O ja klopt, was een Panamese p.i. je hebt gelijk. Westra gaf wel commentaar in het interviewquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee hoor was een hele andere detective
nee Okke Ornstein, woont in Panamaquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat hele ding niet van Westra? Of ben ik in de war nu?
Een plaatselijke privédetective probeert meer te weten te komen over het voertuig, zo verklaart een gepensioneerde Nederlandse rechercheurquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
O ja klopt, was een Panamese p.i. je hebt gelijk. Westra gaf wel commentaar in het interview
Dankquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
nee Okke Ornstein, woont in Panama
Dat voertuig is inmiddels irrelevant.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Een plaatselijke privédetective probeert meer te weten te komen over het voertuig, zo verklaart een gepensioneerde Nederlandse rechercheur
Maar de camera stond idd op NL-tijd en er is teruggerekend. De NL-tijd was niet 01:38 uur, de Panamese tijd was datquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef suddenintuition het volgende:
Bovendien : wanneer de camera nog op Ned. tijd stond, op 8 april 01.38 dus....dan was het in Panama op dat moment, plaatselijke tijd 7 april 19.38 `s avonds, in werkelijkheid ! Mij lijkt het dat die camera door die meisjes n i e t bijgesteld is, bij aankomst in Panama, toeristen hebben daar `over het algemeen ` geen erg in......dat is mijn mening.
Er is een docu van een journalist Okke. Hij maakt een reportage over de verdwijning en interviewt oa Erik W., een gepensioneerde majoor van de NL'se marechaussee ( of iets dergelijks) die in Panama woont. Hij, Erik, zegt dat hij meebetaald heeft aan het inhuren van een privédetective. Dat gebeurde al vrij vlot na de verdwijning omdat hij totaal geen vertrouwen heeft in de politie/justitie ter plaatse.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat hele ding niet van Westra? Of ben ik in de war nu?
er is in Boquete 1 stoplicht en daar gebeuren alle ongelukkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Er is een docu van een journalist Okke. Hij maakt een reportage over de verdwijning en interviewt oa Erik W., een gepensioneerde majoor van de NL'se marechaussee ( of iets dergelijks) die in Panama woont. Hij, Erik, zegt dat hij meebetaald heeft aan het inhuren van een privédetective. Dat gebeurde al vrij vlot na de verdwijning omdat hij totaal geen vertrouwen heeft in de politie/justitie ter plaatse.
Dankquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Er is een docu van een journalist Okke. Hij maakt een reportage over de verdwijning en interviewt oa Erik W., een gepensioneerde majoor van de NL'se marechaussee ( of iets dergelijks) die in Panama woont. Hij, Erik, zegt dat hij meebetaald heeft aan het inhuren van een privédetective. Dat gebeurde al vrij vlot na de verdwijning omdat hij totaal geen vertrouwen heeft in de politie/justitie ter plaatse.
Dat weten we idd niet. Misschien was het voor de ouders van Lisanne klaar/genoeg dat ze wisten dat ze overleden was en wilden ze uit de publiciteit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:26 schreef suddenintuition het volgende:
Wat ik ook raar vind aan de ene kant ( maar misschien ook wel weer begrijpelijk...ik heb hier tegenstrijdige gevoelens bij ) , waarom de 2 families niet meer samenwerken ? Je zou zeggen, ``vele handen maken het werk lichter `` . We weten hier het fijne niet van, maar toch....jammer ??
Ik niet. Getuigen zijn notoir onbetrouwbaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik hecht meer waarde aan de getuigen van het eerste uur dan aan telefoondata. Zoals ik al zei, mijn digi is nu 2 en een halve dag achter op de werkelijke tijd/datum omdat ik die nooit ingesteld heb. 6 of 7 jaar geleden aangeschaft en nooit naar de datum/tijd gekeken. Bij het uploaden van foto's zette ik er zelf de tijd en datum bij. Maar misschien ben ik een uitzondering daar in, weet ik niet.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weten we idd niet. Misschien was het voor de ouders van Lisanne klaar/genoeg dat ze wisten dat ze overleden was en wilden ze uit de publiciteit.
De ouders van Kris nemen daar geen genoegen mee en willen de toedracht weten en de publiciteit helpt daarbij.
Zoiets?
Hadden we maar de gegevens van de telefoons, die tijd is iig wel betrouwbaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Getuigen zijn notoir onbetrouwbaar.
Hoeft ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Hadden we maar de gegevens van de telefoons, die tijd is iig wel betrouwbaar
Ik denk niet dat ze totaal niet meer betrokken zijn. De ouders van Kris willen denk ik weten wat er met beide meiden is gebeurd, als ze iets te weten komen komt dat denk ik ook wel bij de ouders van Lisanne terecht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:36 schreef suddenintuition het volgende:
Ik heb eerder een dodelijk ongeval meegemaakt in de familie, en ik zoek dat uit `` tot op de laatste draad `` ...en nog verder, ik kan me heel slecht voorstellen, en zeker bij eigen kinderen, dat je dat niet doet, mja....iedereen is anders, dat is ook wel weer zo
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef suddenintuition het volgende:
ik constateer hier op dit forum, wel een taboe - onderwerp : ( maar het zou zomaar kunnen, dat dit onderwerp hier niet besproken mag worden ? ) ..ik zie het hier al weeeeeken lang, n i e t voorbij komen .....tenminste.....
zeg maar wat je bedoeld want zo weten we niet waar je het over hebt...quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef suddenintuition het volgende:
ik constateer hier op dit forum, wel een taboe - onderwerp : ( maar het zou zomaar kunnen, dat dit onderwerp hier niet besproken mag worden ? ) ..ik zie het hier al weeeeeken lang, n i e t voorbij komen .....tenminste.....
taboe - onderwerp ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef suddenintuition het volgende:
als het te gek is grijpt de mod wel inquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:47 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
zeg maar wat je bedoeld want zo weten we niet waar je het over hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |