Ik doe het lekker tochquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Dat is een TT voor andere topics. Niets voor R&P
Waardig?!?!quote:
Nee, die non TT's zijn je van hetquote:
Dat vind ik helemaal kansloosquote:
Het is een TT die je niet al te serieus moet nemen, vind ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, die non TT's zijn je van het
Het is maar een TT, dat je dat uberhaupt "jammer" kan vinden.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Ik moet erom lachen. Toch wat op deze depressieve kutzondag
Nogmaalsquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een TT die je niet al te serieus moet nemen, vind ik.
Als ik iets neem, doe ik het serieus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een TT die je niet al te serieus moet nemen, vind ik.
Hear, hearquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik iets neem, doe ik het serieus.
Indeed!quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik iets neem, doe ik het serieus.
Wie ben jij en wat heb je met Cue_ gedaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van al dieivm serieus nemen.
Sowieso seks
Gewoon beetje veranderdtdtquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Cue_ gedaan
Seks is leuk joh! Ik wil seksquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van al dieivm serieus nemen.
Sowieso seks
En knuffelen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon beetje zoenen enzo.
Dat is ook leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dik kans dat ik dat weer ga doen komend weekendquote:
Dat dan weer nietquote:
Die zou ik wel eens serieus willen nemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef Belsezar het volgende:
De enige reden om asterix en obelix te kijken:
[ afbeelding ]
Dit weekend zat het er niet in hequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Dik kans dat ik dat weer ga doen komend weekend
Monica Bellucci niet noemenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef Belsezar het volgende:
De enige reden om asterix en obelix te kijken:
[ afbeelding ]
Maandagquote:Op maandag 1 september 2014 00:26 schreef Cue_ het volgende:
Koppijn, snotneus en niet kunnen slapen. De week begint goed
Niet in je vriendjes?quote:Op maandag 1 september 2014 00:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee dit weekend ook nergens in gezeten idd
Die zat in de andere Asterix film, gelukkig kwamen ze achter elkaar op tvquote:
De films gaan ook niet om het verhaal, anders las ik de strips welquote:Op maandag 1 september 2014 00:48 schreef Cue_ het volgende:
Ook al zou er nog zon lekkere vent in spele, die films zijn niet om aan te zien
De strips / tekenfilms zijn fantastisch. Das al genoeg reden om er geen verfilming van te maken.quote:Op maandag 1 september 2014 00:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De films gaan ook niet om het verhaal, anders las ik de strips wel
Woohoo, ik was 10 jaar geleden 80 en nu maar 105, ik ben minder aangekomenquote:Op maandag 1 september 2014 08:14 schreef Q. het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijke weegschaal gekocht. Slecht idee. 92 kilo. 10 jaar geleden was ik nog 60.
1,5 Q, op naar de 2.0!.quote:Op maandag 1 september 2014 08:14 schreef Q. het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijke weegschaal gekocht. Slecht idee. 92 kilo. 10 jaar geleden was ik nog 60.
what what what?quote:Op maandag 1 september 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Die naaktfoto's van celebs. Paniek!
.
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 1 september 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Hmmm, nou vallen de tepels van jenni tegen
En dat gecombineerd met haar gekke persoonlijkheid. heurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben. Die Jennifer Lawerence heeft wel echt een idioot lekker lijf zeg
.
Jammer van die scherpe knieenquote:Op maandag 1 september 2014 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat gecombineerd met haar gekke persoonlijkheid. heurlijk.
Hack oid, nog niet helemaal duidelijk, mensen beweren uit de iCloud, maar ja, wat is hacken tegenwoordig als mensen 12345 nog als wachtwoord kiezen?quote:Op maandag 1 september 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
Hoe zijn die naaktfoto's trouwens uitgelekt?
Mwah, lees dat er ook mensen zijn die specifiek deze foto's jaren terug al gewist te hebben. Dus er is meer gaande dan simpel het wachtwoord raden.quote:Op maandag 1 september 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hack oid, nog niet helemaal duidelijk, mensen beweren uit de iCloud, maar ja, wat is hacken tegenwoordig als mensen 12345 nog als wachtwoord kiezen?.
We zullen zien, zou wel een knappe hack zijn iigquote:Op maandag 1 september 2014 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, lees dat er ook mensen zijn die specifiek deze foto's jaren terug al gewist te hebben. Dus er is meer gaande dan simpel het wachtwoord raden.
Racistquote:Op maandag 1 september 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
fizza?
Sorry, ik ben denk ik te blank voor dat woord.
Als ik al datsoort foto's zou maken zouden ze in een 6-dubbele truecryptcontainer gaan en nevernooit op een cloudhostingservice terecht komen.quote:Op maandag 1 september 2014 09:36 schreef stbabylon het volgende:
Wacht! Ik lees het net! iCloud! Nee mensen, allemaal Apple gebruiken, dat is lekker veilig BWHAHAHAHAHAHAHARaap me op
![]()
Nee, iwtz nietquote:Op maandag 1 september 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Racist.
Gewoon feest, fizza, jwtz.
Die van mij staan gewoon unencrypted op mijn HDD. Maar ik moet ze eigenlijk wel eens gaan backuppen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik al datsoort foto's zou maken zouden ze in een 6-dubbele truecryptcontainer gaan en nevernooit op een cloudhostingservice terecht komen.
"Je hebt toch niks te verbergen?!?!?!"quote:Op maandag 1 september 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik al datsoort foto's zou maken zouden ze in een 6-dubbele truecryptcontainer gaan en nevernooit op een cloudhostingservice terecht komen.
...zou het een probleem of vervelend zijn als ze kwijtraken dan?quote:Op maandag 1 september 2014 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik moet ze eigenlijk wel eens gaan backuppen.
Je wordt oudquote:
Probleem niet, vervelend? Ach, de vrouw is ook wel eens weg, en soms verveelt generieke pr0nquote:Op maandag 1 september 2014 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...zou het een probleem of vervelend zijn als ze kwijtraken dan?
Op zich snap ik wel dat mensen de fout maken, mijn telefoon upload ook automatisch alle foto's naar dropbox. Als je dat ff vergeet ben je de sjaak.
Ik weiger te integreren in een groep die duidelijk ruim beneden mijn intellectuele vaardigheden beweegt.quote:Op maandag 1 september 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wordt oud.
Ik ook, maar blijkbaar ben ik goed geintegreerd.
quote:Op maandag 1 september 2014 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weiger te integreren in een groep die duidelijk ruim beneden mijn intellectuele vaardigheden beweegt.
Ik stel voor om iedereen die die redelijk gangbare term bezigt op het moment, tegen de muur te zetten en af te knallen. Op die manier zal het binnen redelijke tijd niet meer zo gangbaar zijnquote:Op maandag 1 september 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Zijn gewoon allemaal studenten hoor en ze praten niet de hele tijd zo, maar het is wel een redelijk gangbare term voor feestje op het moment.
Ach man, dat zeiden ze ook over jou toen je vet cool, wrede bok etc riepquote:Op maandag 1 september 2014 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stel voor om iedereen die die redelijk gangbare term bezigt op het moment, tegen de muur te zetten en af te knallen. Op die manier zal het binnen redelijke tijd niet meer zo gangbaar zijn
Lekker handig! Alles automagisch en standaard op 'aan'! Ik moest laatst een factory reset van mijn foon doen. Wat je dan allemaal weer uit moet zetten en op moet letten dat je niet per ongeluk toestemming geeft aan apps, manman. Daar zit snel een foutje tussen...quote:Op maandag 1 september 2014 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...zou het een probleem of vervelend zijn als ze kwijtraken dan?
Op zich snap ik wel dat mensen de fout maken, mijn telefoon upload ook automatisch alle foto's naar dropbox. Als je dat ff vergeet ben je de sjaak.
Que?quote:Op maandag 1 september 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dat zeiden ze ook over jou toen je vet cool, wrede bok etc riep.
Ja, maar dat was dan ook vet cool man!quote:Op maandag 1 september 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dat zeiden ze ook over jou toen je vet cool, wrede bok etc riep.
Uiteraardquote:Op maandag 1 september 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan ook vet cool man!
Mijn mama waardeert het nog steeds niet als ik dat doe. Ik krijg nog steeds een blikquote:Op maandag 1 september 2014 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik weet nog dat ik en mijn zus van mama geen 'shit' mochten zeggen. Dat heeft ze een paar maanden volgehouden en tot op de dag van vandaag gebruikt ze het nu zelf.
Jouw mama is dan ook van stand! Die van mij is slechts een simpele mijnwerkersdochter.quote:Op maandag 1 september 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn mama waardeert het nog steeds niet als ik dat doe. Ik krijg nog steeds een blik
Dat zou zomaar kunnen jaquote:Op maandag 1 september 2014 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jouw mama is dan ook van stand!
Same goddamn here.quote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vloek veel te veel. Zou het ook minder moeten doen.
quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 13:10 schreef clevy het volgende:
het valt hier gadverpinnekes wel erg stil
quote:
ah.. was het gedistribueerde ruk-tijd.quote:
een weinig jaquote:Op maandag 1 september 2014 14:06 schreef Belsezar het volgende:
Iemand hier ervaring met dingen kopen bij de deal extreme site?
Pas een paar honderd bestellingenquote:Op maandag 1 september 2014 14:06 schreef Belsezar het volgende:
Iemand hier ervaring met dingen kopen bij de deal extreme site?
En dat gaat prima? Ik vraag het omdat je vaker slechte reviews leest over chinese webshops.quote:Op maandag 1 september 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas een paar honderd bestellingen.
Echt nog nooit problemen gehad, alles komt gewoon aan, meeste werkt ook nogquote:Op maandag 1 september 2014 14:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat gaat prima? Ik vraag het omdat je vaker slechte reviews leest over chinese webshops.
Ik wil er een gag gift bestellen
Klinkt goed!quote:Op maandag 1 september 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt nog nooit problemen gehad, alles komt gewoon aan, meeste werkt ook nog.
Het duurt alleen wel ff voor je het hebt. Ik bestel er regelmatig kabeltjes, converters etc die hier niet te vinden zijn of te duur.
Ook echt nog nooit gehad, wel pas bij een webshop uit de VS, maar hier nog niet.quote:Op maandag 1 september 2014 14:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik las ook weleens wat over dat bij sommige shops je bij aflevering nog btw en inklaringskosten moet betalen aan de bezorger? Heb je dat ook gehad bij deal extreme?
quote:Op maandag 1 september 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook echt nog nooit gehad, wel pas bij een webshop uit de VS, maar hier nog niet.
Ok, zit wel goed dus! Thanksquote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef clevy het volgende:
lithium is in china in de ban (alleen zeepost).
heb bij DX paar keer wat besteld. meestal gaat t wel goed maar duurt erg lang.
laatste keer kreeg ik na 2,5 maand een email dat het artikel toch niet meer op voorraad bleek.. vond ik een erg late reactie.. na 3 mailtjes over en weer heb ik wel m'n geld via paypal terug gehad.
je kan helemaal los en voor je het weet komen er elke dag gele envelopjes uit Hong Kong binnenquote:Op maandag 1 september 2014 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet niet te lang op deal extreme rond kijken merk ik, ik zie teveel leuke dingen
Ik voorzie veelvuldig gebruik van mijn paypal account de komende tijdquote:Op maandag 1 september 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan helemaal los en voor je het weet komen er elke dag gele envelopjes uit Hong Kong binnen.
Ja, daarom. en ik kom er elke keer weer dingen tegen waarvan ik helemaal niet wist dat het kon, voor bjna niets.quote:Op maandag 1 september 2014 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik voorzie veelvuldig gebruik van mijn paypal account de komende tijdVoor de prijzen die je er ziet is het leuk shoppen
Het is ook leuk cadeautjes kopen voor familie in Brazilie. Ze lopen daar wat achter qua gadgets en elektronica en ze verwachten toch dat ik bij elk bezoek wat voor ze meeneem.quote:Op maandag 1 september 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. en ik kom er elke keer weer dingen tegen waarvan ik helemaal niet wist dat het kon, voor bjna niets.
HDMI-VGA, Wii naar 1080p, draadloos HDMI HD-zenders.
Meestal is het 3 weken, ze hebben ook eud.dx.com, das hun warenhuis in Europa, dat is redelijk snel binnen maar ze hebben veel minder.quote:Op maandag 1 september 2014 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is ook leuk cadeautjes kopen voor familie in Brazilie. Ze lopen daar wat achter qua gadgets en elektronica en ze verwachten toch dat ik bij elk bezoek wat voor ze meeneem.
Ik moet dus alleen wel een maand of 2 voor ik vertrek beginnen met bestellen
Handig!quote:Op maandag 1 september 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal is het 3 weken, ze hebben ook eud.dx.com, das hun warenhuis in Europa, dat is redelijk snel binnen maar ze hebben veel minder.
Dan is alles goedkoper dan er staat, mooi tochquote:Op maandag 1 september 2014 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Handig!
Alleen jammer dat ik de euro optie niet zie op de europese site, alleen dollar prijzen.
Maakt dat nou uit?quote:Op maandag 1 september 2014 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Handig!
Alleen jammer dat ik de euro optie niet zie op de europese site, alleen dollar prijzen.
Ik ga een lijstje maken, bestelling boven de 30 dollar is zonder bezorgingskostenquote:Op maandag 1 september 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is alles goedkoper dan er staat, mooi toch
Niet veelquote:
Ja, das alleen hier, bij de gewone site kost zelfs een kabel van 0,20 euro en geen verzendkostenquote:Op maandag 1 september 2014 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje maken, bestelling boven de 30 dollar is zonder bezorgingskosten
Dat gaat dus in China bestellen wordenquote:Op maandag 1 september 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das alleen hier, bij de gewone site kost zelfs een kabel van 0,20 euro en geen verzendkosten.
Ik heb ook weer even wat meuk besteldquote:Op maandag 1 september 2014 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat dus in China bestellen worden
Sizequeenquote:Op maandag 1 september 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook weer even wat meuk besteld.
Heel af en toe browse ik een half uurtje, klik een zooi in mijn wishlist en af en toe bestel ik weer eens wat. Vind in Nederland maar eens een HDMI-kabel van 30cm.
Ik heb 4 dingen in de wishlist staan, genoeg voor vandaagquote:Op maandag 1 september 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel af en toe browse ik een half uurtje, klik een zooi in mijn wishlist en af en toe bestel ik weer eens wat. Vind in Nederland maar eens een HDMI-kabel van 30cm.
Oh, ik nog een stuk of 100, maar het meeste koop ik uiteindelijk niet hoor. Alleen dus veel converters etc.quote:Op maandag 1 september 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 4 dingen in de wishlist staan, genoeg voor vandaag
Laat je date het maar niet horen dat je zulke dingen roeptquote:
Paar jaar geleden hadden ze ook van die eeuwige glow in the dark sleutelhangers op basis van een licht radioactief spul. Dat is er niet meer, was denk ik nogal lastig te verschepenquote:Op maandag 1 september 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik nog een stuk of 100, maar het meeste koop ik uiteindelijk niet hoor. Alleen dus veel converters etc.
Smaller. Niet kleinerquote:
Mijn date houdt zich alleen bezig met Klingons en zoquote:Op maandag 1 september 2014 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat je date het maar niet horen dat je zulke dingen roept
En bedankt, wat een verschrikkelijke MIquote:Op maandag 1 september 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn date houdt zich alleen bezig met Klingons en zo
Is het nou nog aan? Nieuw recordquote:Op maandag 1 september 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn date houdt zich alleen bezig met Klingons en zo
Niemand had het goed in het pooltjequote:Op maandag 1 september 2014 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het nou nog aan? Nieuw record.
quote:
Nederlands is voor nederlandersquote:
O ja, jij bent Amsterdammerquote:Op maandag 1 september 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederlands is voor nederlanders.
Mijn record is 3 jaar hoorquote:Op maandag 1 september 2014 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het nou nog aan? Nieuw record.
quote:Op maandag 1 september 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn record is 3 jaar hoor
En aan aan..... het is nog niet eens aan.
Ik bn er nog niet eens mee naar bed geweest!
Ja oke, dat wel... maar alleen slapen.
Misschien daarom juist, dan verlies ik de interesse nog niet
Lach me niet uit. Het is ook de vader van jouw troonopvolger ook straks!quote:
Echt niet, de troonopvolger kan alleen van mij komen! Ik ben van koninklijk bloed, jij kwam maar aanwaaienquote:Op maandag 1 september 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lach me niet uit. Het is ook de vader van jouw troonopvolger ook straks!
Wat aandoenlijkquote:Op maandag 1 september 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn record is 3 jaar hoor
En aan aan..... het is nog niet eens aan.
Ik bn er nog niet eens mee naar bed geweest!
Ja oke, dat wel... maar alleen slapen.
Misschien daarom juist, dan verlies ik de interesse nog niet
Jij gaat maar met je redhead denk ik zoquote:Op maandag 1 september 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk.
Hoer. En ik dan?
.
Mwah, zoals altijd ende immer heb ik daar niet meer zo'n vertrouwen inquote:Op maandag 1 september 2014 15:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij gaat maar met je redhead denk ik zo
Tss, bitch please. I made you famous.quote:Op maandag 1 september 2014 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt niet, de troonopvolger kan alleen van mij komen! Ik ben van koninklijk bloed, jij kwam maar aanwaaien
Minder dan eerst, why?quote:Op maandag 1 september 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zoals altijd ende immer heb ik daar niet meer zo'n vertrouwen in.
Ja hallo, bij jou doe ik nu al jaren aan onthouding. OOIT gaat t me opbreken hoor!quote:Op maandag 1 september 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk.
Hoer. En ik dan?
.
Ja, maar NU al?quote:Op maandag 1 september 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, bij jou doe ik nu al jaren aan onthouding. OOIT gaat t me opbreken hoor!
Jij hebt een blauwe username, maar ik heb de blauwe ballenquote:
Grappemakerquote:Op maandag 1 september 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss, bitch please. I made you famous.
Ik nu ook jaquote:Op maandag 1 september 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een blauwe username, maar ik heb de blauwe ballen
Tsss, leeg je blauwe ballen maar een dat rode hoofd....quote:
Nope, maar goed, genoeg voor nuquote:Op maandag 1 september 2014 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat was opzich voor nu wel logisch toch?
Je ziet ook geen kleine hints, dingen?
Hehe OKquote:Op maandag 1 september 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, maar goed, genoeg voor nu.
Scharrel probeert me nu te koppelen aan een vriendin van dr, ze is een beetje schuldbewust geloof ikquote:
De vraag is of t ook leuk isquote:Op maandag 1 september 2014 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scharrel probeert me nu te koppelen aan een vriendin van dr, ze is een beetje schuldbewust geloof ik.
Die heb ik, zat ergens bij maar was te kort.quote:Op maandag 1 september 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Foto's zijn prima, of het verder iets is weet ik nietquote:
Whut?quote:Op maandag 1 september 2014 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scharrel probeert me nu te koppelen aan een vriendin van dr, ze is een beetje schuldbewust geloof ik.
Daten dusquote:Op maandag 1 september 2014 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Foto's zijn prima, of het verder iets is weet ik niet.
Zoiets jaquote:Op maandag 1 september 2014 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?
Scharrel denkt: Ja met mij wordt t niks, maar ik heb nog wel wat anders in de aanbeiding?
Werkt t?quote:Op maandag 1 september 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ze is erg geschrokken van mijn bezwaar tegen teveel klefheid en claimen, dat ze nu probeert te laten zien niet te aanhakelijk te zijn, ofzo.
Nou ja, ik heb dr niet gezien meer sindsdienquote:
Die waar ze deze week over zouden bellen?quote:Op maandag 1 september 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Morgen appartementje bekijken. Eindelijk.
Yup.quote:Op maandag 1 september 2014 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die waar ze deze week over zouden bellen?
Dan ook weer niet helemaal hequote:Op maandag 1 september 2014 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dr niet gezien meer sindsdien.
Thanksquote:
Ik heb de laatste jaren echt helemaal niks meer met zoetigheid. Cake, snoep, koekjes, etc kan me allemaal gestolen worden.quote:
Ik heb dat met broodbeleg. Maar verder nietquote:Op maandag 1 september 2014 18:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren echt helemaal niks meer met zoetigheid. Cake, snoep, koekjes, etc kan me allemaal gestolen worden.
Ik ook niet. Alleen voor gevulde speculaas maak ik een uitzonderingquote:Op maandag 1 september 2014 18:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren echt helemaal niks meer met zoetigheid. Cake, snoep, koekjes, etc kan me allemaal gestolen worden.
Ik hou niet van die vulling, vroeger bij gevulde koeken at ik alleen de randjes opquote:Op maandag 1 september 2014 18:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen voor gevulde speculaas maak ik een uitzondering
Dat herken ik welquote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou niet van die vulling, vroeger bij gevulde koeken at ik alleen de randjes op
Was best zonde van de gevulde koekenquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2014 18:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was best zonde van de gevulde koeken
Maar wel t lekkerste van die hele koekquote:Op maandag 1 september 2014 18:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat is als een broodje hamburger zonder vlees.
Afgelopen weekend 4 hamburgers van Gronings weiderund, supersappig en rood van binnen. Grote burgers, beetje sla en ui, tomaat mogen ze weglaten en een lekkere pittige saus. Zo goedquote:Op maandag 1 september 2014 19:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Tevens: nu heb ik trek in megahambo voor dinner
Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen weekend 4 hamburgers van Gronings weiderund, supersappig en rood van binnen. Grote burgers, beetje sla en ui, tomaat mogen ze weglaten en een lekkere pittige saus. Zo goed
You're welcomequote:Op dinsdag 2 september 2014 09:17 schreef TitanicLover het volgende:
Zelfmoord: het de enige reden om zelfmoord te plegen, is om sneller te ontdekken wat hierna komt : )
Liever niet.
Meh, die van mij van de contactgrill. Maar wel weer op een vers gebakken ciabatta broodje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
Ja, en van de bbq, en dan eerst nog even in de rookoven
Gezellige binnenkomer johquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:17 schreef TitanicLover het volgende:
Zelfmoord: het enige reden om zelfmoord te plegen om sneller te ontdekken wat hierna komt : )
Liever niet.
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af, waar het plots vandaan komt.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wow. Ik dacht dat motorbloempje een belabberde naam was, maar TitanicLover?
Wow!
Dit is SC, niet een suicide hotlinequote:Op dinsdag 2 september 2014 09:35 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Ik voel me erg verwelkomd hier.
Ik weet niet hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wow. Ik dacht dat motorbloempje een belabberde naam was, maar TitanicLover?
Wow!
SC is toch Suïcide Callcenter?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is SC, niet een suicide hotline
Ghehequote:Op dinsdag 2 september 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor
Poll: Welke naam is bellaberder
• TitanicLover
• motorbloempje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nou ja, het is wel JOUW naam, en het is herkenbaar. Ineke46 was nooit mod gewordenquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ghehe
Ik had deze slechte naam alleen aangemaakt omdat ik toentertijd een permban had en men van mij uiteraard alleen kwaliteitsnamen verwachtte.
Ok, Ineke46 ofzo was ook niet zo'n succes... dat geef ik toe..
Nee, zelfmoord wordt niet besproken op FOK!quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
SC is toch Suïcide Callcenter?
Ik als 'babs'quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik spreek jouw naam overigens altijd (nou ja, in m'n hoofd) uit als 'startrekbabylon'![]()
Sta je klaar om toe te happen?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sta je klaar om toe te happen?
Het is eigenlijk Saint Babylon, maar dat geloofd toch niemandquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik spreek jouw naam overigens altijd (nou ja, in m'n hoofd) uit als 'startrekbabylon'![]()
Stichting, dacht ik altijd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Saint Babylon, maar dat geloofd toch niemand
Tsssk valt me dan weer tegen van je!quote:
Dat heeft geen reet te maken met mijn naam.quote:
Nerdquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft geen reet te maken met mijn naam.
Mijn naam komt van het feit dat ik voornamelijk als de Babyloniërs speelde in Civilization 1
Nou, komt dat ff goed uitquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
If playing Civ makes me a nerd, I don't wanna be anything else
Bijna Beyond Earth
Ik heb pas 1x een fokker gedate en dat was een miljoen jaar geledenquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk valt me dan weer tegen van je!
Grappig, ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn naam komt van het feit dat ik voornamelijk als de Babyloniërs speelde in Civilization 1
Niet echt, vroeger gingen ze nog weleens in op verzoekjes om zo'n account die echt nog nooit gebruikt was, over te geven aan een nieuwe eigenaar. Maar het lijkt me stug dat ze dat nog steeds doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Vroeger was er geloof ik nog een manier om oude ongebruikte usernames te 'kraken', kan geloof ik niet meer.
Nu bezig met een potje OCC op een Pangea met 7 zeer aggresieve tegenstanders met alleen Domination als win-condition. Heerlijk om Monty linksonder te hebben en Bluetooth rechtsonder.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Civ
Dat is wel iets voor mijn nieuwe werkloze leven
Was ie/ze wel leuk?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb pas 1x een fokker gedate en dat was een miljoen jaar geleden
Startpositie van hun op Earth was ideaal, je kon direct Afrika afsluiten en je kreeg daar veel trade.quote:
Ja hij was het in ieder geval waardquote:
Precies, ik speelde ze dan ook voornamelijk op Earth.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Startpositie van hun op Earth was ideaal, je kon direct Afrika afsluiten en je kreeg daar veel trade.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Nooit echt gespeeld die Civ dingen, ben nooit zo'n enorme fan van het genre geweest. Komt ook omdat ik nooit echt nagedacht heb over een taktiek.
Nou ja, dat had ik ook, ik ging gewoon als een malle legers bouwen en dan red je het de eerste 3 levels nog wel, maar daarna kom je uiteraard vanalles tekort en leg je het meteen afquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik vind het leuk om met mijn poppetje rond te lopen en dingetjes te ontdekken
Daarna vind ik het wat minder leuk (maar nog steeds wel leuk hoor)
ja, dat element vind ik wel vermakelijk, maar missies spelen gaat nooit zo lang goed, en dan ben je dus weer alles kwijt en dan ben ik mijn interesse kwijtquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben van alles wat er schattig uit ziet of waarbij ik dingen op kan bouwen
Ik vind civcity rome ook heel tof bijvoorbeeld
Sinds Civ 5 is dat zeker nodig, aangezien je nu niet meer 2+ legers op één veld mag hebben. Dus je moet rekening gaan houden met flanking en dan je ranged units achter melee eenheden moeten staan. Oh en steden zijn 10 miljoen keer zo sterk, dus die moet je eerst belegeren en zo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Nooit echt gespeeld die Civ dingen, ben nooit zo'n enorme fan van het genre geweest. Komt ook omdat ik nooit echt nagedacht heb over een taktiek.
Ik was al waardeloos in de eerste Command en Conquerquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds Civ 5 is dat zeker nodig, aangezien je nu niet meer 2+ legers op één veld mag hebben. Dus je moet rekening gaan houden met flanking en dan je ranged units achter melee eenheden moeten staan. Oh en steden zijn 10 miljoen keer zo sterk, dus die moet je eerst belegeren en zo.
Hahaha, ik heb het precies andersom, ik ben juist een kei in turn basedquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was al waardeloos in de eerste Command en Conquer.
Net als die laatste Xcom, ik vind het echt cool, en doe mijn best om een goeie taktiek te verzinnen, maar dat type speelstijl (turn based) zit gewoon niet in mijn brein, het lukt me niet.
Het is denk ik ook maar waar je mee begint als gamer, ik heb dat systeem nooit meegekregen in het begin van mijn gamejaren, dus toen ik het een keer probeerde was het al enorm wennen. En het is nooit echt aangeslagen bij me.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb het precies andersom, ik ben juist een kei in turn basedVind ik ook leuk. En je kunt het helemaal op je eigen tempo doen. Je kunt nog eens weglopen
Dat had ik met Angel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik had heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel liever gewoon babylon, maar die was al in gebruik, dat diegene nooit wat heeft gepost en al duizend jaar niet meer online is geweest...
Ik de laatste tijd weer iets meer. Ben wel steeds meer van die PSN kleinere indie games aan t spelen. Vind die vaak erg mooi gemaakt en innovatief. Nu bezig met Child of Light, wat er echt erg mooi uitziet (maar helaas qua spel zelf its minder is). Maar zaken als Journey, Limbo, The Unfinished Swan... I love itquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Maar de laatste weken is het wel erg karig met mijn gaming, ik doe echt niets.
Ik wacht juist op wat epischere games, nieuwe Skyrim, nieuwe Fall Out, nieuwe Borderlands, dat soort werk, van die spellen die je weken en weken kan spelen, je character helemaal uitbouwen etc.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd weer iets meer. Ben wel steeds meer van die PSN kleinere indie games aan t spelen. Vind die vaak erg mooi gemaakt en innovatief. Nu bezig met Child of Light, wat er echt erg mooi uitziet (maar helaas qua spel zelf its minder is). Maar zaken als Journey, Limbo, The Unfinished Swan... I love it
Ik ga in de herfst wel weer verder. Als het weer lekker donker is. Ook weinig leuke games nu, wacht tot de eerste vloed fatsoenlijke PS4 games uit komt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar de laatste weken is het wel erg karig met mijn gaming, ik doe echt niets.
Far Cry 4.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wacht juist op wat epischere games, nieuwe Skyrim, nieuwe Fall Out, nieuwe Borderlands, dat soort werk, van die spellen die je weken en weken kan spelen, je character helemaal uitbouwen etc.
Die PS4 staat echt stof te happen.
Snel! Zeg iets niet-nerdigsquote:
TIETEN!quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Snel! Zeg iets niet-nerdigs
Ze zijn weer bezig
Ik heb een hese stemquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze zijn weer bezig
Dat soort games idd, dan ben ik opeens weer weken elke avond bezig.quote:
De laatste epische waren voor mij Tombraider en Last of Us.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wacht juist op wat epischere games, nieuwe Skyrim, nieuwe Fall Out, nieuwe Borderlands, dat soort werk, van die spellen die je weken en weken kan spelen, je character helemaal uitbouwen etc.
Die PS4 staat echt stof te happen.
Vrees niet, komt goed. En de Next Gen versie van GTA 5, ga ik die gewoon ook weer 3x spelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort games idd, dan ben ik opeens weer weken elke avond bezig.
Die is wel heel gaaf hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb nu voor 7,- Bioshock Infinite gedownload, maar die staat in de wachtrij.
Ik ook. En heb vanavond mijn eerste zanglesquote:
TR was idd cool, Last of Us ook, maar beide uitgespeeld. FF heb ik nooit iets van gesnapt, 90% van de tijd zit ik naar een cutscene te kijken voor mij gevoelquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De laatste epische waren voor mij Tombraider en Last of Us.
Heb nu voor 7,- Bioshock Infinite gedownload, maar die staat in de wachtrij.
PS4 komt er pas als FF uitkomt. En dan wil ik Dragon Age 3 ook wel, en straks Kingdom Hearts, maar voorlopig voldoet de PS3 nog echt wel prima. Vind er nog niet genoeg boeiende PS4 spellen uitkomen (ja zijn wel boeiende spellen, maar dat zijn dan gewoon PS3 games met een upgrade).
Daarom heb ik m ook gedownload. Voor die 7,- eur kon ik m niet voorbij laten gaan. maar ik begin er pas aan na Child of Light anders ben ik er weer meer tegelijk ana t spelen en dan sneuvelt er altijd 1 onafgemaakt.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TR was idd cool, Last of Us ook, maar beide uitgespeeld.
Kloptquote:FF heb ik nooit iets van gesnapt, 90% van de tijd zit ik naar een cutscene te kijken voor mij gevoel.
Coolquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. En heb vanavond mijn eerste zangles
Rock academie jonguuuuhhh!
GTA5 heb ik wel "uitgespeeld" nu. Meer dat wat rondrijden is er niet te doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrees niet, komt goed. En de Next Gen versie van GTA 5, ga ik die gewoon ook weer 3x spelen.
Ow, dus het ligt niet aan mij?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
KloptEn steeds meer ook. Maar ik vind de cutscenes inmiddels zo mooi dat me dat niet boeit
Seks, vodka, ribs!quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze zijn weer bezig
Zodra het weer wat herfstiger wordt, na mn vakantie, ga ik wel weer wat Skyrim spelen. Dat blijft tof, verveelt nooit. En heb er nog stapels side-quests liggen die ik nog moet doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
GTA5 heb ik wel "uitgespeeld" nu. Meer dat wat rondrijden is er niet te doen.
Skyrim ben ik ook wel door het meeste heen inmiddels, wellicht nog wat kleine dingen her en der, maar niet meer de moeite waard.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra het weer wat herfstiger wordt, na mn vakantie, ga ik wel weer wat Skyrim spelen. Dat blijft tof, verveelt nooit. En heb er nog stapels side-quests liggen die ik nog moet doen.
Huuuuuu! Wil niet multiplay!quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben wel bang dat er binnekort helemaal niets meer single player/offline is, bijna alles is multiplayer online geworden.
Nee, maar Titanfall is alleen MP, beetje jammer.quote:
Alles is steeds meer gericht op 15-jarige kinderen en niet op echte mensen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar Titanfall is alleen MP, beetje jammer.
Inderdaad luie EAquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar Titanfall is alleen MP, beetje jammer.
Nou ja, verhaallijnen zijn natuurlijk moeilijker te verzinnen dan "hier een veld, ga elkaar maar afknallen"quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles is steeds meer gericht op 15-jarige kinderen en niet op echte mensen.
Tuurlijk wel. Altijd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, dus het ligt niet aan mij?.
XIII-3 heb ik de demo van gespeeld en die vond ik zo ruk dat ie 'm gewoonweg niet gekocht heb.quote:Ik heb er pas nog 1 gekregen bij wat andere games, XIII-3 blabla nog wat ofzo. Je kan wel wat knoppen indrukken en het ziet er geweldig uit, maar ik heb niet het idee dat ik invloed heb.
Graag.quote:
Ja, die idd, snapte echt totaal niet wat ze nou van me willenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Altijd.
[..]
XIII-3 heb ik de demo van gespeeld en die vond ik zo ruk dat ie 'm gewoonweg niet gekocht heb.
Lightning returns toch?
Ja dahaag, kom ik met vodka en ribs, wil je de seks met mijn liefquote:
Dat is sowieso wel een beetje bij J-RPG'squote:Op dinsdag 2 september 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die idd, snapte echt totaal niet wat ze nou van me willen.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dahaag, kom ik met vodka en ribs, wil je de seks met mijn lief
Het is dat ik geen zin heb om het op te sturen, maar van mij mag je hem zo hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel een beetje bij J-RPG's
Maar dan is veelal t systeem nog hetzelfde.
Bij XIII-3 is t allemaal met tijd en minuren verzamelen en tijden terugdraaien en weet ik t allemaal. Toen ben ik afgehaakt. Vast wel als ie in de budgetbak ligt, dan wil ik m graga hebben. Want dan is mijn collectie compleet. Heb nl XIII en XIII-2 wel. (En I, II, VI, VII, VII-DOC, VIII, IX,X, X2, XII ....)
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om het op te sturen, maar van mij mag je hem zo hebben.
Neequote:Op dinsdag 2 september 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Is dit een manier om me bij je thuis te krijgen, sletje?
Ik moet ze ook weer eens gaan bekijken. Ik heb nu Amnesty, Novib, Care en Anjerfonds al een hele tijd. Misschien maar weer eens gaan schuiven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Wooohooo, dankzij alle aandacht voor goede doelen dankzij ALS (), maar eens wat gedaan aan mijn donatie's. Aidsfonds eruit (na 13 jaar blijkbaar), Milieudefensie er in. Fuck goede doelen voor mensen, mensen hebben genoeg geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |