Hamburgerbakker zijnquote:
Deze man leert snel, nog geen maand een acount hierquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef Adrenaliizee het volgende:
[..]
Ik wist dat dit de eerste reactie zou zijn.
Jullie kunnen me natuurlijk ook prijzen voor mn geweldige geheugen.. Sommige dingen blijven me gewoon bij. En die 10 miljoen gulden was toen de hoogst uitgekeerde prijs die iemand kon winnen op de Nederlandse tv.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef Rezania het volgende:
Hoezo weet jij wat hij heeft gewonnen? Heb je nou echt niet iets meer boeiends in je leven?
Klopt.. maar vind het te toevallig dat ie daar nou wederom zit?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die subklacht moet een antiklacht zijn neem ik aan.
Arno hoe dan ook is een koning
Aan de manier waarop ie z'n glas vasthoudt te zien verkeerde hij vast al in goede kringen...quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:10 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Jullie kunnen me natuurlijk ook prijzen voor mn geweldige geheugen.. Sommige dingen blijven me gewoon bij. En die 10 miljoen gulden was toen de hoogst uitgekeerde prijs die iemand kon winnen op de Nederlandse tv.
Waardevol dat van de "sommige dingen" die je kan onthouden je juist dit opslaatquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:10 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Jullie kunnen me natuurlijk ook prijzen voor mn geweldige geheugen.. Sommige dingen blijven me gewoon bij.
Tja, sommige dingen blijven je bij :/ Geen idee waaromquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:14 schreef OOST het volgende:
[..]
Waardevol dat van de "sommige dingen" die je kan onthouden je juist dit opslaat
Minus kansspelbelastingquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ouwe tang won net bijna ¤90.000
Het is niet eerlijk
Misschien zijn er niet zoveel mensen die mee willen doen aan zo'n programma. Er zijn wel meer programma's waar kandidaten vaker meedoen. Blijkbaar komen die mensen graag op tv.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:15 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Tja, sommige dingen blijven je bij :/ Geen idee waarom
En de opmerking was verder sarcastisch, maar ik vnd het wel opvallen dat ie weer daar zit?
Nee.quote:
Best manier om eraf te komen is retour te sturen.. daar hebben ze ook de meeste kosten aan dus dan stoppen ze vrij snel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:32 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nee.
Op het moment dat de postcodeloterij je gegevens hebben, wordt je helemaal doodgesmeten met brieven, reclamefolders en weet ik veel wat meer van ze
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |