel geworden.
En wij gaan dan de 2e.
En ergens in Oktober sta je op de lijst met Barb.
Jij ook niet meerquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin, jij mag niet klagen
Ja sorry, ik denk dat het een genetische afwijking is dat ik alleen op vrouwen val. Ik kan het ook niet helpen.quote:
Je gaat niet zeggen dat dit ook weer niet goed is he?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jee, Kaneel gaat een fieldday hebben.
Vroeger een week, maar ik ben nu bang voor >3 weken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh.
Wat is ruim van tevoren? Twee weken, een maand een half jaar?
Ik mocht met Samzz daten om dat uit te vechten (met jouw toestemming, iets over een modderbak..) maar bij deze is Barb dus nu van haar, dus... zou het logisch zijn als dat dan ook in de lijst verwerkt wordt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey hallo![]()
Wie is hier nu van de lijst, jij of ik?
Dat is geheel wederzijdsquote:
Klaag ik dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin, jij mag niet klagen
Misschien wil hij dat ik voor hem betaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook lekker tactvol he
Want ik heb een relatie? Dan weet je meer dan mijquote:
Ja maar Samzz wilde niet daten met een vrouw.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mocht met Samzz daten om dat uit te vechten (met jouw toestemming, iets over een modderbak..) maar bij deze is Barb dus nu van haar, dus... zou het logisch zijn als dat dan ook in de lijst verwerkt wordt.
Elkabee, keer terras doen in Utrecht?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:17 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Misschien wil hij dat ik voor hem betaal
Gewoon een keer proberenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ben nog wel kieskeurig.
En ik betaal?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elkabee, keer terras doen in Utrecht?
Ik vind het prima. Of Kaneel dat vindt, is een ander vraagstukquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat niet zeggen dat dit ook weer niet goed is he?
Godverquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vroeger een week, maar ik ben nu bang voor >3 weken.
Ik weet ook niet wat de wetgeving hierover zegt. Maar anyway. We gaan dan neem ik aan ergens in Belgie drinken en dan overnachten en dan volgende dag uitkateren en dan weer terug. Dus dat zijn drie dagen toch?
In naturaquote:
Kaneel heeft het maar gewoon goed te vinden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Of Kaneel dat vindt, is een ander vraagstuk.
[..]
Godver.
En ja, vrijdagavond drankje doen, bij mij overnachten, zaterdag drankje doen, bij mij overnachten. En dan zondag weer een drankje doen en daarna naar huis. Of zo.
Laten we vooral even wachten op een reactie van Barbiequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mocht met Samzz daten om dat uit te vechten (met jouw toestemming, iets over een modderbak..) maar bij deze is Barb dus nu van haar, dus... zou het logisch zijn als dat dan ook in de lijst verwerkt wordt.
Pff, blijkbaar zijn echte heren een uitstervende soort man.quote:
Meeste stemmen gelden toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we vooral even wachten op een reactie van Barbie.
Nee joh dat hoeft nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:17 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Misschien wil hij dat ik voor hem betaal
Blijkbaar! Maar misschien ben jij nog wel een heer?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Pff, blijkbaar zijn echte heren een uitstervende soort man.
Dat ben ik zeker, soms tot irritatie van mezelf aan toequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:21 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Blijkbaar! Maar misschien ben jij nog wel een heer?
welnee, alleen gedragen we ons op het forum af en toe als een stel botte horken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Pff, blijkbaar zijn echte heren een uitstervende soort man.
voorbeelden van de enzo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
welnee, alleen gedragen we ons op het forum af en toe als een stel botte horken.
In het echt ben ik best galant enzo.
Erm....quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we vooral even wachten op een reactie van Barbie.
Hij hield de deur voor me open zodat ie ongegeneerd naar m'n kont kon kijken.quote:
Ah, dan snap ik wel dat hij het als 'enzo' verwoord.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij hield de deur voor me open zodat ie ongegeneerd naar m'n kont kon kijken.
Ja, goed uitzicht welquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Agreedquote:
Verder heb ik me voorbeeldig gedragen hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik wel dat hij het als 'enzo' verwoord.
Nou ja, als het mijn keuze is, als ik in Belgie had gewoond had ik je al lang uitgevraagd voor een datequote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, als het mijn keuze is, als ik in Belgie had gewoond had ik je al lang uitgevraagd voor een date
Smoothquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, als het mijn keuze is, als ik in Belgie had gewoond had ik je al lang uitgevraagd voor een date
En dat allemaal weer ten koste van onze whiskey date zeker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:27 schreef Barbusse het volgende:
Dat sowieso, zo goed ben ik hier niet in.quote:
True storyquote:
Splitten de rekening, zo moeilijk is het niet.quote:
Het is WhiskY, bro! Leer het verschil nu eens een keer!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat allemaal weer ten koste van onze whiskey date zeker.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, als het mijn keuze is, als ik in Belgie had gewoond had ik je al lang uitgewoond na een date
Als dat erbij komt hoor je mij niet klagenquote:
Ik gun het je van harte, Bar-man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat erbij komt hoor je mij niet klagen
Not gonna happen anyway, ik ben te ver weg om haar te behagenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte, Bar-man.
Logisch, dat is een prima afsluiting van een datequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat erbij komt hoor je mij niet klagen
Had je ja gezegd?quote:
Jaahaa, zeiksnor!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:30 schreef Barbusse het volgende:
Het is WhiskY, bro! Leer het verschil nu eens een keer!
Ik vind houdoe altijd al prima.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, dat is een prima afsluiting van een date
Die worden niet gesteldquote:
Het klinkt wel heel fout wat ik postte zie ik. Zo eindigen mijn dates zelden omdat ik teveel een gentleman met een plank voor zijn kop benquote:
Barbie en ik willen na onze date best wel naar jou komen, kun jij met Barbie whisky'en en dan ga ik wel gezellig kletsen met de miss.quote:
quote:
Dat doe je met mequote:
Het is beter dan: Flikker op klootzak of ik gebruik mijn pepperspray!!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, ligt de lat al zo zorgwekkend laag?
Oh, over domme vragen, ik wil graag antwoord op het volgende.quote:
In mijn fantasie gaat dat triootje dat jij, miss en ik zouden hebben niet vooraf aan een uitwoonsessie van jou door Barb.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Barbie en ik willen na onze date best wel naar jou komen, kun jij met Barbie whisky'en en dan ga ik wel gezellig kletsen met de miss.
Dat is eigenlijk best een goed plan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barbie en ik willen na onze date best wel naar jou komen, kun jij met Barbie whisky'en en dan ga ik wel gezellig kletsen met de miss.
Want dat overkomt je ook wel eens?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is beter dan: Flikker op klootzak of ik gebruik mijn pepperspray!!!
Nee, maar eens moet de eerste keer zijn hequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want dat overkomt je ook wel eens?
Nou, ik geloof niet dat dat op mijn 'to-do'-lijstje staat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar eens moet de eerste keer zijn he
Now now, don't be so selfish.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn fantasie gaat dat triootje dat jij, miss en ik zouden hebben niet vooraf aan een uitwoonsessie van jou door Barb.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Als het hier misging dan was het de aardlekschakelaar enkel. De stop sprong soms en dan ging de hele groep uit volgens mij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, over domme vragen, ik wil graag antwoord op het volgende.
Ik heb wel eens dat bij stop doorslaat, maar vandaag ging voor het eerst ook de aardlekschakelaar mee.
Waarom nu wel de aardlekschakelaar en de andere keren niet? Waarom is niet alleen het doorslaan van de stop dan genoeg?
Die sla ik graag overquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar eens moet de eerste keer zijn he
Wie staan er allemaal op je 'to-do'-lijstje?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet dat dat op mijn 'to-do'-lijstje staat.
Oh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn fantasie gaat dat triootje dat jij, miss en ik zouden hebben niet vooraf aan een uitwoonsessie van jou door Barb.
Die heb ik welquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een goed plan.
Ik deel haar toch met mijn vrouw.quote:
Daar staat geen 'wie' op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal op je 'to-do'-lijstje?
Nee, uurtje van mij vandaan in Noord Brabant.quote:
Dat is wel te doen. Ik heb langere reizen gemaakt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, uurtje van mij vandaan in Noord Brabant.
Vind ik een bijzonder goed planquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Die heb ik wel. Daarna maar een hotelletje opzoeken, hé?
En Brabant is gezelligquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Dat is wel te doen. Ik heb langere reizen gemaakt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, nog net Nederland, daar is er ook een
Klinkt allemaal positief.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Dat is wel te doen. Ik heb langere reizen gemaakt.
Hoe gul ben je ook. And where does that leaves me?quote:
Oh nou! Zo snel al!..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt allemaal positief.
En einde van de week is er ook nog eens mooi weer op komst
Fax is een gezellige kerel, ook als hij wakker isquote:
Ik heb geen accentquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Dat accent he?
Nu hopen dat ik jullie kan verstaan
Ach, ik heb geen enkel probleem met Limburgs of Gronings, dus maak je vooral niet drukquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Dat accent he?
Nu hopen dat ik jullie kan verstaan
Hij is je niet echt gunstig gezind...quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe gul ben je ook. And where does that leaves me?
Hij is gewoon jaloers. Zou ik ook zijn als het over jou ging.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is je niet echt gunstig gezind...
Niet te veel complimenten graag, daar kan ik niet zo goed mee omgaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers. Zou ik ook zijn als het over jou ging.
Ik maak geen compliment, ik bevestig slechts een feit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet te veel complimenten graag, daar kan ik niet zo goed mee omgaan.
smoothquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maak geen compliment, ik bevestig slechts een feit.
Smoothquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat mag ook best gezegd wordenquote:
Dank je, danquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De nada, bellezzaquote:
Ik geloof dat je het meent. Ik meen dat soort uitspraken ook altijd.quote:
Is het zo'n kutweer bij jou dan?quote:
Wat is er aan de hand manquote:
wel heel flauwquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het is een flauw grapje, omdat het ergens in de buurt verschrikkelijk nat is nu
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het is een flauw grapje, omdat het ergens in de buurt verschrikkelijk nat is nu
quote:
En dan vind je het raar dat vrouwen je niet moeten, seriously.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ja zeg.quote:
Och vroeger was ik altijd heel lief en beleefd hoor. En als er iets is waar vrouwen niet op zitten te wachten....quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan vind je het raar dat vrouwen je niet moeten, seriously.
Je humor aanpak werkt ook nog niet echt hequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Och vroeger was ik altijd heel lief en beleefd hoor. En als er iets is waar vrouwen niet op zitten te wachten....
Neequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je humor aanpak werkt ook nog niet echt he
En hoe werkt de huidige aanpak? Oh wacht. Niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Och vroeger was ik altijd heel lief en beleefd hoor. En als er iets is waar vrouwen niet op zitten te wachten....
Maar nu kan ikzelf er tenminste om lachenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe werkt de huidige aanpak? Oh wacht. Niet.
Heeft mij nog nooit tegengewerkt hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij welquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft mij nog nooit tegengewerkt hoor.
Mij ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach ja, zolang je zelf maar kunt lachen wanneer je een ander voor de gek houdt, hé.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar nu kan ikzelf er tenminste om lachen
Juist jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, zolang je zelf maar kunt lachen wanneer je een ander voor de gek houdt, hé.
Mij welquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mij ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed.quote:
Dan doe jij het ook niet goed.quote:
Joh...De vraag is alleen waarom nietquote:
Nu niet daarmee beginnen, ik ben ook gewoon single.quote:
Je hebt zat vriendjes en/of losse flodders gehad toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu niet daarmee beginnen, ik ben ook gewoon single.
Wat is zat? Ik heb vier serieuze relaties gehad, en die duurden geen van allen langer dan 2 jaar, dus dat stelt geen fuck voor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt zat vriendjes en/of losse flodders gehad toch?
Losse floddersquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt zat vriendjes en/of losse flodders gehad toch?
Maar je bent ook niet heel hard op zoek toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is niks nieuws te vertellen. Je maakt een ramp van jezelf en lacht er dan om. Maar neem ons dan niet kwalijk dat wij meelachen.quote:
Dat klopt. Maar dat betekent niet dat ik geen relatie zou willen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je bent ook niet heel hard op zoek toch?
Nou ik vind dat aardig wat hoor, 8 jaar relatie in totaal al...quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is zat? Ik heb vier serieuze relaties gehad, en die duurden geen van allen langer dan 2 jaar, dus dat stelt geen fuck voor.
Toch denk ik dat jij eerder 'bezet' bent dan de meeste anderen hierquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik toch nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niks nieuws te vertellen. Je maakt een ramp van jezelf en lacht er dan om. Maar neem ons dan niet kwalijk dat wij meelachen.
Ja dat herken ik wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat betekent niet dat ik geen relatie zou willen.
Dat dus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat betekent niet dat ik geen relatie zou willen.
Er vanuit gaande dat iedere relatie 2 jaar heeft geduurd. Wat dus niet zo is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik vind dat aardig wat hoor, 8 jaar relatie in totaal al...
Tot nu toe schiet het niet echt op, helaasquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Toch denk ik dat jij eerder 'bezet' bent dan de meeste anderen hier
Ik heb in totaal 9 jaar van mijn leven een relatie gehad, maar dat is geen garantie voor de toekomst hoor fax.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat iedere relatie 2 jaar heeft geduurd. Wat dus niet zo is.
Nouja, 4-5-6 of 7 dan. Nog veelquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat iedere relatie 2 jaar heeft geduurd. Wat dus niet zo is.
Dan is er in ieder geval ruimte voor verbetering.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een slagingspercentage van 0% als het op relaties aankomt
Jij hebt denk ik hetzelfde nadeel als ik heb (en ik denk enkele andere users hier ook). Druk met werk/studie etc zijn en op die plekken geen leuke vrijgezellen tegen komen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot nu toe schiet het niet echt op, helaas. Nou ja, ik ben ook niet actief op zoek, maar dat werkt ook sowieso niet.
Dat altijd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval ruimte voor verbetering.
Hoezeer ik het ook wil ontkennen is dat hier ook het geval.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik hetzelfde nadeel als ik heb (en ik denk enkele andere users hier ook). Druk met werk/studie etc zijn en op die plekken geen leuke vrijgezellen tegen komen.
Ik heb in België geen sociaal leven. Daar komt het vooral door. Maar goed, daar heb ik zelf voor gekozen en ik ben bezig daar verandering in te brengen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik hetzelfde nadeel als ik heb (en ik denk enkele andere users hier ook). Druk met werk/studie etc zijn en op die plekken geen leuke vrijgezellen tegen komen.
En zelfs als je er dan een keer een tegen komt moet je nog het 'geluk' hebben dat het wederzijds is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezeer ik het ook wil ontkennen is dat hier ook het geval.
Ik dan ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een slagingspercentage van 0% als het op relaties aankomt
Probeer het eens in de slaapkamerquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
Zo mijn bed eens opzoeken, kwart voor 5 gaat de wekker weer.
Oh ja... De wekker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
Zo mijn bed eens opzoeken, kwart voor 5 gaat de wekker weer.
Ik heb mijn verwachtingen zo laag mogelijk gelegd. Dan word ik ook niet zo snel teleurgesteld en doet het minder snel 'pijn'.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:28 schreef yats het volgende:
[..]
En zelfs als je er dan een keer een tegen komt moet je nog het 'geluk' hebben dat het wederzijds is.
Klinkt goed. Alleen niet als je daarna alsnog snel weg moet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja rotdingen he.
Ik word liever wakker gemaakt door een mooie vrouw die ontbijt brengt.
Dat is waar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed. Alleen niet als je daarna alsnog snel weg moet.
Wie wil dat nu niet? Morgen mijn eerste werkdag bij een advocatenkantoor, nu maar hopen dat ik er iets van bak.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja rotdingen he.
Ik denk dat ik die tactiek ook maar eens moet proberen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb mijn verwachtingen zo laag mogelijk gelegd. Dan word ik ook niet zo snel teleurgesteld en doet het minder snel 'pijn'.
Dat geluk heb ik ook nooit. Ik moet m'n ontbijt zelf halenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja rotdingen he.
Moet je maar niet zo ver weg gaan wonenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik ook nooit. Ik moet m'n ontbijt zelf halen.
Oh ik zou eerder ontbijt brengen dan verwachten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou je graag ontbijt op bed brengen hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet zo wanhopig, je lijkt mij welquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou je graag ontbijt op bed brengen hoor
Mannen kunnen ook wel een lekker ontbijt maken hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik zou eerder ontbijt brengen dan verwachten.
Zelf kan ik het toch lekkerder klaarmaken haha
Scheelt een hoopquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die tactiek ook maar eens moet proberen.
Wel lekker, maar niet lekkerderquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook wel een lekker ontbijt maken hoor
Van het soort: "Wil je je eitjes gekookt of bevrucht?" zeker?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook wel een lekker ontbijt maken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |