abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144050753
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:18 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee, was wel opgevallen. Het zou idd een reflectie vh licht kunnen zijn, maar wat reflecteerde het dan.
Een waterdruppel, lijkt een beetje groot daarvoor. Maar dat kan ook komen doordat de foto bewerkt is.
Ook op de originele foto valt het op als een wit rondje. Ik vind het vrij hoog zitten voor een waterdruppel
kan alles zijn geweest. De bijeffecten van een foto, en zeker als er geflitst wordt kunnen rare plaatjes opleveren. De lokalisatie van het licht zegt niks over een object dat daar geweest zou moeten zijn.
pi_144050758
jackie12 ....dat bedoel ik dus, onder andere....
pi_144050771
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:24 schreef Rica het volgende:

[..]

Overal op de wereld is illegale orgaanhandel behalve in centraal Amerika?

Of het iets met deze zaak te maken heeft is een tweede (het is immers niet eens bekend wat er met de meisjes gebeurd is en of het meer is dan verdwalen) maar er zijn genoeg betrouwbare bronnen te vinden. Het bestaat.

zoek bijvoorbeeld op "organ trade panama"
Men gaat de sloppenwijken in en biedt geld voor organen. Zo gaat het.
pi_144050807
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:24 schreef Rica het volgende:

[..]

Overal op de wereld is illegale orgaanhandel behalve in centraal Amerika?

Of het iets met deze zaak te maken heeft is een tweede (het is immers niet eens bekend wat er met de meisjes gebeurd is en of het meer is dan verdwalen) maar er zijn genoeg betrouwbare bronnen te vinden. Het bestaat.

zoek bijvoorbeeld op "organ trade panama"
Wat zijn de aanwijzingen dat orgaanhandel hierbij een rol kan spelen?
pi_144050845
Dr.Schnautzer : jij vond het toch `compleet onuitvoerbaar ` ?? ...en nu zeg je zomaar...`zo gaat het ` ...denk nou eerst na, voordat je wat schrijft...dat doe ik ook....er is niets op deze wereld `compleet onuitvoerbaar ` wanneer er GELD bij betrokken is !
  maandag 1 september 2014 @ 01:37:40 #156
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_144050917
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 01:28 schreef SAJ het volgende:

[..]

Wat zijn de aanwijzingen dat orgaanhandel hierbij een rol kan spelen?
Niks. Behalve dat het in geval van een misdrijf een mogelijk motief is. Dus speculatie op speculatie.

Probleem is het gebrek aan sporen. Er is geen uitsluitsel voor het een of het ander (misdrijf of noodlottige verdwaling).

Wil niet zeggen dat je het daarbij moet laten. Bij de politie kijkt men in zulke gevallen ook verder. De zaak van de andere kant benaderen.
- Wie zou een motief kunnen hebben?
- Wie heeft de middelen/mogelijkheid gehad?

Dus ondervraag je mensen die erbij betrokken zijn. Kijken of hun verhalen kloppen. Zoals die gids die overal steeds opduikt. Ik mag tenminste hopen dat men dat gedaan heeft.

In ieder geval, mogelijke motieven aandragen hoort erbij.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_144050939
SAJ : naar mijn mening zijn de aanwijzingen in ieder geval dat er 1. getuigen zijn geweest die beweerd hebben dat er een rode auto terug is gekomen 2. dat er te w e i n i g lichaamsdelen en/of resten zijn gevonden, in al die maanden en 3. het GEK is dat er tussen 1 a 2 april en 8 a 11 april een mysterieuze tijd zit van een week, plotseling staan er dan 90 foto `s op hun camera.....dit kan niet, is niet logisch...Dat beetje resten wat er gevonden is, kan met gemak `bewust verspreidt ` zijn en neergelegd, om het echt te doen laten lijken....zou kunnen, toch ?
pi_144050965
oooh ja, vergeten sorry.....en uiteraard is het te idioot voor woorden, dat ze niet naar huis hebben gebeld of geprobeerd, ik meen dat hier opgevangen te hebben, als dat echt waar is.....is het TE ZOT en ongeloofwaardig !
  maandag 1 september 2014 @ 01:44:35 #159
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144051007
Wie kwam daar nou mee, die advocaat of een roddelblad, dat er opzettelijk spullen neergelegd zouden zijn.
Benieuwd over welke dingen dat dan gaat. Die schoen met witte zool die door de ouders herkend is, maar die kris niet droeg?
pi_144051033
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 01:44 schreef Marrije het volgende:
Wie kwam daar nou mee, die advocaat of een roddelblad, dat er opzettelijk spullen neergelegd zouden zijn.

Benieuwd over welke dingen dat dan gaat. Die schoen met witte zool die door de ouders herkend is, maar die kris niet droeg?
Advocaat.

Als die schoen met witte zool daadwerkelijk van Kris is, dan is het wel duidelijk allemaal.
pi_144051035
Rica : bij de politie `willen `ze wel verder kijken.....maar ook zij hebben geen vrijheid van handelen en worden soms `gemanipuleerd ` van bovenaf OM NIET TE VER TE ZOEKEN .....ik bedoel maar....deze zaak stinkt nog harder als een beerput....de waarheid zal maar met hele kleine stapjes boven water komen, denk ik.....dat blijkt nu al...
pi_144051046
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 01:44 schreef Marrije het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:47 schreef Za het volgende:

[..]

Advocaat.

Als die schoen met witte zool daadwerkelijk van Kris is, dan is het wel duidelijk allemaal.
Hoe bedoel je dan is het wel duidelijk?
pi_144051067
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:47 schreef jackie12 het volgende:

Hoe bedoel je dan is het wel duidelijk?
Indien de ouders van Kris de schoen herkend hebben als zijnde van haar, en zij droeg die schoen niet tijdens haar vermissing (daar lijkt het op), dan heeft iemand die schoen uit hun kamer kunnen halen blijkbaar en ergens neer kunnen leggen.
pi_144051091
Za : is dat waar ? ja ? ....dat wist ik ook niet......dan wordt het noggg gekker.....
pi_144051098
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:49 schreef Za het volgende:

[..]

Indien de ouders van Kris de schoen herkend hebben als zijnde van haar, en zij droeg die schoen niet tijdens haar vermissing (daar lijkt het op), dan heeft iemand die schoen uit hun kamer kunnen halen blijkbaar en ergens neer kunnen leggen.
Is het bekend wat voor schoenen ze droegen bij hun "wandeling" ?
pi_144051113
ik dacht dat die schoenen die gevonden waren, ook gedragen waren.....krijg nou wa....
  maandag 1 september 2014 @ 01:54:41 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144051127
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:51 schreef jackie12 het volgende:

[..]

ja, schoenen met donkere zool op de fotos. Of ze moet dat paar met witte zool als reserve mee hebben genomen tijdens die laatste hike.
Maar dat laatste denk ik niet.
pi_144051129
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:51 schreef jackie12 het volgende:

Die van Kris kun je zien op de foto's in de jungle (en op Schiphol) en die lijken niet te kloppen met de gevonden schoen (ik ben niet helemaal overtuigd, maar het ziet ernaar uit dat ze bruine schoenen met een donkere zool aanhad en niet de gevonden schoen).

Die van Lisanne had ze op Schiphol aan en komen 100 procent overeen.
  maandag 1 september 2014 @ 01:55:59 #169
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144051138
Lisanne droeg deze: Wildebeast Mangasi High
http://www.perrysport.nl/mangasi-high_100024987.html
(met dank aan Rubella)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_144051141
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:53 schreef suddenintuition het volgende:
ik dacht dat die schoenen die gevonden waren, ook gedragen waren.....krijg nou wa....
met alle respect hoor maar je maakt meer indruk met "normaal" opschrijven van dingen dan ze uh zo te schrijven zoals je nu doet. Klinkt een beetje te sensatiezoekerig.
pi_144051144
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 01:54 schreef Marrije het volgende:

ja, schoenen met donkere zool op de fotos. Of ze moet dat paar met witte zool als reserve mee hebben genomen tijdens die laatste hike.
Maar dat laatste denk ik niet.
Dat lijkt me ook sterk.
  maandag 1 september 2014 @ 01:56:44 #172
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144051147
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:47 schreef Za het volgende:

[..]

Advocaat.

ok, de advocaat, dank je.
Het zou maar zo kunnen dat het achter de schermen bol staat van de spanning.
pi_144051151
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:39 schreef suddenintuition het volgende:
SAJ : naar mijn mening zijn de aanwijzingen in ieder geval dat er 1. getuigen zijn geweest die beweerd hebben dat er een rode auto terug is gekomen 2. dat er te w e i n i g lichaamsdelen en/of resten zijn gevonden, in al die maanden en 3. het GEK is dat er tussen 1 a 2 april en 8 a 11 april een mysterieuze tijd zit van een week, plotseling staan er dan 90 foto `s op hun camera.....dit kan niet, is niet logisch...Dat beetje resten wat er gevonden is, kan met gemak `bewust verspreidt ` zijn en neergelegd, om het echt te doen laten lijken....zou kunnen, toch ?
Het 'zou' kunnen, maar voor mij is het vergezocht. 1. Rode auto verhaal is later weer ontkracht, 2. Door regenseizoen in die tijd ook niet of nauwelijks gezocht naar resten, en die kunnen ook begraven zijn, 3. Het is niet zeker wie die foto's een week later heeft genomen, maar kunnen ook foto's zijn gewist. En we beschikken daar lang niet over alle gegevens, en dat geldt ook voor wel/niet berichten proberen te sturen in tussentijd.
Daarnaast moet eerst maar 's duidelijk worden of het verdwalen, ongeluk of misdrijf is. Als het dan een misdrijf blijkt te zijn, kan men dan op zoek gaan naar achterliggende motieven.
pi_144051154
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:55 schreef Domnivoor het volgende:
Lisanne droeg deze: Wildebeast Mangasi High
http://www.perrysport.nl/mangasi-high_100024987.html
(met dank aan Rubella)
Jij bent het dus eens met de stelling van Za?
  maandag 1 september 2014 @ 01:59:07 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144051175
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:56 schreef Za het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook sterk.
hoe schat jij de kans in dat de ouders ernaast zitten met het herkennen van de schoen met witte zool?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')